Spuffy skrev:Är inte lika förtjust i The Magicians längre. Ungefär samma förlopp som med böckerna om jag inte missminner mig - gillar först och tröttnar sen.
Nåväl. Vill hitta ngt bra att se. Därför undrar jag nu: vilka serier följer ni? Vad är bra? Vad är mindre bra?
gaspode skrev:sett ett par avsnitt av the good place och det har varit okej men inte strålande.
Annars tittar vi bara på Parks and Rec.
AKS skrev:Andra tips på serier som finns att streama helst? (Vi har Netflix, Viaplay och HBO.) Som ni märker så "går det mesta ner", , nu för tiden då jag fått extra tid.
Tam skrev:Jag tycker Juicebaren på Svtplay är mycket bra. 9 avsnitt à 15 minuter. (Jag har sett 6. Ska se klart när Lotta kommer hem från Skåne.)
Atlanta finns vad jag vet inte att streama nånstans (om det gör det så laddade jag ner helt i onödan), men den skulle du säkert gilla (hip-hop o sånt). 10 halvtimmesavsnitt.
Elementary är 24 avsnitts-procedural. Jag utgår ifrån att det är mer lockande än 22 avsnitts-varianten.
BoJack Horseman är väldigt deppigt och bra.
Tam skrev:Vikings måste också nämnas bland rekommendationer. På förhand så trodde jag väl inte att den var min stil, men lite oväntat så är det en riktig favvo.
Rombat skrev:Tam skrev:Vikings måste också nämnas bland rekommendationer. På förhand så trodde jag väl inte att den var min stil, men lite oväntat så är det en riktig favvo.
När du har rätt så har du rätt. Helt otippat skitbra.
Jag vill nämna The Magicians bland allt det här. Jag såg piloten och fastnade inte direkt, men efter två-tre avsnitt går det liksom inte att sluta. HBO-behandling av Harry Potter möter kuk. Jag kan inte beskriva det bättre.
Sen är ingen rekommendationslista någonsin komplett utan The Americans. Varje gång jag tittar på ett avsnitt så kommer jag på mig själv med att tänka "Det här måste vara det bästa som går på TV!"
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare