Project Runway

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » lör jan 14, 2012 15:10

S8: Ja, det där är helt sjukt. Är fortfarande bitter över det där. fy fan, vad tänkte domarna?

Just nu ser jag All Stars-säsongen -- nya domare, ny mentor och ny programledare. Tycker det funkar bra. Tim är den enda jag saknar.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Spuffy » lör jan 14, 2012 15:22

s.8: Blir sjukt arg över att Michael Kors sitter och säger att de minsann inte alls uppmuntrat Mondos over the top-grejer, bara för att han kritiserat prickiga klänningen, när de hela säsongen älskat varenda grej Mondo gjort och uppmuntrat honom av bara den. Gahh, fattar verkligen inte. Trodde det skulle vara Heidi och Jessica Simpson som skulle vara konservativa tråkiga, men det var ju precis tvärtom. Jag skulle lugnt kunna ha på mig massor av Mondos grejer, utan att känna mig som en cirkus eller ett barn. Suck.

Åh, kommer sakna Tim så himla mycket, han är bäst av alla.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav Tinwiel » sön jan 15, 2012 2:04

Spuffy skrev:Just sett finalen på s8... GAHHHHHHHHHHHHHH!!?!?!?!?!? Blöh. Jag ÄLSKAR det Mondo gjorde rakt igenom hela säsongen. Gretchens blev alltmer tråååkigt...


Jag håller med.Blev alldeles förbluffad över att han inte vann. Och att HON vann. Jag tyckte att Mondo var självklar. :(
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Matt » sön jan 15, 2012 10:01

Ni ligger ju en säsong efter.
Fan ska Tim inte vare med länge? Skandal!
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav AKS » sön jan 15, 2012 10:28

Nej, vad jag vet är det bara en specialare vad gäller All Stars-säsongen. Iofs vet jag inte 100 vad gäller Tim Gunn, men i alla fall Heidi kommer att vara tillbaka under S10.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » sön jan 15, 2012 10:37

Här kan man läsa om och höra (dålig ljudkvalitet dock) lite om vad Tim Gunn tyckte om (spoiler S8) vinnaren av S8. Han och Heidi verkar ha varit på samma sida, men som sagt, dåligt ljud så jag plockade inte upp allt han sa.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Spuffy » lör jan 21, 2012 20:19

Jag plöjer PR allteftersom...

Hela säsong 9: Var spoilad om att Anya skulle vinna, men det gjorde det inte sämre. Hon var så HIMLA grym!!!

All Stars ep 1: Hmmm.... Jag gillar inte Heidi-ersättaren. I övrigt funkar det väl. Men hade velat se Joshua från s9! Rätt vinnare i detta avsnitt. Hoppas dock Mondo vinner hela skiten. Trodde Sweet Pea skulle åka ut, utifrån det man fick höra av kritiken. Men båda var rätt dåliga.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav Matt » mån jan 23, 2012 20:20

Fan finns inte allstars på tvtorrents för?
Nåväl finns på piratebay
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Spuffy » mån jan 23, 2012 21:11

Mm, mkt störigt!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav AKS » mån jan 23, 2012 21:48

På Demonoid också.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Spuffy » fre apr 13, 2012 20:21

Har någon fler än jag sett PR Australia och Canada? Jag gillar Australiensiska, är något med Australiensiska versionerna av såna här serier som är bra, men inga ledare/mentorer blir någonsin lika bra som Heidi och Tim. Men roligt att känna igen massa folk från AuNTM - och (spoiler programledare och mentor s3) Alex Perry och Megan Gale är också roliga, även om de inte är Heidi och Tim! Kanadensiska är jag inte lika förtjust i, men (spoiler programledare) Iman är rolig. Egentligen inga spoilers det där, bara vilka so är programledare, men vissa kanske vill bli överraskade? Dock har jag nog tyckt annorlunda om vilka som ska vinna i nästan varje säsong av både Aus + C.

Nå, någon fler som sett? Vad har ni isf tyckt?
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav AKS » fre apr 13, 2012 22:40

Jag har sett alla tre säsongerna av PR Australia och jag gillar. Tror att jag gillade säsong 1 mest av allt och att talangen i S2 kändes lite urvattnad. S3 såg jag då den gick i somras, men kommer knappt ihåg vad jag tyckte om den...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Föregående

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron