True Blood

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » tor maj 14, 2009 1:09

Jag håller nu på att se säsong 1 av True Blood när jag äntligen har lite tid att döda och har nu precis sett 1x06 och gud vad mycket bättre serien är denna gången! Jag tror att man vinner på att streck se för första gången tyckte jag det var lite drygt kan jag minnas. Jag tycker att serien är jättecharmig och har verkligen blivit bättre och bättre. 1x06 var skitbra!

lilith skrev:Dåligt manus: Hyrsvärdinnan (?) till den mördade tjejen kommer in i sovrummet och finner henne strypt i sängen och Sookie och Jason är också där. Hon misstänker Jason för dådet "I'm gonna call the PÅÅÅLICE!" och stormar ut. Jason och Sookie tittar på varandra "åh nej, hon tänkte ringa polisen!". Ja, det tro fan, någon har ju blivit mördad, visst är det normalt att ringa polisen då, och inget som man bara gör om man tror man vet vem som gjorde det. Allas reaktioner är så FEL.


Fast så är iofs inte scenen. Sookie hittar ju henne och när Jason kommer för att "apologise" står Sookie där i lite shocktillstånd vilket är varför hon inte ringt polisen än. Sedan kommer grannen/hyresvärdinnan (?) in och anklagar Jason för att ha dödat henne eftersom "hon hörde dem bråka med en pistol" och Sookie frågar då varför han kommer till för att be om ursäkt till ngn som avfyrade en pistol och han svarar att han inte hade ngt med mordet att göra. Först då säger grannen/hyresvärdinnan att hon ska ringa polisen på honom vilket inte följs av en "åh nej, hon tänkte ringa polisen"-blick utan Jason svarar direkt genom att ropa tillbaka argt "Well call them!" - eftersom han inte hade ngt med det att göra. Så jag håller inte med om att det var dåligt manus där.

Däremot håller jag med om den andra scenen - klart Sookie lägger märke till Eric när han sitter på en tron. :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » tor maj 14, 2009 2:52

dansdansdans skrev:
gaia skrev:1x4De pratar svenska i fjärde avsnittet (alltid lika kul) och sex anspelningarna blir bara ännu mer underliga :?



ja men VAD säger dom? jag hör inte. när det är engelska som talas har jag jättesvårt för att höra svenskan som dyker upp helt plötsligt. jag hör han säga bla bla djurpark? eller? hon svarar ju 'jag vet' ;)


han säger: Våran djurpark har börjat växa. (eller "våran djupark börjar växa" - en djurpark som börjat växa pratar han om iaf, hur han nu valde att formulera det minns jag inte ;) )

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » fre maj 15, 2009 2:05

1x09
Sam är hunden. Gasp. Det var på tiden att det kom fram, jag gissade det redan i piloten när de zoomade in bilden på hunden i Sams kontor och när han sedan sprang ut för att "hjälpa Sookie" och sedan såg ut som om han aldrig kom någonstans utan att han bara stod kvar utanför baren - vilket var mycket konstigt som lillith pekade ut (detta tar för övrigt också bort det "manusfelet" då hunden faktiskt hjälper Sookie där genom att attackera de som försöker tömma Bill).

gaspode skrev:
lilith skrev: (spoiler 1x01) vad Sam sysslade med på parkeringen? Han bara står där verkar det som. Jättelänge.

störde mig också. skitlöjligt.


Detta störde alltså aldrig mig och även de flesta andra saker ni tog upp har sedan blivit uppklarade och inte håller jag med om att det har känts krystat heller. Alan Ball lämnar aldrig något halvfärdigt :)

(edit) Jag har, om det inte har framstått, blivit barnsligt förtjust i serien nu. (/edit)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » mån jun 15, 2009 14:25

2x01
Ja, för bövelen! Stabil inledning på säsongen, som var bra men kanske inte kändes som mycket mer än uppvärmning inför resten av säsongen, fram till slutet som visserligen också andades uppvärmning, men jävlar vad jag ser fram emot huvudakten efter den sista scenen. Jag älskar Alexander Skarsgård men tyckte kanske inte han kändes 100% rätt i säsong ett. Det gjorde han här, i sin enda scen ägde han hela första avsnittet.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » mån jun 15, 2009 19:10

2x01
Oooh! Detta gillade jag. Det har inte blivit en lång väntan för mig på nya avsnitt men detta kändes ändå riktigt fräsht och nytänkande. Jag tror att det kan bli en riktigt intressant säsong med potential att utvecklas till något riktigt Alan Ball-fantastiskt!
Slutscenen dödade. Bokstavligen!
Och sexscenen med blodet som rann - sexy! Vad är det med blod som gör att det kan vara så sexigt? :rolleyes:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » mån jun 15, 2009 20:40

Jag tyckte också det var riktigt bra.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav The Ankh » tis jun 16, 2009 21:38

2.01
Var dt lafayette nere i källaen? Är det i så fall nsamma skådis som i s1?
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav adolvsson » tis jun 16, 2009 21:46

Annica, det är svar ja på båda frågor.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » tis jun 16, 2009 23:55

skumt. kände inte igen honom.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav adolvsson » tis jun 16, 2009 23:58

The Ankh skrev:skumt. kände inte igen honom.

Stackarn brukar ju vara lite mer uppåt, och i lite mer ljus, än sådär. Kanske var därför.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » ons jun 17, 2009 0:56

adolvsson skrev:
The Ankh skrev:skumt. kände inte igen honom.

Stackarn brukar ju vara lite mer uppåt, och i lite mer ljus, än sådär. Kanske var därför.


Och inte brukar han ha skägg heller, eller minns jag fel? Sedan tyckte jag nog han såg lite rundare ut. Men kände igen honom gjorde jag - dock så har jag ju precis sett säsonb 1 och hade honom fräshare i minnet.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » ons jun 17, 2009 0:58

HeY skrev:Och inte brukar han ha skägg heller, eller minns jag fel?

Du minns inte fel, svårigheten att raka sig i kedjat tillstånd noterade jag också. Rundheten ska jag dock låta vara osagt. Han bör ju inte ha blivit större i det läget, rent logiskt, men skådespelare är skådespelare är skådespelare. Antar jag.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav ftwtysken » ons jun 17, 2009 19:59

Så jävla bra. Värt den extremt långa (var det bara jag som tyckte det?) väntan sedan s.1 slutade...
Dare 2 Rock

reklam... he he
Användarvisningsbild
ftwtysken
Minion
 
Inlägg: 427
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Alingsås

Inläggav eriked » ons jun 17, 2009 20:08

Jo, bra var det. Tyvärr kände jag att jag glömt bort en del av säsong 1. Kanske en omtitt hade varit lämplig. (spoiler 2.01) För man kastades rätt in direkt. Glömt La Fayette story t.ex. Eller har den visats? Släktingen har jag ett svagt minne av att det gick taskigt för men guldfiskstilen återigen.

Seriens foto och känsla och allt är fortsatt otroligt mysig. Hoppas att det blir bra det här. Det hände väl egentligen inte så mycket men bra fortsättning från sista delen av säsong 1

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » ons jun 17, 2009 20:38

eriked skrev:Jo, bra var det. Tyvärr kände jag att jag glömt bort en del av säsong 1. Kanske en omtitt hade varit lämplig. (spoiler 2.01) För man kastades rätt in direkt. Glömt La Fayette story t.ex. Eller har den visats? Släktingen har jag ett svagt minne av att det gick taskigt för men guldfiskstilen återigen.


Jag såg ju s1 rätt så nyligen och när det kommer till Lafayette så hände väl egentligen inte så mkt. Han var väl mest där och lekte med droger i s1, sedan så fick han ju V av den vampyren som Jason med flickvän kidnappade. Sedan när Bill "brann upp" i solen och behövde äta så försvann Lafayette bara och med cliffhangern antyddes det att det var han som blev Bills offer. Mer än det behöver man nog inte veta - jag kan inte minnas att Lafayette var med om ngt större än att han försvann mot slutet, och nu vet vi ju varför. Eric kom ju in på baren en gång mot slutet och sade ngt i still med "We know that some of you have comitted crimes against vampires and believe me, justice will be served in their name..." och det är väl därför Lafayette är kidnappad - en misstänkt. De kan säkert känna de som varit i kontakt med Vamps... elr nåt.

När det kommer till släktingen (du menar han som dog och Sookie ärvde pengar av, antar jag?) så var han ju på Mormoderns/Farmoderns (vilken Grandma är hon?) begravning och det antyddes att han förgripit sig på Sookie (sexuellt?) när hon var yngre och Bill fick reda på det (och bröt nacken av honom?) och kastade honom i sjön. Vad du menar med "guldfiskstilen" förstår jag inte riktigt :P


Hoppas det friskade upp minnet lite ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » mån jun 22, 2009 21:17

2x02
Skitbra, även om jag var tokförtjust i första säsongen känns det som andra byggs upp att bli stabilare och... inte nödvändigtvis mindre pulpig, men defintivt med stråk av mer seriöst drama. Jag bygger det på saker som Alexander Skarsgårds nya stil (såväl attityd som hår och kläder andas mer allvar, hot och generell fucked-upness än första säsongen, där han var mer stereotypiskt romantiserad bild av vampyr (mer Twilight och Anne Rice, antar jag, precis den typen av vampyr som Cassady hånar i en Preacher-historia) och Michelle Forbes närvaro (fantastisk) och rent allmänt hanterade av historierna (Jessicas möte med sin familj, till exempel, ger mig fortfarande ruggiga rysningar). För att inte tala om Jason Stackhouse utflykt. Kanske lite väl övertydlig, i ärlighetens namn, men samtidigt inte entydigt så, utan bubblande konflikt bland gruppmedlemmar gör det genast mer intressant.

Även om jag var tokförtjust i första säsongen känns det som andra kan komma visa mer av den Alan Ball jag egentligen hoppades på från början.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav eriked » tis jun 23, 2009 23:38

2.02
Ja, detta var ett jäkligt bra avsnitt.
"Some Muslim Buffy with a dick". :D
Annars har jag lite problem med Jasons storyline. Fast den lär nog bli intressant när han kommer tillbaka till den riktiga världen så jag bör nog ge den lite tid. Resten var dödsbra.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » ons jun 24, 2009 0:44

2x02
M-m-m! Skitbra!
Så snyggt och äckligt med kastande och grävande av/i lemmar.
Michelle Forbes rockar! Jag undrar vad hon är för ngt...

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav lilith » ons jun 24, 2009 1:18

2.01 Vad roligt att det är tillbaka! Bra avsnitt.

Såg ni foliepaketen Skarsgård hade när han kom ner i källaren? Sicken fåfäng vampyr som vill ha lite highlights. Han kan ju förstås inte gärna bli naturligt solblekt.... :D
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav lilith » fre jun 26, 2009 0:27

2.02 Bästa avsnittet hittills?

Visst var det slingor i håret! Och ny stil. Hela serien har utvecklats till att bli precis det jag hoppas att den skulle bli. Jag älskade scenerna med Jessica, blodtårarna, mötet med familjen. Lafayettescenerna i källaren med kroppsdelarna var riktigt äckliga. Kunde knappt titta. (På ett bra sätt!) Allt är bra nu, utom Bill. Han är ju nästan comic relief nu med sitt lite stela och gammaldags sätt att prata t ex. Det är inte vad jag vill att den karaktären ska vara. Men ok, det är väl mest för att jag skulle klaga på nåt...
Vad kort han är förresten. Skarsgård tornar upp sig över honom.
(edit) Enligt imdb är Stephen Moyer 1,78 och Alexander Skarsgård 1,93. (/edit)
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav HeY » fre jun 26, 2009 0:55

lilith skrev:2.02 Bästa avsnittet hittills?

Visst var det slingor i håret! Och ny stil. Hela serien har utvecklats till att bli precis det jag hoppas att den skulle bli. Jag älskade scenerna med Jessica, blodtårarna, mötet med familjen. Lafayettescenerna i källaren med kroppsdelarna var riktigt äckliga. Kunde knappt titta. (På ett bra sätt!) Allt är bra nu, utom Bill. Han är ju nästan comic relief nu med sitt lite stela och gammaldags sätt att prata t ex. Det är inte vad jag vill att den karaktären ska vara. Men ok, det är väl mest för att jag skulle klaga på nåt...


Jag gillade när Jessica imiterade Bill. Funny!

(edit) Hmm, Bill är som jag ungefär. Jag vill nog påstå att det är Skarsgård som är onaturligt lång! (/edit)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav lilith » fre jun 26, 2009 9:34

HeY skrev: (edit) Hmm, Bill är som jag ungefär. Jag vill nog påstå att det är Skarsgård som är onaturligt lång! (/edit)

Precis, han verkade kort, men det är ju Skarsgård som är lååång.
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav Matt » sön jun 28, 2009 22:34

2x02
Sjukt bra!
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Garim » sön jun 28, 2009 22:36

Matt skrev:2x02
Sjukt bra!

Behöver inte spoilermarkeras. Jag håller med.
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav HeY » ons jul 01, 2009 1:56

2x03
Ojoj! Detta var nog ännu bättre än förra veckan, eller så känns det bara så nu för jag precis sett det. Men fan vad bra!!!
Michelle Forbes är cool och har en osynlig gris!
Daphne är en oxe? Eller har hon blivit anfallen av en oxe? Hmm, jag vet inte hur jag ska tolka slutet.
Scenen där Sookie blev botad var otroligt visuell - äckligt och snyggt. Fin scen mellan hon och Bill i bilen.
Jessica är ett riktigt positivt tillskott.
Tara och what's-his-face bryr jag mig inte om så mkt - men jag är nyfiken på Mary-Annes planer med Tara.
Jason är inte heller jätteintressant och sekten känns ganska klyschig.
Eric som flörtar med Lafayette = :D
Pam är cool och mer svenska. Jag hörde nästan inte var han sade i telefonen (för in honom...). Talar de svenska i böckerna eller är det Skarsgårds förtjänst? Känns som om det sista är troligast.


Next please!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » ons jul 01, 2009 2:40

HeY skrev:Talar de svenska i böckerna eller är det Skarsgårds förtjänst? Känns som om det sista är troligast.

Jag fick för mig att kolla upp lite. Inte så mycket att jag vet om svenskan pratas i böckerna, men det kan ju vara intressant att veta, att Eric även där har svenskt ursprung. Tros vara son av en svensk viking, till och med.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » ons jul 01, 2009 2:50

adolvsson skrev:
HeY skrev:Talar de svenska i böckerna eller är det Skarsgårds förtjänst? Känns som om det sista är troligast.

Jag fick för mig att kolla upp lite. Inte så mycket att jag vet om svenskan pratas i böckerna, men det kan ju vara intressant att veta, att Eric även där har svenskt ursprung. Tros vara son av en svensk viking, till och med.


Ah, intressant. Då får man anta att han bott i Sverige som vampyr också, svenskan är ju inte så gammalmodig á la Aud. :D
Jag tkr svenskan är ett ganska kul inslag, men det är ofta svårt att höra första gången.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » ons jul 01, 2009 22:36

jag vill se alla avsnitten nu
vafan är det för påhitt att det ska vara en vecka mellan avsnitten?
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav brainslicer » ons jul 01, 2009 22:46

Matt skrev:jag vill se alla avsnitten nu
vafan är det för påhitt att det ska vara en vecka mellan avsnitten?

muhahahaaaa, den som spar han har

-How do you get to be renowned? I mean, like, do you have to be nowned first?
-Yes. First there's the painful nowning process.
Användarvisningsbild
brainslicer
Minion
 
Inlägg: 385
Blev medlem: 01 jul 2006

Inläggav Tob » ons jul 01, 2009 22:55

Matt skrev:jag vill se alla avsnitten nu
vafan är det för påhitt att det ska vara en vecka mellan avsnitten?


Och enligt Myepisodes så är det uppehåll nästa vecka. Kasst.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron