AKS skrev:Det känns som att du fått upp farten lite, fripp21! Trevligt, trevligt tycker jag som alltid finner stort nöje i att läsa dina inlägg. Lite OT, men what the heck -- detta är ju Buffyforum... Kommer du att ge dig på Angel då det blir aktuellt?
fripp skrev:Den andra förstagångaren Bender har ju ett helt omöjligt tempo.
fripp skrev:Jag vet fortfarande inte riktigt om jag har förstått i vilken ordning Buffy- och Angel-avsnitten ska ses på. Otroligt nog verkar det ju som att det finns olika åsikter om hur man ska göra.
fripp skrev:Mina betyg på avsnitten hittills suger.
Ai skrev:Jag instämmer först och främst i AKS' hyllning av dina recentioner. Mycket underhållande!fripp skrev:Den andra förstagångaren Bender har ju ett helt omöjligt tempo.
Här erkänner jag att jag skrattade gott. Det lustiga ligger i att vi är flera stycken som i tråden för Stockholmsträffen sagt åt honom att ÖKA tempot! Vi tycker att han lusar sig.
Ai skrev:fripp21 skrev:Jag vet fortfarande inte riktigt om jag har förstått i vilken ordning Buffy- och Angel-avsnitten ska ses på.
Ja, det är sant. Ordningen är: Varannat. Med mycket få undantag. Det ska finnas en guide nånstans har jag för mig.
dizzy skrev:Ai skrev:fripp21 skrev:Jag vet fortfarande inte riktigt om jag har förstått i vilken ordning Buffy- och Angel-avsnitten ska ses på.
Ja, det är sant. Ordningen är: Varannat. Med mycket få undantag. Det ska finnas en guide nånstans har jag för mig.
Stämmer, ligger i FAQ-avdelningen. Inte för att den är ett under av tydlighet direkt men...
http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?t=64
Men som Ai skrev så kan man inte gå fel om man ser varannat avsnitt, förutom när man kommer till sista Buffy-säsongen.
XANDER: Yeah, but this is different. Being blowed up isn't walking around and drinking with your buddies dead. It's little bits being swept up by a janitor dead, and I don't think you're ready for that.
JACK: Are you?
XANDER: I like the quiet.
BOB: Whoa! Walker, Texas Ranger. You been taping 'em?
JACK: Every ep.
A bear skrev:Wow, detta är en bra serie: En av de första gångerna serien verkligen tar sig frihet med formatet - en av de värsta utmaningarna någonsin för våra hjältar, en apokalyps, helvetesgap, och vi får knappt se något av det. Serien har inte en huvudperson och ett gäng hangarounds, varje karaktär har sitt helt egna liv och egna problem...
gollum skrev:A bear skrev:Wow, detta är en bra serie: En av de första gångerna serien verkligen tar sig frihet med formatet - en av de värsta utmaningarna någonsin för våra hjältar, en apokalyps, helvetesgap, och vi får knappt se något av det. Serien har inte en huvudperson och ett gäng hangarounds, varje karaktär har sitt helt egna liv och egna problem...
Huvet på spiken!
edit: Mitt 100:ade inlägg!!! Tårta till folket!!!
Giles: There's something... different about this... menace, something in the air... The stench of death.
Xander: Yeah, I think it's Bob.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare