Chuck

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » ons apr 07, 2010 14:52

eriked skrev:
sfinx skrev:
HeY skrev:Säsong 1: 13 avsnitt
Säsong 2: 22 avsnitt
Säsong 3: 20 avsnitt

3.13
Vad ska de arca på efter veckans avsnitt i så fall?
Mycket bra fråga. Lite spännande vilket är mer än vad man kan säga om detta avsnitt. Jag gillade ändå avsnittet även om lösningen inte var särskilt otippad. Det var mer äntligen.


Shaw kan ju ha överlevt, och eventuellt tar nya ledarpositionen hos The Ring. Även om de har fångat direktören har de väl inte stoppat The Ring? Men ja, det ska bli spännande att de vad som komma skall.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sfinx » ons apr 07, 2010 14:59

HeY skrev:
eriked skrev:
sfinx skrev:
HeY skrev:Säsong 1: 13 avsnitt
Säsong 2: 22 avsnitt
Säsong 3: 20 avsnitt

3.13
Vad ska de arca på efter veckans avsnitt i så fall?
Mycket bra fråga. Lite spännande vilket är mer än vad man kan säga om detta avsnitt. Jag gillade ändå avsnittet även om lösningen inte var särskilt otippad. Det var mer äntligen.


Shaw kan ju ha överlevt, och eventuellt tar nya ledarpositionen hos The Ring. Även om de har fångat direktören har de väl inte stoppat The Ring? Men ja, det ska bli spännande att de vad som komma skall.

Chuck behöver en egen nemesis. Buymore behöver bli sprängt. Även om de sista avsnitten har blivit bättre, så hamnar allt i slutändan alltid på ruta ett. Jag är inte road av Chuck/ Sara grejen. Låt dem bli ett par och Sara dör så får vi se nåt nytt. :oops: Sorry.
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav Rombat » tor apr 08, 2010 14:27

3.13

ÄNTLIGEN! :lovebunny:

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Rombat » tor apr 08, 2010 14:29

HeY skrev:Om någon sätter en pistol i någons hand och tvingar den är skjuta är det inte den med pistolen i handen som är mördaren.
Följde bara order?
Nürnberg-rättegångarna ringde och ville att du skulle tänka efter lite.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav sfinx » tor apr 08, 2010 16:41

Rombat skrev:
HeY skrev:Om någon sätter en pistol i någons hand och tvingar den är skjuta är det inte den med pistolen i handen som är mördaren.
Följde bara order?
Nürnberg-rättegångarna ringde och ville att du skulle tänka efter lite.

:lovebunny:
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav HeY » fre apr 09, 2010 0:17

Rombat skrev:
HeY skrev:Om någon sätter en pistol i någons hand och tvingar den är skjuta är det inte den med pistolen i handen som är mördaren.
Följde bara order?
Nürnberg-rättegångarna ringde och ville att du skulle tänka efter lite.


Jag tycker det är skillnad mellan att jobba för CIA och tro att man skjuter en terrorist och vara nazist.

(edit) Och med det menar jag inte att jag tycker det är okej att döda någon bara för att man fått order för det. Utan jag syftade mer på att jag tycker att Shaw borde första Sarahs sits bättre. (/edit)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Rombat » fre apr 09, 2010 6:57

HeY skrev:
Rombat skrev:
HeY skrev:Om någon sätter en pistol i någons hand och tvingar den är skjuta är det inte den med pistolen i handen som är mördaren.
Följde bara order?
Nürnberg-rättegångarna ringde och ville att du skulle tänka efter lite.


Jag tycker det är skillnad mellan att jobba för CIA och tro att man skjuter en terrorist och vara nazist.

(edit) Och med det menar jag inte att jag tycker det är okej att döda någon bara för att man fått order för det. Utan jag syftade mer på att jag tycker att Shaw borde första Sarahs sits bättre. (/edit)
Jag tror inte att han tänker direkt klart. Och det är egentligen inte Sarah han vill hämnas mot, det är ju CIA som organisation. Sarah är bara medlet.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav eriked » sön apr 11, 2010 16:49

Rombat skrev:
HeY skrev:
Rombat skrev:
HeY skrev:Om någon sätter en pistol i någons hand och tvingar den är skjuta är det inte den med pistolen i handen som är mördaren.
Följde bara order?
Nürnberg-rättegångarna ringde och ville att du skulle tänka efter lite.


Jag tycker det är skillnad mellan att jobba för CIA och tro att man skjuter en terrorist och vara nazist.

(edit) Och med det menar jag inte att jag tycker det är okej att döda någon bara för att man fått order för det. Utan jag syftade mer på att jag tycker att Shaw borde första Sarahs sits bättre. (/edit)
Jag tror inte att han tänker direkt klart. Och det är egentligen inte Sarah han vill hämnas mot, det är ju CIA som organisation. Sarah är bara medlet.
Fast man kan ju tycka att Sarah borde representera något mer för Shaw än bara en organisation.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav gaspode » ons apr 28, 2010 11:02

3x14:

Om det här vore en Joss-serie skulle jag vara övertygad om att Sarah skulle dö i nästa avsnitt. Satt bara och väntade på nåt olycksbådande på slutet.
bra avsnitt :)
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav HeY » lör maj 01, 2010 15:28

gaspode skrev:3x14:

Om det här vore en Joss-serie skulle jag vara övertygad om att Sarah skulle dö i nästa avsnitt. Satt bara och väntade på nåt olycksbådande på slutet.
bra avsnitt :)


Haha, jag också!
Jag bara väntade på skottljud där i slutet :D

Detta avsnittet var verkligen otroligt tillfredsställande för en shipper. Jag blev alldeles glad!
"It's about time!"

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav eriked » ons maj 12, 2010 17:57

(spoiler 3.16) Det var ingen Joss-serie :) Men, helt okej avsnitt tyckte jag. Även om jag har svårt att se varför skurken kände behovet att bryta sig in på CIAs mentalvårdsklinik egentligen. Och..varför Chuck skulle anstränga sig så hårt för att verka mentalt sjuk. Sen borde avsnittsmakarna ha jobbat lite hårdare för att sätta lite doubts i publikens ögon angående Chucks korrekthet. Jaja.. jag gillade ändå.
Senast redigerad av eriked fre maj 14, 2010 1:21, redigerad totalt 1 gång.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav sfinx » ons maj 12, 2010 19:46

eriked skrev: (spoiler 3.16) Det var ingen Joss-serie :) Men, helt okej avsnitt tyckte jag. Även om jag har svårt att se varför skurken kände behovet att bryta sig in på CIAs mentalvårdsklinik egentligen. Och..varför Chuck skulle anstränga sig så hårt för att verka mentalt sjuk. Sen borde avsnittsmakarna ha jobbat lite hårdare för att sätta lite doubts i publikens ögon angående Chucks korrekthet. Jaja.. jag gillade ändå.

Om de hade dragit ut avsnittet till två hade det varit riktigt bra för att bygga upp det. Ett tag kändes det som en frisk vind av nåt nytt, fast ändå Chuck. Varför i all världen skulle Sarah tro att han var galen så lättvindligt?
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav eriked » ons maj 12, 2010 19:55

sfinx skrev:
eriked skrev: (spoiler 3.16) Det var ingen Joss-serie :) Men, helt okej avsnitt tyckte jag. Även om jag har svårt att se varför skurken kände behovet att bryta sig in på CIAs mentalvårdsklinik egentligen. Och..varför Chuck skulle anstränga sig så hårt för att verka mentalt sjuk. Sen borde avsnittsmakarna ha jobbat lite hårdare för att sätta lite doubts i publikens ögon angående Chucks korrekthet. Jaja.. jag gillade ändå.

Om de hade dragit ut avsnittet till två hade det varit riktigt bra för att bygga upp det. Ett tag kändes det som en frisk vind av nåt nytt, fast ändå Chuck. Varför i all världen skulle Sarah tro att han var galen så lättvindligt?
Ja, just det, det tänkte jag lite på under avsnitt. "Slemmigt om de bryter nu när han var fast på sjukhuset". (Slemmigt som i va' bra.)
Senast redigerad av eriked fre maj 14, 2010 1:21, redigerad totalt 1 gång.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » tor maj 13, 2010 22:02

eriked skrev:
sfinx skrev:
eriked skrev: (spoiler 3.16) Det var ingen Joss-serie :) Men, helt okej avsnitt tyckte jag. Även om jag har svårt att se varför skurken kände behovet att bryta sig in på CIAs mentalvårdsklinik egentligen. Och..varför Chuck skulle anstränga sig så hårt för att verka mentalt sjuk. Sen borde avsnittsmakarna ha jobbat lite hårdare för att sätta lite doubts i publikens ögon angående Chucks korrekthet. Jaja.. jag gillade ändå.

Om de hade dragit ut avsnittet till två hade det varit riktigt bra för att bygga upp det. Ett tag kändes det som en frisk vind av nåt nytt, fast ändå Chuck. Varför i all världen skulle Sarah tro att han var galen så lättvindligt?
Ja, just det, det tänkte jag lite på under avsnitt. "Slemmigt om de bryter nu när han var fast på sjukhuset". (Slemmigt som i va' bra.)


Det där var väl dock avsnitt 16?
Senast redigerad av HeY fre maj 14, 2010 1:26, redigerad totalt 1 gång.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav eriked » fre maj 14, 2010 1:21

Aha.. aj då.. Det var inte så klockrent. Jag kan tyvärr bara redigera mina poster.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » fre maj 14, 2010 1:28

Äh! Inga problem, jag hade precis sett det så jag blev inte spoilad utan tänkte mest att jag skulle peta lite ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Spuffy » fre maj 14, 2010 8:42

Fixat!

Gaspoooooooode kolla kolla jag modererade!!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav adolvsson » fre maj 14, 2010 20:17

Spuffy skrev:Gaspoooooooode kolla kolla jag modererade!!

Hey! Det var väl inte därför du blev moderator? Skäms!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tomas » tis maj 25, 2010 13:59

3.18-3.19 :lovebunny:
What kind of person could sleep on a night like this?

Very few of us are...
Användarvisningsbild
Tomas
Big Bad
 
Inlägg: 1772
Blev medlem: 06 okt 2004
Ort: Stockholm, Blackeberg

Inläggav eynosh » tor maj 27, 2010 12:31

3x18-3x19
När Morgan säger Yes sir till Casey, bryter sina tummar för att slå på brandlarmet, vilket visar sig inte ens behövas.

Oh mein gut! :lovebunny:

Edit: Jag tycker det borde finnas en gråtande lovebunny. Hade passat in bättre.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav eriked » tor maj 27, 2010 17:45

3x18-3x19
Yay. Säsongen inledde svagt men efter de 3-4 första avsnitten så har det varit lätt bästa säsongen hittills. Och hittills iih, jag trodde att säsongen 3 var den sista. Uppenbarligen trodde manusförfattarna det också för slutet kändes lite... panikinkastat. Men det blir nog bra. Störde mig lite på att Chucks flashskador kom så plötsligt det borde ha byggts upp under, helst, hela säsongen. Annars var allt jävligt metal.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » lör jul 24, 2010 19:29

Whoop, whoop! Spännande castingnyhet (major one!):

The search for Chuck’s mom has officially been terminated, and with good reason: Linda Hamilton has already landed the part!

The erstwhile Sarah Connor will make her first appearance as Zachary Levi’s MIA spy mama Mary Bartowski in Chuck‘s fourth-season premiere on Sept. 20. (Hamilton’s hiring is slated to be announced at Chuck‘s Comic-Con panel this morning.)

“We’re always looking for guest stars who will be great in the part, but who also speak to our audience and feel like it comes out of the universe of our show,” says exec producer Josh Schwartz. “If Chuck and Morgan were watching Chuck, they would be excited about Linda coming on board.” Adds fellow EP Chris Fedak: “Chuck was certainly a Terminator fan, and Morgan was a Beauty and the Beast fan.”

But Schwartz is quick to add that Hamilton brings more to the role than just a fanboy-friendly resume. “Obviously her body of work was important to us, but also knowing what this part was and the intensity that we were going to need from someone, Linda was a natural fit. She’ll be [kicking ass] right out of the gate.”

“The mystery surrounding Chuck’s mom is at the heart of the season, and there are going to be some shocking surprises in the first episode,” previews Fedak. “By the end of the episode we are going to turn everything on its head with regard to who she is.”

Source: ew.com


I'm happy!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav konstant » lör aug 14, 2010 2:05

Jag är i början/mitten av säsong två, laggar lite som vanligt. Tääääärande serie detta, överlag.

Läget för mig just nu: (lite spoiler för både S01 och S02, I guess)
-Jag hatar Sarah-Chuck-historien. INGEN KARAKTÄRSUTVECKLING FRÅN NÅGOT HÅLL. Bara en jävla massa tjat och det leder ingenstans ju. Frustrerande. Vad ska man göra? Tycka synd om dom? Eller okej. Jag erkänner, jag tycker synd om Chuck. DET FÅR JU ALDRIG GÅ BRA FÖR HONOM JU!
-Jag saknar fortfarande Rachel Bilson. Kom tillbaka? (Nej jag vet...)
-Alldeles för repetativ/förutsägbar, hela "Stay in the car Chuck!" men han hamnar alltid i trubbel, ju. Inte dags för de "riktiga" agenterna att se mönstret, kanske?
-Introt är på tok för långt.
-Jag älskar Casey, men vet inte hur influerad jag är av Firefly. :lovebunny:
-Två senaste avsnitten jag sett (S02E06 och S02E07) har jag lidit om vartannat (hatar när folk gör bort sig vilket stackars Chuck gör/tvingas göra titt som tätt) och sedan skrattat. Men alltså, Chuck och Caseys kyss, Caseys "high C", hahahaha! :lovebunnier:. Uppryckning ändå. Klar uppryckning.
-Det är rätt mycket upp och ner för mig. Stundtals stör jag mig på alla karaktärer i hela den här serien, faktiskt. Men kommer jag fortsätta se? Jaa. Lida stundtals, men den har ändå sin charm. CHARM.

Spännande spännade. Nu körde jag en urladdning här istället för att se vad som händer i S2E08... Det var ju en rätt spännande (fast man såg den ju komma) cliffhanger...
"Om du håller så slår jag" - Mulan
Användarvisningsbild
konstant
Minion
 
Inlägg: 72
Blev medlem: 15 maj 2010

Inläggav gaspode » lör aug 14, 2010 13:28

Rachel Bilson

:lovebunny:
CHARM

nyckelordet.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav konstant » mån aug 30, 2010 21:14

Säsongavslutning S02 och ta mig fan, jag är näst intill mållös. Sista avsnitten på Chuck har varit bättre än jag trodde var möjligt, om jag ska vara ärlig. Och säsongsfinalen (åter igen!) shiiiiiiiiiiiiiiiiit! Det var så naturligt, härligt, klockrent, underbart! WIHOOOO! :lovebunnier:

Hoppas S03 blir lika bra! Bort med Buymore! Inte kan dom väl... när Morgan inte... nääää? Och nu när Chuck har superpowers? Inte behöver han stanna på Buymore? Näääää....

Jag måste nog börja se S03 nu.
"Om du håller så slår jag" - Mulan
Användarvisningsbild
konstant
Minion
 
Inlägg: 72
Blev medlem: 15 maj 2010

Inläggav eriked » mån aug 30, 2010 21:23

Korrekt. Do it!

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav eriked » tis sep 21, 2010 22:50

:lovebunny: (spoiler 4.01) Yay! Jätteförtjust! Faktiskt. Få se om detta kan hållas upp. Harry Dean Stanton (född 1926 noterade jag nu. Still going strong), Dolph Lundgren och Linda Hamilton. Det var en rejäl gästlista.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » mån sep 27, 2010 23:15

4x01
Så bra, så bra, så bra! :lovebunnier:
Linda Hamilton kicking ass in the end! Ser fram emot mer av det. Många gapskratt i avsnittet - sexting :D
Och spygrejorna var riktigt bra! Ser verkligen fram emot hur säsongen kommer utvecklas.


Eftersom jag väntat med premiären några dagar har väl jag inte prioriterat Chuck jättemycket, men nu när jag såg den kom jag ihåg hur mycket jag älskar denna serien. Lovely gem :lovebunny:

(Och jösses så glad jag är över att NBC är i skiten - tack Jay Leno för ännu en säsong av Chuck. We wouldn't be here without your failure ;) )

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sfinx » tor sep 30, 2010 3:47

4.02
Aaaaand we back to normal. Jag hoppades att Buymore skulle fortsätta hålla sig borta, det fanns andra sätt att plocka in de andra om man ville. Varför gå tillbaka till mer eller mindre exakt samma utgångs läge som i första säsongen hela tiden?
Känner mig lite som ett troll i den här tråden, kan inte sluta titta, kan aldrig bli nöjd. :oops:
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav HeY » ons okt 20, 2010 11:37

Säsong 4 har inte bara fått sina back 9 avsnitt utan 11(!) nya avsnitt. Det betyder att säsongen blir hela 24 avsnitt, och att om nästa säsong(!) får 22 kommer serien upp i 100 avsnitt. Vem skulle nånsin tro att Chuck skulle hamna i syndication? Och det är väl 100 avsnitt som krävs, vilket ju NBC säkert skulle satsa på då de tjänar på serien mer i längden. Ska man våga hoppas på en säsong 5 också då? :)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron