Film, film och film

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Nicole » fre jul 29, 2005 11:53

Har någon här sett DUNE? om inte så måste jag säga att den är värd att se..men alla som ja har visat den för har skrattat åt både mig å filmen...
Passion. It lies in all of us. Sleeping, waiting. And though unwanted, unbidden, it will stir, open it jaws... and howl.
Användarvisningsbild
Nicole
Minion
 
Inlägg: 171
Blev medlem: 04 jan 2005
Ort: 314

Inläggav noike » fre jul 29, 2005 18:23

Jag har sett Dune -- både miniserie4n och Lynchs långfilm. Ingen av dem är vad jag skulle vilja kalla bra.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Nicole » fre jul 29, 2005 19:54

nähä, haha. vet du var man kan få tag på mini-serien? även om du inte gillade filmerna ska du inte utesluta böckerna för dem är av en helt annnan division.
Passion. It lies in all of us. Sleeping, waiting. And though unwanted, unbidden, it will stir, open it jaws... and howl.
Användarvisningsbild
Nicole
Minion
 
Inlägg: 171
Blev medlem: 04 jan 2005
Ort: 314

Inläggav noike » fre jul 29, 2005 20:01

Första Dune-boken var en favoritbok när jag var runt 14. Jag kan inte läsa om den idag -- min litterarär smak har utvecklats rätt krfatigt sedan dess.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav A bear » lör jul 30, 2005 0:07

Såg precis "Cursed". Knappt godkänd varulvsrulle, och jag börjar verkligen hata Kevin Williamson. Inte ens Christina Ricci (som mest verkar blunda och tänka på lönechecken) och Wes Craven (som måtte börja bli gaggig) kan dölja det faktum att mannen inte KAN skriva skräck. Han funkade när han skulle parodiera genren i "Scream", men varje gång han ska göra en "riktig" skräckrulle blir det bara pannkaka. ("I Know What You Did Last Summer", någon?)

Smått buffyesque ibland - långa delar känns den som en sämre långfilmsversion av "Phases". Inklusive en scen där
high school-jocken och homofoben nr 1 visar sig vara bög, och slutet där varulvspojken får sin älskade med en kyss.
Fast med en usel varulvskostym utbytt mot skrattretande CGI-effekter, då. Och att varulvarna får stå som nån sorts metafor för problemen med att dejta - med ex och könssjukdomar och allt sånt där - är en tanke som ser ut som en Whedon. Fast Joss hade nog gjort något bättre med den. Typ vad som helst som inte gjorts exakt likadant femtielva gånger tidigare. Det är knappt ens några bra slaskscener i den.

2/5, typ.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav noike » lör jul 30, 2005 0:38

a bear: var det unrated eller pg-13-versionen?

För övrigt såg jag dokumentären Fearless Freaks innan idag. Riktigt bra, den hakar inte upp sig på skivsläppen utom när de behöver nämna dem i och med bandets utveckling. Christina Ricci susar förbi i en av intervju-scenerna med Drozd. Droger, hemmavideor och den verkar väldigt ärlig om det mesta. Vi fick även se små bitar från Wayne Coynes kortfilm "Christmas on Mars" -- jag vill se den, den verkar hur bra och bisarr som helst.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav A bear » lör jul 30, 2005 0:47

noike skrev:a bear: var det unrated eller pg-13-versionen?


Katten vet. Nertankad. Gissningsvis PG13. Men såvida inte unrated-versionen är fullständigt annorlunda (som i andra skådisar, annat manus etc) står alla mina problem fast, skulle jag tro.

Är väldigt sugen på "Fearless Freaks". Trummisen har den, ska tjata på honom att få låna...
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav noike » lör jul 30, 2005 0:50

A bear skrev:
noike skrev:a bear: var det unrated eller pg-13-versionen?

Katten vet. Nertankad. Gissningsvis PG13. Men såvida inte unrated-versionen är fullständigt annorlunda (som i andra skådisar, annat manus etc) står alla mina problem fast, skulle jag tro.


Mer våld, blod och ett helt annat slut har jag för mig. Och med slut så menar jag sista halvtimmen eller så. Jag är inte helt säker för jag har inte sett någon än -- jag väntar på dvd-släppet och unrated. Varulvsfilm och pg13 fungerar inte.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav A bear » lör jul 30, 2005 0:53

noike skrev:
A bear skrev:
noike skrev:a bear: var det unrated eller pg-13-versionen?

Katten vet. Nertankad. Gissningsvis PG13. Men såvida inte unrated-versionen är fullständigt annorlunda (som i andra skådisar, annat manus etc) står alla mina problem fast, skulle jag tro.


Mer våld, blod och ett helt annat slut har jag för mig. Och med slut så menar jag sista halvtimmen eller så. Jag är inte helt säker för jag har inte sett någon än -- jag väntar på dvd-släppet och unrated. Varulvsfilm och pg13 fungerar inte.


Å fanken. Unrated finns på PB, kanske borde ladda ner... fast inte nu. Tvivlar på att ens världens bästa slut och 20 minuter rak splatter skulle kunna rädda den här filmen till något annat än "hyfsad".

(Hade jag vetat det där hade jag aldrig ens brytt mig om att slå på den... varför varför varför detta idiotiska ratingsystem? Kommer att tänka på Bill Hicks rant om hotellporr...)
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Glorificus » sön jul 31, 2005 5:11

Har precis sett I am David, skriven och regisserad av Paul Feig (jupps, Freaks & Geeks-skaparen Paul Feig).
Jag vet inte om det är min svaghet för "barn i krig"-filmer som påverkar mig, men jag måste säga att det här var väldigt bra. Kunde ha varit mindre barnvänligt - men det blev aldrig over-the-top, så historien klarade sig från att bli Disney-aktig. Vackert foto (inspelad enbart i Bulgarien!) och suverän musik höjde helhetsupplevelsen av filmen ytterligare några snäpp.

Filmen är baserad på en bok om en tolvårig pojke, David, som aldrig sett något annat än ett fångläger i Bulgarien. Han får hjälp att fly därifrån och försöker på egen hand ta sig till Danmark, men plågas av minnen från lägret och ovetskapen om vem han är. Det som gör historien intressant, och som man tagit fasta på i filmen, är att pojken aldrig sett vardagliga saker eller kunnat lita på andra människor. "Trust no one" upprepas några gånger och bara det uttrycket ger förstås lite X-files-vibbar, men det glömmer man snabbt tack vare den fängslande historien... med starka scener som där pojken ombeds att le för att få en bit bröd men inte vet hur man gör... Det är en gripande film, men med inslag av humor, och det märks att Paul Feig har lagt ned mycket omsorg på hela projektet.
Det som drar ned filmen lite är dels valet att låta alla prata engelska (i medelhavsländerna?!) - men enligt Feig själv ville han att man skulle koncentrera sig på skådespelarnas ansikten och inte distraheras av att läsa undertexter (pfft, amerikaner) - och dels det lite sockersöta som ändå skymtar fram (ungefär som om det vore Bambi som är ute på äventyr). Men det uppvägs av suveräna skådespelare, ett överlag bra manus med starka teman och vackert foto och musik, samt att historien är relativt oförutsägbar.
Ska definitivt köpa dvd:n för att lyssna på kommentarspåret. Och se filmen igen. 4/5.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Tob » sön jul 31, 2005 14:23

A Bear: Skräckfilmer och Pg13 är en än mer förödande kombination än Action och Pg13. Dessvärre verkar filmen ha så stora grundläggande problem att det på sin häjd inte blir mer en sevärt (knappt)

Glorificus: Det låter som en film som jag skulle kunna tycka är väldigt bra. Jag placerar den på impuls-köp-listan. En farlig lista då jag oftast varken bekymmrar mig om pris eller vad det egentligen är för film.

Jag såg Maskinisten för några dagar sedan. Christian Bale spelar huvudrollen, en nedmärglad ung man som inte sovit på 1 år och dessutom väldigt mager. När en film är så hårt koncentrerad kring en man så är det viktigt med bra skådespeleri, och Christian Bale är väldigt duktig. Sen antar jag att han har gått ner så mycket i vikt inför rollen, kände knappt igenom honom. Ganska långsam film men aldrig seg och tråkig. Oerhört läckert foto i filmen, smutsigt och nästan lite gotisk stämning över filmen. Snyggt som tusan. Filmen är en intlligent thriller i ungefär samma stil som Fight Club, men då Fight Club kändes otydlig och tveksam vid en första titt, så känns maskinisten aningen övertydlig i slutändan. Men jag gillar ändå temat i filmen väldigt mycket.

4/5
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Yog-Sothoth » sön jul 31, 2005 15:09

Batman Begins! Mycket bra film.
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav Matt » sön jul 31, 2005 20:33

Såg just Zatoichi. Stenhård film. Mycket bra. Takeshi Kitano är lika tuff som alltid. Men jag tror det här är den bästa film jag sett med honom.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Glorificus » sön jul 31, 2005 21:08

Tob skrev:Glorificus: Det låter som en film som jag skulle kunna tycka är väldigt bra. Jag placerar den på impuls-köp-listan. En farlig lista då jag oftast varken bekymmrar mig om pris eller vad det egentligen är för film.


Och jag sätter Maskinisten på min lista... intelligent, snygg thriller med Christian Bale låter som ett måste att se. CB som för övrigt haft mycket att göra med att jag gillar "barn i krig"-filmer, tack vare mästerverket Empire of the Sun.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Tam » sön jul 31, 2005 22:32

Jag impulsköpte just The Machinist i ungefär onsdags, när den stod i en 139 kronors-back. Blir väldigt peppad på att gå ner 10 kilo eller så av att se den. Synd att choklad är det enda som är gott att äta.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Ai » sön jul 31, 2005 22:47

Såg just Batman Begins. Nu mer än nånsin önskar jag dom andra filmerna ogjorda så den här kan få dom sequels den förtjänar.

Noterbart är att det tydligen krävs en hel bunt med européer (främst engelsmän och irländare) och nån lös japan här och där för att göra en bra Batman-film... 8)

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Tob » mån aug 01, 2005 7:28

Glorificus skrev:
Tob skrev:Glorificus: Det låter som en film som jag skulle kunna tycka är väldigt bra. Jag placerar den på impuls-köp-listan. En farlig lista då jag oftast varken bekymmrar mig om pris eller vad det egentligen är för film.


Och jag sätter Maskinisten på min lista... intelligent, snygg thriller med Christian Bale låter som ett måste att se. CB som för övrigt haft mycket att göra med att jag gillar "barn i krig"-filmer, tack vare mästerverket Empire of the Sun.


Upptäckte av en slump att den (Iam David) fanns med på discshops 2 för 199 kampanj. Med andra ord ett givet köp. Så nu är den beställd. Maskinisten finns även på den listan, köpte den därifrån, farlig kampanj! Men väldigt många fynd kan man göra.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Rombat » tis aug 02, 2005 23:53

Såg precis Kung Pow. Fan vilken rulle.
Wiii-ooh-wiii-ooh-wii-ooh!

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav CheeseGuy » ons aug 03, 2005 21:23

Nu har jag också sett Batman Begins. Jag kan bara instämma med Yog och AI, en mycket bra film.

Jag såg f.ö. den på bio, vilket inte händer särskilt ofta nuförtiden. Jag hade glömt hur underbart det är. Det har ju klagats än del här, men jag har faktiskt ännu inte varit med om en dålig bioupplevelse.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Yog-Sothoth » ons aug 03, 2005 22:14

CheeseGuy skrev:Nu har jag också sett Batman Begins. Jag kan bara instämma med Yog och AI, en mycket bra film.

Jag såg f.ö. den på bio, vilket inte händer särskilt ofta nuförtiden. Jag hade glömt hur underbart det är. Det har ju klagats än del här, men jag har faktiskt ännu inte varit med om en dålig bioupplevelse.

Det låter som att du har haft otrolig tur med dina bioupplevelser! Fast du kanske är aningen mer tolerant än jag, Binchy och andra som har ondgjort sig över swin som väsnas på bio?
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav sharatec » tor aug 04, 2005 1:06

När jag var och såg Batman begins (underbar film, förresten!) var det inte förrän efteråt som jag kom att tänka på att det var länge sedan jag var med om en så städad biopublik... Folk höll faktiskt klaffen under filmen! Inga jävla mobiltelefoner! Sådant värmer hjärtat...
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me


Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad
 
Inlägg: 1026
Blev medlem: 30 jan 2004
Ort: Linköping

Inläggav RalfiParpa » fre aug 05, 2005 0:09

Såg Ghost World för sjuttielfte gången idag. Världens bästa film. Punkt slut.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav Zaxx » fre aug 05, 2005 0:29

sharatec skrev:När jag var och såg Batman begins (underbar film, förresten!) var det inte förrän efteråt som jag kom att tänka på att det var länge sedan jag var med om en så städad biopublik... Folk höll faktiskt klaffen under filmen! Inga jävla mobiltelefoner! Sådant värmer hjärtat...


Mobiler tycker jag folk klarar av bra... men jag blir förbannad när det sitter ngn dåre och kommenterar allt HÖGT till sin granne. Alternativt ngn som sitter o typ låter/prasslar/dricker.. HÖGT... :D
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav adolvsson » fre aug 05, 2005 1:10

RalfiParpa skrev:Såg Ghost World för sjuttielfte gången idag. Världens bästa film. Punkt slut.

Sjuttielva ggr på en dag? Jag trodde inte det var temporalt möjligt. Coolt.

The comedy, o the comedy. I kill me...
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Yog-Sothoth » fre aug 05, 2005 9:56

RalfiParpa skrev:Såg Ghost World för sjuttielfte gången idag. Världens bästa film. Punkt slut.

För en gångs skull håller jag (nästan) med, den är swinbra.
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav CheeseGuy » fre aug 05, 2005 15:06

Yog-Sothoth skrev:
CheeseGuy skrev:Nu har jag också sett Batman Begins. Jag kan bara instämma med Yog och AI, en mycket bra film.

Jag såg f.ö. den på bio, vilket inte händer särskilt ofta nuförtiden. Jag hade glömt hur underbart det är. Det har ju klagats än del här, men jag har faktiskt ännu inte varit med om en dålig bioupplevelse.

Det låter som att du har haft otrolig tur med dina bioupplevelser! Fast du kanske är aningen mer tolerant än jag, Binchy och andra som har ondgjort sig över swin som väsnas på bio?

Det är mycket möjligt, men ändå, jag tror t.ex. aldrig att jag har varit med om att det har ringts/pratats i mobiltelefoner eller att folk har snackat mycket (mer än enstaka kommentarer då och då).
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Binchy » fre aug 05, 2005 15:43

CheeseGuy skrev:
Yog-Sothoth skrev:
CheeseGuy skrev:Nu har jag också sett Batman Begins. Jag kan bara instämma med Yog och AI, en mycket bra film.

Jag såg f.ö. den på bio, vilket inte händer särskilt ofta nuförtiden. Jag hade glömt hur underbart det är. Det har ju klagats än del här, men jag har faktiskt ännu inte varit med om en dålig bioupplevelse.

Det låter som att du har haft otrolig tur med dina bioupplevelser! Fast du kanske är aningen mer tolerant än jag, Binchy och andra som har ondgjort sig över swin som väsnas på bio?

Det är mycket möjligt, men ändå, jag tror t.ex. aldrig att jag har varit med om att det har ringts/pratats i mobiltelefoner eller att folk har snackat mycket (mer än enstaka kommentarer då och då).


Jag gillar att kommentera det jag ser, men då lutar jag mig mot den jag är med och viskar en kort kommentar. Sitta och diskutera och analysera får man ju göra hemma.

Nu var det EVIGHETER sedan vi var på bio sist, kan nog ha varit Return of the King. Vi hade tänkt se Star Wars men den hann gå ner på mindre biograf innan vi hade samlat oss till att gå. Vi vill absolut ha en specifik rad på en specifik biograf, och väntar hellre ett par veckor tills den är ledig. Eller tills filmen kommer på dvd, så vi kan se den hemma.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav A bear » fre aug 05, 2005 15:52

"On The Road" ska bli film. Det kan bli fel på så många nivåer. Speciellt om de sätter Brad Pitt i huvudrollen.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav AKS » fre aug 05, 2005 15:52

Binchy skrev:Jag gillar att kommentera det jag ser, men då lutar jag mig mot den jag är med och viskar en kort kommentar. Sitta och diskutera och analysera får man ju göra hemma.


Så brukar jag också göra kanske 2-3 gånger per film. Av erfarenhet så vet jag att det inte hörs (alltså, då jag suttit längst ut i ett sällskap och nån av mina kompisar har viskat en kommentar åt nån annan). Det värsta är folk som sitter tillbakalutade och säger kommentarer rakt ut. Då jag såg Gothica (piece of crap!) så var det en kille som satt och sa kommentarer på det viset till sin flickvän. Hans IQ framstod som mycket lågt:

"Öh-hö, vicken apelsin!!"
"Kolla en traktor."

Skämtar inte. Detta var hans kommentarer som han uppenbarligen tyckte att även andra skulle få njuta av. My, my...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Yog-Sothoth » fre aug 05, 2005 17:01

Ska se Hitchhiker ikväll! Vet någon om Serenity-trailern visas innan som jag tror den gjorde i USA?
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron