https://www.vox.com/2018/7/20/17597272/buffy-reboot-joss-whedon-black-woman-lead-monica-breen
Fler stora nyheter. Det känns knepigt att reboota Buffy istället för att skapa en spinoff. Vi får se vad det blir av detta...
Tam skrev:Jag skulle nog tycka det var skönt om de började om från början.
Spuffy skrev:Tam skrev:Jag skulle nog tycka det var skönt om de började om från början.
Kan du berätta mer om vad du tänker skulle vara bra med det? Vill så gärna tycka det vore en bra idé, men har svårt att se hur. Åtminstone för egen del. Å andra sidan kan det nog ge en större publik och således ge fler möjligheten att upptäcka Buffy från början - om det görs bra. Men för mig som redan älskar det som gjorts ser jag inte tjusningen. Berätta gärna mer om hur du resonerar.
Tam skrev:Spuffy skrev:Tam skrev:Jag skulle nog tycka det var skönt om de började om från början.
Kan du berätta mer om vad du tänker skulle vara bra med det? Vill så gärna tycka det vore en bra idé, men har svårt att se hur. Åtminstone för egen del. Å andra sidan kan det nog ge en större publik och således ge fler möjligheten att upptäcka Buffy från början - om det görs bra. Men för mig som redan älskar det som gjorts ser jag inte tjusningen. Berätta gärna mer om hur du resonerar.
Jag tänkte att det vore bra för serien att slippa förhålla sig till alla gamla regler från Buffy - The Original Series. Tänker den borde ha bättre möjlighet att bli nåt eget om den nya tar vad den behöver från den gamla och sen får fritt spelrum att utveckla sin egen mytologi och sitt universum.
Zaxx skrev:Jag är svag för crossovers och när de träffar gamla karaktärer från tidigare serier (i samma universum). Hoppas därför på linjär tidslinje där nu Buffy och Co. är några år äldre.
Vill alltså ha möjlighet till att NÅGON dyker upp i cameo eller i alla fall nämns i serien.
Tam skrev:Men projektet lever fortfarande? Kul. Jag trodde det hade blivit övergivet för länge sen.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare