Two and a half men

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Two and a half men

Inläggav Angelusandbuffy » tis feb 16, 2010 15:43

:D :D :D :D :D :D :D Hej är det någon här som gillar two and a half men :) :) :) :) :) :) :) :)
Angelusandbuffy
Demon Fodder
 
Inlägg: 35
Blev medlem: 20 nov 2009
Ort: Sunnydale

Inläggav Jodokast » tis jul 13, 2010 23:07

Konstigt att ingen svarat här. Tycker själv den är helt ok som slötittning till middag eller morgonrepris till frukosten.
Jodokast
Minion
 
Inlägg: 135
Blev medlem: 09 jun 2005
Ort: Rågsved (Stockholms Sunnydale)

Inläggav lilith » ons jul 14, 2010 8:35

Jag gillar! :) Inte så att jag skulle köpa boxar, men kollar på tv.
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav HeY » ons jul 14, 2010 11:47

Jag ogillar högt! Varje gång jag snubblar över ett avsnitt på TV känns det som jag har sett det tidigare, eftersom det känns som om de använder samma skämt i varje avsnitt. Charlie Sheen är den mest oroliga person jag vet, och serien borde blivit nedlagd för år sedan.
Jag vet att mååånga gillar denna, but I just don't get it! :?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav lilith » ons jul 14, 2010 12:35

Charlie Sheen är väl inte det bästa med serien, nej. Jon Cryer (Alan) är nominerad för Emmy i år.
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav HeY » ons jul 14, 2010 12:46

Ja, och vann han inte förra året? Eller var det kanske Golden Globe? Han är väl bättre än Charlie Sheen men överlag tycker jag att manus är så torrt - det är helt enkelt inte min sorts serie. Det känns som varje avsnitt handlar om att Sheen drar ngt torrt skämt om veckans ligg, de skämtar om hur gay Cryer är och sen kommer sonen och typ fiser.

Jag vet inte vad det är, jag brukar kunna fastna för det mesta. Men TAAHM klickar helt enkelt inte med mig.

(edit) Borde kanske tillägga att jag vill inte att det ska framstå som att jag attackerar er som gillar det. Det får ni självfallet göra, no judgement. Det är bara inte en serie som går ihop med mig personligen. (/edit)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav lilith » ons jul 14, 2010 13:35

HeY skrev:Sheen drar ngt torrt skämt om veckans ligg, de skämtar om hur gay Cryer är och sen kommer sonen och typ fiser.

Hahahaha! :D
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav Mush » ons jul 14, 2010 13:37

Jag brukar titta avsnitt under tv middagar eller bara slö kolla. Skämten må vara torra för det mesta men det är hur karaktärerna reagerar på varandra som är så kul.
Jag är en drömmare, Can you reach my halmtak?
Användarvisningsbild
Mush
Big Bad
 
Inlägg: 1761
Blev medlem: 13 apr 2007

Inläggav Tinwiel » tor jul 15, 2010 1:06

lilith skrev:
HeY skrev:Sheen drar ngt torrt skämt om veckans ligg, de skämtar om hur gay Cryer är och sen kommer sonen och typ fiser.

Hahahaha! :D


När sonen kommer in och fiser skrattar jag, resten är tråååkigt.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav sfinx » tor jul 15, 2010 1:10

Visst kan jag skratta till, den är ju faktiskt inte fullt så usel som Everybody loves Raymond, eller According to Jim, där man mest sitter och undrar varför människor bor tillsammans alls. En märklig sak att säga men det finns i jämförelse en koppling mellan karaktärerna med viss värme.
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav gaspode » tor jul 15, 2010 1:20

Two and a half men är ju av samma skapare som Big Bang Theory, så visst finns det delar som tilltalar även mig, men i normalfallet slår jag över om jag hamnar på en kanal som visar det.
Inte precis en serie man laddar ner iaf, och jag slötittar aldrig på TV längre.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav HeY » tor jul 15, 2010 1:39

Jag ser det som att Two and a half Men är till The Big Bang Theory den där hemska släktingen som ingen i familjen talar om, eller nåt. Det är iaf skumt att det är samma skapare, då jag tycker att TBBT är hilarous!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Fucking Easterbunny » tor jul 15, 2010 6:42

HeY skrev:Jag ser det som att Two and a half Men är till The Big Bang Theory den där hemska släktingen som ingen i familjen talar om, eller nåt. Det är iaf skumt att det är samma skapare, då jag tycker att TBBT är hilarous!


lite som Firefly till Buffy?

hihihi
-they could have been fucked by bears!
-or worse!
-what's worse than being fucked by bears?
-Hillabillies!
- Trailer Park Boys

Katten var könsmogen och jag hade tråkigt - Sfinx

Min skivsamling | LastFM | HCT
Användarvisningsbild
The Fucking Easterbunny
Die Hart!
 
Inlägg: 4882
Blev medlem: 06 aug 2006
Ort: A to the motherfucking K


Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron