Asiatiska serier och filmer

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav herdware » mån nov 09, 2009 18:13

Såg första avsnittet av Samurai High School igår.
Bättre än väntat, trodde det skulle vara halvtramsigt liknande Fuma no Kojiro. Ännu obestämd, men nåt avsnitt till kommer jag åtminstone att se.
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav sp1keout » tor nov 12, 2009 19:09

Gillar inte skadisarna sa jag hoppar
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav herdware » ons nov 18, 2009 22:45

Har i snabb följd sett de fem första avsnitten av JIN. Subben till ep06 har precis släppts.
Inte alls dumt. Kanske lite för mycket operationer och läkemedel (IMHO), men i det hela en mycket bra serie hittills.
Med bla. Ayase Haruka (Tatta Hitotsu no Koi, Byakuyako) och Kohinata Fumiyo (Ashita no Kita Yoshio!)
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav herdware » lör nov 21, 2009 18:29

Jej! Sjätte avsnittet av Kimi to Ita no Tame ni är äntligen här! Tyvärr så har man ju glömt en massa eftersom det var så länge sedan förra avsnittet kom (Mars?).

Annars så väntar jag mest på nästa avsnitt av JIN mer än nåt annat (se min föregående postning). Den har verkligen krypit in under huden på mig.
Otextad och ganska intetsägande trailer på youtube. (Iaf om man inte kan japanska).
Ja, serien har brister men den är bäst just nu utan tvekan. Den har ju en del teman som jag gillar också ex. tidsresor.
person på d-addicts skrev:I had no idea that microbes, combined with history and sexual politics and given a sci-fi twist, could be so utterly engrossing. I am addicted!


Såg ungefär halva Kakure Karakuri innan jag somnade igår, får ta och kolla på resten sen för det var rätt bra. (plus Chiaki Kuriyama!)
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav sp1keout » mån nov 23, 2009 4:36

Jag ska se Jin kanske. Läkardelen gör mig dessamma. Men att äntligen få se en med gamla japan.

och samurai high school, kanske se... är den seriös slagsmål eller mer komedi lätt likso?


Kanske borde se Atsuhime. Också en japansk tvserie som utspelar sig i gamla japan
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav herdware » mån nov 23, 2009 18:17

Jag tycker definitivt att du ska se JIN! Det sjunde avsnittet är ute nu (nu hoppas jag bara att Heiwa är snabba med översättningen).
Läkardelen ger inte mig så jättemycket heller, men historia gillar jag oftast. Gillar även tidsresor, hur man "ska" bete sig... ska man göra allt för att undvika att påverka framtiden? Eller ska man använda sin moderna kunskap för att förbättra? Dessutom försökte de lura tittarna i första avsnittet. Jag tror inte att det är Ryoma som är på sjukhuset i framtiden som Jin tror (och som de vill att man ska tro), utan Jin själv.
Formalin-kun är ju... en speciell grej. Undrar vad exakt det är för plot-twist?
Den är tydligen baserad på en manga. Den finns dock inte översatt till engelska (officiellt eller scanlation).
Jag är lite kluven till Haruka Ayase, men här tycker jag hon passar bra. (Ingen kan se lika besviken ut som hon...)

På tal om Haruka Ayase och Takao Osawa (som har huvudrollen i JIN) så spelar dessa huvudrollerna i filmen Ichi jag såg igår. Ayase spelar en blind kvinna (Ichi) som reser runt och spelar/sjunger. Osawa spelar en lite flummig ronin (Touma). Ichi är extremt duktig i svärdskonst trots sin blindhet. Genom ett halvt missförstånd tror de lokala samurajerna att det är Touma som är så extremt skicklig och anställer honom. Mycket digitalt blod, lite romantik. 6/10
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav herdware » sön feb 07, 2010 19:20

Dags för lite action i tråden?

Tycker fortfarande att ni ska se JIN. Tyvärr tappade den lite på slutet. Slutet var också extremt öppet. Hoppas att det kommer en andra säsong.

Ny serie med typ alla från AKB48. Majisuka Gakuen. Skola med enbart yankees. Slagsmål, gäng och lärare som är rädda för sina elever. Acchan spelar den till synes timida nya studenten. Mest kul för att man får se AKB-flickorna spela värstingar. Fyra avsnitt är översatta, jag har sett tre än så länge.
Introt på youtube
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav slugslinger » sön apr 04, 2010 16:38

har börjat kolla på koukaku no rigos och den är ok atm
(19:00:51) (Rombat) Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker ibland.

Roger om mig i telefon till noike: “Han upptäckte ju Internet. Han måste vara rik!”


God gave me terminal cancer just to prove he existed

Gabe; my penis does 2D4+12 poison dmg.
Tycho: are you sure i think you need to make a roll check.

Artificial intelligence is no match for natural stupidity.
Användarvisningsbild
slugslinger
Big Bad
 
Inlägg: 2433
Blev medlem: 29 jan 2004
Ort: Ryssby/Ljungby - Småland

Inläggav herdware » sön apr 04, 2010 17:58

slugslinger skrev:har börjat kolla på koukaku no rigos och den är ok atm

Du kanske menade denna tråden? :P http://buffyforum.se/viewtopic.php?f=22&t=815

Det är Majisuka Gakuen som gäller nu!

Här ser du varför. Killer lolis!
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav slugslinger » mån apr 05, 2010 0:57

herdware skrev:
slugslinger skrev:har börjat kolla på koukaku no rigos och den är ok atm

Du kanske menade denna tråden? :P http://buffyforum.se/viewtopic.php?f=22&t=815

Det är Majisuka Gakuen som gäller nu!

Här ser du varför. Killer lolis!


coolt samt att det är inte bra att ha 2 sidor öppna på BF samtiding för man vet inte vilken man postar i
(19:00:51) (Rombat) Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker ibland.

Roger om mig i telefon till noike: “Han upptäckte ju Internet. Han måste vara rik!”


God gave me terminal cancer just to prove he existed

Gabe; my penis does 2D4+12 poison dmg.
Tycho: are you sure i think you need to make a roll check.

Artificial intelligence is no match for natural stupidity.
Användarvisningsbild
slugslinger
Big Bad
 
Inlägg: 2433
Blev medlem: 29 jan 2004
Ort: Ryssby/Ljungby - Småland

Inläggav herdware » tis apr 06, 2010 1:02

Jaha, då har man sett det 12:e och sista avsnittet av Majisuka Gakuen då...
Den var ju absolut inte vad man trodde att den skulle vara. De första avsnitten var förstås som man kunde tro, därefter blev serien allt mer allvarlig och gripande. (Aldrig något dramaturgiskt mästerverk förstås.) Slutet överraskar kanske inte vilket heller inte var att vänta sedan man fick reda på att Takamina var död.
Rollprestationerna då? Shinoda Mariko gör ett mycket bra jobb som Sado.
Det märktes att huvudrollen var specialskriven för "tråkig som en brun papperspåse" Maeda Atsuko så den passade perfekt.
Kojima Haruna kan agera?!?! :eek: Varför gör hon inte det annars? Inte ens i hela serien utan bara i ett avsnitt.
SKEs Matsui Rena är bra på att spela skogstokig (se youtube-klipp i tidigare inlägg).

IMHO så är den klart värd att se (edit) trots att plotten efter hand känns mer och mer som läsk som tappar kolsyran. (/edit)

Finns på hubben som 1280x720. Finns även som 1440x1080 och 704x396 på bla d-addicts.com. Två olika grupper har översatt, NihongoSukis är väl något bättre än akb-48.coms.
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav herdware » sön maj 09, 2010 20:13

Såg precis färdigt Samurai High School efter en längre tids uppehåll (så typiskt mig). Det var synd att den här serien inte höll vad den lovade i de första ~två avsnitten...
Har ju inget speciellt jdramaprojekt just nu... hmm.

Vad säger slumpen?
Kod: Markera allt
[0.42]fafner(0)% ls -d *(/) >/tmp/dramalist.txt && randline /tmp/dramalist.txt
Houkago - After School

Äsch, den har jag ju sett. Väldigt gullig faktiskt. Inget för brainslicer mao. :)
Nästa då?
Abarenbo Mama
Försökte med denna (mest för att Ueto Aya är med) men översättningen är sån fruktansvärd engrish. :roadkill:

rolling:
Ame to Yume no Ato ni
Now we're talking...
Den har legat här länge och väntat på mig.
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Asiatiska serier och filmer

Inläggav brainslicer » mån maj 10, 2010 1:11

trött och lat och ser en massa annat också men dessa tre på todo listan:

Pandora http://wiki.d-addicts.com/Pandora
Säsong 2 började precis, nån mörk story om nån cancer medicin.

Sky High http://wiki.d-addicts.com/Sky_High
2003-2004 2 säsonger och en film, dock inte helt subbat ännu, men Sky HIgh: face var så bra så jag väntar så länge de tar :)

Sora Kara Furu Ichioku no Hoshi (One Million Stars Falling from the Sky / The Smile Has Left Your Eyes )
2002 http://wiki.d-addicts.com/Sora_Kara_Fur ... u_no_Hoshi
Vet inte så mycket om denna än att de ska va ett av dom bästa doraman och har också 8 academy priser.

____
Angående Byakuyako (Journey Under a Midnight Sun ) http://wiki.d-addicts.com/Byakuyako
så får den en "movie adaption" nu....
http://www.tokyograph.com/news/id-5873? ... yograph%29
Film distribution company Gaga Communications announced its 2010-2011 lineup on Wednesday. Among the titles revealed is a planned adaptation of Keigo Higashino's suspense novel "Byakuyakou," which has sold more than 1.8 million copies to date.

The "Byakuyakou" movie would be the first big screen adaptation of the novel. So far, the book has been turned into a television drama in 2006, starring Takayuki Yamada (26) and Haruka Ayase (24), and a Korean movie in 2009.

Se denna prisbelönta mörka suspense story :!: NU
Användarvisningsbild
brainslicer
Minion
 
Inlägg: 385
Blev medlem: 01 jul 2006

Inläggav herdware » mån maj 10, 2010 16:48

brainslicer skrev:Sky High http://wiki.d-addicts.com/Sky_High
2003-2004 2 säsonger och en film, dock inte helt subbat ännu, men Sky HIgh: face var så bra så jag väntar så länge de tar :)

Den har jag också nog tänkt se.
brainslicer skrev:Sora Kara Furu Ichioku no Hoshi (One Million Stars Falling from the Sky / The Smile Has Left Your Eyes )
2002 http://wiki.d-addicts.com/Sora_Kara_Fur ... u_no_Hoshi
Vet inte så mycket om denna än att de ska va ett av dom bästa doraman och har också 8 academy priser.

Den ser ju intressant ut.

Jag har inget som jag verkligen brinner för nu... men jag har inte gett upp hoppet för en andra säsong av JIN. Det var en hel del lösa trådar när den slutade. Tumörbebisen, vem ville gifta sig med Kyotaro, tidsresan, Ryomas öde osv.
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav Lennart » lör maj 29, 2010 0:11

Ett par ruggigt bra kinesiska filmer att rekommendera är Infernal Affairs och Fulltime Killer. Om man nu gillar actionfilmer dvs. Oldboy är även en film som måste ses. Det finns hur många asiatiska filmer som helst som är sjukt bra. Orkar inte rabbla alla, men jag måste nog nämna Akira.
1. 5:ans motor exploderade!
2. Avgasröret lossnade.
3. Allt åt helvete.
4. Projektet nedlagt

I would stab you to death, but I can't afford to take the 2 weeks off work! - Dylan Moran
Användarvisningsbild
Lennart
Minion
 
Inlägg: 94
Blev medlem: 23 maj 2010
Ort: Norrviken, Sollentuna

Inläggav herdware » lör maj 29, 2010 7:00

Yay! De sista avsnitten av Kimi to Ita Mirai no Tame ni har släppts!
Det tog ju bara något mer än två år för Ame no Uta att färdigställa serien. 8)

Lennart: Har du sett denna?
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav brainslicer » tor jun 03, 2010 1:12

herdware skrev:Lennart: Har du sett denna?


Den är nice :)

herdware skrev:rolling:
Ame to Yume no Ato ni
Now we're talking...
Den har legat här länge och väntat på mig.

såg ju intressant ut...den tar vi o addar på todo listan

Såg klart Majisuka Gakuen idag då nätet strula, andra halvan gillade jag iaf bättre, medan jag uppenbarligen tröttnade första halvan och la serien på is några veckor, men klart sevärd iaf.
Svårt att hålla intresset upp med vissa typer/genrer av serier, och det slinker lätt in episoder av nåt annat istället när intresset svalnar...Daruma va lite jobbig att orka med.

-How do you get to be renowned? I mean, like, do you have to be nowned first?
-Yes. First there's the painful nowning process.
Användarvisningsbild
brainslicer
Minion
 
Inlägg: 385
Blev medlem: 01 jul 2006

Inläggav Lennart » tor jun 03, 2010 16:32

Herdwere: Nej, men jag har velat se den aslänge. Har bara inte kommit mig för att se den än. :P
1. 5:ans motor exploderade!
2. Avgasröret lossnade.
3. Allt åt helvete.
4. Projektet nedlagt

I would stab you to death, but I can't afford to take the 2 weeks off work! - Dylan Moran
Användarvisningsbild
Lennart
Minion
 
Inlägg: 94
Blev medlem: 23 maj 2010
Ort: Norrviken, Sollentuna

Inläggav brainslicer » fre jun 04, 2010 1:09

Meet Majisuka Gakuen on stage :)
http://www.youtube.com/watch?v=HQFzLM-9Y98&

-How do you get to be renowned? I mean, like, do you have to be nowned first?
-Yes. First there's the painful nowning process.
Användarvisningsbild
brainslicer
Minion
 
Inlägg: 385
Blev medlem: 01 jul 2006

Inläggav herdware » fre jun 04, 2010 16:55

:lovebunny:
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav herdware » tis jun 15, 2010 18:49

http://www.kawaii-joyuu.com/?p=7467
FUCK YEAH!
Det är dock långt till april. :cry:
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav sp1keout » ons jul 14, 2010 10:19

Shit. Jag markte att Kimi to ita Mirai no tame var klar. Borjade faktiskt kolla om pa den igar. Fantastiskt.

Vad har jag annars sett?

Jo, hon som spelar den dar dagisfroken (aven damen som springer in i honom utanfor bion precis i borjan av forsta avsnittet) ar en valdigt kand aktris och heter Yukie Nakama. Hon var bara 20 ar back then men efter det borjade hon spela en larare i en serie som hette Gokusen. Den dar med yakuza-dottern, ni vet.

Finns 1, 2 och 3 av den. Sett de.

Tittade pa 1 Litre of Tears, fan, tror jag grat i varje javla avsnitt. Laskigt vad sorglig den javla serien var.

Kul att Jin far en till sasong, I take it det ar en bra serie. Kram kram :monsterhug:
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav herdware » ons jul 14, 2010 11:08

Och var har du hållit hus? :P
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav herdware » sön okt 31, 2010 22:28

Q10
Man kan väl nästan kalla det en plikt för mig att se denna serien. :roadkill:
Acchan spelar robot som hittas av rektorn på en skola, en av eleverna (Sato Takeru) råkar slå på den och sen får han mer eller mindre ta hand om "henne" och lära henne om mänsklighet osv.
"Sudden girlfriend appearence" fast med riktiga skådespelare, typ. Skulle väl tro att det inte blir några överraskningar ang. handligen.
Har bara sett första avsnittet då det är det enda som det finns undertexter till än.

Acchans robotröst är oerhört enerverande. Förhoppningsvis blir det bättre med tiden när hon blir mer mänsklig.
I övrigt är jag inte direkt imponerad, inte för jag borde bli det av en serie som denna. De som sett andra avsnittet har dock sagt att det är klart bättre.
Inget som man behöver kolla in såvida man inte är ett Krackhead eller ett fan av Sato Takeru.

Blir det bättre så kommer jag nog skriva det.

I övrigt så har Rollins fansubs bara ett avsnitt kvar av Nihonjin no Shiranai Nihongo så det borde vara säkert att börja kolla på den nu. Rollins fansubs består enbart av en person (plus nån som sköter QC) så man känner sig alltid lite osäker på huruvida projekten kommer att fullföljas. Frågan är ju dock hur denna serien är... de (få) gångerna man sett ickejapanska rollfigurer så har man närmast blivit mörkrädd. :psychobunny:
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav herdware » tor apr 14, 2011 19:33

I MORGON SMÄLLER DET!
Då börjar nämligen andra säsongen av Majisuka Gakuen! :popcorn:
Yuko är död och Rappappa (brassorkestern) förlorade kampen om skolans herravälde till Acchan och hennes löst sammansatta gäng förra säsongen. Vilka har planer att ta över? Vilka allierar sig med vilka? Är Torigoya verkligen prostituerad? Är Shibuya IT-tekniker? Sitter Gekikara på mentalsjukhus? Finns det en roll till Takamini? Hur mycket stjärt kommer att smiskas? Kommer serien domineras av nya älsklingen Yui?
Allt detta (och mer) får vi reda på med början i morgon! Som bonus får vi också dåligt koreograferade slagsmål och urkasst skådespeleri! Kan ju knappast bli bättre. Bild

Är ni redo? Inte? Acchan är inte imponerad! :angry:
Bild

Misshandel från första säsongen av och med Gekikara. :psychobunny:

Kom igen brainslicer, erkänn att du är pepp!

PS. På söndag börjar säsong två av JIN! :lovebunny: Två år har gått sen förra säsongen. Ska bli kul att få se vad som hänt sen sist.
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav brainslicer » tor apr 14, 2011 23:02

Jovars, kollade en recap maraton idag. Av nån anledning var den bättre nu andra gången jag kollade den.

MEN mina två favoriter är ju döda :(

-How do you get to be renowned? I mean, like, do you have to be nowned first?
-Yes. First there's the painful nowning process.
Användarvisningsbild
brainslicer
Minion
 
Inlägg: 385
Blev medlem: 01 jul 2006

Inläggav herdware » tor apr 14, 2011 23:17

Det är för serien är så djup så allt inte sjunker in första gången man ser den. :devil:
Varav den ena var död hela första säsongen. :unlove:
Vad var det för knäckebröd som kom på den idén egentligen?! Hon har synts på några promotionbilder för S2 så man undrar ju vad de planerar.

Ang. Yuko så blir det väl antagligen bara lite tillbakablickar hon är med i. De flesta andra ur Rappappa har ju tagit studenten (vilket Yuko också gjorde innan hon dog) så det kommer nog synas många "nya" förmågor i S2. Jurina och Yui kommer garanterat få viktiga roller.
Förhoppningsvis Fresh Lemon också. Hon är ju en jävel på danska skallar! :D
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav brainslicer » tor apr 14, 2011 23:26

de kan man lugnt påstå :D

-How do you get to be renowned? I mean, like, do you have to be nowned first?
-Yes. First there's the painful nowning process.
Användarvisningsbild
brainslicer
Minion
 
Inlägg: 385
Blev medlem: 01 jul 2006

Inläggav herdware » tor apr 14, 2011 23:40

Man skrattar med skräckblandad förtjusning. Man hör ju hur det bara rungar till i skallarna... :twisted: (There is no business like show business.)
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav sp1keout » ons apr 20, 2011 10:52

Har för mig att jag såg majisuka gakuen någon gång förut när den gick på tv, den verkar rekommenderas?
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]

cron