Glee

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » tor maj 27, 2010 16:06

gaspode skrev:Tro det eller ej, men jag tänkte på det också. Brittany var med alldeles för lite i avsnittet dock.

Gillade verkligen Rachel i det här avsnittet annars, och tycker fortfarande Kurt är mer störig än mänsklig i sitt beteende.
Dock fick sig Finn en jävligt schysst utskällning som följd av Kurts dumheter.

Tyckte att Kiss-numret killarna gjorde var lite slätstruket.

Och var var Sue?!


Ja, var var Sue!!!?

Jag gillade Finns utskällning, och jag tycker han förtjänade den. Men Kurt var ganska så barnslig i detta avsnittet också.

Quinn såg awesome ut!


(edit) Brittanys dans reagerade jag på förra veckan under Safety Dance - hon var skitbra där också! (/edit)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » fre maj 28, 2010 20:49

Ja, utskällningen av Finn var behövlig, men Kurts beteende var väldigt oförståeligt också. Var det ingen som kunde fatta att det var lite traumatisk för en tonårspojke att behöva dela rum med vilken som helst man knappt känner och varför var Kurt tvungen att inreda rummet som han gjorde? Snacka om att inte ha koll på vem Finn är.

Jag tror jag måste se om Bad Romance-dansen bara för att se Brittany dansa. :)

Plus: Jag blir inte klok på Kurts röst, ibland är den fin och jag gillar att han kan gå så högt, men ibland låter den bara metallisk och konstig. Var det han som sjöng killrösten i refrängen också? Där lät det som en helt annan röst, som att det inte var hans. Jag hade ingen aning om att Santana var så pass duktig på att sjunga heller.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav gaspode » lör maj 29, 2010 1:23

metalliskheten kanske kommer när de autotunar honom? Har fått en känsla av att de dragit ner på autotunandet det senaste, men det är ändå lite störigt när det kommer.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav HeY » lör maj 29, 2010 2:52

Jag gillar inte heller Kurts röst. Den kan passa in ibland, och vara lite roande, men jag skulle aldrig klara av att lyssna på ett album med hans röst. Hade varit roligare att höra någon annan sjunga Bad Romance. Santana var bra dock!

Och jag håller med om att de borde ha tänkt på att Finn kanske inte vill dela rum med Kurt. De känner inte varandra, och jag kan förstå om Finn känner sig illa till mods över att bo med Kurt om han märkt såväl att Kurt är intresserad av honom. Kanske inte för att han är gay, utan snarare att ens rum ska vara ens fortress of solitude, och det var inte direkt vad Kurt gjorde det för Finn. Men det gör det inte okej att slänga ur sig ord som "fag". (vilket jag inte trodde man fick säga i primetime. eller det kanske är "faggot" man inte får säga? kanske börjar dessa regler mjukna lite? jag svär fortfarande på att Drea de Matteo sade "a fucking plane hit her" i Desperate Housewives, men tydligen har ingen annan reagerat på det)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HippieSpellan » tis jun 01, 2010 15:29

1.20 var ganska tråkigt ändå. bra att kurt fick en utskällning. jaja, tur att det inte är säsongsfinal än iaf, så de har chans att rycka upp sig, två blahavsnitt i raken. funk och journey.. jag hoppas på att funk kommer vara bra.
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher
 
Inlägg: 6631
Blev medlem: 24 mar 2007
Ort: The best place EVER

Inläggav The Fucking Easterbunny » tis jun 01, 2010 18:54

eynosh skrev:Håller med alma i det här. 1.20 Var nog det bästa avsnittet hittills. Helt sjukt i Bad Romance låten hur bra Heather Morris är på att dansa. Hon ligger i bakgrunden, men ifall man tittar lite ser man hur stor skillnad det är på hennes rörelsemönster jämfört med många av dom andras.

Heather Morris (bla)


mein got. dom får va hur duktiga dom vill, men jag har fan sällan sett nåt tråkigare..
-they could have been fucked by bears!
-or worse!
-what's worse than being fucked by bears?
-Hillabillies!
- Trailer Park Boys

Katten var könsmogen och jag hade tråkigt - Sfinx

Min skivsamling | LastFM | HCT
Användarvisningsbild
The Fucking Easterbunny
Die Hart!
 
Inlägg: 4882
Blev medlem: 06 aug 2006
Ort: A to the motherfucking K

Inläggav HippieSpellan » ons jun 02, 2010 6:37

21 bra att man får höra puck mer, jag gillade verkligen duetten mellan puck och finn. Den med mercedes fungerade också. Men! varje avsnitt där shoester får uppmärksamhet blir förstörd egentligen.
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher
 
Inlägg: 6631
Blev medlem: 24 mar 2007
Ort: The best place EVER

Inläggav HeY » ons jun 02, 2010 15:01

Jag håller inte med. Jag tycker att det var skitbra!
(spoiler 1x21) Och jag gillade verkligen Shoester i detta avsnittet. Han och Sue var hilarious!
Äggscenen var heartbreaking, gravidlåten var creepy och slutnumret var mysigt.
"I'm so depressed I've worn the same outfit twice this week." :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Spuffy » ons jun 09, 2010 13:24

HippieSpellan skrev:1.20 var ganska tråkigt ändå. bra att kurt fick en utskällning. jaja, tur att det inte är säsongsfinal än iaf, så de har chans att rycka upp sig, två blahavsnitt i raken.


Jag tycker helt tvärtemot, tycker seriens bästa avsnitt har kommit nu i slutet. Tycker det har varit jämnare, högre kvalitet på de sista kanske fem avsnitten, både mer engagerande inte-sång-delar och fler minnesvärda sångscener än tidigare i serien. Jag tyckte om Glee redan från början, mest för idéns skull. Nu i slutet har jag i varje avsnitt gråtit och skrattat om vartannat, något jag i början aldrig trodde den här serien skulle få mig att göra. Säsongsavslutningen tyckte jag var fortsatt toppen.

:extas: :extas: :extas: gånger tusen känner jag inför fortsatta säsonger, och hoppas de ska hålla uppe allt det bra!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav MissKittyFantastico » tor jun 10, 2010 22:45

1x22

Nu har jag tittat på säsongsfinalen. Grinade like a little little girl och satt med ett fånigt leende på läpparna avsnittet igenom. Jag gillar att de hade Don't stop med som en ram runt säsongen, den har blivit Glee för mig och får mig alltid på så bra humör.

Tyckte att det var bra att de inte vann, för det skulle blivit alldeles för cheesy då, men jag hade räknat med att de skulle komma tvåa åtminstone. Blandningen av Bohemian Rapsody och Quinns förlossning var bra förutom delen där Jesse står i mitten av en cirkel som sluter sig och öppnar sig omvartannat= sammandragningar. Lite för grafiskt. Annars gillade jag det.

Emma som står och skriker åt Figgins var också en favorit i avsnittet.

Gästdomarna var hysteriska. Får lite känslan av att Josh Groban och Olivia Newton-John är fans till seien och verkligen njuter av att få vara med och vara dryga kändisar.



"I know you think I'm heartless Will, and you may have a point. I spend large segments of each day picturing you choking on food and I reacently contacted an exotic animal dealer because I had a very satisfying dream that the two of us went to a zoo and I shoved your face into one of those pink inflamed monkey butts that weeps lymf. And I know that you think I'm a bad person because I remain unmoved by your nadering of triplatitudes to your illshapen students about how the human condition can be improved by... yes, singing about it. I've proven that I can wipe you and your glee club off the face of this earth. But what kind of a world would that be Will? A world where I could'n constantly ridicule your hair. A world where I could'nt make fun of you for tearing up more then Michel Landon in a sweeps weeks episode of Little House on the Prairie. And you know what Will? Sue Sylvester is not sure she wants to live in that kind of world."

:lovebunnier:
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav HippieSpellan » fre jun 11, 2010 13:55

jag håller med vad emelie skrev!
Jag gillade 22 jättemkt, fast som sagt,koreografin till födseln blev lite läskig=D jag är nöjd att det inte blev mamman som kom till mckinley high, det hade blivit för cheesy också. jag gillade allt. det blev lagom av allt, tillockmed shoesters medverkande blev bra.
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher
 
Inlägg: 6631
Blev medlem: 24 mar 2007
Ort: The best place EVER

Inläggav lilith » tor jun 17, 2010 20:22

Sett säsongsfinalen. Åh vad jag har älskat senaste avsnitten! :lovebunnier:
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav Tomas » fre jun 18, 2010 19:14

Började se serien igår och är nu på avsnitt 6. Hovercraft :D
What kind of person could sleep on a night like this?

Very few of us are...
Användarvisningsbild
Tomas
Big Bad
 
Inlägg: 1772
Blev medlem: 06 okt 2004
Ort: Stockholm, Blackeberg

Inläggav Crashdummie » fre jul 09, 2010 10:22

Asså den serien e ju bara såååå skön, loved it.

Och säsongfinalen, gud vad glad jag blir att de inte vann, hade varit så förutsägbart annars. fanns så mkt bra här å jag håller med MKF i alla delar - journey låten, dryga gästdomare o bildspelet i låten/födseln.

Min favorit är nog Sue Sylvester, hon är ju bara för skön.


Curiosa, hon spelade coach även i "Old Christine"... Se där.

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav gaspode » tor jul 22, 2010 0:19

Sue Sylvester! :lovebunny:

(spoiler 1x22) Grinade nästan lite när det började luta åt att hon skulle rösta på New Directions. Och några andra gånger. Men mest för Sue.

Tydligen skall (spoiler casting(-rykte?)) John Stamos spela den där tandläkaren nästa säsong.

Tankar om serien i allmänhet efter en säsong:
Allt som allt tycker jag nog dock att det är en lite plattare version av Popular, fast med sång.
I Popular var det fler karaktärer som stod ut och som var roliga. De karaktärer som ges mest plats nu är de som är tråkigast.
(Ok, jag är ingen expert på Popular precis, det kanske var samma visa där, bara att jag bara kommer ihåg de roliga karaktärerna)

Sånginslagen är väl både positiva och negativa. Ibland är det rent fantastiska nummer, som i finalen och t.ex. i Madonna-avsnittet, men ibland är det lite "get on with it!". Men det är ju bara att leva med, det vore ju inte Glee utan sångerna precis. :)

Men mer plats till de roliga karaktärerna tack!
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav konstant » tor aug 19, 2010 0:16

Okej, mina reaktioner efter att ha sett Glee S01:

-Denna serie innehåller inte så många karaktärer, mer karikatyrer. Sjukt överdrivet allting, på ett bra sätt!
-Sue har alltid varit bra, men när hon började sjunga... :lovebunny:
-Jag har alltid gillat Glee, men det blev verkligen bara bättre och bättre. Sista fem avsnitten var verkligen grymma!
-Funkmusikavsnittet var ju den sämsta musiken, men storyn i övrigt gjorde det lätt värt det.
-Lady Gaga-utklädnaderna var typ det bästa jag någonsin sett. Jag skrattade så jag grät. KURTS SKOR JU! HAHAHAHA.
-Madonna-avsnittet var ju bara fantastiskt, där när dom filmar i korridorren och alla är utklädda till Madonnakaraktärer är typ mitt bästa Glee-minne!
-Jag gillar Emma. Hon kör SJUKT mycket "Crazy Eyes", och jag är stundtals lite rädd för henne, men hon är så söt! Hon är ju en av de få karaktärerna som får utvecklas dessutom, ska bli spännande att se vad som händer med henne i säsong 2!
-Kurts röst är utan tvekan den jag stör mig mest på. Finns kommer tvåa. Puck sjunger egentligen mycket bättre! Gillar dock att Finn, som är nice guy, även får vara cool kille och får brudar osv, även fast han typ inte får ligga :D
-Quinn är så helvetes snygg. Hon försvann lite efter hennes och Finns uppbrott, hoppas på en stark comeback i tvåan.
-Jag kunde aldrig förlåta Artie för hans kommentar till Tina om att hon borde byta stil i "kvinnokamps"-avsnittet de hade. Saftey dance var riktigt bra med honom dock.
-Sjukt bra casting Rachel/Rachels-mamma-historien. Dom är sjuktsjuktsjukt lika.
-Jag var lite besviken på Neil Patrick Harries-avsnittet. Hans grymhet kom inte riktigt fram.
-Jag gillar Shoe! Och hans sånger!


Och nu... minns jag inget mer. Glee lämnar mig inte riktigt med sjuka cravings (inte som True Blood), men jag gillar't, som fan! SO2, ge mig!
"Om du håller så slår jag" - Mulan
Användarvisningsbild
konstant
Minion
 
Inlägg: 72
Blev medlem: 15 maj 2010

Inläggav gaspode » tor aug 19, 2010 0:45

Jag nickar instämmande på varje punkt utom möjligen sista, jag är nog neutral i den frågan.

Sue! :lovebunny:
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav HeY » tor aug 19, 2010 1:12

gaspode skrev:Jag nickar instämmande på varje punkt utom möjligen sista, jag är nog neutral i den frågan.

Sue! :lovebunny:


Ditto!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Spuffy » tor aug 19, 2010 8:46

Samma här. Allt utom den sista håller jag med om. Eller, jag kanske tycker Finns röst är störigare än Kurts också.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav konstant » fre aug 20, 2010 21:16

Okej, jag kan ändra mig liiiite. Jag gillade Shoe och hans sånger i början, (inte gubbgruppen dock, fyyyyy) men öh, ja, han tappar mot slutet. Eller hahaha, insikt, jag gillar han bara när Emma ser på och TRÅNAR. Ja. Jo. Så är det.
"Om du håller så slår jag" - Mulan
Användarvisningsbild
konstant
Minion
 
Inlägg: 72
Blev medlem: 15 maj 2010

Inläggav gaspode » lör aug 21, 2010 2:01

:D det kanske jag kan skriva under på.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav The Ankh » tis aug 31, 2010 16:56

Från 1.20: http://www.youtube.com/watch?v=bYkfAjWyOwg
SÅ vannsinnigt bra.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav HippieSpellan » lör sep 18, 2010 20:39

bara fyra dagar kvar!
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher
 
Inlägg: 6631
Blev medlem: 24 mar 2007
Ort: The best place EVER

Inläggav HeY » tor sep 23, 2010 2:12

2x01
Får jag nominera detta till seriens kanske sämsta avsnitt? Kanske var jag i helt fel humör för Glee, men det tror jag inte för jag var verkligen pepp och upprymd när jag började titta. Men vad var egentligen det här?
"Sunshine" var sjuuuuuukt irriterande. Hon var varken söt (nope, I didn't think so) eller kunde skådespela. Jag var rädd för att jag skulle bli tvingad att sitta och störa mig på henne hela säsongen och näst intill jublade när hon gick med Vocal Adrenaline! Stay there. Off screen. PLEASE! Nya killen var inget speciellt och jag har alltid ogillat Billionaire - sjukt trist låt. New York låten var okej men även om jag förstår poängen med scenen så är det inte realistiskt nånstans att Glee-kubben har stort uppträdande bland allt folk och INGEN ens reagerar/tittar. Det hade nog varit en roligare(/mer realistisk) scen om de som gick förbi tittade mot dem för att se vad som pågick och om vissa satt/stod och faktiskt såg framträdandet, och sen bara gick iväg som om ingenting hade hänt när de var klara (inga applåder). Det hade visat att *ingen bryr sig* på ett bättre sätt. Men sämsta numret, i förmodligen hela serien, går till Telephone. Irriterande Sunshine och rent generellt en korkad scen - Sue sade precis vad jag tänkte. Slutnumret var tråkigt och var inte alls "emotionellt" om det var det de försökte framställa. Rachels uppträdande kändes bara som en dålig repris av de flertal [bättre] nummer hon gjorde förra säsongen av ungefär samma anledning.

Nya tränaren var bara jobbig. Tyckte inte de gjorde något bra med henne alls. BORT!


Avsnittet hade vissa roliga repliker, men jag blev hemskt besviken. Det kändes verkligen inte som den glada serien med bra musik och witty, sometimes disturbing, dialogue som jag minns den - utan det kändes lite som en [dålig] serie på Disney Channel.

Hoppas verkligen på bättring nästa vecka! Ska försöka titta på detta igen innan dess och se om jag bara var på fel humör, eftersom jag vill att det inte ska ha varit så dåligt som jag känner att det var just nu. Var det?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Rombat » tor sep 23, 2010 11:28

Ganska många cringe-moments faktiskt. Shape the fuck up, Glee!

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Tinwiel » tor sep 23, 2010 11:40

Håller med. Det var oengagerande.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HippieSpellan » tor sep 23, 2010 16:19

jag gilladetelephonescenen lite för att den var kort och så var det bra så. när de ska köra hela långa låtar som listen och vad nu rachel höll på med och billionare så känns de mer som spacefillers än något annat. annars håller jag med föregående talare.
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher
 
Inlägg: 6631
Blev medlem: 24 mar 2007
Ort: The best place EVER

Inläggav HeY » tor sep 23, 2010 16:29

HippieSpellan skrev:jag gilladetelephonescenen lite för att den var kort och så var det bra så. när de ska köra hela långa låtar som listen och vad nu rachel höll på med och billionare så känns de mer som spacefillers än något annat. annars håller jag med föregående talare.


Medhåll. Dock så tyckte jag att framförandet var så dåligt och att Sunshine var så frustrerande att jag verkligen inte kunde uppskatta ens det. Det var Sue som räddade scenen: Shut up!! :D
Jag ogillade verkligen Sunshine, jag vet inte varför. Hon måste likna ngt monster från en barndomsmardröm - hon var lite läskig.


Nästa vecka är förhoppningsvis bättre. Det är ju Britney Spears-avsnittet. Vilket kan bli kul om det görs rätt. (spoiler gäster i nästa och kommande avsnitt) Britney Spears själv ska vara med. Tydligen var Sunshine också en "kändis". Och Gwyneth Patrow ska vara med senare. Om de ska ha kändisar, kan de inte ha bra kändisar?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav eynosh » tor sep 23, 2010 22:59

Hey:
Britney Spears är det bästa som hänt musikvärlden sen typ Bonnie Tyler.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav The Fucking Easterbunny » tor sep 23, 2010 22:59

eynosh skrev:Hey:
Britney Spears är det bästa som hänt musikvärlden sen typ Bonnie Tyler.


hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha


för övrigt tycker jag att kritiken mot 2x1 är överdriven
-they could have been fucked by bears!
-or worse!
-what's worse than being fucked by bears?
-Hillabillies!
- Trailer Park Boys

Katten var könsmogen och jag hade tråkigt - Sfinx

Min skivsamling | LastFM | HCT
Användarvisningsbild
The Fucking Easterbunny
Die Hart!
 
Inlägg: 4882
Blev medlem: 06 aug 2006
Ort: A to the motherfucking K

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron