Rombat skrev:Det där med att Twoflower var målad med fyra ögon på utsidan av de två första böcker hade mindre att göra med att Josh Kirby inte läste böcker som att han aldrig tog order. Han gjorde helt enkelt ett verk som han tyckte skulle passa. Och Terry älskade hans omslag.
A bear skrev:El Orfanato/The Orphanage.
5/5.
caffeineaddict skrev:noike skrev:Aberdeen och den (caffes kommentar: Metropolitan). Säg till om du hittar.
Båda två finns på det där stället, du vet. Jag fixar åt dig när jag kommer hem. De hade seeders båda två just nu iaf.
caffeineaddict skrev:De hade fortfarande ett par seeders var. Inte många, så det går långsamt och kan t.o.m. kanske stanna till ibland, men sakta men säkert är de på väg hem. Säger till när de är färdiga.
Rombat skrev:Karl Urban!
AKS skrev:Indeed! Han rockade dessutom en mustasch i denna film!
AKS skrev:Out of the Blue
Tob skrev:Titanic för första gången på dvd.
Många år sedan den sågs. Vilken film.
lilith skrev:Tob skrev:Titanic för första gången på dvd.
Vilket fantastiskt sammanträffande! Inatt letade jag Titanic-dvd (har den itne på dvd nämligen och nu vill jag ha en bra utgåva).
Glorificus skrev:lilith skrev:Tob skrev:Titanic för första gången på dvd.
Vilket fantastiskt sammanträffande! Inatt letade jag Titanic-dvd (har den itne på dvd nämligen och nu vill jag ha en bra utgåva).
Jag köpte 4-disc-utgåvan för 99 kr på CDON. Priset har kanske gått upp igen, men den reas säkert ut lite då och då.
Edgar Wright and Simon Pegg have confirmed plans for a third spoof comedy, following hit British movies Shaun of the Dead and Hot Fuzz.
[...]
Last year, actor and writer Pegg told the Guardian newspaper he was keen to complete the "blood and ice-cream trilogy", adding each film would "feature a Cornetto in varying flavours".
noike skrev:http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/7328920.stmEdgar Wright and Simon Pegg have confirmed plans for a third spoof comedy, following hit British movies Shaun of the Dead and Hot Fuzz.
[...]
Last year, actor and writer Pegg told the Guardian newspaper he was keen to complete the "blood and ice-cream trilogy", adding each film would "feature a Cornetto in varying flavours".
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare