Nathan Fillion hos Late late show with Craig Ferguson

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Nathan Fillion hos Late late show with Craig Ferguson

Inläggav Ruccola » fre maj 11, 2007 11:32

Nån som vet var man kan se det? Han var gäst igår tror jag.
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav Garim » fre maj 11, 2007 13:01

Han var gäst där, och det sändes alldeles nyss... Det står om det på Whedonesque. Jag ställde frågan där om någon vet var det kan tänkas dyka upp på webben...
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Ruccola » fre maj 11, 2007 13:45

Tackar! Kunde ha frågat där själv (heter LucidMind där), men ni här på buffyforum är så sjukt internet-savvy att jag tänkte att det var större chans :)
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav Garim » fre maj 11, 2007 17:04

Kolla Whedonesque nu. Där är en som är villig att lägga ut på YouTube, men hon/han frågar efter format och sånt som YouTube gillar... Någon av er som kan svara på den frågan?

Whedonesque skrev:humm
I can move the clip from my tivo to my computer-then put it on you tube. anyone know what format you tube likes, resolution etc?
alyssa
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Garim » fre maj 11, 2007 18:04

Hmm, kolla den här. Jag har inte gjort det än. YouTube kan vara så segt ibland...

http://www.youtube.com/watch?v=iwdKgXP8t9w
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Ruccola » sön maj 13, 2007 13:59

Kul intervju :) Nathan känns ju verkligen förutbestämd att bli känd. Craig är sjukt bra programledare också tycker jag.
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg


Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron