Anime

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Illyria » lör sep 29, 2007 16:18

Nu när Demonoid försvunnit vet jag inte var jag ska få tag på resten av Welcome to the NHK. Var hittar ni all anime att ladda hem?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav herdware » lör sep 29, 2007 16:33

Illyria skrev:Nu när Demonoid försvunnit vet jag inte var jag ska få tag på resten av Welcome to the NHK. Var hittar ni all anime att ladda hem?


Enklaste sättet brukar vara http://www.btmon.com. Det är en tracker-indexerare så söker du där så söker du på 5k trackers. (Säger de).
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav sp1keout » sön sep 30, 2007 18:59

Illyria skrev:Nu när Demonoid försvunnit vet jag inte var jag ska få tag på resten av Welcome to the NHK. Var hittar ni all anime att ladda hem?


Fansubbarnas torrentsidor. Bästa alternativet, tveklöst, alla gånger.
Vilken subgrupp ser du på NHK med?



Och ja,
jag hatar Gunslinger Girl, alltid gjort, men jag vill försöka se hela serien åtminstone!
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » sön sep 30, 2007 23:43

Nu fungerar Demonoid igen dock, den sidan hardware tipsade om hade lite för mycket reklam, men annars hittade jag en liknande torrent-pack där.

Den NHK jag laddar hem är taggad med Oyasumi, är det en fansub? Jag vet annars inte vad fansubbarna är.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav sp1keout » sön sep 30, 2007 23:54

Illyria skrev:Nu fungerar Demonoid igen dock, den sidan hardware tipsade om hade lite för mycket reklam, men annars hittade jag en liknande torrent-pack där.

Den NHK jag laddar hem är taggad med Oyasumi, är det en fansub? Jag vet annars inte vad fansubbarna är.


Oyasumi är namnet på den grupp av människor som engagerat sig till att i enbart hängivna-fans syfte, översätte den där animen från Japanska till Engelska.

Därav är de en fansubbgrupp vid namn Oyasumi.

Deras hemsida har säkerligen en jättebra torrentsida....

Jag googlar Oyasumi Fansubs...

http://www.animeyume.org/groups.php?gro ... code=group

Här har du en en fil med avsnitt 01 till 24 av NHK ni Yokoso, Welcome to NHK. Bra siiidZ verkar det som dessutom

Nu blev jag ju bara sjukt sugen på att ta hem den själv :S
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav herdware » sön sep 30, 2007 23:59

Illyria skrev:Nu fungerar Demonoid igen dock, den sidan hardware tipsade om hade lite för mycket reklam, men annars hittade jag en liknande torrent-pack där.

Och väldigt störande sådan.
Illyria skrev:Den NHK jag laddar hem är taggad med Oyasumi, är det en fansub? Jag vet annars inte vad fansubbarna är.

Ja, Oyasumi är fansub.

Btw, har sett Whisper Of The Heart nu, efter din rekommendation. Trevlig, trevlig.

sp1keout skrev:Och ja,
jag hatar Gunslinger Girl, alltid gjort, men jag vill försöka se hela serien åtminstone!


Har du läst mangan? Isf tycker du lika illa om den?
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav Off » mån okt 01, 2007 8:49

Måste bara säga att de senaste Narutoavsnitten har varit episkt bra. Snart är de tillbaka till tidig Narutoklass aka oemotståndligt bra.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav sp1keout » fre okt 05, 2007 14:35

Off skrev:Måste bara säga att de senaste Narutoavsnitten har varit episkt bra. Snart är de tillbaka till tidig Narutoklass aka oemotståndligt bra.


t.o.m avsnitt 30
slut på första arcet, nu kommer det komma nya karaktärer och nytt intro troligen - det ser man fram emot!
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav herdware » fre okt 05, 2007 18:28

Nu kollar jag på Shakugan no SHANA-filmen, återkommer med recension.
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav herdware » sön okt 14, 2007 22:48

Har alla slutat kolla på japansk tecknat?

Kollade färdigt på Fate-stay night, blev bättre men inget att hetsa upp sig över.

Har även börjat kolla på Jyoshi Kosei (sp?) aka High School Girls. Den skulle ju vara så jävla rolig, inte imponerad än så länge (avsnitt 5), kommer nog inte bli det heller. Det krävs mer än lite pantsu för att en serie ska bli bra ;) Serien/mangan ska vara självupplevd av författarinnan från hennes tid på flickskolan.

Shakugan no SHANA-filmen var väl ungefär vad man kunde vänta sig, snyggare version av delar av första säsongen. Lite förvånad av hur tidigt i säsongen filmen slutade efter kampen mot Friagne dvs t.o.m avsnitt 6. Men nu har ju faktiskt säsong två börjat, så skulle inte någon kunna tänka sig att ta upp denna serie så det kan bli lite diskussion (spoiler 2x02) särskilt som det verkar som att Hecate börjat på deras skola:) Det är inte världens bästa serie, men det är ändå något visst med den.
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav sp1keout » tis okt 30, 2007 2:25

Eyeshield 21 är fortfarande den bästa av de bästa. Wow, vad spännande säger jag bara. VOFF VOFF1
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav herdware » sön nov 04, 2007 22:39

Äsch, S2 av Shakugan no SHANA håller på att bli rena såpoperan :(
Sett t.o.m avsnitt fem nu, och det är bara massa trams med Carmel som ska leka mamma, Shana och Yoshida är sotis på Konoe, och så i nästa avsnitt ska de ha "study-party" och Margery ska ge råd åt flickorna :eek: Nä, nu krävs det bättring!!! :angry:
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav Illyria » mån nov 12, 2007 19:48

Nu har jag återupptagit mitt tittande av Welcome to the NHK och jag gillar verkligen serien, är det ingen mer som sett den/börjat titta?

Har inte många avsnitt kvar nu och skulle sedan vilja ha någon annan serie att se, men finns det något liknande NHK? Den är ju rätt bra på att ta upp "sin egna värld" och samtidigt kunna skämta om det, plus att den har annan humor också och dessutom kan vara rätt deppig emellanåt. Finns det något liknande?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav herdware » mån nov 12, 2007 20:18

Illyria skrev:Nu har jag återupptagit mitt tittande av Welcome to the NHK och jag gillar verkligen serien, är det ingen mer som sett den/börjat titta?

Jo, jag kom till fjärde avsnittet (tror jag), ska förhoppningsvis snart ta upp den igen.
Illyria skrev:Har inte många avsnitt kvar nu och skulle sedan vilja ha någon annan serie att se, men finns det något liknande NHK? Den är ju rätt bra på att ta upp "sin egna värld" och samtidigt kunna skämta om det, plus att den har annan humor också och dessutom kan vara rätt deppig emellanåt. Finns det något liknande?

Mja, FLCL skulle kanske passa, är bara sex avsnitt dock. Väääldigt speciell...

Sen kan du (eller någon annan) börja kolla på Shakugan no SHANA så jag slipper sitta här i min ensamhet och gnälla över vilken såpopera S2 blivit :) Den är dock inte alls som Welcome to the NHK. Mer standard magiska-personer-slåss-mot-andra-magiska-personer i en värld där inga vanliga människor vet om det.

Båda finns på hubben.

Sen får vi se hur Clannad utvecklar sig, för tidigt att säga.

Anyways, gillade du NHK, gillar du nog FLCL. Andra kan (förhoppningsvis) ge fler tips.

Edit: FLCL har väldigt trevligt soundtrack också (The Pillows) finns även det på hubben...
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav Illyria » mån nov 12, 2007 20:34

Ingen hubb för min del, måste ha torrents/ftp.

Men vad handlar FLCL om? :)

NHK är lite smått fantastisk, även om den har sina småfel, men jag är ju egentligen inte alls bekant med anime och vet öht inte vad det finns för serier. NHK kändes som ett väldigt bra steg från Ghibli-filmer till serier för min del.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav herdware » mån nov 12, 2007 21:19

Illyria skrev:Ingen hubb för min del, måste ha torrents/ftp.

Skicka PM till Noam så ordnar han det, om du vill.
Annars kan du prova denna (som jag inte vet kvalitén på, men det är japansk audio och engelsk text) torrenten
Illyria skrev:Men vad handlar FLCL om? :)

Tja...
The series focuses on Nandaba Naota, a twelve-year-old boy on the verge of puberty living in the fictional, strange, and yet ordinary Japanese suburb of Mabase. The story begins when a strange energetic girl named Haruhara Haruko drives up on a Vespa and whacks him in the forehead with a heavily modified left-handed Rickenbacker bass guitar with a chainsaw start motor. It is gradually revealed that Haruko is fighting a company named Medical Mechanica in Mabase.

Svårt att riktigt förklara utan att sabba... hrm, en sammanfattning är Simply, it is a coming-of-age story, and everything is a metaphor. That is, after all, the entire purpose of the series. som inte direkt är en spoiler för handlingen, utan vad den går ut på.
Men man kan lungt säga att konstiga saker och absurda situationer uppstår efter att Haruko inträder i serien. Men man ska inte glömma Naotas storebrors "ex"-flickvän, hon lever inte riktigt i samma värld som vi andra. Tillsammans blir det iaf en skum men skön soppa.
Illyria skrev:NHK är lite smått fantastisk, även om den har sina småfel, men jag är ju egentligen inte alls bekant med anime och vet öht inte vad det finns för serier. NHK kändes som ett väldigt bra steg från Ghibli-filmer till serier för min del.


Hehe, liiite skillnad (och jag gillar Ghibli), denna kanske kan vara något också.

Om du (mot förmodan) skulle vilja kolla in Shana så har fansubbarna sin hemsida/tracker här

Hmm, vi har ju School Rumble också, en romatisk komedi som är nja, den är ju inte bisarr som NHK och FLCL men den är överdriven (på, ett oftast, bra sätt) lite ojämn men ofta hysteriskt rolig, iofs inte vad du letade efter...
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav Illyria » mån nov 12, 2007 21:45

Jag ska ge första avsnitet av FLCL en chans, har börjat ladda hem det och hoppas kvaliteten är bra. :)

Higurashi kanske kan vara något. Är School Rumble lik Whisper of the Heart på något sätt? Eller är det mer bara komedi?

Hubben är inget för mig pga min ISP, den är tekniskt omöjlig för mig att använda.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav herdware » mån nov 12, 2007 21:57

Illyria skrev:Jag ska ge första avsnitet av FLCL en chans, har börjat ladda hem det och hoppas kvaliteten är bra. :)

Trevligt
Illyria skrev:Higurashi kanske kan vara något. Är School Rumble lik Whisper of the Heart på något sätt? Eller är det mer bara komedi?

Bara komedi, men det är absolut inte någon sockersöt rom-com av hollywood-typ. Mer dråplig och satirisk. Mycket lite socker.
Illyria skrev:Hubben är inget för mig pga min ISP, den är tekniskt omöjlig för mig att använda.

Aj då... gäller det all dc? Annars finns dc.stoptazmo.com:411 (annan port) där jag är inne då och då (går bra att skicka PM om jag inte är där och du vill ha något)
Det är en manga/anime-hubb, mest manga, men många har mycket anime också.
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav sp1keout » tis nov 13, 2007 1:47

Illyria, pröva Higurashi, det är ett mästerverk i alla aspekter.

School Rumble däremot tror jag (tyvärr) att du inte kommer gilla, alldeles för "högljudd" och humorn går inte hem hos en del. Jag är dock fullständigt kär i den. Första säsongen var för mig sagolikt underhållande, men komiken kan påträffas ara annorlunda som sagt...

Edit, och nu kommer jag inte ihåg FLCL men jag har för mig att den är Väldigt Konstig, och det är en sak att man inte fattar någonting i en serie för att det är mystik, men den här är bara genomflumm och en del blir verkligen lost in translation... en sån där serie man märker nya saker ju fler gånger man ser den -kinda series.
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Tinkerbelle » tor nov 15, 2007 23:34

Jag älska School Rumble. ÄLSKAR! Så mycket att jag nog måste se om den snart.
Tinkerbelle
Big Bad
 
Inlägg: 2321
Blev medlem: 26 jul 2004

Inläggav herdware » fre nov 16, 2007 18:33

Tinkerbelle skrev:Jag älska School Rumble. ÄLSKAR! Så mycket att jag nog måste se om den snart.

:) Känner på mig att jag borde kolla färdigt på S2 snart...

Har du kollat på andra säsongen av Higurashi, förresten? Isf, är det samma höga kvalitet?
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav Illyria » fre nov 16, 2007 18:38

Såg klart NHK i veckan. Både deppigt och fantastiskt bra. Den serien lär jag se om igen.

Jag ska först testa FLCL, sedan Higurashi.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav herdware » fre nov 16, 2007 18:56

Illyria skrev:Såg klart NHK i veckan. Både deppigt och fantastiskt bra. Den serien lär jag se om igen.

Jag ska först testa FLCL, sedan Higurashi.

Glöm inte att skriva om dina intryck :)
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav Prue » ons nov 21, 2007 17:43

Eisa skrev:silver fang, SILVER FANG! HAR ALLA GLÖMT BORT SILVER FANG??

ååå, vad trevlig en silverfang fan till ;)

Mina favoriter när det gäller animer är:

Ginga Nagareboshi Gin
- känd som Silver fang på svenska
en klassiker man inte glömmer om är hundgalen som jag

Genshi Shonen Ryu /Ryu the Primitive Boy
- Sv namn Rai - grottpojken
fastnade på denna serie också tidigt, sitter i hjärtat
Sen stenålder & dinosarier är rätt underhållande

Great Teacher Onizuka
- Så skön serie på 42 (eller mer ) avsnitt
Kan inte beskriva den riktigt, mår helt enklet bra av serien & kan slappna av
Så det är en terapi för mej när man tittar på serien

Fruits Basket
- Gullig serie som manfastnat för
Kan bli för tjatjig & långsam vissa stunder

The Jungle Book: The Adventures of Mowgli
- en japanska version av djungelboken
Har försökta samma på gamla vhs med sv dubb av denna serie är rätt svår att hitta.
Är boken fastade i hjärata som barn & serien är så mysig. Eftersom man får se mer om vargarna & Mowglis vargfamilj & liv i djungel

Inu Yasha
- Ja, tycker att serien är skum & mysig på samma gång
Har inte set alla delar än, men håller på

Sailor Moon
- japp. gillar & ogillar serien
beroende framkallande

Starzinger
samma som ovan
Men animen & karatärerna ( gäller mostren också) fastnar man för
Musiken är underbar

Har börjat att se på ; Vampire Princess Miyu & One Piece
Återkommer till dom senare, då man sett lite mer avsnitt
"I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness for it shows me the stars."
Användarvisningsbild
Prue
Minion
 
Inlägg: 115
Blev medlem: 20 nov 2007
Ort: Gnällbältet

Inläggav herdware » ons nov 21, 2007 21:31

Hej Prue, och välkommen till BF (och animetråden)! Kan alltid behövas lite fler som skriver här (och naturligtvis tittar på anime).

Dessa serier finns det folk här som gillar (eller så är det bara jag som hittar på)

Higurashi no Naku Koro ni <---- se den!
School Rumble (yay!!!)
One Piece (som du hade börjat titta på)
Elfen Lied
Welcome to the NHK
Bleach
Eyeshield 21
Naruto
Midori no Hibi
FLCL (skum, men bra)
Black Cat

personligen så har jag försökt få någon annan än jag att kolla på Shakugan no SHANA men ingen har nappat...

sp1keout rekommenderar inte Gunslinger Girl :D
Min ickerekommendation får väl bli Ikkitousen

Illyria, har du kollat in FLCL än?
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav sp1keout » ons nov 21, 2007 23:41

HAHAHA, NEJ, GUNSLINGER SUGER =)

btw, haru sett nobuta wo produce!?

och eyeshield är bäst. läste senaste kapitlet av mangan från japan inatt... trodde jag skulle börja grina... f a n ... säger jag bara :emo:
Senast redigerad av sp1keout ons nov 21, 2007 23:43, redigerad totalt 1 gång.
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » ons nov 21, 2007 23:43

Nej inte ännu! Det kom en massa annan tv ivägen och sen kan det ju vara bra att ha något sparat ifall strejken blir långvarig...

Väntar på att fler ska se NHK också. ;)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav herdware » ons nov 21, 2007 23:48

Illyria skrev:Nej inte ännu! Det kom en massa annan tv ivägen och sen kan det ju vara bra att ha något sparat ifall strejken blir långvarig...

Väntar på att fler ska se NHK också. ;)


Ska snart börja kolla igen...
Och jag väntar på att fler ska se Shana :D
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav LWes » tor nov 22, 2007 1:43

Jag har inte sett anime på ett tag nu (jag ligger lite efter i nuvarande otecknade manusbaserade serier också) men One Piece är fortfarande det bästa jag vet. Varje nytt kapitel är en fröjd att läsa, för det är lika sjukt bra som alltid.

Finns dock så många jag vill se/läsa... :(
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav herdware » sön nov 25, 2007 18:17

LWes skrev:Finns dock så många jag vill se/läsa... :(


Jotack :)

Anyways. Shakugan no SHANA 2x08:
Äntligen så händer det något som inte är Yoshida/Shana/Konoe/Ike/Juji-kärleksrelaterat. Även om det "bara" är backstory för The Interpreter Of Condolence. Känns nästan som det börjar ordna till sig det här, nästan så man förlåter alla såpa-avsnitt här i början av S2. Men bara nästan.
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare