Film, film och film

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav LWes » fre mar 11, 2005 23:35

Qarlsson skrev:Såg precis nya trailern till SW3:ROTS. Det ska erkännas att jag känner mig ganska av inför trean men.. Palpatine is kicking som serious fucking ass i den där trailern.


Jag måste bara kommentera på hur otroligt bra jag tror (eller snarare vet) att den filmen kommer bli.
Det är helt otroligt hur mycket mer mening den har än alla andra filmer som kommer, för det här är en viktig bit historia. Som en försvunnen pusselbit.
Vi vet vad som hänt före, och vi vet vad som händer efter, men det är forfarande så fruktansvärt spännande att få se vad som händer i Episode III.
Det jag vet om filmen i förväg, och som alla vetat väldigt länge nu, är att så gott som alla Jedis som finns kommer utrotas och att Palpatine kommer vända Anakin till den mörka sidan. och att Wookies kommer vara med!
Jag såg en as cool promobild för ett tag sen, på den stod ett gäng Wookies och dom var hur coola som helst.
Jag ska se om jag hittar den....

Bild
Hur coola är dom inte? Flätor och allt! Det ska bli fantastiskt att se dom i action.

Utrotningen av alla Jedis oroar mig. Vi vet att Yoda och Obi-Wan överlever, men alla andra as coola Jedis, Ki-Adi Mundi, Kit Fisto m.fl m.fl kommer ju med väldigt stor sannolikhet att dö. Det är en läskig tanke.

Jag hoppas man får se några Bothans i filmen. Dom har det pratats om i dom andra filmerna, och det finns massvis av Bothans i böckerna och serietidningarna. Jag vill gärna se dom i verklig form.

Jag rekomenderar verkligen detta:
Bild

Det är en riktigt fantastisk serie. DVD:n släpps den 22 Mars och innehåller säsong 1 och 2. Totalt 20 st 3 minuters avsnitt.
Det ska bli coolt att se alla avsnitt ihopsatta till en 69 min film.

Bild

Tredje säsongen börjar den 21:a Mars och kommer bestå av 5 avsnitt som kommer vara längre än dom förgående. 10 minuter/st eller nåt, jag kommer inte ihåg vad jag läst.

Jag ser fram emot att se Boba Fett i Episode III, hoppas han är cool.

Jag har egentligen mycket mer att säga om Star Wars, men dess relevans lär väl försvinna eftersom dom flesta här väl inte läst så mycket Star Wars-literatur.

Episode III kommer vara helt otroligt bra.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tomas » lör mar 12, 2005 13:03

Tror inte Boba kommer att dyka upp i RotS då han fortfarande är ung (läs för liten för Jangos armour), inte längre (som det ser ut i trailern) behöver hämnas på sin faders mördare och dessutom har han ju redan en egen serie böcker som beskriver åren efter Episode II.

Angående utrotningen av alla Jedis (som lär vara en av många höjdpunkter i filmen) så tror jag att många fler än Yoda och Obi-Wan överlever även om man inte får se det i filmen.

Det är ju främst de Jedis som är generaler i kriget samt de små gulliga ungarna i templet som blir dödade i filmen. Många borde vara iväg på andra uppdrag runt om i galaxen och ha gott om tid på sig att gå under jorden.

Ifall inte Vader hade några Jedis kvar att jaga så skulle han inte ha mycket att göra fram till Episode IV och de skulle gå miste om ett bra upplägg för serietidningar och böcker under den perioden.

Tecknade Clone Wars är en riktigt bra serie och jag ser fram emot de lite längre avsnitten som utspelar sig precis innan Episode III.
What kind of person could sleep on a night like this?

Very few of us are...
Användarvisningsbild
Tomas
Big Bad
 
Inlägg: 1772
Blev medlem: 06 okt 2004
Ort: Stockholm, Blackeberg

Inläggav bumbi » lör mar 12, 2005 13:32

hoppas 3an blir bättre än 1an och 2an var :S 2an var ok men ettan var hemsk
dom gamla filmerna äger
bumbi
Demon Fodder
 
Inlägg: 22
Blev medlem: 26 jan 2005

Inläggav qarlsson » lör mar 12, 2005 13:45

LWes: Jag antar att du har läst Timothy Zahn's trilogi (?) apropå litteratur vid sidan om.

Det går inte att prata gott nog om den.. Helt jäkla sanslöst bra och Zahn har verkligen lyckats fånga atmosfären och andan från originaltrilogin.. En liten dröm är att Lucas skulle släppa licensen (fet chans!) och låta någon filma den.. Tänk er exempelvis Terry Gilliam eller Peter Jackson vid rodret. Det finns inga gränser för hur bra det skulle kunna bli..
Jonesy: Je-sus Christ.
Samson: On a bicycle.
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby
 
Inlägg: 575
Blev medlem: 17 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » lör mar 12, 2005 14:23

Tomas skrev:Tror inte Boba kommer att dyka upp i RotS då han fortfarande är ung (läs för liten för Jangos armour), inte längre (som det ser ut i trailern) behöver hämnas på sin faders mördare och dessutom har han ju redan en egen serie böcker som beskriver åren efter Episode II.


Det är bok-serien jag ska läsa efter New Jedi Order, den verkar riktigt bra.

Tomas skrev:Angående utrotningen av alla Jedis (som lär vara en av många höjdpunkter i filmen) så tror jag att många fler än Yoda och Obi-Wan överlever även om man inte får se det i filmen.

Det är ju främst de Jedis som är generaler i kriget samt de små gulliga ungarna i templet som blir dödade i filmen. Många borde vara iväg på andra uppdrag runt om i galaxen och ha gott om tid på sig att gå under jorden.

Ifall inte Vader hade några Jedis kvar att jaga så skulle han inte ha mycket att göra fram till Episode IV och de skulle gå miste om ett bra upplägg för serietidningar och böcker under den perioden.


Ja, jag vet att det fanns några Jedis som höll sig gömmda och överlevde imperiet, och du har rätt att Darth Vader nog kommer spendera kanske 10-15 år efter det här med att jaga Jedis, för i Episode IV så verkar det ju som om han tror att han dödat alla.
Aktiva Jedis som Jedi Rådet tror jag kommer bli dödade i filmen.


Qarlsson skrev:LWes: Jag antar att du har läst Timothy Zahn's trilogi (?) apropå litteratur vid sidan om.

Det går inte att prata gott nog om den.. Helt jäkla sanslöst bra och Zahn har verkligen lyckats fånga atmosfären och andan från originaltrilogin..

Jag läste dom för många år sen, och jag har läst serietidningarna.
Jag tycker Thrawn är en riktigt cool fiende, och dom skulle göra sig perfekta som en uppföljar-trilogi, men jag är rädd för att om George Lucas vill göra en till trilogi (som det ryktats om ibland) så kommer han strunta i all skriven historia och bara hitta på nya berättelser utan att bry sig om allt som hänt i böcker och serier.
Typ att Luke dör i slutet av filmen eller nåt vilket gör att all literatur som skrivits inte längre är gilltig.


Qarlsson skrev:En liten dröm är att Lucas skulle släppa licensen (fet chans!) och låta någon filma den.. Tänk er exempelvis Terry Gilliam eller Peter Jackson vid rodret. Det finns inga gränser för hur bra det skulle kunna bli..

Ja, om dom gör film av något så ska det vara Thrawn-trilogin. Det finns många andra trilogier också, men jag tror inte dom är lika bra.
The Bounty Hunter Wars hade också varit coolt. Dom handlar om Boba Fett efter att han nästan dog i Episode VI.
Ett annat alternativ skulle ju vara att göra en film-trilogi som utspelar sig 4000 år tidigare under Sith-eran, kanske baserad på en del Tales of the Jedi-serietidningar. Jag har inte läst dom, men dom verkar riktigt bra.

Edit: Det ska släppas två böcker som heter The Last of the Jedi #1 & #2, så jag antar att dom kommer handla om dom Jedierna som överlever Episode III. "After the events of Episode III, Obi-Wan Kenobi finds himself adrift in the galaxy . . . with Darth Vader on his trail."
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav qarlsson » lör mar 12, 2005 18:38

LWes skrev:Jag tycker Thrawn är en riktigt cool fiende, och dom skulle göra sig perfekta som en uppföljar-trilogi, men jag är rädd för att om George Lucas vill göra en till trilogi (som det ryktats om ibland) så kommer han strunta i all skriven historia och bara hitta på nya berättelser utan att bry sig om allt som hänt i böcker och serier. Typ att Luke dör i slutet av filmen eller nåt vilket gör att all literatur som skrivits inte längre är gilltig.


Mm, Lucas skulle nog definitivt skita i allt som har med Expanded Universe kring Starwars att göra. Helst vill man ju inte att han överhuvudtaget är inblandad. Hans manusskrivarförmåga är ju exempelvis ökänt bedrövlig.

LWes skrev:Ett annat alternativ skulle ju vara att göra en film-trilogi som utspelar sig 4000 år tidigare under Sith-eran, kanske baserad på en del Tales of the Jedi-serietidningar. Jag har inte läst dom, men dom verkar riktigt bra.


Absolut! Har fantiserat lite fräckt kring hur coolt det vore att se spelfilm i koppling till Sith Wars med eventuellt fokus på Sithlords som Exar Kun eller Freedon Nadd. Dom gossarna hade ju tagit kål på dagens jedis i sömnen :)
Jonesy: Je-sus Christ.
Samson: On a bicycle.
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby
 
Inlägg: 575
Blev medlem: 17 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Binchy » lör mar 12, 2005 21:08

Skriver det här med (har just varit inne i "lyssnar på" -tråden) men det passar väl bättre här. I den stora Ai:s anda citerar jag mig själv:

Binchy skrev:Lyssnar just nu på filmen Shaun of the Dead (har ryggen vänd mot TV:n vardagsrummet när jag sitter vid datorn i arbetsrummet.) Verkar vara en höjdarfilm om man bara vill skratta och skrika, och inte väntar sig några intellektuella höjder... Maken skrattar i alla fall med jämna mellanrum, och jag hoppade till rejält förut när vi åt middag, och jag fortfarande var i vardagsrummet. Kräver dock en liten gnutta intellektuell stimulans i de filmer jag ska se.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Noggster » mån mar 14, 2005 10:06

Tyckte Shaun of the dead var något utöver din vanliga braindead(höhö) komedi. skämten krävde lite och alla skämt var inte direkt roliga.

Alone in the dark, fy bajskorv.. Jag som trodde RE:2 skulle bli årets sämsta film.

Oceans Twelwe, en tolftedel sämre än ettan.

National Treasure, kommer ni ihåg när Cage faktiskt gjorde balla action filmer och inte närmsta skit han får tag på?
Användarvisningsbild
Noggster
Zeppo
 
Inlägg: 3371
Blev medlem: 29 jan 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » mån mar 14, 2005 14:07

Matthew Vaughn Helming X-Men 3!
Source: Ain't-It-Cool-News March 13, 2005

Ain't-It-Cool-News has confirmed that Layer Cake director Matthew Vaughn will direct X-Men 3 for 20th Century Fox. Bryan Singer directed the first two films of the franchise and is now shooting Superman.

The anticipated third film is expected to center on the Dark Phoenix saga. Both Simon Kinberg and Zak Penn wrote scripts, but the site says the studio will use Penn's draft for the movie.

In related news, while Hugh Jackman (who is also producing), Famke Janssen, Patrick Stewart, Ian McKellen, Alan Cumming and more are all coming back, Halle Berry still isn't sure. She tells XMenFilms.net:

I have not read the script. All I have asked, is that if I come back as Storm, she need to be closer to the comic book. So, if they have in fact written her closer to the comic book character, then I'm in. If not, I'm out. I hope I'm in though. I love Storm, and really want to be part of the last film.

Fox and Marvel Studios are eyeing a Memorial Day, 2006 release date for X-Men 3.


Jag längtar.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav qarlsson » mån mar 14, 2005 14:40

LWes: Har inte hängt med i svängarna men jag trodde det var givet att Singer skulle regissera X3, vad hände med honom, är han helt ute ur leken?
Jonesy: Je-sus Christ.
Samson: On a bicycle.
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby
 
Inlägg: 575
Blev medlem: 17 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » mån mar 14, 2005 16:19

Qarlsson skrev:LWes: Har inte hängt med i svängarna men jag trodde det var givet att Singer skulle regissera X3, vad hände med honom, är han helt ute ur leken?

Singer hoppade på Superman istället. Det våpet. De ville spela in X3 så snabbt som möjligt och det passade inte in i hans åtaganden. Och FOX vill inte vänta alls.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav LWes » mån mar 14, 2005 16:46

noike skrev:Och FOX vill inte vänta alls.

Eftersom dom siktar på en 2006-release så kan dom ju inte direkt vänta på honom.
Jag förstår verkligen inte hur man kan välja Superman över X-Men.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav qarlsson » mån mar 14, 2005 16:47

noike skrev:
Qarlsson skrev:LWes: Har inte hängt med i svängarna men jag trodde det var givet att Singer skulle regissera X3, vad hände med honom, är han helt ute ur leken?

Singer hoppade på Superman istället. Det våpet. De ville spela in X3 så snabbt som möjligt och det passade inte in i hans åtaganden. Och FOX vill inte vänta alls.

By the beard of zeus! så han ska uteslutet ta tag i det production hell-projektet. Tankarna vandrar till den fullständigt bisarr-komiska anekdoten av Kevin Smith från "An evening with.." Visst det var ett tag sen och mycket har säkert hänt sen dess, men ändå.. Totalt felprioriterat då det utesluter X3.
Jonesy: Je-sus Christ.
Samson: On a bicycle.
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby
 
Inlägg: 575
Blev medlem: 17 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » mån mar 14, 2005 16:55

LWes skrev:
noike skrev:Och FOX vill inte vänta alls.

Eftersom dom siktar på en 2006-release så kan dom ju inte direkt vänta på honom.
Jag förstår verkligen inte hur man kan välja Superman över X-Men.

Det är en utmaning att göra det bra. Han har redan gjort två filmer med kryss-männen, det blir same-old same-old.

Qarlsson: de håller på att filmar Superman as we speak. (Kevin Spacey som Lex!)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav jvc_man » mån mar 14, 2005 21:18

* SW EIII
* Fantastic 4
* Sin City

o detta är bara några av årets alla grymt häftigt/härliga/underbara filmer som jag starkt längtar efter!
PS: Buffy s4 inköpt nu.

8)
Den som är god vän med alla, är inte vän med någon
Användarvisningsbild
jvc_man
Minion
 
Inlägg: 375
Blev medlem: 17 nov 2004
Ort: Malmö

Inläggav LWes » mån mar 14, 2005 21:20

jvc_man skrev:* SW EIII
* Fantastic 4
* Sin City

Det är dom filmerna jag ser fram emot mest i år också. Lägg till Serenity så är listan komplett.
Och så Man-Thing, fast eftersom den går direkt till tv kanske den inte räknas...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » mån mar 14, 2005 21:42

Visst vi kan alla ställa oss upp ock skrika namn på storfilmer, men jag är mer nyfiken på vad som kan tänkas bli årets Garden State.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav caffeineaddict » mån mar 14, 2005 22:02

noike: Samma här. Även om jag skulle kalla det årets Before Sunset eller Eternal Sunshine.

Sen kommer det ju en ny Terrence Malick, vilket är så spännande att det ger mig magknip. If you like that kinda thing.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » mån mar 14, 2005 22:14

kaffe: jag har inte sett Before Sunset men jag tyckte Garden State var mycket bättre än Eternal Sunshine. (ESotSM var fruktansvärt bra men GS var lätt det bästa jag såg förra året.)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav caffeineaddict » mån mar 14, 2005 22:16

Jag har lite småproblem med GS (jag är inte riktigt överens med slutet bl.a.), men det är jävligt bra filmer båda två.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » mån mar 14, 2005 22:21

Det är nu jag ska använda det ansvar gaspode har givit mig till att påpeka att du är helt dum i huvudet. Problem med GS? You bigot and commie bastard!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav adolvsson » mån mar 14, 2005 22:42

Jag har inga problem med GS, tycker om slutet, men jag tycker ändå ESotSM är snäppet bättre. Inte mycket. Bara ett snäpp. Litet snäpp. Men ändå. Bättre.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » mån mar 14, 2005 22:45

adolvsson skrev:Jag har inga problem med GS, tycker om slutet, men jag tycker ändå ESotSM är snäppet bättre. Inte mycket. Bara ett snäpp. Litet snäpp. Men ändå. Bättre.


Vet inte vilken av dem jag tycker bäst om. ESotSM känns lite tyngre än Garden State och vinner säkerligen i längden, men däremot blev jag så glad av att se Garden State. Det kan mycket väl vara en av dem ljuvligaste filmerna jag har sett. Har inga problem med den och tycker den är suverän rakt igenom.

Jaha, vad sugen man blev av att se om båda filmerna nu.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav caffeineaddict » mån mar 14, 2005 22:50

noike: (Garden State) Flygplatsslutet var som taget från en annan, sämre, film. Hade faktiskt inte behövt den där uppenbara sista-minuten-vändningen alls. Annars är den rätt så ordentligt suverän.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Tam » mån mar 14, 2005 23:01

Tålde inte riktigt Eternal sunshine. Har problem med fransmän och Jim Carrey. Och användandet av musik där.

Men Garden state gillade jag massor.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Yog-Sothoth » mån mar 14, 2005 23:59

Tam skrev:Tålde inte riktigt Eternal sunshine. Har problem med fransmän och Jim Carrey. Och användandet av musik där.

Fransmän?
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav malavel » tis mar 15, 2005 0:01

Män med gigantiska ögonfransar.
OK, technically, never. Touché. But I'm like Vader in the last 5 minutes of Jedi with redemptive powers minus a redemptive struggle of epic redemption which chronicles... These ropes itch.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Yog-Sothoth » tis mar 15, 2005 0:05

Jag undrade mer hur fransmän hade något att göra med Eternal Sunshine. Någon i produktionsteamet? Inte för att filmen känns typiskt fransk...
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav caffeineaddict » tis mar 15, 2005 0:06

Kan det vara så att regissören Michel Gondry är fransk? Jag vet alltså inte, jag bara gissar baserat på namnet.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » tis mar 15, 2005 0:14

caffeineaddict skrev:Kan det vara så att regissören Michel Gondry är fransk? Jag vet alltså inte, jag bara gissar baserat på namnet.

jo, han är väldigt fransk. I varje fall hans brytning är det.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron