Andra serier 3: The Thread That Eats TV-Shows

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav adolvsson » tor jul 09, 2009 2:45

noike skrev:(Fringe tyckte jag pissade bort den potential den tycktes ha och blev mer och mer urvattnad.)

Jag tyckte visserligen den började urvattnad men blev bättre ju längre säsongen rullade.

Middleman-hänvisningen var mer i fråga om ton än något annat, och jo, där passar även Eureka in.

Jag tänkte också ton. Eureka ligger däremot närmare, det kan jag köpa.

Ibland är det allt som krävs, även om man har sett det förut.

Jag håller ju med. Problemet, för mig uppenbarligen, är att jag bortsett från enstaka stunder och infall inte blev särskilt underhållen. Jag spenderade en avsevärt större del av dom 90 minuterna irriterad och emellanåt ganska ointresserad.

Det handlar om vad man gör med det man har och i det här fallet tyckte jag det faktiskt kändes som om att de rörde sig bort från just de serierna du räknade upp under avsnittets 90 minuter. Samtidigt är det smart att göra en pilot där folk känner igen sig, enklare att få dem att komma tillbaka.Tyvärr. Tror inte det var en slump att Firefly och Wonderfalls fick så få tittare.

Alltså. Återigen håller jag med dig i sak, det är bara att min känsla inför den här piloten är skiljer sig. Jag är inte övertygad om att allting måste vara originellt, jag vet att det går att göra skitbra saker med slitna grepp (Seven är ju modern av det här exemplet, en fantastisk och fräsch film i en genre som var bortom uttjatad), och jag tror inte dom kompromisser man behöver göra för att fånga och hålla tittare i början behöver vara en dålig sak. Jag tycker bara att Warehouse 13 inte lyckades jättebra med, tja, vara speciellt intressant för mig dom här vinklingarna till trots.

Och när ändå avsnittes längd nämnts igen, känner jag mig nödgad att påpeka, att jag inte alls tyckte det fanns story (eller för den delen karaktärsgrejer) för en och en halv timme. 43 minuter och tajtar klippning, tror jag hade gjort en hel del för att få bättre driv i avsnittet.

Men du har en bra poäng om huvud-duon, lite jävla variation vore rejält trevligt men jag kom på en som hade svart person: G vs E. Richard Brooks som en del av huvudduon. Med afro.

Istället för att skriv om och igen, citerar jag mig själv från vårt chattande:
Psych! I Psych är det en vit och en svart i huvudrollsduon. Å andra sidan är det två män, och således inget flörtande, och utan risk för interracial-relation är det okej. Kanske? Jag ger mig fan på att det är vad som gör det. För vare sig karaktärerna skrivs som potentiella kärlekspartners eller inte, ska möjligheten finns där, för bolagen tror det är vad som säljer, och tanken på kärlek mellan personer med olika hudfärg är fortfarande kontroversiell bland amerikaner och kommer skrämma bort tittare. Tror bolagen, åtminstone, vare sig det är så eller inte. Jävla..: GAH!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tor jul 09, 2009 2:52

adolvsson skrev:Och när ändå avsnittes längd nämnts igen, känner jag mig nödgad att påpeka, att jag inte alls tyckte det fanns story (eller för den delen karaktärsgrejer) för en och en halv timme. 43 minuter och tajtar klippning, tror jag hade gjort en hel del för att få bättre driv i avsnittet.

Sant, men det tycker jag gäller de flesta dubbelavsnitt avsett serie, inklusive Serenity (filmen, fast underligt nog inte serie-piloten).

Hur som helst: ser fram emot att käfta emot. Next week!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav sfinx » tor jul 09, 2009 15:13

Warehouse 13

Fringe försökte jag se hela första avsnittet och började titta på typ Top modell istället, för ingen av personerna tilltalade mig alls eller hade ett innehåll och attityd som intresserade mig. Det är inte rättvist att jämföra med den tycker jag, snarare Middleman, och en serie jag inte kommer ihåg vad den hette, men den gick ut på att ett vitt par åkte runt och eliminerade farliga magiska saker. Den var rätt usel, men ändå spännande.
Eftersom jag ser tecken på arcande tror/hoppas jag inte att det är allt serien kommer att gå ut på.
Sedan att de använder förut kända knep stör mig inte än så länge, jag fick lite samma känsla som första gången man såg indiana Jones.
Och ibland är jag löjligt lättköpt:

Steampunkade datorer, kommunikationsgrejer, stunguns. Bara vackert, vill ha mer.
Folk som bjuder på och bakar kakor.
Iller!
Peter är en Crichton karaktär, med lite utveckling kan han bli riktigt rolig.
Micah (?) är en Aeryn Sun karaktär som kan bli intressant.
Om de har vett att då och då vända på rollerna och använda lite mörker och tyngd hos dem båda, kan det här bli riktigt bra.

Det är något jag tänker följa, om inte annat för att jag är desperat.

...men, ta bort syfilislogan. Snälla.
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav HeY » mån jul 13, 2009 14:51

Jag har nu sett ikapp The Secret Life of the American Teenager och ja, jag gillar det verkligen. I början var jag tveksam men serien och karaktärerna har verkligen växt. Jag undrar verkligen vad problemet var där i början, för det kändes verkligen ofärdigt och, ja, ganska B. Nu skrattar jag dock väldigt mycket i varje avsnitt och jag bryr mig verkligen om många av karaktärerna. Ben är ju fortfarande väldigt irriterande, kanske är det för att jag verkligen inte kan relatera till honom? Ofta känner jag dock att han känns väldigt mycket yngre än resten av karaktärerna - som om han skulle passa bättre ihop med Madison än Amy.

(spoiler 2x03) "Hey! Gossip Girl! What's going on?" :D
Adrianne är nog min favorit. Hon är rolig, sårbar och hon känns mycket äldre än resten av gänget. Söt också - hon skriker verkligen inte bara sex som många av karaktärerna påstår.
Grace började jag gilla men hennes reaktion på faderns död drog ner henne. Visst, hon är förvirrad, men denna moralkaka om att man "inte ska ha sex för någon kan DÖ" känns rätt löjlig. Jag gillade Pastorns tal i henne, där låg det mer sanning.
Jack har gått från att vara jättejobbig i början av serien till en favorit. Det kanske ligger i håret?
Amy går sakta mot sammanbrott. Jag hoppas de fortsätter i den riktningen, dels för att det är ganska kul och dels eftersom jag tycker att hon verkligen behöver gå dit då jag tror det kan bli intressant.
Och jag tycker det känns ganska tydligt att George faktiskt är pappan till Annes baby. Jag hoppas det också - den familjen behöver lite nya pelare för att hålla samman. På tala om den familjen - Ashley är verkligen otroligt rolig (and also cute)!


Jag gillart! Vilka dagar kommer nya avsnitt?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » mån jul 13, 2009 17:17

Hey: Jag tycker OTH är bra (i sina bästa stunder), FNL är tokbra, OC ingen vidare (ja, jag fastnade inte ens under första säsongen). Gossip Girl och 90121 har jag sett pilotavsnitten av utan att vilja fortsätta direkt. Någon mening att försöka sig på detta där? Freaks and Geeks nämndes tidigare, en sådan serie vill jag se igen.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav HeY » mån jul 13, 2009 19:47

Hmm, jag vet faktiskt inte. Det är ju inget FNL skulle jag inte vilja påstå. Det finns inte heller någon karaktär som jag älskar lika mycket som Peyton Sawyer. Det är bättre än 90210. Gossip Girl är nog faktiskt ganska olik. Jag vet inte vem som jämförde med Freaks and Geeks men jag tycker inte att de två serierna är så lika varandra. Första säsongen av O.C tyckte jag ju om jättemycket och jag tycker den var bättre än Secret Life. Jag vet helt enkelt vad det kan jämföras med faktiskt, man kanske inte ska jämföra för mycket heller? Jag skulle helt enkelt säga att du ger det några avsnitt - försöker ta dig igenom de första avsnitten (jag vet inte när jag började gilla, det hände bara) - och ser vad du tycker själv. Jag gillar det mycket nu iaf, från att ha tyckt att det nästan var dåligt i början.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » mån jul 13, 2009 21:44

Ok. Får se hur jag gör, annars, varför görs det inga riktigt bra kabelserier med och om ungdomar? Det borde finnas en efterfråga, och då inte nödvändigtvis riktat till ungdomar. Det vill jag se.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Glorificus » mån jul 13, 2009 22:58

HeY skrev:Jag gillart! Vilka dagar kommer nya avsnitt?

Tisdagar! :) Eftersom det är en så underhållande serie känns de tisdagarna alltid lite ljusare, som att de har en guldstjärna på sig i kalendern.

Håller absolut med om (spoiler 2x03) Grace och den konstiga vändning hennes storyline tagit... så extrem har hon inte känts tidigare, jag hoppas de lämnar det spåret så snart som möjligt. Förmodligen är det bara nåt de slängt in i brist på andra idéer såhär efter att de kanske använt upp det mesta av planen för serien i första säsongen.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav noike » ons jul 15, 2009 2:47

David Simons 'Treme ser ut att befinnas sig i post just nu. Så i brist på att kunna vara upprörd över Simon-saknaden på tv tänker jag vara gnällig över att vi inte vet hur det ser ut med Ed Burns miniserie om Haymarketupploppet. (Jag skulle älska att se dem göra den, så jag hoppas att de får göra den vid sidan om på HBO.)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav RalfiParpa » tor jul 16, 2009 17:50

Fel tråd.
Senast redigerad av RalfiParpa tor jul 16, 2009 17:54, redigerad totalt 2 gånger.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav HeY » tor jul 16, 2009 17:53

RalfiParpa skrev:Emmynomineringar 2009 (det viktigaste här).


Finns en tråd.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav RalfiParpa » tor jul 16, 2009 17:54

Se där.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav Tob » fre jul 24, 2009 0:18

Ingen som har kikat in Hung? Ny halvtimmes serie på HBO. Efter 3 avsnitt så är väl jag rätt fast. En drös med härliga karaktär som har kört fast i sina liv på ett eller annat sätt samt ett par dysfunktionella emo-ungdomar.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav caffeineaddict » fre jul 24, 2009 0:19

Helt missat att den ens existerar faktiskt. Kanske värt att kolla in vid något tillfälle.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » fre jul 24, 2009 0:20

Hung är på "att titta på"-listan. Håller på att beta av saker som lagrats på hög innan.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tob » fre jul 24, 2009 0:20

Tycker jag absolut.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Rombat » mån jul 27, 2009 14:12

Nytt Robot Chicken. Nathan Fillion dök upp på ett litet hörn. Småkul men inte mer. Dom verkar inte ha sådär grymt många nya idéer längre.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav adolvsson » tis jul 28, 2009 1:55

Angående Virtuality, så är ordet från SDCC att den är antagligen jävligt död hos FOX men att producenterna letar internationella finansiärer för en med-produceringstyp av grej. Det finns redan existerande exempel på att det kan fungera. Jag kniper tummarna alldeles förbaskat hårt.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » lör aug 01, 2009 21:30

HeY skrev:Middleman är nedlagt.

Table read av ofilmade seriefinalen live på Comic Con. Inte den bästa kvalitet och det är lite svårt att uppfatta vad som sägs, men bättre än ingenting alls kanske.

Middleman. :unlove:
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav The Ankh » mån aug 03, 2009 18:46

Nån som sett serien Waking the dead? Nån som vet vart det finns bra torrents?
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav eriked » mån aug 03, 2009 19:33

The Ankh skrev:Nån som sett serien Waking the dead? Nån som vet vart det finns bra torrents?
Jag har sett. Iaf första fyra säsongerna. Jag gillar. Rätt mycket standalone men väldigt spännande. Torrenter, ingen aning.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » mån aug 03, 2009 21:00

Tycker det verkar vara en ok sere helt klart. Vill kolla. Har de första 4 avsnitten. Men jag vill inte se dem om jga inte kan få tag i mer liksom!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav danneman » tor aug 06, 2009 23:08

Skulle verkligen behöva lite rekommendationer på nya serier och detta forumet är det absolut bästa stället att få rekommendationer på :)

Dessa har jag sett (eller följer):
Buffy, Angel, Farscape, Roswell, Stargate SG-1, Taken, Battlestar Galactica, Alias, Carnivalé, Star Trek - Enterprise, Star Trek - Voyager, Hex, Charmed, Stargate Atlantis, Lost, Dead Like Me, Oz, Futurama, Firefly, Dexter, Supernatural, Star Trek - Deep Space Nine, Dark Angel, Heroes, Prison Break, Smallville, The 4400, The Dead Zone, Odyssey 5, John Doe, CSI, The Lost Room, DayBreak, Threshold, 5ive days to midnight, Point Pleasant, The Triangle, Naruto, The Simpsons, Kyle XY, Jericho, Justice, Merlin, Jackass, Death Note, Kenny vs Spenny, FullMetal Alchemist, Traveler, Elfen Lied, Fallen, Naruto Shippuuden, American Gothic, 10th Kingdom, Space: Above and Beyond, Ragnarok: The Animation, The Kill Point, Bleach, Shakugan no Shana, Mythbusters, Babylon 5, Terminator - The Sarah Connor Chronicles, Wonderfalls, Crusade, ReGenesis, Planet Earth, 24, The Andromeda Strain, Berserk, Sliders, Star Trek - The Next Generation, Jekyll, Dark Skies, The X-files, Boston Tea Party, High Chaparall, Grattis Världen, Claymore, Dollhouse, Wolf's Rain, Casshern SINS, I Survived A Japanese Game Show, Fate Stay Night, FullMetal Alchemist Brotherhood, Fringe, True Blood, Breaking Bad, The Sopranos

Serier som jag har inte har sett färdigt av någon anledning:
(Dune 2000), (Brimstone), (Joan of Arcadia), (Jeremiah), (Jake 2.0), (Millennium), (First Wave), (Charlie Jade), (The Invisible Man), (Andromeda), (7 Days), (Life on Mars), (Medium), (Invasion), (Nowhere Man), (Veritas The Quest), (Veronica Mars), (Revelations), (CSI - Miami), (CSI - New York), (Superstorm), (Harsh Realm), (Family Guy), (Doctor Who 2005), (Ghost Whisperer), (Eureka), (Rome), (The Twilight Zone 2001), (Primeval), (Tru Calling), (Blade), (The Outer Limits), (Earth: Final Conflict), (Witchblade), (Birds of Prey), (Vanished), (Dresden Files), (Sanctuary), (Bullshit! Penn & Teller), (Journeyman), (Hellsing), (Air), (Silver Fang), (100 Höjdare), (Ett Herrans Liv), (Sabrina the Teenage Witch), (Time Warp), (Lexx),
Senast redigerad av danneman tor aug 06, 2009 23:11, redigerad totalt 1 gång.
danneman
Demon Fodder
 
Inlägg: 30
Blev medlem: 28 maj 2007
Ort: Göteborg

Inläggav adolvsson » tor aug 06, 2009 23:10

danneman skrev:Skulle verkligen behöva lite rekommendationer på nya serier och detta forumet är det absolut bästa stället att få rekommendationer på

Leverage. Leverage. Leverage. LEVERAGE!

Hajjar du tugget?

Leverage.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav danneman » tor aug 06, 2009 23:15

adolvsson skrev:
danneman skrev:Skulle verkligen behöva lite rekommendationer på nya serier och detta forumet är det absolut bästa stället att få rekommendationer på

Leverage. Leverage. Leverage. LEVERAGE!

Hajjar du tugget?

Leverage.

Låter intressant, "lånar" hem serien just nu. Mer rekommendationer! :D
danneman
Demon Fodder
 
Inlägg: 30
Blev medlem: 28 maj 2007
Ort: Göteborg

Inläggav noike » tor aug 06, 2009 23:19

Middleman. Skulle jag vilja säga. Annars vet jag inte. Comedians of Comedy? (Film följd av 6-delars serie)

EDIT: SLINGS AND ARROWS för tusan!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav danneman » tor aug 06, 2009 23:43

noike skrev:Middleman. Skulle jag vilja säga. Annars vet jag inte. Comedians of Comedy? (Film följd av 6-delars serie)

EDIT: SLINGS AND ARROWS för tusan!

Hade tänkt se "The Middleman", fast såg att den blev cancellad. Fast antar att den är värd att se ändå? Blir att låna den med då
danneman
Demon Fodder
 
Inlägg: 30
Blev medlem: 28 maj 2007
Ort: Göteborg

Inläggav adolvsson » fre aug 07, 2009 0:00

danneman skrev:Fast antar att den är värd att se ändå?

Ja. Ja. Ja. JA!

Hajjar du tugget?

Ja.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » fre aug 07, 2009 1:36

Och glöm inte Slings and Arrows. Tre fantastiska säsonger som alldeles för få har sätt. Folk som inte gillar den är det något allvarligt fel på.

Och sedan kom jag på Blackpool.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav noike » fre aug 07, 2009 2:02

goodpeople1.jpg
goodpeople1.jpg (49.09 KiB) Visad 11448 gånger
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron