LWes skrev:Fan va cooolt! Det ser jag fram emot.
Det hade jag också gjort, men vill inte sp1keout hångla så vill han inte, och då måste jag respektera det.
LWes skrev:Fan va cooolt! Det ser jag fram emot.
noike skrev:Okej. Jag har inte sett The Return of Jezebel James men eh... Parker Posey äger din prepubertala stjärt. Fact. PP > LG any fucking day. Och då gillar jag LG. Men. Fact. Deal with it.
noike skrev:Okej. Jag har inte sett The Return of Jezebel James men eh... Parker Posey äger din prepubertala stjärt. Fact. PP > LG any fucking day. Och då gillar jag LG. Men. Fact. Deal with it.
Twentieth Century Fox TV is taking a bright interest in the guys behind cult comedy fave "It's Always Sunny in Philadelphia."
Studio has sealed a two-year overall deal with "Sunny" creators Rob McElhenney, Charlie Day and Glenn Howerton. As part of the deal, Fox has already greenlit their comedy pilot "Boldly Going Nowhere."
LWes skrev:Vet någon om serien "Freddy's Nightmares" finns att ladda hem?
caffeineaddict skrev:LWes skrev:Vet någon om serien "Freddy's Nightmares" finns att ladda hem?
Den finns på BitMeTV. Har du konto? Annars kan jag ta ner den åt dig så får du ta den av mig via hubben. Fast jag har lite ont om hårddiskplats just nu, så om du kan vänta tills i morgon?
LWes skrev:caffeineaddict skrev:LWes skrev:Vet någon om serien "Freddy's Nightmares" finns att ladda hem?
Den finns på BitMeTV. Har du konto? Annars kan jag ta ner den åt dig så får du ta den av mig via hubben. Fast jag har lite ont om hårddiskplats just nu, så om du kan vänta tills i morgon?
Jag önskar att jag hade ett BitMeTV konto... Skulle verkligen uppskatta en invite om någon har.
caffeineaddict skrev:LWes skrev:caffeineaddict skrev:LWes skrev:Vet någon om serien "Freddy's Nightmares" finns att ladda hem?
Jag önskar att jag hade ett BitMeTV konto... Skulle verkligen uppskatta en invite om någon har.
Jag har en invite. Men du är beredd på att det är ganska stränga ratioregler och så? Så att du har möjlighet att låta datorn stå igång och seeda ganska mycket, åtminstone till en början? För det är ju mer än en person härifrån som har fått en invite av mig bara för att sedan bli avstängda ganska fort därefter...
caffeineaddict skrev:Jezebel James 1.01.
[...]Och ja, Parker var stel som fan. Kändes verkligen som att hon som den indie-drottning hon är aldrig jobbat inom den här stilen förr och inte fick grepp på dialogen överhuvudtaget.
LWes skrev:Jag fixade ett konto på tvtorrents.com för ett par veckor sen och nu har jag 100gb credits, så där har det gått bra för mig med uppladdningen.
Så jag kan bara göra mitt bästa med att ladda upp, men jag skulle verkligen uppskatta det. Men svar på frågan; ja jag har möjlighet att låta datorn stå igång och seeda ganska mycket, åtminstone till en början
AKS skrev:LWes skrev:Jag fixade ett konto på tvtorrents.com för ett par veckor sen och nu har jag 100gb credits, så där har det gått bra för mig med uppladdningen.
Så jag kan bara göra mitt bästa med att ladda upp, men jag skulle verkligen uppskatta det. Men svar på frågan; ja jag har möjlighet att låta datorn stå igång och seeda ganska mycket, åtminstone till en början
Det går dock mycket saktare på BitMe än på tvtorrents. Då jag (förhoppningsvis) är uppe i 1.0 i ratio på BitMe hade jag varit uppe i minst 3.0 på alla andra ställen. Så seeda mycket i början och ladda ner ytterst lite tills du ser hur snabbt det går för just dig.
caffeineaddict skrev:LWes: En bra idé för att överleva ratiokraven på BitMeTV är ju att kolla igenom och se om några av de serierna de har där är samma versioner/rippar som du redan har på datorn från tidigare. Då kan du ju börja seeda dem utan att först behöva slösa ratio på att ladda ner dem.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare