Film 4: THE REVENGE!

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav adolvsson » tor aug 20, 2009 23:01

Inglorious Basterds
Jag gillade skitmycket, trots vissa tillkortakommanden. Eller kanske just därför? Å ena sidan lite för lång ibland, å andra sidan är det ständigt intressanta bildkompositioner och kamerarörelser och skådespelerier, och jag kan inte komma på många andra filmskapare i Hollywood idag som skulle komma undan med att bygga upp sin film på Tarantinos vis. Det finns inslag som är väldigt typiskt Tarantino, och nog känns det som om han gör det lite väl enkelt för sig ibland, han är medveten om vad publiken vill se; fast å den där andra sidan fungerar det. Jag älskar det och finner mig sitta stornöjd var gång.

Den är emellanåt välbekant men ofta på ett nytt sätt, den är inte förutsägbar, den är våldsam men långt ifrån såpass som du kanske lurats tro, den är - tarantinismerna till trots - inte nödvändigtvis publikfriande, och framför allt är den jävligt underhållande.

Ja. Jag fortsätter stödja Quentin Tarantino.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » tor aug 20, 2009 23:48

Avatar trailer: http://www.apple.com/trailers/fox/avatar/hd/

Jag är inte särskilt imponerad, utifrån trailern, av CGI effekterna. Det å andra sidan behöver inte betyda att filmen inte kommer vara väldigt bra.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav adolvsson » tor aug 20, 2009 23:58

Tob skrev:Avatar trailer: http://www.apple.com/trailers/fox/avatar/hd/

Jag är inte särskilt imponerad, utifrån trailern, av CGI effekterna. Det å andra sidan behöver inte betyda att filmen inte kommer vara väldigt bra.

Vilket påminner mig om något jag tänkt berätta om men glömt bort, att imorgon är det Avatar-dag världen över och en massa länder ska visa 16 minuter ur filmen. Det är gratis, och biljetterna släpptes igår (Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Umeå), och jag har inte en blek aning om hur stort intresset varit och huruvida det kan finnas biljetter kvar, men bor man i närheten och är intresserad kan det vara idé att kolla upp.

Ja, jag har säkrat biljett, jag är såpass nyfiken.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » fre aug 21, 2009 0:18

Jo, visst var Inglourious Basterds riktigt kul. Ska se om jag kan knacka ner mer än så när jag sovit på saken, men tre korta ledord:

Wow. Rockar.
Woah. Hejade jag precis på en riktigt svinig nazist?
Why? Jag är mer osäker än någonsin på om Tarantino har något att säga eller om han bara skramlar mest. Och om det spelar någon roll vilket, för han skramlar ju så snyggt.

4/5 får den väl. Tack qdlvsspn för inbjudan.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Tob » fre aug 21, 2009 6:43

adolvsson skrev:
Tob skrev:Avatar trailer: http://www.apple.com/trailers/fox/avatar/hd/

Jag är inte särskilt imponerad, utifrån trailern, av CGI effekterna. Det å andra sidan behöver inte betyda att filmen inte kommer vara väldigt bra.

Vilket påminner mig om något jag tänkt berätta om men glömt bort, att imorgon är det Avatar-dag världen över och en massa länder ska visa 16 minuter ur filmen. Det är gratis, och biljetterna släpptes igår (Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Umeå), och jag har inte en blek aning om hur stort intresset varit och huruvida det kan finnas biljetter kvar, men bor man i närheten och är intresserad kan det vara idé att kolla upp.

Ja, jag har säkrat biljett, jag är såpass nyfiken.


Ja. Hade jag befunnit mig någon annanstans än vad jag gör så hade det varit intressant. Jag förväntar mig en utförlig rapport.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Tam » fre aug 21, 2009 11:24

The Informers

Bret Easton Ellis novellsamling blir ensemblefilm med inblickar i diverse människors liv och inte så särskilt mycket sammanhållande sammanhang. Det är väldigt mycket 80-tal, men inte ren nostalgifrossa utan snarare känns det som att filmen kunde varit gjord på detta 80-tal (vilket kanske kan ses som nostalgifrossa om man vill, men jag tänkte inte så). De yngre skådespelarna ser ut och känns som om de kunde varit brat pack-pojkar på den tiden. Varierande kvalitet på deras insatser är det också, så som det brukade vara då. Många på imdb har sågat filmen helt, men jag tyckte rätt bra om den som den bagatellartade slice of life-historia det är. 3/5
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav sfinx » fre aug 21, 2009 11:33

Tam skrev:The Informers

Bret Easton Ellis novellsamling blir ensemblefilm med inblickar i diverse människors liv och inte så särskilt mycket sammanhållande sammanhang. Det är väldigt mycket 80-tal, men inte ren nostalgifrossa utan snarare känns det som att filmen kunde varit gjord på detta 80-tal (vilket kanske kan ses som nostalgifrossa om man vill, men jag tänkte inte så). De yngre skådespelarna ser ut och känns som om de kunde varit brat pack-pojkar på den tiden. Varierande kvalitet på deras insatser är det också, så som det brukade vara då. Många på imdb har sågat filmen helt, men jag tyckte rätt bra om den som den bagatellartade slice of life-historia det är. 3/5

Visste inte att den fanns. Nu vill jag se den av ren nyfikenhet.
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav CheeseGuy » fre aug 21, 2009 19:21

adolvsson skrev:Inglorious Basterds

Snabb fråga: är den textad på engelska också? Alltså att de har lagt den svenska texten över till exempel.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Nyx » fre aug 21, 2009 21:12

adolvsson skrev:Vilket påminner mig om något jag tänkt berätta om men glömt bort, att imorgon är det Avatar-dag världen över och en massa länder ska visa 16 minuter ur filmen. Det är gratis, och biljetterna släpptes igår (Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Umeå), och jag har inte en blek aning om hur stort intresset varit och huruvida det kan finnas biljetter kvar, men bor man i närheten och är intresserad kan det vara idé att kolla upp.

Ja, jag har säkrat biljett, jag är såpass nyfiken.

Bugger. Cack. Det hade jag tänkt göra också men glömde. Kanske för att jag har varit i Eskilstuna idag och sen hade jag sånglektion på kvällen så det nog hade krockat men ändå! Vill. se. Avatar. Darnit.

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » fre aug 21, 2009 21:30

CheeseGuy skrev:
adolvsson skrev:Inglorious Basterds

Snabb fråga: är den textad på engelska också? Alltså att de har lagt den svenska texten över till exempel.

Jag ska inte svära för jag tänkte inte på det, men jag är ganska säker på att det inte var någon engelsk text.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav CheeseGuy » fre aug 21, 2009 21:57

A bear skrev:
CheeseGuy skrev:
adolvsson skrev:Inglorious Basterds

Snabb fråga: är den textad på engelska också? Alltså att de har lagt den svenska texten över till exempel.

Jag ska inte svära för jag tänkte inte på det, men jag är ganska säker på att det inte var någon engelsk text.

Ok, synd, tack för infon. Ska se den i morgon med en snubbe som inte kan svenska så...
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav adolvsson » fre aug 21, 2009 22:25

16 minuter av James Camerons Avatar
Jag tänker inte se trailern. Hade tänkt göra det innan men det blev aldrig av och nu tänker jag absolut inte se den. Det känns som, och det är möjligt förhastat, som om mycket av den negativa kritiken kommer sig av att den är sedd på dator och i 2D. För det här är en film som ska upplevas på stor duk och i 3D.

De första scenerna är bra, fast egentligen inte mycket utöver det vanliga. Det är när vi får upptäcka Pandora som hakan börjar falla. Jag älskar designen på världen, på karaktärerna, på djuren. Älskar. Det är fantasifullt, färgglatt och unikt. Jag blev helt tagen av Neytiri, en kvinnlig Na'vi gestaltad av Zoe Saldana. Det känns lite underligt att bli så attraherad och fascinerad av en lång blå varelse med svans men hur hon rör sig, talar, uttrycker sig, är... fascinerande.

3D kommer till sin fulla rätt, inte i att saker och ting jämt ska stickas ut mot publiken (även om det fanns något enstaka sådant), utan i att filmen ser ut att ha ett enastående djup.

Det fanns ett problem med 3D, och det var att undertexterna stod ut för mycket, kom i vägen för upplevelsen. Jag tyckte tendensen fanns i Coraline också men det var inte alls lika störande där som här. Det måste de fixa till premiären annars vill jag ha ett textfritt alternativ. Banne mig!

Det fanns också vissa tillfällen då rörelser kändes lite wobbly, när någon hoppade eller trillade, någon sådant, men James Cameron har några månader på sig finputsa grafiken så det är inget som oroar mig, och även om han inte skulle kunna fixa, är det bara en liten del och inget som stör eller tar bort någonting från den fantastiskt fint fungerande helheten.

Så, ja, snacka om att förtitten gjorde vad den skulle och gav mersmak. 18:e december kan inte komma snart nog.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Nyx » fre aug 21, 2009 22:40

Knorr. Ville också se. Pea-green with envy!

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » fre aug 21, 2009 23:02

När jag såg trailern, var min första tanke att den är menad att ses i 3D och inte 2D. I 2D ser det inte bra ut IMO. Jag vet inte hur mycket de finputsat vissa saker i trailern heller. Men att höra positiva saker om 3D-upplevelsen känns kul!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav gaspode » lör aug 22, 2009 3:23

Wolverine var inte mycket att hänga i granen. En del fighter var väl tuffa, men delar av CGI:n var hemsk, och replikerna. jösses, det var klysch-VM.
4/10, för det var ändå coolt ibland, och Ryan Reynolds var med.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav caffeineaddict » mån aug 24, 2009 0:27

Jag och syster satt precis och filosiferade lite över att i The Abyss så är Ed Harris good guy och Michael Biehn bad guy och det slutar inte bra för Biehn. Och sedan i The Rock vänder de på steken, men det går jävlar i mig inte bra ändå.

"Kan Michael Biehn vinna?" En 30 hp filosofie kurs av Karl-Arvid Färm.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » mån aug 24, 2009 0:42

Gick det inte uselt för honom även i Navy Seals? Det är nog kört för honom.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Rombat » mån aug 24, 2009 11:11

Han vinner i grenen mustasch.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Coldshark » fre sep 04, 2009 10:30



Woohoooo!
Tobias Fünke: Ah, yes. The "Bob Loblaw Law Blog". You, sir, are a mouthful.
Good night; keep fucking that chicken!
Användarvisningsbild
Coldshark
Minion
 
Inlägg: 179
Blev medlem: 08 jul 2009
Ort: HG

Inläggav adolvsson » lör sep 05, 2009 12:28

John Krasinski har regisserat en film, Brief Interviews With Hideous Men (baserad på bok av David Foster Wallace), med några skådespelare jag verkligen verkligen gillar, och trailern verkar lova riktigt gott. Måla mig kraftfullt intresserad.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Rombat » lör sep 05, 2009 13:29

Coldshark skrev:

Woohoooo!

Jesusamanda så nice!

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav sfinx » lör sep 05, 2009 19:52

Oj!
http://www1.orange.co.uk/doriangray/
Den ska jag se. O ja.

(edit) Rättning: vill se precis nu. (/edit)
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav eriked » lör sep 05, 2009 23:33

Åh, jag har under de senaste veckorna sett lite mäktiga Brucefilmer. Campbell alltså.

The Man With the Screaming Brain
Smarrigt värre. Ted Raimi är med i en större biroll. Galna vetenskapsmän och annat skojsigt. En mysig film alltså. 2/5 brucar.
Alien Apocalypse
Oh, cgi-aliens. Skogar och öken. Allt guidat av allas våran Bruce. Ja, faktiskt kan jag sträcka mig till 2/5.

Teh Bruce. :lovebunny:

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » sön sep 06, 2009 2:23

Män som hatar kvinnor
Jodå, jag gillar't. Ett (långt) stycke hygglig underhållning. Jag tror den antingen hade passat bättre som TV-serie eller behövts skalas ner (det finns inslag tidigt i filmen som jag visserligen uppskattar men som inte tillför alltför mycket till filmen som den nu presenteras) en bit och manuset hade definitivt mått bra av ett par tillputsningar till (gott om upprepningar och historien är inte alls lika smart som den tror sig vara), fast jag kom på mig själv med att bli mer positiv ju längre filmen pågick, och det är ett gäng riktigt bra svenska skådespelare som anlitats (föga förvånande), och att den är mörkare och brutalare än vad vi kanske är vana vid från svenska filmproduktion är ju ett kul plus. Och fotot är alldeles förbaskat snyggt.

Här finns tillräckligt för att man med en gnutta extra arbete, gärna med saxen i högsta hugg på såväl manus- som redigeringstadie, hade kunnat skapa någonting i närheten av ett modernt mästerverk. Det är det inte. Däremot är det, som sagt, ett stycke hygglig underhållning och det är trots allt inget att skämmas för.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » sön sep 06, 2009 11:57

Youth in Revolt. Michael Cera, Zach Galifianakis, Justin Long, Steve Buscemi, Ray Liotta, regisserad av han som regisserade The Good Girl - med Jennifer Aniston och Jake Gyllenhaal - som jag tyckte jättemycket om. Och trailern ser fabulös ut. Pepp!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Peppe » mån sep 07, 2009 0:55

Rombat skrev:
Coldshark skrev:

Woohoooo!

Jesusamanda så nice!


vad är det för dynga var är willem dafoe?
Inga jordskalv där vi bodde ingen frös och ingen svalt
men det skälvde när du rörde vid mig
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby
 
Inlägg: 518
Blev medlem: 27 apr 2005
Ort: Uppsala

Inläggav Glorificus » mån sep 07, 2009 1:23

Har man inte sett Blindness ännu borde man göra det. Baserad på en José Saramago-bok, regisserad av Fernando Meirelles (City of God, The Constant Gardener), med bl.a. Julianne Moore, Mark Ruffalo och Gael García Bernal.

**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav gaia » mån sep 07, 2009 10:09

Rombat skrev:
Coldshark skrev:

Woohoooo!

Jesusamanda så nice!


Jag instämmer med föregående talare! Jag struntar i att jag som regel inte gillar uppföljare, vill se vill se! :extas:
she walked out the door and found she had been living all along...
Användarvisningsbild
gaia
Big Bad
 
Inlägg: 2221
Blev medlem: 25 mar 2008
Ort: Uppsala

Inläggav MissKittyFantastico » mån sep 07, 2009 10:54

Blindness verkade intressant. Sätter upp den på min lista.

Boondock Saints. Jaha, är det det den filmen handlar om. Jag har bara läst titeln och aldrig vad den handlat om. Verkar ju vara min typ av film i alla fall. Sån tur att jag fått låna Hannasfilm samling och att den finns med där. Fredagsprojekt tror jag.


The Librarian 3
Faktiskt inte så dålig. Lätt underhållning i Indiana Jones-stil och det glädjer mitt bibliotekariehjärta att det är "en av oss" som är hjälten. Helt ok uppföljare och en solid trea.

Hide
Christian Kane spelar en av huvudrollerna i denna brutala film. Handlar om en rånare (Billy) och hans flickvän (Betty) och ett antal mord på en liten diner. Efter sju år i fängelse fritar hon honom och de flyr för att hämta pengarna från rånet. Den är lite märklig på vissa ställen och saker ställs upp och ner. Enligt en kommentar på IMDb så har den lånat rätt friskt från Natural Born Killers. Har inte sett den filmen mer än bitvis, så jag har svårt att avgöra det. Kane är som bäst när han får vara sammanbiten och lite arg för han funkar inte så bra som glad romantisk typ faktiskt. Tycker bara han ser hånfull ut när han ler för han har en sån mun. Här får han vara stenhård samtidigt som han brottas med sitt inre och sin kärlek till Betty. Billy och Bettys kärlek till varandra är så stark att den nästan är förgörande.

Tyckte nog att den var rätt så bra, en stark trea tror jag.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav The Fucking Easterbunny » mån sep 07, 2009 16:59

Coldshark skrev:

Woohoooo!



de kom nåt vitt och kladdigt i kalsongen nu..


hey, vem snodde min glass??
-they could have been fucked by bears!
-or worse!
-what's worse than being fucked by bears?
-Hillabillies!
- Trailer Park Boys

Katten var könsmogen och jag hade tråkigt - Sfinx

Min skivsamling | LastFM | HCT
Användarvisningsbild
The Fucking Easterbunny
Die Hart!
 
Inlägg: 4882
Blev medlem: 06 aug 2006
Ort: A to the motherfucking K

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron