8x11 - A Beautiful Sunset

Här pratar vi om den serietidningsbaserade fortsättningen på Buffy the Vampire Slayer.

8x11 - A Beautiful Sunset

Inläggav Lipton » sön feb 10, 2008 18:00

Ja inte hände det så värst mycket här, vi fick veta vem som var ägare till läppglanset med kanelsmak och vi fick veta att den flygande mannen kanske har exem? och att Buffy kanske kan tänka sig att vara lite "bi" bara för att slippa vara så ensam. Jag får i alla fall backa och vika mig i ämnet "Rånar Buffy banker?" för ja det gör hon. Vem är den maskerade mannen då? kanske Andrew? han har ju alltid varit svag för superhjältar och han började ju som Buffys nemesisises....is.
Senast redigerad av Lipton mån feb 11, 2008 9:54, redigerad totalt 1 gång.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav A bear » sön feb 10, 2008 20:14

Avsnittet heter inte "Spaceman Spiff"; det är piraten som scannat in det. ;) "A Beautiful Sunset" heter det.

Jag gillade detta. Viss, så väldigt mycket händer inte, men i stället får vi lite karaktärsögonblick; för första gången på 11 avsnitt känns Buffy verkligen som Buffy, och hela scenen med henne och Satsu på kyrkogården är guld. (Jag tror iofs snarare att Buffys "not so you'd notice" ska betyda "nix, inte det minsta", och att det var Satsu som smakade kanel sades ju redan i 8.04) Vi får veta vad hon vet om Spike, vi får se henne kicka ass och vara sarkastisk, vi får se henne tvivla på sig själv, och... tja, hon är Buffy, helt enkelt.

Twilight visar sig vara Superskurk 1A och ger det tråkigaste mwahaha-jag-är-ond-talet sen The Master, vilket är lite trist efter gråskalemoraset i de förra numren; det är alltid roligare med vad-är-rätt-konflikter än med god-mot-ond-konflikter. Men scenen där han nästan visar ansiktet får i alla fall mig att skratta. Och vi får bekräftat att han är en gammal bekant också... om jag skulle sätta pengar skulle jag nog säga att det är Caleb. (Andrew som superskurk? I hans våtaste drömmar, möjligen.) Eller... fåse, är det inte en väldigt lustig slump att när Buffy drar på slayage för första gången på evigheter dyker Big Bad upp? Vem var det som skickade Buffy till just den platsen... hmmm?

Och inte nog med att Dawn fortfarande är en jätte, nu gillar hon det också. Gäsp.

Men jodå, andra rätt bra numret i rad och även om det fortfarande är glorifierad fanfic är det iaf helt ok fanfic.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav adolvsson » sön feb 10, 2008 20:16

A bear skrev:Avsnittet heter inte "Spaceman Spiff"; det är piraten som scannat in det. ;) "A Beautiful Sunset" heter det.

Haha, jag trodde det Lipton som riktade en rådiss mot numret.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Lipton » mån feb 11, 2008 9:57

adolvsson skrev:
A bear skrev:Avsnittet heter inte "Spaceman Spiff"; det är piraten som scannat in det. ;) "A Beautiful Sunset" heter det.

Haha, jag trodde det Lipton som riktade en rådiss mot numret.


Ja om det ändå hade varit så. :D


A bear, insinuerar du att Xander skulle.....? Intressant.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav A bear » mån feb 11, 2008 15:39

Lipton skrev:A bear, insinuerar du att Xander skulle.....? Intressant.

Jag har ingen aning, men nånting är på gång med Xander, det är jag övertygad om. Och vi vet att någon ska förråda Buffy. Sen är det förstås fullt möjligt att det är någon av minislayersarna som ska göra det och allt med Xander bara är en fint av samma slag som "Giles är kanske The First" i s7, men...

Och shortlisten för vilka som kan vara Twilight börjar bli rätt kort nu. Caleb vore för trist, Xander eller Riley vore för bisarrt, Adam vore för grönt, Andrew för inkompetent...

Fast att spekulera i vad som kanske ska hända i en serie som gav oss Zombie!Warren känns lite meningslöst. För alla möjliga avslöjanden gäller ju att om Joss tror att det skulle vara coolt händer det, oavsett hur omöjligt eller bisarrt det vore om man utgår från TV-serien.

Vem vet, det kanske är Parker? :lovebunnier:
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Tomas » mån feb 11, 2008 23:50

Xander och Twiligts fötter befinner väl sig på olika platser samtidigt i 8x01?

Det hindrar mig inte att tro att Xander är inblandad på något sätt och han kanske har en ond tvillingbror eller personlighetsklyvning.

Kan Twilight ha skapats som en bieffekt av magin i 7x22 med syfte att jämna ut den rubbade balansen?

Den kliande nacken förde tankarna till Zombie!!!Warren efter någon slags hudtransplantation men det borde ju finnas mycket bättre kandidater.

Jag ska upp tidigt imorgon och borde sova men detta nummer var riktigt intressant.
What kind of person could sleep on a night like this?

Very few of us are...
Användarvisningsbild
Tomas
Big Bad
 
Inlägg: 1772
Blev medlem: 06 okt 2004
Ort: Stockholm, Blackeberg

Inläggav Lipton » tis feb 12, 2008 13:01

Nördar brukar ju alltid lida av exem så det får en ju osökt att tänka på Andrew. Hans larviga sida kanske helatiden har varit ett spel.
Xander har ju haft en tvilling, kanske han har kommit tillbaka.

Eller så är det Owen, han ni vet som hånglade med någon i bilen när de var ute på varulvs jakt. Han behöver lite mer uppmärksamhet.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav A bear » tis feb 12, 2008 13:07

Jag läste en teori någonstans som sa att eftersom (spoiler Angel After The Fall-serien) Angel nu har shanshuat så måste ju Angelus ha tagit vägen någon annanstans. Så det kanske är han? Det stämmer både med mwahaha-jag-är-ond-snacket, det stämmer med att han gillar att få Buffy att gråta, det stämmer med att han är beredd på ett slag på kulorna...

Jo, den teorin är helknäpp, men... Buffy rånar banker.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Rombat » ons feb 13, 2008 0:27

A bear skrev:Jag läste en teori någonstans som sa att eftersom (spoiler Angel After The Fall-serien) Angel nu har shanshuat så måste ju Angelus ha tagit vägen någon annanstans. Så det kanske är han? Det stämmer både med mwahaha-jag-är-ond-snacket, det stämmer med att han gillar att få Buffy att gråta, det stämmer med att han är beredd på ett slag på kulorna...

Jo, den teorin är helknäpp, men... Buffy rånar banker.
Det där är baserat på att Angelus faktiskt är en annan person och inte bara Angels själlösa alterego som han säger är en annan person som försvarsmekanism för att inte grilla sig själv. I don't buy it.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav A bear » ons feb 13, 2008 0:33

Rombat skrev:
A bear skrev:Jag läste en teori någonstans som sa att eftersom (spoiler Angel After The Fall-serien) Angel nu har shanshuat så måste ju Angelus ha tagit vägen någon annanstans. Så det kanske är han? Det stämmer både med mwahaha-jag-är-ond-snacket, det stämmer med att han gillar att få Buffy att gråta, det stämmer med att han är beredd på ett slag på kulorna...

Jo, den teorin är helknäpp, men... Buffy rånar banker.
Det där är baserat på att Angelus faktiskt är en annan person och inte bara Angels själlösa alterego som han säger är en annan person som försvarsmekanism för att inte grilla sig själv. I don't buy it.

Det gör inte jag heller, men jag köper ju inte att Warren skulle överlevt "Villains" heller så... Det vore ju inte första gången två sidor av en person delar på sig i Buffyverse.

Och Angelus vore fan så mycket roligare än Caleb eller Riley.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Rombat » ons feb 13, 2008 18:53

You make a good point sir Bear. You will no be required to undo yourself.



IN YOUR PANTS! :D

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Daimone » fre feb 15, 2008 17:30

A bear skrev:Avsnittet heter inte "Spaceman Spiff"; det är piraten som scannat in det. ;) "A Beautiful Sunset" heter det.

Jag gillade detta. Viss, så väldigt mycket händer inte, men i stället får vi lite karaktärsögonblick; för första gången på 11 avsnitt känns Buffy verkligen som Buffy, och hela scenen med henne och Satsu på kyrkogården är guld. (Jag tror iofs snarare att Buffys "not so you'd notice" ska betyda "nix, inte det minsta", och att det var Satsu som smakade kanel sades ju redan i 8.04) Vi får veta vad hon vet om Spike, vi får se henne kicka ass och vara sarkastisk, vi får se henne tvivla på sig själv, och... tja, hon är Buffy, helt enkelt.

Twilight visar sig vara Superskurk 1A och ger det tråkigaste mwahaha-jag-är-ond-talet sen The Master, vilket är lite trist efter gråskalemoraset i de förra numren; det är alltid roligare med vad-är-rätt-konflikter än med god-mot-ond-konflikter.


Är det verkligen så "mindblowing" att behandlingen av en individ ska bedömas utefrån de åverkningar dens handlingar har och inte utefrån vilken grupptillhörighet den har. Är inte det hundra år för sent ute som världsnyhet eller nåt?
Daimone
Minion
 
Inlägg: 108
Blev medlem: 19 jan 2007

Inläggav A bear » fre feb 15, 2008 17:56

Du citerar mitt inlägg, men jag kan inte se vad det du skriver har med saken att göra, så jag vet inte om jag förväntas svara. Därför detta generiska och ganska intetsägande svar. Puss, trollis.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav noike » fre feb 15, 2008 18:05

A bear skrev:Det gör inte jag heller, men jag köper ju inte att Warren skulle överlevt "Villains" heller så... Det vore ju inte första gången två sidor av en person delar på sig i Buffyverse.

Och Angelus vore fan så mycket roligare än Caleb eller Riley.

En annan precis lika dum idé som Warrens överlevnad är att Big Bad här är the Master. Som människa ala Darla i Angel...
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Daimone » fre feb 15, 2008 18:54

A bear skrev:Du citerar mitt inlägg, men jag kan inte se vad det du skriver har med saken att göra, så jag vet inte om jag förväntas svara. Därför detta generiska och ganska intetsägande svar. Puss, trollis.


De här med att det skulle kunna finnas goda demoner.
Daimone
Minion
 
Inlägg: 108
Blev medlem: 19 jan 2007

Inläggav Daimone » fre feb 15, 2008 18:59

A bear skrev:Jag läste en teori någonstans som sa att eftersom (spoiler Angel After The Fall-serien) Angel nu har shanshuat så måste ju Angelus ha tagit vägen någon annanstans. Så det kanske är han? Det stämmer både med mwahaha-jag-är-ond-snacket, det stämmer med att han gillar att få Buffy att gråta, det stämmer med att han är beredd på ett slag på kulorna...

Jo, den teorin är helknäpp, men... Buffy rånar banker.


Hur skulle Angelus kunna separeras från Angel/Liam. Det är ju samma person med eller utan själ. Desutom är väl Twilight imot all magi och vampyrer är väl övernaturliga varelser?
Daimone
Minion
 
Inlägg: 108
Blev medlem: 19 jan 2007

Inläggav A bear » fre feb 15, 2008 20:13

Daimone skrev:
A bear skrev:Du citerar mitt inlägg, men jag kan inte se vad det du skriver har med saken att göra, så jag vet inte om jag förväntas svara. Därför detta generiska och ganska intetsägande svar. Puss, trollis.


De här med att det skulle kunna finnas goda demoner.

Ja...? Det gör väl serien ganska klart att det kan, och det sade jag ju inte heller något om. Seså, tillbaka till Skönhetsrådet med dig nu, Martin.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Tomas » fre feb 15, 2008 21:35

Daimone skrev:
A bear skrev:Jag läste en teori någonstans som sa att eftersom (spoiler Angel After The Fall-serien) Angel nu har shanshuat så måste ju Angelus ha tagit vägen någon annanstans. Så det kanske är han? Det stämmer både med mwahaha-jag-är-ond-snacket, det stämmer med att han gillar att få Buffy att gråta, det stämmer med att han är beredd på ett slag på kulorna...

Jo, den teorin är helknäpp, men... Buffy rånar banker.


Hur skulle Angelus kunna separeras från Angel/Liam. Det är ju samma person med eller utan själ. Desutom är väl Twilight imot all magi och vampyrer är väl övernaturliga varelser?


Det är väll inte långt ifrån vad som hände med Xander (igentligen avsett för Buffy) i 5x03 The Replacement.

Även om Twilights slutmål är att kasta ut all magi från världen så verkar det ju inte hindra honom och hans vänner från att använda övernaturliga krafter och varelser för att nå dit.
What kind of person could sleep on a night like this?

Very few of us are...
Användarvisningsbild
Tomas
Big Bad
 
Inlägg: 1772
Blev medlem: 06 okt 2004
Ort: Stockholm, Blackeberg

Inläggav lilith » mån feb 18, 2008 15:40

Bra avsnitt. Mycket humor. Kändes väldigt BtVS.
Så Buffy är tydligen juveltjuv ändå. Då vet jag!
Jag tänkte att Twilight kunde vara Spike.
Annars håller jag med om allt björnen säger.
A bear skrev:Vi får veta vad hon vet om Spike

Får vi? Hon säger "burn up", är det det du menar? Eller är det nåt jag missat (nu igen)?
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav A bear » tis feb 19, 2008 1:45

lilith skrev:
A bear skrev:Vi får veta vad hon vet om Spike

Får vi? Hon säger "burn up", är det det du menar? Eller är det nåt jag missat (nu igen)?

Nä, det är sant att det inte är helt tydligt. Hon nämner Angel, Spike och Riley - i den ordningen.
Maybe go to a hell dimension, or burn up, or they start letting vamps suck on ‘em and they leave, they all leave

Så det låter som om hon tror att Spike aldrig kom tillbaka. Å andra sidan vet hon ju att Angel kom tillbaka från helvetet, så... nä, det avslöjar väl egentligen ingenting. Förutom att Buffy inte helt glömt av alla som inte är med i serierna, vilket ju är något i alla fall. Om 11 nummer till kanske Xander nämner Anya också. ;)
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav MissEdith » lör feb 23, 2008 0:11

det kanske är så att xander har ett finger med i spelet, så att säga, men det verkar ju också som att big bad övervakar buffy en del. sen tror jag att det mycket väl kan vara caleb p.g.a. kyrkan och när han sa: "the chosen one always in pain and always complaining just like a girl". hoppas dock att det inte är det, skulle vara mer intressant med någon annan.
Användarvisningsbild
MissEdith
Demon Fodder
 
Inlägg: 25
Blev medlem: 08 sep 2007

Inläggav Skytteflickan88 » mån feb 25, 2008 14:43

Trodde att det var Caleb som var Twiligt först, eftersom att han "kände igen den där rörelsen"(kommer inte ihåg exakt hur han sa det, men Buffy svingade yxan uppåt som med caleb).

Visst var det för något nr som Buffy sniffade i luften och kände "Cinnamon"? Jag borde ha fattat att det inte var Xander då, för jag tror inte att han var med i den scenen/rutan. Gud va överraskad jag blev.

Säsong 8 blir bara bättre och bättre. Intressant vinkel, att försöka få Buffy att tvivla på sin moral.
BUFFY: I'm suffering the afterness of a bad night of badness.
WILLOW: You didn't. Not with Parker again.
BUFFY: No, with four really smart guys.
WILLOW: Four? Oh. Ow.

Beer Bad
Användarvisningsbild
Skytteflickan88
Minion
 
Inlägg: 121
Blev medlem: 03 jul 2006
Ort: Avesta

Inläggav Lipton » mån feb 25, 2008 20:06

Ja just det, han kände igen sättet som hon hade dödat Caleb på, genom att dela honom underifrån. Hur skulle någon annan veta det? Möjligen The First då.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav Tomas » mån feb 25, 2008 23:17

Fötterna i 8x01 tyder väll på att han har haft rätt bra koll på vad Buffy och co håller på med men yxklyvningen inträffade ju faktiskt innan händelserna (alla slayers) i 7x22 som verkar ligga bakom Twilights handlande.
What kind of person could sleep on a night like this?

Very few of us are...
Användarvisningsbild
Tomas
Big Bad
 
Inlägg: 1772
Blev medlem: 06 okt 2004
Ort: Stockholm, Blackeberg

Inläggav gaspode » lör mar 01, 2008 18:43

jag tyckte det var riktigt bra faktiskt. Mycket buffy-grejer som kändes "rätt".
skrattade högt åt "itchy neck"-scenen :D

Nån mer än jag som tyckte att buffy på omslaget var imponerande likt... Michelle Trachtenberg?

Jag vet inte om det är nån idé att spekulera angående Big Bad-snubben, Joss gillar ju att förvirra oss ändå. Mycket tyder ändå på CAleb. han kallar henne Girl på ett Calebigt sätt. Men visst hade hon känt igen hans röst?

Det kommer bli nån omskrivning av nåt gammalt avsnitt så att det egentligen var nåt annat som hände och att man missade hur viktig den bikaraktären var. om ni förstår vad jag menar.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav noike » lör mar 01, 2008 19:13

gaspode skrev:Det kommer bli nån omskrivning av nåt gammalt avsnitt så att det egentligen var nåt annat som hände och att man missade hur viktig den bikaraktären var. om ni förstår vad jag menar.


JINX! Måste vara han.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav A bear » lör mar 01, 2008 20:51

noike skrev:
gaspode skrev:Det kommer bli nån omskrivning av nåt gammalt avsnitt så att det egentligen var nåt annat som hände och att man missade hur viktig den bikaraktären var. om ni förstår vad jag menar.


JINX! Måste vara han.

Eller Dalton. Jag har saknat Dalton.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav noike » lör mar 01, 2008 20:59

Om det är en oväntad person så kanske hon inte känner igen rösten på grund av att hon inte mötte personen så ofta.

Quinton Travers? Vi såg aldrig honom sprängas, bara huset. Och han skulle kalla henne för "girl" för det är hon enligt hans sett att se det.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Lipton » tor mar 20, 2008 17:27

Vem var Quinton Travers nu då? Jag känner igen namnet men jag kommer inte på det. Var det varulvsjägaren? Nej det är väl britten The Watchers Council?
Den här serien börjar bli alldelens för knölig.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav Skytteflickan88 » tor mar 20, 2008 17:42

Lipton skrev:Vem var Quinton Travers nu då? Jag känner igen namnet men jag kommer inte på det. Var det varulvsjägaren? Nej det är väl britten The Watchers Council?
Den här serien börjar bli alldelens för knölig.


Han var med i säs 3, "Help" när han och giles testade Buffy. han var också "ledaren" över väktarna i "Checkpoint" säsong 5. Vi såg honom vara i byggnaden som sprängdes i säs 7 också.
BUFFY: I'm suffering the afterness of a bad night of badness.
WILLOW: You didn't. Not with Parker again.
BUFFY: No, with four really smart guys.
WILLOW: Four? Oh. Ow.

Beer Bad
Användarvisningsbild
Skytteflickan88
Minion
 
Inlägg: 121
Blev medlem: 03 jul 2006
Ort: Avesta

Nästa

Återgå till Buffy - serietidningarna



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron