2x09 Stop-Loss

Hurra, ett forum till! Här kan vi diskutera säsong 2.

Vill vi sända detta till the attic?

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
2
29%
7
1
14%
8
1
14%
9
2
29%
10
1
14%
 
Antal röster : 7

2x09 Stop-Loss

Inläggav HeY » lör dec 19, 2009 22:03

Victor's contract lapses and he goes back out into the real world... but his past life may threaten his future with Sierra.


Ojojoj! Slutet var ju lagom creepy!
Jag undrar vad exakt som hände med dem. Och vad var den där vätskan för något? Är Adele säsongens big bad eller spelar hon bara? Och när/hur kommer Paul tillbaka? Åh, nej, nog med spekulationer! Nästa nu!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Mush » sön dec 20, 2009 0:51

Hel grymt med hela super soldat kraften. Echo gillar jag starkt sen hon blev en riktig person. Och shit slutet! Det var creepy som sagt.

9 av 10.
Jag är en drömmare, Can you reach my halmtak?
Användarvisningsbild
Mush
Big Bad
 
Inlägg: 1761
Blev medlem: 13 apr 2007

Inläggav AKS » sön dec 20, 2009 9:23

Jag tyckte nog att detta var det minst engagerande avsnittet på ett tag. Många bra bitar i det, men jag var inte alls förtjust i hive-mindsoldaterna. Fortfarande ett riktigt bra avsnitt för att vara Dollhouse, men det har varit så bra på senare tid att det ändå var en letdown för mig. Helt suveränt att slippa Ballard dock. Penikett är ju en sån icke-skådespelare.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav gaspode » sön dec 20, 2009 18:07

Ja, ju längre Ballard är i koma desto bättre. Echo blir mindre och mindre dålig åtminstone. :)

Håller med om att det var lite av en nedgång från kvalitén de fått till det senaste, just hive-minde-grejen var inte särskilt spännande utförd. Hade hoppats på nåt fräschare där... Lite av en besvikelse att ett Victor/Sierra-avsnitt inte gav mig mer, de brukar ju vara höjdpunkten i serien.

The attic är ett märkligt påfund, men nästa avsnitt kommer väl att utveckla det lite får man förmoda.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg


Återgå till Dollhouse Säsong 2



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare