Spooks

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » mån dec 31, 2007 16:49

Spooks 1.04: Jag hade glömt bort de intressanta gästskådespelarna här. Anthony Stewart Head i en väldigt bra roll och Hugh Laurie i en roll som är som klippt och skuren för honom. Antagligen det starkaste avsnittet hittills denna säsong, men jag blev irriterad på Toms tjej. Varför skulle han behöva berätta typ... allt för den lilla flickan? Finns ju en ganska stor risk att hon säger: "Min mammas pojkvän är spion så det så!" om nån bråkar med henne och hotar att hämta storebror. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » mån dec 31, 2007 17:51

Jag håller med. Han borde inte ens berätta allt för flickvännen, utan faktiskt bara berätta det som är nödvändigt och sedan hålla tyst om resten. Om de vet ungefär vad han gör så ska de kunna acceptera att han inte kan prata om det utan att ens ta till vita lögner.

Och Tony Head! Lite gråskalor och inte fullt så enkelt vilken sida som är vilken är behövligt för att undvika standard-spionfällorna.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav gaspode » mån dec 31, 2007 17:53

ASH? Hugh Laurie?
ge mig!
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Varning, stulet skämt!

Inläggav adolvsson » tor jan 03, 2008 0:50

Spooks 6x01-02
Ja, det här var ju också ett jäkla sätt att börja en säsong på. På två avsnitt hinner dom alltså låta MI5 döda ett 40tal oskyldiga passagerare, utsätta Londons och Teherans befolkning för tokdödlig livsfara (orkestrerat av personer i otäckt höga positioner), utsätta en handfull egna agenter för livsfara (och vi vet fortfarande, tack vare seriens dödsratio, inte om två av dom kommer levande ur det här) och vända fem olika länders underättelsetjänster och/eller regeringar (och då inkluderar jag MI5s eget land) mot sig själv, med mera, och det är ändå bara början!

Nicklas sa han hade hört något om säsong 6, att den skulle vara bäst hittils, och fortsätter det såhär... Nicklas, AKS - get moving!

Jos nya frisyr var förvirrande, trodde först det var en helt ny karaktär innan jag kopplade. Glad att hon är kvar ett tag till, jag gillar ju tösabiten.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tor jan 03, 2008 1:05

Hmmm. Okejdå. Jag prioriterar upp högt på listan. Till toppen.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Off » tor jan 03, 2008 13:01

Bah jag kommer inte ihåg var mitt Spookstittande slutade. Det är en av de serierna jag vill fortsätta följa.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav carre » tor jan 03, 2008 14:35

Off skrev:Bah jag kommer inte ihåg var mitt Spookstittande slutade. Det är en av de serierna jag vill fortsätta följa.


you will fail, du kommer ju bara sitta och spela Desktop Tower Defens!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav adolvsson » fre jan 04, 2008 2:02

Spooks 6x03
JA! Vilket inte är ett uttryck för detaljerna i avsnittets handling, utan mer ett förtjust utspel av mina upprymda känslor. Avsnitt 3 gick ner något i intensitet, vilket är tur för nerver är inte menade att stå ut med vad som helst, utan att förlora i kvalitet.

Och första meningen är förstås lite av en bluff, givetvis är ja:et också ett glädjerop, jag älskade att Malcolm fick överleva, för det är en - precis som alla andra - en bra karaktär. Jag älskade också bluffen i handlingen, som jag var inne på igår gör seriens dödsratio det lätt att tro att karaktärerna verkligen är dömda, och det såg kört ut för Malcolm. Snyggt spelat. Utöver det älskade jag att det var ett Malmcolm-centrerat avsnitt, att han fick visa sina Mad Spy Skillz och att han, även om det så såg ut, inte behövde dö för att få visa dom.

Andra orsaker till kärlek var att amerikanerna låg bakom skiten i Teheran, Spooks USA-kritiska ådra tas verkligen till en ny nivå här, och vi ser ut att ha en rejäl säsongsarc på våra händer. Älskar det, älskar det.

Hoppas bara inte Zaf är körd. Det kan jag hantera, precis som jag hanterat alla andra skitbra karaktärer som gett sig av eller avlidit, men ändå. Allt jag verkligen vet är att jag inte vet någonting. Dom borde väl i alla fall finna en kropp innan det blir defintivt? Det ska bli spännande (well, d'uh) att se varthän det barker.

Och Sir Harry Pearce? Fantastisk! :D
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » fre jan 04, 2008 23:53

Spooks 6x04
Amerikanarna ljuger ännu mer! Iranierna ljuger om kärnvapen! Roz sätter sig djupare i konspirationen! Anna avslöjad som mullvad! Yikes! *andnödar lite*

Och jag är absolut inte övertygad om att Zaf är död, fortsätter hoppas på storstilad comeback. En kropp är enda beviset, för bövelen.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » lör jan 05, 2008 1:59

Spooks 6x05
Fy fan. Briljant, som vanligt. Hur gör dom? Jag älskar hur dom väver ihop allt, veckans fall med övergripande säsongsarc med karaktärsutvecklingar och personliga relationer, till en intensiv, spännade, dramatisk och gripande helhet, och alltid med minst ett par viktiga överraskningar i slutet av avsnittet. Hur gör dom? Makalöst.

Och trots att ingen fast medarbetare blivit dödad på några avsnitt, eller alls den här säsongen (Zaf räknas inte utan kropp, säger jag ju!) fortsätter deras liv kännas farligt nära slutlinjen, det fanns ingen möjlighet att känna sig säker på att Adam skulle överleva badkaret. Ros skott på slutet fick dessutom min haka att droppa rejält. Jag älskade scenen i köket tidigare, mellan Adam och Harry, det är några riktigt fina skådespelare som springer runt i den här serien, men slutscenen var jobbigt mäktig. Två kvinnor som båda, trots allt, bryr sig om Adam. Det finns så mycket som skulle kunna sägas, diskuteras, om den scenen, att det är svårt att hålla sig till nåt ynka inlägg på ett litet nätforum.

Och jag älskar hur, trots allt skit amerikanarna får från såväl mansuförfattare som karaktärer, så kan dom ändå samarbeta när det gäller. Det har hänt tidigare, och det har hänt mellan britterna och iranierna.

Precis som Jo beskriver sitt yrke för frilansaren, kan man beskriva hela TV-serien.
Svart och vitt existerar inte i den här serien, den är målad helt i en skala av grått.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » lör jan 05, 2008 21:05

5.01-02. Jag har sett det här tidigare. Jag kom ihåg vissa saker, men inte själva grundplotten. Så jag nagelbitade ändå.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav noike » lör jan 05, 2008 23:10

5.04 Yeah!

Efter förra avsnittets mer standard-terrorist-cells-infiltration så var det här något helt annat och bra mycket intressantare. Alla parter utom några få som hamnat i skymundan har helt egna och egoistiska agendor och MI5 som faktiskt ser till att det sker ett statsmord när de ska stå för säkerheten. Fuck me.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » sön jan 06, 2008 0:14

Måste komma mig för Spooks igen. Fastnade mitt i 2.01 denna gång. Det är inte så att jag inte gillar den, men det blev nåt som kom i vägen mitt i avsnittet. Måste ta tag i det innan det går för lång tid.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » sön jan 06, 2008 0:17

AKS skrev:Det är inte så att jag inte gillar den, men det blev nåt som kom i vägen mitt i avsnittet.

Något att äta och dricka ordnat innan, kudde fasttejpad över ringklockan, mobilen på tyst, den vanliga telefonluren avlagd och så persienner fördragna för fönstren så ingen kan försöka kommunicera med hjälp av ljus.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » sön jan 06, 2008 0:17

Sounds like a plan! :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » sön jan 06, 2008 0:20

Jag försökte komma på bra saker för att förhindra toa-pauser, men verkligen nej, det är bäst att tillåta dem.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » sön jan 06, 2008 3:12

2.01: Ett bra avsnitt, men för mig först efter att S1-delarna försvunnit. Alltså, de direkta reaktionerna efter bombgrejen. Jag gillade betydligt mer resten av historien med den där killen och videobutiken.

Jag har problem med huvudrollsinnehavarens flickvän vilket förstör lite. Jag menar, att hon reagerar så här har jag egentligen förståelse för eftersom hon har barn och lika gärna hade kunnat varit sprängd i tusen bitar eftersom han tog jobbet med sig hem. men det som irriterar är att hon redan innan var så anti och barnslig och vägrade lämna meddelanden om någon från jobbet ringde. Det i kombination med "Choose now. Us or your work." gör att jag vill att hon ska fara och flyga.

Så coool scen med helikopterna i bakgrunden och de tre agenterna i slowmotion. Visst, en ganska generisk (kan man använda det ordet i den betydelsen på svenska?) bild, men... vad sjutton. Det ser ju bra ut. :)


Kommer nog att se ett nytt avsnitt redan imorgon så nu är jag igång igen.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » sön jan 06, 2008 3:39

AKS skrev:Kommer nog att se ett nytt avsnitt redan imorgon så nu är jag igång igen.

Yay! Lagom tills lovet är slut och allt.

Ibland får de för sig att göra det lite klichéfyllt, men som du märkt, de gör det rätt snyggt så man förlåter dem.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » sön jan 06, 2008 3:41

noike skrev:Yay! Lagom tills lovet är slut och allt.


Äntligen! Jag längtar tillbaks till jobbet. Kanske mest för att jag sover bättre under arbetsveckorna än då jag är ledig på helger eller lov. Jag vet... :rolleyes:

Men förutom sju avsnitt av Spooks hann jag även med:

- 4-5 filmer
- Dexter S2
- Två-tre säsonger av Dragon's Den

Så lovet har utnyttjats till max!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » sön jan 06, 2008 3:49

AKS skrev:Kanske mest för att jag sover bättre under arbetsveckorna än då jag är ledig på helger eller lov. Jag vet... :rolleyes:

Då sover man för att man är trött både fysiskt och mentalt och inte på grund av att man ska sova så jag kan förstå det.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tob » sön jan 06, 2008 11:45

Såg du inte Weeds S3 också?
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav AKS » sön jan 06, 2008 12:20

Ja, just det ja! Det glömde jag. Ojdå, jag har verkligen varit sysselsatt. Fattar inte hur jag hunnit med alla middagar o dyl som jag är på på jullovet. Jag menar, efter jullovet är jag aldrig utvilad utan tröttare än efter två arbetsveckor. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » sön jan 06, 2008 15:03

Spooks 2.02: Ah. Detta var det avsnitt jag satt och väntade på då jag såg S1. Då S1 var slut och det inte dykt upp började jag fundera på vilken annan serie som jag kunde ha blandat ihop Spooks med. Jag är lite förvånad över att jag sett ett S2-avsnitt av Spooks, men antagligen så hamnade jag nog där av en slump.

Riktigt bra avsnitt i alla fall. Och Toms gnäll-tjej var inte med så yay! Slutet fick mig nästan att gråta och det var den scenen jag satt och väntade på under S1: killen som spränger sig i luften. Jag kände även igen scenen med killen som blir torterad och slagen under fötterna.

Den där killen som flirtar med Keeley Hawes karaktär... känns som att det måste vara nåt konstigt på gång där. Eller så vill de bara att man ska tro det.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » sön jan 06, 2008 15:39

Det finns en sak som stör mig lite i säsong 6, har funderat på det i ett par avsnitt nu, är att (spoiler halvvägs in eller så, på ett ungefär, men garanterat till och med avsnitt 6) med Zafs frånvaro är det väldigt mycket av en helvit huvudcast. Vilket kanske är en lite väl pk-invändning, men jag saknar färgen.

Å andra sidan är det nog min enda invändning och även om jag var ett fan från start har jag haft fler än så tidigare.

Vilken jävla säsong.

AKS: Du gör mig rejält sugen på omtitt. Tur att jag har en handfull avsnitt kvar av sexan och att det finns annat jag måste ta itu med efteråt, annars skulle jag nog börja ångra min precis påbörjade utlåning av dvd-boxarna.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » sön jan 06, 2008 16:30

En sak, av väldigt många, som jag varit fanatiskt förtjust i under S6, är Ros konspirationshistoria. Att någon bland det goda gänger är en mullvad är inget ovanligt drag, att däremot redan från start inte bara göra klart vem som är mullvad utan dessutom organiskt visa mullvadens väg in i dubbelspioneriet, att spela det här upplägget med öppna kort, det hör inte till vanligheterna. En liten detalj med stor effekt.

6x07
Ja jävlar, det är inte mycket som vill gå rätt för våra vänner spionerna. För att vara hjältar, eller "hjältar", har deras förmåga att köra ner sig i skiten bara växt. Underbart. Sista scenen värmde hjärtat, Adam och Ros har en härlig dysfunktionalitet emellan sig.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » sön jan 06, 2008 16:31

jag börjar längta tills jag är framme vid S6...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » sön jan 06, 2008 17:29

5.05 Rut! :unlove: Men hon lever i varje fall.

Jag älskar att hata Oliver Mace. De här avsnitten när de har en massa interna stridigheter är sjukt bra.

:lovebunnier:
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » sön jan 06, 2008 17:35

2.03: Hm. Det här avsnittet har jag också sett. Jag förstår ingenting. Och det kan ju inte vara *så* många år sen den gick på svensk tv...

Bra avsnitt i alla fall. Det var då de kom till skolan som jag kände igen det hela väldigt väl och jag visste på en gång att skolpojken var den skyldige.

Nu är bara frågan när jag egentligen slutade se serien. Jag hade i alla fall inte sett 2.01 och jag vet att jag inte kan ha sett många fler avsnitt. Det är nog i alla fall inte planerade tittar av avsnitten för jag vet att jag bestämde mig för att sluta se serien efter S1.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » sön jan 06, 2008 17:43

noike skrev:5.05 Rut! :unlove:

Mm. And thus, of the greatest team-ups in television history wasn't meant to be.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » sön jan 06, 2008 20:28

adolvsson skrev:6x07Sista scenen värmde hjärtat, Adam och Ros har en härlig dysfunktionalitet emellan sig.

Du vet att du är inne i en serie när det tog ändå tills början på avsnittet efter innan jag insåg att, skit, det här kan förstås aldrig sluta bra. Och jag som alltid brukar vara en sådan cyniker redan från start!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare