Smallville

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav carre » tor feb 03, 2005 20:09

sorry poser, crossed the line.
Senast redigerad av carre tor feb 03, 2005 20:14, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav poser » tor feb 03, 2005 20:09

Det kändes inte alls vidare smallvilligt.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav LWes » tor feb 03, 2005 21:03

Jag tycker att det var ett mycket bra avsnitt, fast det hade varit coolare om skurken hade kommit undan och blivit en superskurk för resten av säsongen!
Lionel var inte med, vilket var synd eftersom han är bäst, men Lois var med och efter som hon är BÄST så var det ok.
Och det var bra att jason var med mycket.
Det är intressant med hans mamma och om hon är inblandad i något.
Jag undrar när Mxyzptlk kommer tillbaka, för honom älskade jag.
Han borde bli säsongens huvud-onding.

Nästa avsnitt verkar tråkigt, men Chris Carmack of The O.C. ska vara med så det blir lite kul i alla fall.


Nästnästa avsnitt verkar antingen vara det fånigaste eller det mest fantastiska hittills! Här är handlingen (spoilers för handlingen):
Krypto
While driving, Lois accidentally hits a dog and brings it back to the farm to heal. Clark realizes this is no ordinary dog after the pup lifts up a car to retrieve a ball. Clark and Lois learn the dog is a product of an aborted LuthorCorp experiment and is being used to commit crimes, but when Lois is kidnapped by the robbers and Clark is weakened by kryptonite, it is up to the dog to save them. Meanwhile, Lana questions Jason's involvement in his mother's schemes.

Haha, låter inte det helt fantastiskt? :)
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav nikozar » tor feb 03, 2005 23:57

Spoiler på det lwes skrev
Man har ju vetat länge att krypto den lilla hunden ska vara med ju. Det finns faktiskt t.om bilder på honom på nätet;)
Vi lever i en konstig värld där Angel blev cancelat efter 5 säsonger medans Days of our lifes har gått i typ 70 säsonger och spelas fortfarande in flera.....
Användarvisningsbild
nikozar
Minion
 
Inlägg: 175
Blev medlem: 02 okt 2004
Ort: The powers that be

Inläggav LWes » tor feb 17, 2005 0:28

Casting-spoilers.

SUPERNATURAL (The WB) - Jared Padalecki ("Gilmore Girls") and Jensen Ackles ("Smallville") have been cast in the lead roles of the drama pilot, described as a cross between "The X-Files" and "Route 66." The Warner Bros. Television/Wonderland Sound and Vision-based project revolves around Sam, a recent Stanford graduate, who along with his estranged older brother Dean encounter unusual ghosts and local creatures straight out of American folk lore and urban legends during a road trip from San Francisco back home to Los Angeles. It's not clear who plays Sam and who plays Dean. David Nutter, who has been behind 10 successful pilots in the past decade, is directing the project from a script by Eric Kripke. The pair will also executive produce alongside McG, Stephanie Savage and Peter Johnson.

Varför har Jensen Ackles fått en huvudroll i en ny pilot? Skall han lämna Smallville?
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » fre feb 18, 2005 20:52

4x14:
Det var ett bra och trevligt avsnitt!
Jag trodde inte att Clark skulle få behålla hunden men det fick han!
Det bästa med hela avsnittet var Lionel's frisyr. Den var cool.
Jag blev så glad när hunden räddade sin hund-kompis från buren, jag trodde att dom skulle låta honom dö!
Lois var med mycket mer än huvudpersonerna (utom Clark), vilket börjar nästan bli en vana... Men det är bra för hon är så fantastisk!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Noam » fre feb 25, 2005 1:17

SWEET!

(spoil 4x15)
Underbart avsnitt, nu börjar det hända grejor på riktigt i Smallville.. och mer magi på köpet.. hihi *gilla*.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav LWes » fre feb 25, 2005 1:52

CyberAL skrev:SWEET!

(spoil 4x15)
Underbart avsnitt, nu börjar det hända grejor på riktigt i Smallville.. och mer magi på köpet.. hihi *gilla*.

Ja, det var riktigt bra. Den här säsongen är verkligen bättre än föregående säsonger.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » tor mar 03, 2005 22:56

Riktigt bra avsnitt igen!
Jason är riktigt cool.
Lionel är coolare. hans frisyr är helt fantastiskt. Han ser helt fantastisk ut. Lois är snygg som få.
Lex är cool.
Clark är tråk-tråkig-Duncan-tråkig.
Lana är lite intressantare nu än förut, men fortfarande tråkig.
Serien är mycket bra och underhållande, men så fort det inte har med den stora arcen att göra blir det tråkigare, men fortfarande mycket bra.
Förra avsnittet var ett perfekt exempel på hur mycket bättre det är när det är arc-igt.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Noam » tor apr 21, 2005 14:39

4x18: ÄNTLIGEN!!
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav LWes » tor apr 21, 2005 16:05

CyberAL skrev:4x18: ÄNTLIGEN!!

Jag ska se det nu! Jag är så uppspelt för att Lifehouse ska vara med! Jag har lyssnat på dom hela dagen!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » tor apr 21, 2005 19:50

Jag borde väl skriva lite om avsnittet också...
4x18
Jag tyckte att avsnittet började dåligt. Då menar jag inte underbara Lifehouse som var det första man hörde, utan att man började med slutet som dom gjort så många gånger förr och att Chloe är ond. Det känns så fånigt för dom har gjort det alldeles för många gånger. Någon som kan förvandla sig till personer, kontrolera andra personer eller besätta personer på något sätt. Man visste ju att det inte var Chloe själv som ville döda alla. Jag hoppas att det inte var det dom ville att man skulle tro...

Sen tyckte jag att första halvan av avsnittet var ganska dåligt. Jag brukar aldrig nämna att något är förutsägbart, men det här var verkligen det. Att den där tjejen var dum och sen körde hon av vägen och o.s.v.
När hon "var" mamman tyckte jag att det var så fånigt, för skulle verkligen hon bete sig så om det vore på riktigt? Vill hon att Clark ska märka att det är hon?
Sen allt med Lex och Jason var asbra. Jason är härlig, jag trodde hela avsnittet att det skulle skapa någon slags rivalitet mellan Lex och Jason och att Jason skulle fortsätta utreda Lex i resen av säsongen ich sen i sista avsnittet ska han avslöja något om Lex och så dödar Lex honom och det är där Lex Luther blir ond.
Men efter Jason's telefonsamtal med sin mamma vet jag inte vad jag ska tro. Är han god, eller ond? Jag hoppas att Lex blir ond på riktigt snart. han har ju visat lite tendenser av ondska genom nästan hela serien bara för att åtegälda det med att göra något snällt och hjältemodigt. Fast på senare avsnitt, speciellt sen Lionel blivit god (och hur fantastisk är inte Lionel nu?) så har man märkt att Lex inte är samma gamla goda Lex.
Jag tror att Lionel kommer dö förr eller senare och att det är Lex som kommer döda honom. Lionel är ju inte med i serietidningarna så det är inte direkt så att han har ett öde som vi vet om (så som att Clark och Lois kommer gifta sig och att Lex blir så ond man kan bli).

Jag älskar fortfarande Lois mer än alla andra kvinnliga karaktärer i alla andra serier. Hon är helt fantastisk rakt igenom. Hon är näst intill perfekt.

Jag hoppas att inte Clark och lana blir tillsammans. Snacka om uttjatat ämne :(
Varför har dom gått i High School i 4 år istället för tre som det brukar vara. Det tycker jag är dyssigt.
Hoppas att dom itne går mer än 3 år College.
Efter det måste ju Smallville vara slut.

Jag hoppas verkligen att dom då gör en spin-off som kan heta Metropolis och handla om Clark och Lois på The Daily Planet. Som Lois & Clark, fast mycket bättre.

Jag tycker Chloe är tråkig. Berätta för Clark att du vet han hemlighet! Jag hoppas att säsongsfinalen blir spektakulär. Annars blir jag besviken.

Hur som helst tycker jag att andra halvan av avsnittet var riktigt bra. Alltså riktigt bra!

Awsome.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav poser » tor apr 28, 2005 12:32

smallville.419
Chloe: You trusted me
That hurts.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav LWes » tor apr 28, 2005 20:12

4x19
Dåligt avsnitt. Tråkigt och inget coolt hände.
Självklart så försvinner Clarks minne om att Chloe vet o.s.v. tråkigt att dom gått tillbaka till säsong 1-stil.
Det enda bra var Lex.
och Lois självklart är fantastisk och så bedårande.
Bara 3 avsnitt kvar av säsongen, saker borde börja hända nu.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Noam » lör apr 30, 2005 1:50

Jag älskade hela grejen med att Chloe och Clark pratade öppet om hans krafter. Och att Lois och sheriffen får se Clark in action... otroligt synd att Clark inte kom ihåg att Chloe vet... Underbar slutkläm..

- What did I do?
- You trusted me.
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav Illyria » lör apr 30, 2005 2:13

LWes skrev:Varför har dom gått i High School i 4 år istället för tre som det brukar vara. Det tycker jag är dyssigt.

High school är 4 år så det är inget konstigt.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav LWes » tor maj 05, 2005 14:20

4x20
Jävlar. Det var inte ett bra avsnitt det...
Det enda som var bra var scenerna med Lionel, dom var asbra. Resten var dåligt och tråkigt.
Varken Lois eller Jason var med heller. Ville dom att det skulle vara ett dåligt avsnitt eller?
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » tor maj 05, 2005 14:24

Illyria skrev:
LWes skrev:Varför har dom gått i High School i 4 år istället för tre som det brukar vara. Det tycker jag är dyssigt.

High school är 4 år så det är inget konstigt.


Tydligen är High School årskurser 9 eller 10 till 12. Det kan alltså vara olika.
Det beror nämligen på Junior High som innehåller årskurser 7 och 8 och ibland 9.

På en del skolor går man alltså årskurs 9 på High School iställer för Junior High och tvärt om.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » tor maj 12, 2005 20:22

4x21
HELT FANTASTISKT AVSNITT!!!
Efter förra veckas sämpiga avsnitt var det här en STOOOR förbättring.
Själv storyn med killen som inte ville sluta skolan var kanske inte så jätterolig (men ganska creepy), men Lionel, Lex, Jason och Gvenetiusiy var fantastiska i sin sidohandling.
Så otroligt coolt när Jason jagade Lionel och lex och sprang och skjöt efter dom och sen när han tappat pistolen blev jakten omvänd.
Wow säger jag även om den fantastiska idén om att låta Lionel skjuta Jason. Visst, jag förväntade mig att Jason skulle dö (dock i nästa avsnitt) men att Lionel (som verkligen verkat snäll på senare tid) skulle skjuta honom. Det gör att jag inte alls är säker på vad som pågår och vad deras motiv är. Är Lionel snäll? Är Lex snäll? Är dom på samma sida?
Hoppas att Guenitewu dör nästa avsnitt. Henne gillar jag inte. Fast hon är en ganska bra skurk.
Jag undrar vad som kommer hända med serien nästa säsong. Karaktär-vis alltså.
Uppenbarligen är Jensen borta (han är ju med i en ny serie och allt) men Chloe? Jag anntar att det är ok om hon inte är med.
Jag skulle ÄLSKA om Pete skulel gå på samma skola som Clark och Lana. jag har saknat honom. Vart tog avsnittet med honom vägen??? (dom sa att han skulle vara med ett den här säsongen).
Hoppas hoppas hoppas att Mxyzptlk är med nästa säsong. Hoppas att Mxyzptlk är med i så många avsnitt som bara går.
Han är cool.
Hoppas att Lois också är med massvis för jag avgudar henne.
Hoppas att Lionel inte dör nästa avsnitt (jag har väntat mig att han ska dö i flera år nu, speciellt när han var dödligt sjuk och allt.) Men jag vill gärna att han stannar NÅGRA ÅR!!!
Oj oj. Måste iväg nu!!!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » sön maj 15, 2005 13:24

Jag började titta ordentligt när säsong 4 började för ett litet tag sedan på Ztv, jag tycker att den är jättebra. Jag ser repriserna som går på Tv3 så att jag ska ha sett allt före säsong 4 nu också så det är jättebra att de har börjat visa repriserna. Jag har även sett det mesta av säsong 3 också och tyckte det var bra. Det finns ett nystartat forum att gå med i men det var inga medlemmar så jag ville inte bli medlemmar men ni kan ju checka in det, om fler blir medlemmar så hakar jag nog efter ;)

http://www.5wwwww5.com/forum/index.php?mforum=24

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Noam » sön maj 15, 2005 20:44

4x21
Hela grejen med killen som kunde frysa folk kändes lite krystad.. hans lilla bygge där var lite för bra för att vara trovärdigt.. "jag tvingade min pappa att bygga det".. jo tjenare. Jag tycker hela grejen med att ett nytt freak, som man inte sett tidigare, plötsligt dyker upp med superkrafter börjar bli lite old och tråkig.

Dock trots den dåliga "monster of the week"-storyn så var det ett bra avsnitt, arcen fördes framåt och Lionel och Lex är grymma tillsammans.. nice nice! Jason och Co. är tydligen mer medvetna om Clark än iaf jag trott.. också trevligt. Ska bli spännande och se vad Jasons morsa hittar på med Lana i nästa avsnitt.. !


Spån om framtiden
Chloe bara måste vara kvar, älskar hennes karaktär.. mycket roligare än Lana. Lois är ju given såklart... Pete struntar jag i helt.. ser mycket fram emot utvecklingen med Lex och Lionel!
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav Noam » fre maj 20, 2005 21:18

4x22
God damn säger jag bara! Nu händer det grejer! :D
Klockrent avsnitt alltså.. älskade alltihopa.. hur fan ska man klara sig till i höst!!! :?
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav LWes » fre maj 20, 2005 22:05

CyberAL skrev:4x22
God damn säger jag bara! Nu händer det grejer! :D
Klockrent avsnitt alltså.. älskade alltihopa.. hur fan ska man klara sig till i höst!!! :?

Jag håller absolut med om att det var ett klockrent avsnitt.
Säsongen började fantastiskt, sen mot mitten blev det lite sämre med några dåliga avsnitt och efter det tycker jag att det har varierat ganska mycket från avsnitt till avsnitt i hur bra dom varit, men det här avsnittet var riktigt fantastiskt.
Clark var riktigt bra. Han brukar ha en tendens att vara tråkig, men han höll sig intressant nästan hela avsnittet.
Lionel blev jag lite besviken på. Ända sen han kom ut ur fängelset har han ju varit snäll men nu efter sakerna som hände i förra avsnittet är han tillbaka till sin gamla personlighet. Jag tycker itne att det känndes bra, det var lite väl mycket förändring tycker jag.
Han frisyr är dock fortfarande fantastiskt. Inte brilliant som den är ibland, men fantastiskt.
Jag hoppas att han inte dör. Det skulle vara en stor förlust för han är den som underhållit mig mest den här säsongen i intressanthet.
Låt oss gå över till Lexie. Jag gillar att han verkar gå över till den mörka sidan på riktigt nu.
Det är dags att dumpa snälla Lex och välkommna den riktiga och onda Lex.
Jason. Jag är glad att Jason kom tillbaka. Jag tyckte att det var ascoolt när han kom blodig och trasig med ett shotgun och letade efter Clark.
Jag gillade det brutala slagsmålet mellan Clark's pappa och Jason.
Jag undrar om det är möjligt att Jason överlever.
Med tanke på att Jensen's nya serie Supernatural också kommer gå på The WB är det väl möjligt att han kanske är med igen.
Lois älskar jag som vanligt. Jag skulle lätt gifta mig med henne om hon funnits på riktigt.
Chloe var jag inte allt för förtjust i i detta avsnitt. Jag hade faktiskt förväntat mig att Clark skulle få veta att hon vet hans hemlighet.
Nu finns det ju inte en chans att hon inte skulle vara med i nästa säsong bara för att hon ska gå på en annan skola.
Dom måste ju visa mer av det.

Lana tycker jag är tråkig. Jag gillar inte att hon och Clark håller på att få till någonting. Det kapitlet är uttjatat och jag var glad när hon hade Jason.
Jag tyckte att det var coolt att hon dödade Jase's mammi. Jag blev glad när Gnuvehtr dog, för hon var ond och förtjänade att dö för att hon gjorde Jason ond.

Hoppas Mxyzptlk är med nästa säsong. Han äger.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » sön maj 22, 2005 22:42

Hehee kul. Bara svart hela tiden ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » fre jun 10, 2005 23:35

Bättre domän i smallvilleforumet nu:

http://www.smallville.info.se

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » fre aug 05, 2005 17:32

Jag försöker göra mitt bästa för att börja tycka om Smallville inför James Marsters intåg till hösten. Det går inte så bra. Men avsnittet jag såg idag på TV3 (3.16 eller .17 Legacy) var faktiskt bra. Och inget "men" finns med i den meningen som ni ser. :) Det var verkligen inte bra jämfört med bra avsnitt i BtVS eller Veronica Mars, men nu *vill* jag i alla fall se fortsättningen och det känns inte som ett måste.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav The Buffster » fre aug 05, 2005 17:40

AKS skrev:Jag försöker göra mitt bästa för att börja tycka om Smallville inför James Marsters intåg till hösten.

Precis vad jag också håller på med, men som du säger så går det inget
vidare. Jag tycker att det allra viktigaste med en serie är bra karaktärer
och hur trista karaktärer har inte Smallville, särskilt om man jämför med
t ex BtVS.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav AKS » fre aug 05, 2005 17:41

Ja, karaktärer är ett stort problem. De enda riktigt intressanta är Lex och Lionel Luthor.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav The Buffster » fre aug 05, 2005 17:49

AKS skrev:Ja, karaktärer är ett stort problem. De enda riktigt intressanta är Lex och Lionel Luthor.


Håller definitivt med, Lex är väl egentligen den enda karaktären jag gillar hittills... Gissar att det har nämnts tidigare i tråden men kan man vara mycket tristare än Lana, knappast!

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav Illyria » fre aug 05, 2005 17:50

Smallville är verkligen inte en karaktärsserie och det märks tydligt, med några få undantag då. Inte ens Clark är intressant, vilket väl en huvudperson borde vara, det är fokus på Superman-berättelsen och att den drivs framåt av händelser och personer. Tvärtom från Buffy och delvis därför blir serien aldrig riktigt intressant.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron