Andra serier 3: The Thread That Eats TV-Shows

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav adolvsson » lör mar 15, 2008 16:58

LWes skrev:Fan va cooolt! Det ser jag fram emot.

Det hade jag också gjort, men vill inte sp1keout hångla så vill han inte, och då måste jag respektera det.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav chanda » lör mar 15, 2008 19:48

Moonlight
Eftersom man har hört rätt så mycket om denna serie, blev man riktigt nyficken.
Mitt om döme efter att ha sett s1x01 och s1x02 är att den var rätt så okej. Varken toppen bra eller för den delen inte det sämsta jag någonsin har sett. En serie som jag tror kan underhålla mig ialla fall fram till slutet av april.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 31 mar 2007

Inläggav HeY » lör mar 15, 2008 20:12

The Return of Jezebel James 1x01
Okej, det här var precis lika dåligt som jag trodde det skulle vara bra. Lauren Ambrose var bra men Parker Posey sög. Det kändes som om ASP hade skrivit dialogen för Gilmore Girls men att PP var det sämsta substitutet man kunde hitta för Lauren Graham. Nej, jag trodde att PP skulle vara bra men hon var verkligen inte det här.
Och sitcom-skratten har nog aldrig varit sämre tajmade i en serie som jag har sett än vad det var här.

Jag ser nog några avsnitt till för att se om det blir någon förbättring, men det beror bara på Lauren Ambrose ( :lovebunny: ).

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » sön mar 16, 2008 16:56

Okej. Jag har inte sett The Return of Jezebel James men eh... Parker Posey äger din prepubertala stjärt. Fact. PP > LG any fucking day. Och då gillar jag LG. Men. Fact. Deal with it.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav poser » sön mar 16, 2008 16:59

noike skrev:Okej. Jag har inte sett The Return of Jezebel James men eh... Parker Posey äger din prepubertala stjärt. Fact. PP > LG any fucking day. Och då gillar jag LG. Men. Fact. Deal with it.


No offence noike, men om man ser på The Return... så är det svårt att kunna försvara det där. Fyfan vad dåligt det var.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav caffeineaddict » sön mar 16, 2008 17:00

Usch så trist det låter. Men jag måste ju ändå se de två första avsnitten nu för att se om jag tänker bli motvalls och ensam försvarare eller om jag deltar i slakten.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » sön mar 16, 2008 17:02

Jag har väldigt svårt att tänka mig att det är Poseys fel. Snarare folket bakom.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Illyria » sön mar 16, 2008 17:13

Det är Parker Poseys fel. Hon klarar helt enkelt inte av den tänkta rollen.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav poser » sön mar 16, 2008 17:20

Har svårt att skylla helt på Posey då serien i sig verkar vara absolut crap.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav Illyria » sön mar 16, 2008 17:37

Första avsnittet, om vi bortser från Parkey Posey och hennes hemska överspel, tyckte jag kändes rätt okej ändå, för att vara den typen av komediserie. Även bortsett från laugh track, gah. Men efter andra avsnittet - njä. Det blev mer av en sitcommiljö än i piloten och det var negativt. Möjligen om de haft någon annan i huvudrollen att jag kunnat fortsätta se pga Lauren Ambrose, men det är ju inte lönt. Serien är dödsdömd ändå, hade typ 3 miljoner tittare för premiären.

Jag hade dock förväntat mig något mycket värre från ASP efter de sista katastrofala åren med GG och riktigt så hemkt var det inte (bortsett från Parker Posey), men det är inget jag tänker ser fler avsnitt av.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav HeY » sön mar 16, 2008 18:40

noike skrev:Okej. Jag har inte sett The Return of Jezebel James men eh... Parker Posey äger din prepubertala stjärt. Fact. PP > LG any fucking day. Och då gillar jag LG. Men. Fact. Deal with it.


Jösses, jag är övertygad.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » mån mar 17, 2008 0:08

Okej. Parker Poseys agerande var inte bra. Men jag tror inte att det är hennes fel, för hon är tokigt bra i allt annat jag har sett henne i. (Det är väldigt mycket som att dömma ut SMG för Scooby Doo-filmerna.) The Return of Jezebel James-1.01 var katastrofalt usel på alla sätt och vis.


http://www.variety.com/article/VR111798 ... id=14&cs=1

Twentieth Century Fox TV is taking a bright interest in the guys behind cult comedy fave "It's Always Sunny in Philadelphia."

Studio has sealed a two-year overall deal with "Sunny" creators Rob McElhenney, Charlie Day and Glenn Howerton. As part of the deal, Fox has already greenlit their comedy pilot "Boldly Going Nowhere."

(Dealen är som vanligt med studion, inte kanalen.)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav LWes » mån mar 17, 2008 0:52

Vet någon om serien "Freddy's Nightmares" finns att ladda hem?
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » mån mar 17, 2008 1:01

LWes skrev:Vet någon om serien "Freddy's Nightmares" finns att ladda hem?


Den finns på BitMeTV. Har du konto? Annars kan jag ta ner den åt dig så får du ta den av mig via hubben. Fast jag har lite ont om hårddiskplats just nu, så om du kan vänta tills i morgon?


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav LWes » mån mar 17, 2008 1:34

caffeineaddict skrev:
LWes skrev:Vet någon om serien "Freddy's Nightmares" finns att ladda hem?


Den finns på BitMeTV. Har du konto? Annars kan jag ta ner den åt dig så får du ta den av mig via hubben. Fast jag har lite ont om hårddiskplats just nu, så om du kan vänta tills i morgon?

Jag önskar att jag hade ett BitMeTV konto... Skulle verkligen uppskatta en invite om någon har.
Annars vore det jättesnällt om du kunde ladda hem den åt mig caffe. och det är inte brotom alls så säg bara till när du kan.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » mån mar 17, 2008 9:41

LWes skrev:
caffeineaddict skrev:
LWes skrev:Vet någon om serien "Freddy's Nightmares" finns att ladda hem?


Den finns på BitMeTV. Har du konto? Annars kan jag ta ner den åt dig så får du ta den av mig via hubben. Fast jag har lite ont om hårddiskplats just nu, så om du kan vänta tills i morgon?

Jag önskar att jag hade ett BitMeTV konto... Skulle verkligen uppskatta en invite om någon har.


Jag har en invite. Men du är beredd på att det är ganska stränga ratioregler och så? Så att du har möjlighet att låta datorn stå igång och seeda ganska mycket, åtminstone till en början? För det är ju mer än en person härifrån som har fått en invite av mig bara för att sedan bli avstängda ganska fort därefter...


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav caffeineaddict » mån mar 17, 2008 10:50

Jezebel James 1.01.

Jag ska inte säga att jag hatar det, men det var fan inte bra. Man blir ju irriterad när det är så mycket bra folk inblandat och ändå är det ett rejält stolpskott. Och ja, Parker var stel som fan. Kändes verkligen som att hon som den indie-drottning hon är aldrig jobbat inom den här stilen förr och inte fick grepp på dialogen överhuvudtaget. Grejen är det att jag inte ens tycker manuset var illa på pappret. Det fanns en del repliker och GG-style dialoger som var bra och som borde ha blivit roliga, men som punkterades totalt av den stappliga framföringen. Handlingen var väl knappast något att hänga i gran, men men...

Det känns så mysko, eftersom Palladino fick så väl ton som skådisar rätt i GG, och det känns ju inte direkt som att det här är ljusår ifrån i stil men ändå hade de här snubblat på varenda tröskel som GG hanterade med säkerhet och grace. Bara Lauren Ambrose kom undan med hedern i behåll. Och burkskratt, vafan är det här!? The late 80's? Det påminde mig om hur opassande burkskratten i Sports Night var, bara det att SN var en strålande serie på alla andra vis, redan i piloten. Inget i Jezebel är strålande. Men jag tänker ändå ge den två/tre avsnitt till för att se om det är barnsjukdomar, det finns som sagt för mycket bra folk inblandat för att jag ska kunna tro att det kommer fortsätta så här illa.

Usch. Trist. Pingvinen är ledsen. :emo:


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav LWes » mån mar 17, 2008 12:36

caffeineaddict skrev:
LWes skrev:
caffeineaddict skrev:
LWes skrev:Vet någon om serien "Freddy's Nightmares" finns att ladda hem?


Den finns på BitMeTV. Har du konto? Annars kan jag ta ner den åt dig så får du ta den av mig via hubben. Fast jag har lite ont om hårddiskplats just nu, så om du kan vänta tills i morgon?

Jag önskar att jag hade ett BitMeTV konto... Skulle verkligen uppskatta en invite om någon har.


Jag har en invite. Men du är beredd på att det är ganska stränga ratioregler och så? Så att du har möjlighet att låta datorn stå igång och seeda ganska mycket, åtminstone till en början? För det är ju mer än en person härifrån som har fått en invite av mig bara för att sedan bli avstängda ganska fort därefter...

Jag fixade ett konto på tvtorrents.com för ett par veckor sen och nu har jag 100gb credits, så där har det gått bra för mig med uppladdningen.
Så jag kan bara göra mitt bästa med att ladda upp, men jag skulle verkligen uppskatta det. Men svar på frågan; ja jag har möjlighet att låta datorn stå igång och seeda ganska mycket, åtminstone till en början :)
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » mån mar 17, 2008 12:37

Laddade för övrigt hem båda säsongerna av "War of the Worlds" över natten, har någon sett den? Är det något att se?
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » mån mar 17, 2008 12:38

LWes: Härligt. :) PM:a över din email-adress så skickar jag iväg en invite omgående.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » mån mar 17, 2008 12:45

caffeineaddict skrev:Jezebel James 1.01.
[...]Och ja, Parker var stel som fan. Kändes verkligen som att hon som den indie-drottning hon är aldrig jobbat inom den här stilen förr och inte fick grepp på dialogen överhuvudtaget.

Jag undrar vad de tänkte på under castingen. Eller är Sherman-Palladino för arroganta för auditions?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav caffeineaddict » mån mar 17, 2008 14:26

Jezebel James 1.02.

Bättre. Inte bra, men bättre. Parker kändes inte hälften så stel i skådespelet även om karaktären är för irriterande för att jag ska vara någonstans i närheten att tycka om henne. Jag fnissade iaf till en eller två gånger åt några Palladinska repliker. Och Lauren Ambrose var återigen det bästa med alltsammans. Men "bättre" betyder som sagt inte "bra". Det här var kanske i klass med något av de sämsta How I Met Your Mother-avsnitten.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » mån mar 17, 2008 17:34

LWes skrev:Jag fixade ett konto på tvtorrents.com för ett par veckor sen och nu har jag 100gb credits, så där har det gått bra för mig med uppladdningen.
Så jag kan bara göra mitt bästa med att ladda upp, men jag skulle verkligen uppskatta det. Men svar på frågan; ja jag har möjlighet att låta datorn stå igång och seeda ganska mycket, åtminstone till en början :)


Det går dock mycket saktare på BitMe än på tvtorrents. Då jag (förhoppningsvis) är uppe i 1.0 i ratio på BitMe hade jag varit uppe i minst 3.0 på alla andra ställen. Så seeda mycket i början och ladda ner ytterst lite tills du ser hur snabbt det går för just dig.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » mån mar 17, 2008 17:51

AKS skrev:
LWes skrev:Jag fixade ett konto på tvtorrents.com för ett par veckor sen och nu har jag 100gb credits, så där har det gått bra för mig med uppladdningen.
Så jag kan bara göra mitt bästa med att ladda upp, men jag skulle verkligen uppskatta det. Men svar på frågan; ja jag har möjlighet att låta datorn stå igång och seeda ganska mycket, åtminstone till en början :)


Det går dock mycket saktare på BitMe än på tvtorrents. Då jag (förhoppningsvis) är uppe i 1.0 i ratio på BitMe hade jag varit uppe i minst 3.0 på alla andra ställen. Så seeda mycket i början och ladda ner ytterst lite tills du ser hur snabbt det går för just dig.


Ja jag märker det redan. Tänkte börja med att seeda lite jag redan har. Råkade döpa en fil fel dock, så den laddade hem den filen. Så nu har jag laddat hem 700mb och laddat upp 700kb!
Ska donera $5 så jag får 5gb så att jag inte ligger på minus och blir av med kontot.
Jag älskar tvtorrents, det är superbt.

på BitMeTV finns Werewolf, den serien har jag velat se i flera år.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » mån mar 17, 2008 19:13

Top Gear 10xSpecial: Ground Force.

För sport relief-galan skulle de fixa någons trädgård. Hysteriskt kul även om man snabbt inser att allt är staged (oavsett vad de försöker säga om motsatsen).

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=5MG_zC4ncGE (stänga av embedding är dumt)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav wyndham » mån mar 17, 2008 23:54

imorgon 15.15 visar tvåan den första halvan av parkinsons avslutningsprogram. det utlovas mycket vitt hår för licenspengarna.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.


Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire
 
Inlägg: 2908
Blev medlem: 30 aug 2005
Ort: Umeå

Inläggav LWes » tis mar 18, 2008 1:41

Jag såg 1953-filmen The War of the Worlds ikväll.
Det var en seg film. Men den var snyggt gjort med tanke på att den är så gammal.
Hur som helst tänkte jag att det var en väldigt bra setup för tv-serien som gick i slutet av 80-talet.
Jag såg just pilotavsnittet av den serien, som jag hade goda förhoppningar om.
Inte så värst imponerande alls. Den var ganska segt rakt igenom den oerhört långa 90-minuter-piloten.
Får se om jag ser några till avsnitt.

Jag har kollat igenom allt dom har på BitMeTV (nästan) och skrivit ner massa serier jag vill se. Man skulle så gärna vilja ha en enorm hårddisk där man kan få plats med alla tv-serier...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » tis mar 18, 2008 1:50

LWes: En bra idé för att överleva ratiokraven på BitMeTV är ju att kolla igenom och se om några av de serierna de har där är samma versioner/rippar som du redan har på datorn från tidigare. Då kan du ju börja seeda dem utan att först behöva slösa ratio på att ladda ner dem.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav LWes » tis mar 18, 2008 18:41

caffeineaddict skrev:LWes: En bra idé för att överleva ratiokraven på BitMeTV är ju att kolla igenom och se om några av de serierna de har där är samma versioner/rippar som du redan har på datorn från tidigare. Då kan du ju börja seeda dem utan att först behöva slösa ratio på att ladda ner dem.

Ja jag har gjort så, men på över ett dygn har jag laddat upp 20mb...
Jag ska nog köpa lite upload credits. För $50 (d.v.s. 300 kr) får man 125gb. Det är ganska mycket serier. Även med tanke på att jag har fantastiska tvtorrents som min primära sida, så ska jag bara ladda hem serier från BitMe som inte finns någon annanstans, och 125gb är mer än vad jag behöver.
Om man ytterligare lägger in i uträkningen att en av serierna jag vill ha är The Magnificent Seven, som inte finns att ladda hem någon annanstans, kostar ca $50 att köpa på dvd om man räknar in porto och så, så är det hela en mycket prisvärd deal.

Jag funderar på att köpa en till 500gb extärn hårddisk, för den jag fick för några veckor sen är redan full med serier!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » tis mar 18, 2008 18:57

Efter ett tag kom det där med uploaden igång för mig. Fast det är klart, det kan hända att det händer med "populärare" serier (du har ju valt serier från BitMe just för att de inte är populära nog att finnas nån annanstans). Men grejen med uploaden på såna där ställen är ju att det kan stå still jättelänge, men sen är det nån som vill ha just det och då får du ordentlig med upload på en gång. Minns att jag tjänade bra med upload på DVDrip-säsongspacken på Office US och Grey's Anatomy, och på att jag hade hela Practice på datorn. Sen blev jag ju lite besatt av det där ett tag också, men jag kommer ihåg en gång när jag åkte iväg på BF-träff över helgen och lämnade datorn igång, kom hem och hade laddat upp 50 GB under tiden. Då var det fest. :D

Fast en del tur handlar det ju om. Och, som sagt, en del hänger på att inte ladda ner för mycket just i början. En annan tanke är ju att ta dagens fräscha avsnitt av populära serier som du ändå ser (t.ex. dagens HIMYM) nånannanstans ifrån och seeda det med hjälp av HIMYM-torrenten på BitMe ett tag. Sånt borde du få en del upload på, för det kommer ju in folk allteftersom de första 24 timmarna efter att ett avsnitt har sänts och vill ha det.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron