A bear skrev:Preview 8.6
Whoa.
BKV
AKS skrev:Jag fattar ingenting av den sidan dock. Prenumerationskostnad 0-5 = 9 dollar i månaden? Det är ju dyrt! Jag betalade 54 kronor inkl. porto för BtVS S8 på Sf-bokhandeln.
Jag fick för få 5:or så de är helt slut tills jag får in nästa
månadsleverans i slutet av augusti. Får troligtvis in alla tre omslagen
då.
Peter
lilith skrev:VARFÖR måste det finnas två omslag överhuvudtaget??? Sniket och elakt. För jag antar att de förväntar sig att en del kommer att vilja ha bägge omslagen...
Roligaste var det när tidningar som Uncanny X-Men och X-Men delade storys och körde varannan del. Så ville man läsa hela storyn fick man vara god och köpa två titlar.noike skrev:lilith skrev:VARFÖR måste det finnas två omslag överhuvudtaget??? Sniket och elakt. För jag antar att de förväntar sig att en del kommer att vilja ha bägge omslagen...
Ja. Och då är det bättre nu än under 90-talet då de körde silveromslag, hologramomslag och en massa andra, helst på samma nummer. Omslagen började för att skilja tidningar som sålts i kiosker från sådan som såldes till prenumeranter via seriebutiker. Vilket var okej, att låta förstaupplagan har annat omslag fungerar också, men sedan gick det överstyr rejält och dödade nästan seriebranschen. (Gen 13 #1 hade tretton omslag, tror det fortfarande är rekordet. Hoppas det.)
Rombat skrev:Roligaste var det när tidningar som Uncanny X-Men och X-Men delade storys och körde varannan del. Så ville man läsa hela storyn fick man vara god och köpa två titlar.
Det är ett så ruttet sätt att sälja tidningar på, det är det jag retar mig på. Om man inte har råd med fyra prenumerationer, än mindre lösnummer så missar 75% av storyn.LWes skrev:Rombat skrev:Roligaste var det när tidningar som Uncanny X-Men och X-Men delade storys och körde varannan del. Så ville man läsa hela storyn fick man vara god och köpa två titlar.
Det är väl inte så konstigt. När dom bara kommer ut en gång i månaden så är det väl bättre om man får fortsättningen varannan vecka istället även om det är en annan titel. Spider-Man gjorde så med sina fyra titlar under stor del av 90-talet och fortfarande med sina 2 där jag är i typ 2001.
AKS skrev:Jag vet inte heller om man kunde välja det hos SFbok, men jag ska kolla upp det hos Seriebörsen.
EDIT: Wow, verkligens nabbts var från Seriebörsen!Jag fick för få 5:or så de är helt slut tills jag får in nästa
månadsleverans i slutet av augusti. Får troligtvis in alla tre omslagen
då.
Peter
Ok, då skickar vi orginalomslagen i den mån vi har möjlighet i fortsättningen.
Hör av dig om du vill ha alternativt omslag av något nummer i framtiden.
MissEdith skrev:men vad är buffy the vampire slayer omnibus volymerna då? har de nåt att göra med de inblandade i serien?
Återgå till Buffy - serietidningarna
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare