Tomas skrev:Är det inte Stockholmsbutiken som används som postorderlager?
Rombat skrev:Tomas skrev:Är det inte Stockholmsbutiken som används som postorderlager?
Det är två olika om man kollar tillgängligheten på hemsidan, men jag vet inte det kan det mycket väl vara.
Andrea skrev:Var finns serietidningen att köpa?
Alla tror att han bär mask för att dölja sitt ansikte men jag har funderat på att han kanske bär mask för att dölja att han inte har nåt ansikteMush skrev:#30
woah, bruden kan sväva nu
Jaha så Riley var infiltratör (stavning?). Twilight verkar inte bry sig sådär mycket. Vem är han?!
Enya skrev:Alla tror att han bär mask för att dölja sitt ansikte men jag har funderat på att han kanske bär mask för att dölja att han inte har nåt ansikteMush skrev:#30
woah, bruden kan sväva nu
Jaha så Riley var infiltratör (stavning?). Twilight verkar inte bry sig sådär mycket. Vem är han?!
Garim skrev:Jag tror det är en liten mini-arc... Borde komma i brevlådan snart, eller hur SF-Bok?
Nyx skrev:Eftersom den är en "one-shot" så ingår den inte för oss som prenumererar utan man måste specialbeställa, trist nog. Jag hade hoppats att den skulle ingå i s8 eftersom den förklarar en del backstory som har berörts under säsongen. Hoppas att inte alla som följer säsongen missar den här lilla historien som är fantastiskt fin och har tvättäkta Joss-stämpel!
Nyx skrev:Nej, the Chain var femte numret i normala s8. Den här tidningen heter inte Buffy utan har en egen Willowlogga.
Återgå till Buffy - serietidningarna
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare