Vilket avsnitt är bäst? (S4)

Här pratar vi mest om, just det, Säsong 4

Vilket avsnitt är bäst tycker du? (S4)

The Freshman
1
2%
Living Conditions
0
Inga röster
The Harsh light of day
0
Inga röster
Fear itself
0
Inga röster
Beer Bad
1
2%
Wild at heart
0
Inga röster
The Initiative
0
Inga röster
Pangs
1
2%
Something Blue
7
13%
Hush
18
34%
Doomed
0
Inga röster
A New Man
0
Inga röster
The I in team
0
Inga röster
Goodbye Iowa
0
Inga röster
This Years Girl (1)
0
Inga röster
Who are you? (2)
10
19%
Superstar
1
2%
Where the Wild things are
0
Inga röster
New moon rising
2
4%
The Yoko factor (1)
2
4%
Primeval (2)
0
Inga röster
Restless
9
17%
Många (Skriv vilka)
1
2%
 
Antal röster : 53

Inläggav noike » ons mar 07, 2007 2:10

JillValentine skrev:Och visst er det bra när Riley säger " I showed up on time, so I got to be the cowboy guy".

The Riley Finn Condensed Salutation Organisation (med medlemsgrupperna The Riley Finn For President Movement, The Riley Finn Anti-Defamation (Militia) Squad, The Riley Finns of the World Unite, The Accept Riley Finn as Your Savior or Else! Church, The Finland for Riley Group, The Cabal for the Riley Finn Spin-off Series, The Lost Tribe of Atlantis Had Finns Too You Know Splinter Cell och nästan avsomnade The Riley Finn Appreciation Society) hälsar dig!

Först trodde jag att ditt nick kom från Daniel Cooneys bitvis lysande serietidning, men sedan kom jag på att hon hette Dana och Jill var hon i datorspelet. Hmpf. Lite besviken blev jag.

Vi har presentationslänkar på http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?t=1409

och en mer strukturerad basic-dito offsite på http://xyhm.nu/buffy/
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav gaspode » ons mar 07, 2007 2:12

Välkommen till forumet Jill!
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav holybuffy » tor mar 08, 2007 1:15

the freshman fick min röst, men det mer av personliga skäl, eftersom jag har dvd-boxarna och har haft dem i min ägo ungefär ett år. men för bara någon vecka sen hittade jag det här avsnittet jag inte hade sett tidigare, och det var just detta av alla avsnitt som finns att missa... så ni kan tro mej att jag blev paff. jag gick ju annars runt och var deprimerad över att jag redan sett "alla" avsnitt.
jag vill ha en signatur, men kan inte komma på någon som är sådär härlig fyndig... så det blir bara ett fjantigt hej istället... hej!
Användarvisningsbild
holybuffy
Minion
 
Inlägg: 70
Blev medlem: 28 jan 2007

Inläggav Capt. Peroxide » tor mar 08, 2007 9:15

"Hush" är otroligt jävla bra, men min personliga favorit är ändå "Who Are You". Och det är framför allt på grund av SMG:s underbara insats. När hon står framför badrumsspegeln och övar på att vara Buffy. Priceless, bloody priceless.
Angelus Domini nuntiavit Buffiae,
Et concepit de Spiritu Sancto.
Användarvisningsbild
Capt. Peroxide
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 17 jan 2007

Inläggav JillValentine » tor mar 08, 2007 14:47

"Hush" är otroligt jävla bra, men min personliga favorit är ändå "Who Are You". Och det är framför allt på grund av SMG:s underbara insats. När hon står framför badrumsspegeln och övar på att vara Buffy. Priceless, bloody priceless


I fall du menar part two av "Who are you", är jag jätte enig med dig Capt. Peroxide! Jag är jätte imponerad över SMG:s framträdande. Hon är hur lik som helst Faith. Jag tycker om när hon säger " You can't do that. It's wrong", och den utväklingen menigen får igjennom episoden. Just den meningen bindar ihop episoden. Eller?
"Let me answer that question with a head butt".
Användarvisningsbild
JillValentine
Demon Fodder
 
Inlägg: 43
Blev medlem: 06 mar 2007
Ort: Bærum, Norge. Bor i Stockholm nu.

Inläggav Capt. Peroxide » tor mar 08, 2007 19:26

JillValentine skrev:
"Hush" är otroligt jävla bra, men min personliga favorit är ändå "Who Are You". Och det är framför allt på grund av SMG:s underbara insats. När hon står framför badrumsspegeln och övar på att vara Buffy. Priceless, bloody priceless


I fall du menar part two av "Who are you", är jag jätte enig med dig Capt. Peroxide! Jag är jätte imponerad över SMG:s framträdande. Hon är hur lik som helst Faith. Jag tycker om när hon säger " You can't do that. It's wrong", och den utväklingen menigen får igjennom episoden. Just den meningen bindar ihop episoden. Eller?
Japp. Fast ska man vara petig heter väl del ett av dubbelepisoden "This Year's Girl"?
Angelus Domini nuntiavit Buffiae,
Et concepit de Spiritu Sancto.
Användarvisningsbild
Capt. Peroxide
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 17 jan 2007

Inläggav JillValentine » tor mar 08, 2007 20:22

Japp. Fast ska man vara petig heter väl del ett av dubbelepisoden "This Year's Girl"?


Nej! Sag jag verklegen det? Ojojoj.. Jag blir jämt förvirrad över part 1 and 2, och när det inte er parter alls. Sånn som här. Förlåt asså. Min enda begrunning för mitt fel, är at jag är norska:P
"Let me answer that question with a head butt".
Användarvisningsbild
JillValentine
Demon Fodder
 
Inlägg: 43
Blev medlem: 06 mar 2007
Ort: Bærum, Norge. Bor i Stockholm nu.

Inläggav XY » sön mar 11, 2007 0:52

Hush eller Restless. Valde Hush.
[tomt]
Användarvisningsbild
XY
Scooby
 
Inlägg: 909
Blev medlem: 31 dec 2006
Ort: Göteborg

Inläggav JillValentine » sön mar 11, 2007 2:04

Yeah för dig XY:D
"Let me answer that question with a head butt".
Användarvisningsbild
JillValentine
Demon Fodder
 
Inlägg: 43
Blev medlem: 06 mar 2007
Ort: Bærum, Norge. Bor i Stockholm nu.

Inläggav XY » sön mar 11, 2007 2:51

JillValentine skrev:Yeah för dig XY:D


Indeed, där valde jag allt bra. Woo! Fast sedan är ju avsnittet med Angel också bra, liksom Primeval. (Okej, alla är bra, men inte lika bra.)
[tomt]
Användarvisningsbild
XY
Scooby
 
Inlägg: 909
Blev medlem: 31 dec 2006
Ort: Göteborg

Föregående

Återgå till Buffy Säsong 4



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron