caffeineaddict skrev:Så, kan någon spoilerfritt meddela för mig hur bra/dåligt Damages S3 har varit och om det är någon större poäng med att se den?
gaspode skrev:Tinwiel skrev:Haha, ja men den vinner på charmen ändå.
du är ändå inte tillräckligt nördig för att gilla den tyvärr..
men jag är, och jag tycker att den är charmig och vinner på det.
Each episode of Paranormal Egypt is about 70% melodramatic “possession” within famous Egyptian sites, The other 30% is expert introduction to the sites and the mysteries connected with them. This is the cynical way to make popular archaeology television, with the generous spoonful of sugar helping the public to swallow the bitter pill of audience contempt.
slugslinger skrev:Paranormal Egypt: samma sak som "Hemsökta hus" MEN det är egypten och dom är runt pyramider.
en sida skriverEach episode of Paranormal Egypt is about 70% melodramatic “possession” within famous Egyptian sites, The other 30% is expert introduction to the sites and the mysteries connected with them. This is the cynical way to make popular archaeology television, with the generous spoonful of sugar helping the public to swallow the bitter pill of audience contempt.
caffeineaddict skrev:Efter första avsnittet blev det en oplanerad paus, men nu är jag iaf klar med första säsongen av Slings & Arrows. And holy crap! Good stuff! Minst sagt. VERY good!
noike skrev:caffeineaddict skrev:Efter första avsnittet blev det en oplanerad paus, men nu är jag iaf klar med första säsongen av Slings & Arrows. And holy crap! Good stuff! Minst sagt. VERY good!
En av de bästa serierna någonsin.
sfinx skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:Efter första avsnittet blev det en oplanerad paus, men nu är jag iaf klar med första säsongen av Slings & Arrows. And holy crap! Good stuff! Minst sagt. VERY good!
En av de bästa serierna någonsin.
JA.
Tinwiel skrev:Bra! Jag gillar också Nurse Jackie. Underbara karaktärer i den serien.
MissKittyFantastico skrev:Lyxfällan. Jag älskar det programmet och jag kommer att sakna Charlie och Mattias. Tittar på veckans avsnitt på tv3 play mu och människan som är med är nåt av det skummaste jag sett. Fast man ser ju inte alla sidor av folk i det programmet. Han kan ju vara deprimerad och så och då är det inte lätt att ta tag i saker, men som det visas i programmet är han något av det lataste jag sett. Ingen koll alls och gnäller gör han över att programledarna är så hårda mot honom och de är nog snällare än de någon gång varit. Han skiljer sig hellre från sin fru än säljer sin bil. Pucko! Det jag inte förstår är vad frun ser hos honom.
HeY skrev:Tinwiel skrev:Bra! Jag gillar också Nurse Jackie. Underbara karaktärer i den serien.
Totally!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare