Spuffy skrev:Tam skrev:Såg 6 avsnitt. Fastnade inte.
Vad tråkigt. Har förstått att den inte är för alla.
Ja, det var lite synd. Jag tyckte ju om första avsnittet. Kanske testar igen en dag.
Spuffy skrev:Tam skrev:Såg 6 avsnitt. Fastnade inte.
Vad tråkigt. Har förstått att den inte är för alla.
gaspode skrev:Spuffy skrev:The Good Place ❤❤❤
Är det bara jag som tycket att the Good Place knappt är roligt längre? Känns som de slagit knut på sig själva med alla twists and turns snart och med det tappat bort det roliga.
Spuffy skrev:Hittat en ny serie jag gillar: Stumptown. Cobie Smulders som veteran med ptsd (?) som blir privatdetektiv för att betala av sina spelskulder. Typ. Jag gillar. Cobie Smulders är alltid bra, och den är underhållande. Inget exceptionellt eller väldigt nyskapande kanske (hittills), men jag kommer fortsätta se.
adolvsson skrev:Nu tittar även jag och, ja, gillar som fan. Håller med om att den inte är nyskapande eller så men det den gör, gör den jävligt bra.
Prodigal Son
Spuffy skrev:
Lincoln Rhyme: Hunt for the Bone Collector: en pensionerad och tetraplegisk (bådadera efter att han varit i närkamp med en seriemördare kallad the Bone Collector) kriminaltekniker börjar jobba igen, tillsammans med en ung kvinnlig polis. Och har hela tiden syftet att slutligen göra upp med the Bone Collector och fånga honom. Har bara kommit tre avsnitt hittills, men de har jag gillat skarpt. Inser att det låter ungefär som ca alla kriminalserier som gjorts, men tycker den har något speciellt ändå. Sen är jag för all del inte så kräsen när det kommer till krim-serier, men jag tycker om den också.
gaspode skrev:Sen har jag bingat Rick and Morty, och kan inte sätta fingret på varför men gillar det.
Rombat skrev:Jag har nog sett filmen med Denzel och Angelina minst 20 gånger. Visste inte om serien. Får ge den en chans.
adolvsson skrev:Jag ska inte påstå att Condor är den bästa TV-serien någonsin eller så, för det är den inte. Däremot snackar vi om en oerhört jävla kompetent thriller som jag helhjärtat rekommenderar.
Första säsongen är 10 avsnitt lång. Säsong 2 är på gång.
noike skrev:WandaVision:
Jag antar att det är en till åldersökning för tvillingarna — och att deras föräldrar egentligen är bybor, och att när serien är slut så är de en blandning av WandaVision och deras tidigare personligheter som serietidningen. Young Avengers närmar sig.
adolvsson skrev:Tänker du på att de försvann i slutet av avsnittet? För det tror jag mer är ett bevis för att de helt är skapade av Wanda och slutar existerar när hon inte är i närheten. Åtminstone i det här skedet, när hennes grepp om den TV-verkligheten blir allt bräckligare.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare