Spuffy skrev:Men hörrni! En serie som jag heeeelt missat men nu upptäckt och där jag blev helt o hållet fast efter redan första avsnittet som jag just sett: Star!!! Samma som gjort Empire (tror jag iaf) och även denna handlar om musik, men från ett helt annat perspektiv. Denna handlar om hur en tjej vill slå sig upp underifrån, fr9n fosterhem och dålig uppväxt. Mycket skitigare än Empire har jag förstått. Blandat nya och mer etablerade skådisar/artister så som Queen Latifah och Benjamin Bratt. Och Lenny Kravitz. Och (spoiler spoiler person som är med i åtminstone ett avsnitt jag ej sett än, dvs senare än piloten, o som kanske är med i fler) Naomi Campbell
Jag gillar den iaf skarpt efter piloten, skulle rekommendera er att kolla in första avsnittet och se om ni också gillar den!
Hehe AKS - ljuvligt problem det där! Och trots alla som jag har på att se-listan känner jag väldigt ofta att jag inte hittar ngt jag vill se. Märkligt det där. Santa Clarita Diet är som sagt kort. Och jag tror att just du skulle gilla Star, har bara kommit 6 avsnitt hittills så blir ju också kort om du kollar in den nu!
AKS skrev:Santa Clarita Diet verkar riktigt intressant! Bra att den är kort! Har serier för flera år framåt helt plötsligt...
Nu påbörjat: Teen Wolf S5. Hoppas på att S6 blir sista säsongen så att jag kan bocka av denna från listan snart också.
Spuffy skrev:Ojjj! Jag har varit skeptisk till BLL pga väntat mig att den skulle vara tråkig, men nu ska jag omvärdera och se! Har någon btw sett 13 reasons why? Vad tycks isf?
caffeineaddict skrev: Och vi kommer gissningsvis se Nicole Kidman och Tarzan Skarsgård på Emmy och Golden Globe-scener under det kommande året.
Spuffy skrev:The Good Place har börjat igen! Jippiiiiii!!!!
Tam skrev:Såg 6 avsnitt. Fastnade inte.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare