Ja, det var nog bara du som drog dig till minnes den scenen. Jag har ingen aning vad du pratar om.

Det är iofs inte så mycket storstad här. Mer förortsgetto
malavel skrev:De brukar oftast bara klippa när det är vapen inblandade samt nått enstaka sexskämt.
noike skrev:Säg att de inte klippte bort när han med jackan got down with the Buff bara. Det om något borde väl räknas som sex-skämt, det är ju långt tydligare än Anyas fingergest i Hush.
noike skrev:Säg att de inte klippte bort när han med jackan got down with the Buff bara. Det om något borde väl räknas som sex-skämt, det är ju långt tydligare än Anyas fingergest i Hush.
JRT skrev:Det var oklippt. Antar att det var lite för otydligt vad de faktiskt gjorde (mamma, varför sitter Baffi på pojken?) för att de skulle ta bort det...
malavel skrev:Den som lyckas förstå sig på 5:ans klippningar borde få nobelpriset i extrem smarthet, eller nått.
De brukar oftast bara klippa när det är vapen inblandade samt nått enstaka sexskämt
Nyx, jag misstänker att du kommer att älska nästa avsnitt.
Nyx skrev:Nja, sexscenerna verkar de inte ha något emot att visa alla tider på dygnet.
Nyx skrev:Håller helt med! När man vet att de är förtrollade så försvinner pinsamhetsfaktorn och man kan njuta desto mer av avsnittet!
Nightcrawler skrev:Men man fattar ju att det är magic in the air från början, det är ju verkligen nåt som inte stämmer
Björn skrev:Dessutom är Kim Deal med, en av få kvinnor jag skulle dumpa Alyson Hannigan för.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare