Film 4: THE REVENGE!

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tinwiel » lör jun 28, 2008 14:32

HeY skrev:
Tob skrev:Minns inte exakt. Men innebörden var väl i princip att filmen är korkad och lägger fram ideal som förminskar kvinnan. Detta med punchlinen att kvinnor som tycker om detta förtjänar halva lönen mot män.


Pfft, löjligt! Varför måste folk alltid göra om allt till politik!!?
Sedan så finns det väl ingen kvinna som är mer självständig än Samantha Jones? :D

(edit) Låt mig gissa, han tycker att alla dessa actionfilmer som kommer målar upp bra och exakta bilder av män? (/edit)


Hans Wiklund... Jag kanske tycker att klädfixeringen i filmen och i samhället just nu är rätt så tröttsam (rejält tröttsam), men att klanka ner på SatC känns bara som "oj oj, små flickor, fattar ni inte att ni inte kan bry er om mode, ni får bry er om riiiktiga saker, annars så kommer ni ingen vart. Ni kan ju bry er om pang-pang, vetenskap, bilar, politik, inte om relationer och mode. Lyssna nu på farbror Hans, han vet bäst". Suck. Jag ska se filmen i alla fall, jag tyckte att serien var bitvis rolig och intressant, bitvis irriterande. Jag har nog sett de flesta avsnitt och med behållning. Den är, precis som Vänner och Seinfeld, en sån där serie som innehåller så många scener och plots som de flesta känner till och kan återberätta och det gör den till en viktig del av min populärkulturella referensram. "Kommer ni ihåg när Miranda.." eller "när George, det puckot.." eller när "Ross och Rachel gjorde det och det".
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav caffeineaddict » lör jun 28, 2008 15:28

George är inget pucko, han är MISSFÖRSTÅDD!


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » lör jun 28, 2008 15:30

caffeineaddict skrev:George är inget pucko, han är MISSFÖRSTÅDD!

Ibland förstår jag George lite för bra...
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tinwiel » lör jun 28, 2008 15:39

Missförstådd ja.... han är rolig, det är han. Kallhjärtad, egoistisk, egocentrerad, omogen. Men väldigt rolig. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav wyndham » lör jun 28, 2008 23:11

Steven Segal på rage-aholic möte i Exit Wounds. Femman. Just. Nu.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.


Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire
 
Inlägg: 2908
Blev medlem: 30 aug 2005
Ort: Umeå

Inläggav eriked » sön jun 29, 2008 12:09

Sjukt bra! Fiskmås kan han.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » sön jun 29, 2008 19:01

Såg precis i tv-tablån att årets Oscarsvinnare i långa dokumentärklassen, Taxi to the Dark Side, sänds på tvåan i kväll. Kl 22:05-23:00.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav noike » sön jun 29, 2008 19:18

Glorificus skrev:Såg precis i tv-tablån att årets Oscarsvinnare i långa dokumentärklassen, Taxi to the Dark Side, sänds på tvåan i kväll. Kl 22:05-23:00.

Den ska jag komma ihåg att se. Hoppas jag.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav noike » sön jun 29, 2008 21:33

noike skrev:
Matt skrev:Hej, jag heter Matt
Jag vill ha tips på roadtrip filmer

Mad Max
Almost Famous
Vanishing Point
Badlands
Back to the Future
Jay and Silent Bob Strike Back
Bottle Rocket

Två till:
Simple Men
Wristcutters: A Love Story
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav eriked » sön jun 29, 2008 21:37

en till:
Kalifornia

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » mån jun 30, 2008 9:00

Såg Blue State i helgen.
Den kanske också kan räknas till roadtrip-film
Den var helt ok. Anna Paquin är bra.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Crashdummie » mån jun 30, 2008 9:49

Tinwiel skrev:Hans Wiklund... Jag kanske tycker att klädfixeringen i filmen och i samhället just nu är rätt så tröttsam (rejält tröttsam), men att klanka ner på SatC känns bara som "oj oj, små flickor, fattar ni inte att ni inte kan bry er om mode, ni får bry er om riiiktiga saker, annars så kommer ni ingen vart. Ni kan ju bry er om pang-pang, vetenskap, bilar, politik, inte om relationer och mode. Lyssna nu på farbror Hans, han vet bäst". Suck. Jag ska se filmen i alla fall, jag tyckte att serien var bitvis rolig och intressant, bitvis irriterande. Jag har nog sett de flesta avsnitt och med behållning. Den är, precis som Vänner och Seinfeld, en sån där serie som innehåller så många scener och plots som de flesta känner till och kan återberätta och det gör den till en viktig del av min populärkulturella referensram. "Kommer ni ihåg när Miranda.." eller "när George, det puckot.." eller när "Ross och Rachel gjorde det och det".


Var o såg filmen i fredags trots att jag inte e ng SATC fan, har la zappat förbi o sett några avsnitt. Tro det eller ej, jag tyckte filmen på ngt sätt var "mognare" o seriösare än serien. Ok, den behöll ju sin quirkiness men nu e ju "flickorna" inte längre 20-någontin utan 40-någonting....

Nackdelen e att filmen har bejakat min skofettischism! Ursnygga skor... var tvungen att gå o shoppa, bidde 3 par skor :D

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav fripp21 » mån jun 30, 2008 20:10

C'era una volta il West (1968)

Ok, så har jag sett sista filmen i min "classic westerns"-marathon: Once upon a time in the West, klassikern av Sergio Leone med Henry Fonda, Claudia Cardinale och Charles Bronson. Jag hade skyhöga förväntningar på denna film. Den har ju osannolikt höga 8.8 i medelbetyg på imdb, och när jag läste kommentarer kunde jag baske mig inte finna en enda negativ kommentar, bara "best film, ever" etc. Så upplägget var lite orättvist kan man säga (mången film har lidigt av höga förväntningar (tex AvP2) och en del har vunnit på låga förväntningar (tex AvP)). Vi var en liten grupp blandade killar och tjejer och alla tyckte nog att filmen var bra/helt ok. Alla satt kvar och ville se slutet, trots ganska långsamt tempo och imponerande längd (>2,5h). Men jag är kluven, filmen är bra men inte "super, super bra". Kan någon förklara för mig vad andra ser i denna film? Vad gör den så omåttligt populär?

Lyssnar just på en fantastisk och omåttligt bra liten musiksnutt från en okänd tv serie som slutade gå för några år sedan - Sacrifice from "The Gift".
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav AKS » tis jul 01, 2008 20:39

Wanted

Okej, detta är en actionfilm. Verkligen. Det märkte jag eftersom jag var tvungen att hålla för öronen på bio så snart det var en shoot-out och jag fick kramp i armarna efter allt öronhållande. :)

Så ja, många actionscener. Många snygga, en halvt cool. Men jag får definitivt känslan av att de som skapat filmen och varit inblandad i den på andra sätt tror att det är betydligt coolare än vad det faktiskt är. För coolt var det inte. Men det var relativt underhållande och jag var långtifrån uttråkad då jag såg den.

James McAvoy rockade (what else is possible?), men Angelina Jolie var bara snygg inte så mycket mer. Hon gjorde ingenting för mig i den här filmen.

Så, okej film och helt okej underhållning för stunden, men inget jag kommer att komma ihåg en längre stund. (Och inte särskilt bra egentligen.)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » tis jul 01, 2008 21:15

The Incredible Hulk
Mjo, det var väl okej. Fanns saker jag gillade, en del mycket, och annat som inte fungerade alls. Bland det som störde mig mest var, att det lilla som sa emot förra försöket till Hulk-film lätt hade kunnat skrivas om så att den fungerat både fristående men ändå i samma kontinuitet som Ang Lees film. Visst, jag vet att dom ville avskärma sig ifrån den, men i så fall hade dom väl kunnat satsa mer på att den till något eget. Tycker man. Och med man menar jag jag.

Annars ser visserligen karaktären Hulk bättre ut här än sist, även om det är marginellt. Helt digitala varelser fungerar inte i spelfilm, om det inte är robotar.

Jag är väldigt förtjust i Liv Tyler vanligtvis, här var hon för... mjäkig. Min Betty Ross har mer jävlar anamma i sig.

Ed Norton rockar.

Undras om jag tyckt bättre om den om jag inte älskar Ang Lees Hulk?
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis jul 01, 2008 21:28

adolvsson skrev:Ed Norton rockar.


Edward Norton mer än rockar, Fredrik. Usch, vad mycket fel du gör ikväll.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » tis jul 01, 2008 21:32

AKS skrev:Edward Norton mer än rockar, Fredrik. Usch, vad mycket fel du gör ikväll.

It's that kind of life :(
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » tis jul 01, 2008 21:41

Baserat på trailers och dylikt så är det enda som drar med Hulken just Edvard Norton. Förbaskat synd med tanke på att jag var oerhört förtjust i Ang Lees version (på tok för bespottad imo).

Apropå serietidningsfilmer så har det börjat dyka upp lite recensioner och liknande för nya Batman.

Bla. Denna

"Nolan's sequel surpasses the original with an intense, disturbing masterpiece."

Jag tackar ja.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav noike » tis jul 01, 2008 21:49

adolvsson skrev:Mjo, det var väl okej. Fanns saker jag gillade, en del mycket, och annat som inte fungerade alls. Bland det som störde mig mest var, att det lilla som sa emot förra försöket till Hulk-film lätt hade kunnat skrivas om så att den fungerat både fristående men ändå i samma kontinuitet som Ang Lees film. Visst, jag vet att dom ville avskärma sig ifrån den, men i så fall hade dom väl kunnat satsa mer på att den till något eget. Tycker man. Och med man menar jag jag.

Fast om man är jag tycker man att recappen i början var bra mycket charmigare än något från Ang Lee-filmen. Och Syftet med gamma-experimentet och så, jag vet inte, det känns som om att det är två helt olika mytologiska infallsvinklar som även om de inte motsäger varandra rakt ut inte... nej.

Men ja. Okej film. Underhållande, datoreffekterna fungerade inte riktigt som vanligt och Edward var riktigt bra och borde varit med mer. MER! Sedan tyckte jag Betty ändå -- trots mjäkigheten -- kändes som ett litet steg i rätt riktning jämfört med kvinnorna i de andra Marvelfilmerna på senaste åren.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav gaspode » tis jul 01, 2008 22:01

Såg Borat igår. Jag vart inte övertygad. Borat är rolig, men människorna han träffar gör mig lite rädd.

Roligast: De gravallvarliga feministerna, påsen med bajs och när Borat och producenten stod nakna i hissen och låtsades som ingenting. Och Kazakstans nationalsång. så nog var det mycket som var roligt, men jag vet inte.
Jag hade svårt att svälja att vissa av människorna han mötte skulle finnas på riktigt. Som frat-boysen i husbilen. Men tydligen hade de stämt honom för hur de framställts så.. jag är glad att jag aldrig mött nån liknande människa iaf.

Jag är iofs glad att jag inte mött Borat också :)

6/10
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav adolvsson » tis jul 01, 2008 22:22

noike skrev:Fast om man är jag tycker man att recappen i början var bra mycket charmigare än något från Ang Lee-filmen.

Det har jag inga direkta planer på att argumentera emot. Recappen var oehört charmig och som ett fan av gamla TV-serien (även den gravt underskattad eftersom den, bortsett från de löjligare bitarna som tenderade innehålla en grönsminkad kroppsbyggare, faktiskt var en riktigt bra serie) gillade jag dom grova hyllningarna både där och senare under filmen.

Men faktum är, att det blir väldigt svårt för mig att ta filmen för vad den är, både för att jag tyckte om Ang Lees och för att jag inte tyckte TIH distansierade sig tillräckligt mycket från förra. Gjorde det svårare för mig att se den som något eget. Hjälper nog knappast heller att det inte gått så många år sen sist, väldigt lite för en remake.

Och Syftet med gamma-experimentet och så, jag vet inte, det känns som om att det är två helt olika mytologiska infallsvinklar som även om de inte motsäger varandra rakt ut inte... nej.

Ett bra exempel på vad jag menar, främst under dialogen mellan Blonsky och Ross, att en lätt omskrivning av dialog hade kunnat göra filmen mer kopplad till förra utan att på något sätt vara beroende. Det är inte alltid sådana här, liknande problem i andra filmer, stör mig men när det gäller dom här filmerna, den här karaktären, så ja, då retade det mina rastaflätor.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Off » tor jul 03, 2008 22:25

Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav AKS » tor jul 03, 2008 23:17

Gone Baby Gone

Detta kan vara en av de intressantaste filmer jag sett på länge. Den fick mig verkligen att tänka till vilket jag inte hade förväntat mig innan. Jag förväntade mig ett kriminaldrama vilket var vad jag fick, men detta drama hade nåt extra. (Mer om det under spoilerblocket nedan.)

För det första så tycker jag att Ben Affleck gjort ett bra jobb med både manus och regi här. En imponerande regidebut (han har väl regisserat en kortfilm tidigare enligt IMDb).

Det riktigt starka i filmen tycker jag dock är skådespelarna. De jag imponerades mest av var Ed Harris och Casey Affleck, men jag håller med om att Amy Ryan är riktigt, riktigt bra också.

Jag tycker att Caseys karaktär gör rätt på slutet även om det på nåt vis är fel. Jag hatar hans flickvän för att hon håller det emot honom, men whatever, to each his own och allt det. Precis som Patrick sa så borde de ha kontaktat soc eller nåt om de var så oroade. Man stjäl ta mig fan inte ett barn på det där sättet hur väl man än vill. Men som sagt: detta är en intressant film eftersom där på slutet så känns det ju... fuck ändå. Min övertygelse är att Patrick för resten av sitt liv kommer att se efter Amanda. Eller kontakta soc som han själv föreslog. Älskar då saker inte är så svart och vitt som här. Som sagt: enligt mig gör Patrick rätt, men det är ju inte riktigt så enkelt heller.

8/10
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » lör jul 05, 2008 17:37

Blev inte Superbad/Supersugen mer eller mindre hyllad här på forumet? Till och med bland kritikerkåren?

Tycker inledningen fungerade bättre än vad den borde gjort. Grav pubertal humor som ändå fungerar. Efter det tycker jag inget fungerar alls, tycker bara den frutkansvärt ansträngd. Inget flyt alls i filmen. Tröttsamt.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav gaspode » sön jul 06, 2008 2:44

Jag misstänker att jag gillar Superbad mer än jag borde. Men Michael Cera liksom! :lovebunny:
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav HeY » sön jul 06, 2008 3:39

Jag tyckte om Superbad men den var överhypad tyckte jag. Men som gaspode säger: Michael Cera!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » sön jul 06, 2008 9:50

Jag tyckte den var hur bra och rolig som helst och inte överhypad alls. Jag såg den ensam och skrattade högt ett flertal gånger. Uppenbarligen precis min humor, mao. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Zaxx » sön jul 06, 2008 11:36

Superbad is the shit. Speciellt poliserna.
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Tinwiel » sön jul 06, 2008 13:16

Tob: Jag fann också den pubertala humorn tröttsam bitvis men jag tyckte att filmen vann på sin värme och därför tycker jag att den är bättre än de flesta andra filmer i den genren. Plus Michael Cera såklart. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tob » sön jul 06, 2008 22:51

Faktum är att det var nog inte den pubertala humorn som var tröttsam (ja..inte mer än vanligt) utan den oerhört ansträngda historien som egentligen inte leder till så mycket. Den eventuella insikt Seth och Evan skulle skaffa sig faller imo rätt platt, så mycket gap för ingenting.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron