HeY skrev:Breaking Bad 1x01Det var kul att se Malcolms gamla pappa i något helt nytt och annorlunda. Jag tror att denna serien kan bli hur bra som helst om det utvecklas åt rätt håll. BB är inte heller strejkberoende eller? Var det inte AMC som hade gjort någon deal, eller gälde det bara Mad Men och Weeds?
CheeseGuy skrev:Bara Mad Men och Weeds, det är Lions Gate som kommit överens med WGA. Och Breaking Bad har tydligen bara kunnat göra sju av nio tänkta avsnitt.
Jag var lite mer tveksam till andra avsnittet, jag undrade också om piloten var så bra som jag fick för mig. Men förhoppningsvis var det bara för att jag var distraherad av massa annat just då.
Illyria skrev:Det var bra, men no more baklängesavsnitt tack. Det behövs inte.
caffeineaddict skrev:Breaking Bad 1.03 var ytterligare ett steg upp och faktiskt alldeles tokigt bra för att vara ett så pass tidigt avsnitt av en serie.
HeY skrev:Det som förvånar mig mest är att det är Malcolms pappa. Malcolms pappa!!!!
caffeineaddict skrev:HeY skrev:Det som förvånar mig mest är att det är Malcolms pappa. Malcolms pappa!!!!
Det är Tim Whatley, the re-gifter!
caffeineaddict skrev:Haha, fyfan, Breaking Bad är så jääävla bra nu. Visst kan man inte låta bli att tänka på Weeds relativt ofta, men BB har en sådan annorlunda ton och blir hardcore så mycket fortare (därmed inte nödvändigtvis bättre, men å andra sidan var ju inte Weeds kattpiss det heller) att det ingenstans känns som en upprepning. 1.06 var kickass, 1.07 kanske inte riktigt uppe på samma nivå men inte allt för långt ifrån. Cranston is king!
poser skrev:Men om jag inte missförstått så var väll avsnitt sju det sista för säsongen?
caffeineaddict skrev: (edit 2) Boobies, the way its meant to be seen." (/edit)
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev: (edit 2) Boobies, the way its meant to be seen." (/edit)
Glad att jag väntade!
RalfiParpa skrev:Breaking Bad, S1
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare