Ojjj! Jag har varit skeptisk till BLL pga väntat mig att den skulle vara tråkig, men nu ska jag omvärdera och se! Har någon btw sett
13 reasons why? Vad tycks isf?
Dessa ser jag mest fram emot varje vecka just nu (dvs tar ej mer sånt som har säsongsuppehåll):
-
Jane the Virgin.
-
The Catch är toppenbra fortfarande och jag ser fram emot varje avsnitt (s2 som går nu).
-
Top Chef Canada.
-
Face Off (fast nu bara finalen kvar att se denna säsong).
-
Lucifer (har dock någon form av uppehåll, 3 månader långt, morr, men börjar snart igen).
-
Designated Survivor. Hade verkligen inte väntat mig att jag skulle gilla DS så mycket som jag gör, prioriteras på min att-se-lista varje vecka! Till och med när jag kedjetittade på
the Bachelor m.fl. såg jag även DS. De lyckas hålla spänningen uppe hela tiden, frågan är hur länge - tänker de att detta ska bli en ny oändlighetslång serie? Kan iofs se att man kan fortsätta läääänge i coh med att serien ständigt utvecklas, finns massor att utforska. Hurra!
-
iZombie.
-
Rosewood och
Elementary, båda fortsatt charmiga krim-serier. Gillar.
Bull går också in under denna kategori, även om den väl inte är krim-serie egentligen. Och jag kommer fortsätta
Criminal Minds tills den läggs ner.
Annat nytt jag gillar är
The Arrangment, men jag undrar var de ska gå med den... kul för nu åtminstone och en av få jag är i fas med. Handlar om en aspirerande skådespelerska som får sitt "livs" chans på ett knasigt sätt... Jag ser fortfarande fram emot varje avsnitt, men jag har på något vis ändå en farhåga om att det kommer spåra ur förr eller senare.
De av de nya serierna som jag inte är fullt lika säker på men fortfarande ser/är taggad på att se:
-
Imposters har jag inte sett på ett tag nu, men ska se ikapp för att sedan besluta om jag vill fortsätta se den eller inte.
-
Powerless - detta kommer bli en sån serie jag skjuter upp och sedan ser många avsnitt av på en gång, har nu flertal avsnitt att se men lägger inte ner den. Det gör inte att jag inte gillar den, jag såg the Big Bang Theory och HIMYM på samma vis - men tyckte mer om de två.
-
Riverdale - jag har inte sett på länge, men har på något vis blivit mer entusiastisk pga det. Läst massa bra om det under tiden. Men ändå inte sett. Skumt.
- Har även sett de 2 första avsnitten av
Bosch, som inte är ny egentligen, men ny för mig. Tror jag kan komma att gilla den. Återkommer när jag sett mer.
Gällande
Star är jag mer och mer tveksam till efter att ha fastnat för Empire som är mycket bättre (även om jag faktiskt inte sett Empire på flera veckor nu är jag fortsatt taggad).
Inser nu att jag inte sett förra säsongen av
Fargo, och nu har s3 börjat. Måste fixa det.
Btw börjar
American Gods snart.