Film 4: THE REVENGE!

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav noike » tis apr 07, 2009 0:26

Tam skrev:Nick & Norah's Infinite Playlist (2008)
En massa indiepop och Michael Cera. Tänkte sån oorginalitet skulle dra ner underhållningsvärdet, men inte. Så charmigt så. 4 av 5.

Hudson Hawk (1991)
Var ju tvungen att se vad jag tyckte i denna kontroversiella fråga. Jättebra, tyckte jag. 4 av 5.

ARON! :lovebunnier: Betygsättning på kakorna också?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Zaxx » tis apr 07, 2009 7:54

Tam skrev:
Tropic Thunder
(2008)
Hade hoppats på bättre. En del roligt, jätteroligt till och med, men på det hela taget inte helt bra. 2 av 5.


Ju mer jag tänker på det, desto mer håller jag med dig!

Man vill gärna sätta denna filmen på 4 eller 5, för det finns några saker i den som är underbara.... men den når som du säger inte upp till klockrent resultat.
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Tob » tis apr 07, 2009 16:49

Zaxx skrev:
Tam skrev:
Tropic Thunder
(2008)
Hade hoppats på bättre. En del roligt, jätteroligt till och med, men på det hela taget inte helt bra. 2 av 5.


Ju mer jag tänker på det, desto mer håller jag med dig!

Man vill gärna sätta denna filmen på 4 eller 5, för det finns några saker i den som är underbara.... men den når som du säger inte upp till klockrent resultat.


Jag tyckte Tropic Thunder på det stora hela var en var en rätt trist actionkomedi, så jag håller med Aron.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav caffeineaddict » tis apr 07, 2009 17:08

Ja, Tropic Thunder började starkt och hade ett par gapskratt efter det (jag och Anna har använt "Never go full retard!" ett antal gånger sedan dess) men blev bortsett från det ganska trist efter en halvtimme eller så. 2,5/5


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » tis apr 07, 2009 18:03

Medhåll från mig också. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » tis apr 07, 2009 21:09

Har precis sett I'm a Cyborg, but That's Okay. Himla gullig och charmig film. Men faktiskt inte så mycket mer än det. Jo, den var underhållande också. Så 6/10 till den.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » ons apr 08, 2009 20:45

Burn After Reading

Vilken fantastiskt rolig och underhållande film! Jag var väl inte direkt tveksam till filmen innan, men det är inte så att jag längtat efter att se den. Jag blev positivt överraskad över hur mycket jag faktiskt gillade den. Fann den emellanåt i det närmaste hysteriskt kul och skrattade högt flera gånger. Bland annat då Harry visade the fuck chair för Linda. :D Men även ett flertal andra gånger som sagt. Slutscenen t.ex.: "What did we learn? ... I guess we learned not to do it again. ... I'm fucked if I know what we did." :D :D

Och vilket cast! Frances McDormad = :lovebunnier: . George Clooney, Tilda Swinton, Brad Pitt och John Malkovich är lika bra de.

Helt underbart galen och over the top-film.

8/10
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Rombat » ons apr 08, 2009 20:56

Är det bara jag som knappt ens log åt den filmen? Underligt.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav AKS » ons apr 08, 2009 20:58

Jag gjorde en sökning på Burn After Reading förut och av de som skrivit tycks du ha varit ensam. Jag reflekterade till och med över det ett tag, men kom inte på nån vettig förklaring till att just du råkat ut för detta hemska.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Rombat » ons apr 08, 2009 21:00

JK Simmons var kul.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Murnau » ons apr 08, 2009 21:20

AKS skrev:och av de som skrivit tycks du ha varit ensam.

På hela Internet?
Det kan komma prövningar här i livet när det är bra att ha en knäck att suga på, som tröst. - Paradis-Oskar
Användarvisningsbild
Murnau
Idolof
 
Inlägg: 5649
Blev medlem: 30 okt 2005

Inläggav caffeineaddict » ons apr 08, 2009 21:30

Rombat skrev:JK Simmons var kul.


Sant. Jag gillade iofs hela filmen, men J.K. ägde mest av alla.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » ons apr 08, 2009 22:04

Murnau skrev:
AKS skrev:och av de som skrivit tycks du ha varit ensam.

På hela Internet?


Nja. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » ons apr 08, 2009 22:44

Kollade precis på sf.se och Terminator Salvation har inte premiär förrän 3 juni. :( Hade fått för mig att den skulle komma i mitten av maj...?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Rombat » tor apr 09, 2009 2:34

Det finns bara en film i maj. Deadpool!


Det heter nog inte Deadpool egentligen, men jag vill att den ska heta det.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav caffeineaddict » tor apr 09, 2009 14:52

Alla fans av '86-Rick Moranis/Steve Martin-musikal-versionen av Little Shop of Horrors (åtminstone Lotta och syrran m.a.o.) måste kolla in det bortklippta slutet på YouTube i tre delar: 1, 2 och 3.

Jag har länge vetat att det funnits, men inte tänkt på att kolla upp det på YouTube. Dessutom hade jag fått för mig att det skulle vara en relativt kortfattad historia: det visar sig vara 20+ minuter!

Vad slutet gick ut på och hur downbeat det var hade jag ju alltid vetat: på scen har musikalen alltid slutat så och den har jag sett åtminstone två uppsättningar av. Men det är fan deprimerande att se både hur påkostat det måste ha varit, och att materialet verkar vara i så dåligt (och svartvitt!) skick att det inte finns nån chans för en omklippt Director's Cut el. dyl. Hade de avslutat redigeringen och gjort färdigt alla effekter (en del ljud saknas uppenbart o.s.v.) hade det här ju varit ett överlägset slut och kanske t.o.m. gjort filmen till en erkänd klassiker istället för en halvokänd fanfavorit. Damn you, test audiences!


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav gaspode » fre apr 10, 2009 23:19

Nick and Norah's infinite playlist
Michael Cera är som Michael Cera brukar vara, och mer behöver jag egentligen inte. :) stark sjua.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav HeY » lör apr 11, 2009 2:13

Jag och en kompis såg två filmer igår, och jag såg två i förrgår också, för det är sånt man gör när man har lov och bor i en tråkig stad... Här är kort vad jag tyckte iaf, i kronologisk ordning kommer dem:

Slumdog Millionaire
En klasskompis påstod att första halvan var fantastisk och andra halvan var chick-flick. Jag håller inte med, jag gillade båda halvor. Andra halvan hade en tendens att handla mer om att hitta och rädda Takita, vilket säkert var varför han tyckte det var chick-flick. Även att den slutade med det stora kyssen. Men jag tyckte det var passande för filmen, den handlade ju om att "it was written" och det här med att han om och om hittade henne gav det verkligen en känsla av att det var ödet. Överlag en väldigt bra och engagerande film. Inte det bästa jag sett inom Oscarvärlden, men väldigt väldigt bra!
4/5

Lovers, Liars and Lunatics
Jag har haft den ett tag nu utan att komma för mig att se den. Jag gillade den, dock inte så mycket som jag hade hoppats. Amber Benson är ju Amber Benson men jag tyckte hon var lite ur form här. Hon var mycket mer adorkable i I Race You To The Bottom som jag gillade mycket. Den här var okej, ibland ganska rolig, ibland lite meh.
2.5/5

Nick and Norah's Infinite Playlist
Underbar film! Jag frågade om mysfilm här tidigare och fick denna tipsad (tack noike!) och den var verkligen mys (och skratt!) rakt igenom. Caroline, vilken hopplös och rolig karaktär. Och Michael Cera som alltid spelar samma roll (jo men faktiskt!) men ändå alltid kommer undan med det då det är såna underbara filmer, och underbar roll. Och nej, jag är inte sugen på tuggummi. Ever again.
4/5

Ghost Town
Nej, det här gillade jag inte. Ricky Gervais var ur form, eller så var manus inte så kul? Något var det iaf för den var verkligen ingenting speciellt. Både jag och min vän var nära att somna, vi tvingade varandra att vara vakna. Kanske satte vi på den för sent, kanske var filmen verkligen inte bra? Jag vet inte, men det lutar mot det andra. Några få skratt fick den väl, men inga gapskratt. Nu när jag tänker på det var det väl inga skratt egentligen heller, snarare... flin?
1.5/5 ... 2 om jag är riktigt snäll.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » lör apr 11, 2009 4:17

HeY skrev:Slumdog Millionaire
En klasskompis påstod att första halvan var fantastisk och andra halvan var chick-flick. Jag håller inte med, jag gillade båda halvor.

Och en chick-flick kan inte vara fantastisk, eller en fantastisk film kan inte vara chick-flick?
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » lör apr 11, 2009 4:24

Om Before Sunset klassas som chick-flick så blir det så här: första halvan var fantastisk och andra halvan var överextraordinärt överjävligt bra.

Det handlar om vad man lägger in i variabeln $CHICKFLICK. Laddar man den med påskkyclingsfilmen The Passion of the Christ så blir resultatet helt annorlunda. Men gör man det är man en idiot.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav HeY » lör apr 11, 2009 13:11

adolvsson skrev:
HeY skrev:Slumdog Millionaire
En klasskompis påstod att första halvan var fantastisk och andra halvan var chick-flick. Jag håller inte med, jag gillade båda halvor.

Och en chick-flick kan inte vara fantastisk, eller en fantastisk film kan inte vara chick-flick?


Jo då, de kan det. Jag gillar/älskar filmer som förmodligen klassas som chick-flicks. Men här håller jag inte med om att Slumdog var chick-flick, och framför allt inte i den negativa andra han sade det i.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav wyndham » mån apr 13, 2009 0:25

Gran Torino ikväll. Clintan asså. Han kan. Tyvärr var inte alla av medspelarna i samma bollpark, men 4 av 5 till den här kalasrullen.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.


Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire
 
Inlägg: 2908
Blev medlem: 30 aug 2005
Ort: Umeå

Inläggav HeY » mån apr 13, 2009 1:40

Revolutionary Road
Det här gillade jag verkligen, och gud vad deprimerad jag känner mig ...
Den speglade verkligen hur "empty and hopeless" livet kan vara och jag kände mig verkligen precis som Kate Winslets karaktär. Kate Winslet, vilken skådespelerska! Hon lyckas verkligen alltid, eller ja, i de filmer som jag har sett med henne ... En välförtjänt Oscar fick hon i år, från en annan film iofs men inte hade jag haft något emot om hon fått en för denna också, eller istället.
Leonardo DiCaprio, jag får alltid för mig att jag inte tycker om honom men med The Departed, Blood Diamond och nu Revolutionary Road borde han väl ha övertygat mig? Jag älskar ju verkligen The Departed, tycker verkligen om Blood Diamond och denna har jag inte riktigt lagt i ett fack ännu men jag vet iaf att jag verkligen gillade den! Ja, han är bra.
Vad blir det för betyg då? 8/10? 9/10? Eller något däremellan?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » mån apr 13, 2009 9:51

Mycket film har det blivit i påsk, och ett par till lär det säkert bli, men De ofrivilliga är värd att nämnas. Ruben Östlund övertygar med den lilla film om människors sätt att förhålla sig till varandra och till olika situationer. I fragment får vi följa 4 stycken små historier som alla berättar något om hur svårt det kan vara att veta hur man skall bete sig i olika situationer. Om människans rädsla för att gå utanför normen, att stå upp för sina principer och värderingar, om gruppdynamik.

Om man bortser från att man var tvungen att visa vem som drog ner gardinstången på bussen så är detta ett litet mästerverk.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav meleth » ons apr 15, 2009 20:47

caffeineaddict skrev:Alla fans av '86-Rick Moranis/Steve Martin-musikal-versionen av Little Shop of Horrors (åtminstone Lotta och syrran m.a.o.) måste kolla in det bortklippta slutet på YouTube i tre delar: 1, 2 och 3.

Jag har länge vetat att det funnits, men inte tänkt på att kolla upp det på YouTube. Dessutom hade jag fått för mig att det skulle vara en relativt kortfattad historia: det visar sig vara 20+ minuter!

Vad slutet gick ut på och hur downbeat det var hade jag ju alltid vetat: på scen har musikalen alltid slutat så och den har jag sett åtminstone två uppsättningar av. Men det är fan deprimerande att se både hur påkostat det måste ha varit, och att materialet verkar vara i så dåligt (och svartvitt!) skick att det inte finns nån chans för en omklippt Director's Cut el. dyl. Hade de avslutat redigeringen och gjort färdigt alla effekter (en del ljud saknas uppenbart o.s.v.) hade det här ju varit ett överlägset slut och kanske t.o.m. gjort filmen till en erkänd klassiker istället för en halvokänd fanfavorit. Damn you, test audiences!




Whatever they offer you...dont feed the plant!!!

:chock:
Certainly, in the topsy-turvy world of heavy rock, having a good solid piece of wood in your hand is often useful.
Användarvisningsbild
meleth
Minion
 
Inlägg: 457
Blev medlem: 12 feb 2004
Ort: Vestby, Norge

Inläggav adolvsson » tor apr 16, 2009 1:21

In Bruges
Ja, jösses, jäklar. Trots att jag gillade den från start, fanns där ett tag en känsla av att inte riktigt hajja var hypen kom ifrån. Fast i takt med att filmen rullade på, blev det allt mer uppenbart. Karaktärerna, miljön, storyn, musiken, detaljerna, skådespelarna, komiken och dramatiken i underbar balans... och när den var slut, stannade den kvar och fortsatte växa.

Vilken jäkla film.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Nyx » tor apr 16, 2009 9:04

adolvsson skrev:In Bruges
Ja, jösses, jäklar. Trots att jag gillade den från start, fanns där ett tag en känsla av att inte riktigt hajja var hypen kom ifrån. Fast i takt med att filmen rullade på, blev det allt mer uppenbart. Karaktärerna, miljön, storyn, musiken, detaljerna, skådespelarna, komiken och dramatiken i underbar balans... och när den var slut, stannade den kvar och fortsatte växa.

Vilken jäkla film.

Jag med! Den var så bra att jag var tvungen att tvångsvisa den för min man som också gillade, trots att det inte är hans genre. Jag har sedan många år dyrkat Ralph Fiennes (hur kommer det sig att oscarsjuryn inte bara slänger statyetter på honom? De borde.) och här var han som vanligt lysande. Men jag blev oerhört positivt överraskad av Brendan Gleeson och framför allt av Colin Farrell. Visste inte att han kunde vara så bra. Alla borde se In Bruges!

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tor apr 16, 2009 9:42

Jag måste se om den igen nu då jag nyss varit... In Bruges. :) Jättefin stad, synd att jag inledde dagen där med feber, men det blev bättre efter ett tag. Men i alla fall: vill se om filmen nu igen.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav fripp21 » tor apr 16, 2009 12:04

Children of men
En blå film. Ganska fruktansvärd story, lite oroväckande. Riktigt schyssta stridsscener i slutet. Överlag bra skådespelarinsatser, men Michael Caine var dock något "over the top". Hade nog lite för höga förväntningar.
Betyg 3 av 5

Män som hatar kvinnor
Överraskande bra. Det är svårt att filmatisera en sådan populär bok men de har lyckats här. Jag tycker dock att de kunde gjort mer rättvisa åt karaktären Mikael Blomkvist. Han är intressantare i boken, lite för utsmetat mjäkig i filmen. MB är egoistisk som få och han avverkar kvinnor i en rasande takt, utan att bry sig om konsekvenserna av sitt handlande. Min känsla från boken är att det är fler än huvudskurken som "hatar kvinnor"...
Betyg 3 av 5
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav MissKittyFantastico » tor apr 16, 2009 23:00

Jag övertalade en kompis och hennes man att se In Bruges men de tyckte inte om den. Alls. Funderar på att säga upp bekantskapen.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron