Film 3: Film Goes To Monte Carlo

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav A bear » tis mar 11, 2008 19:45

noike skrev:Okej. Adolvsson skickade den här via gTalk: http://www.variety.com/article/VR111798 ... id=13&cs=1

Neil Marshall gör skräck-western.

Bild
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav wyndham » ons mar 12, 2008 1:02

Har sett Easy Rider nu. Mycket överraskad. Den var väl ungefär lika bra som jag väntat mig, men den var överraskande oklyschig. Nicholsons tal om verklig frihet kändes verkligen som en knivskarp kritik av den amerikanska självbilden, och inte bara hippieromantik. Riktigt vackert. Och hemskt.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.


Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire
 
Inlägg: 2908
Blev medlem: 30 aug 2005
Ort: Umeå

Inläggav adolvsson » ons mar 12, 2008 1:49

Äsch, jag såg ju två filmer i helgen som jag tänkt skriva om, bättre göra det än sova. Ja? Bra. Egentligen hade jag tänkt göra ett snyggt 3-filmsinlägg, bra, dålig och bäst, men bäst råkade bli för jäkla bra så den fick ett eget inlägg av bara farten. Mr Magorium's Wonder Emporium, alltså. Se föregående sida. Ännu hellre; se filmen. Nu blir det andra bullar. Muffins, närmare bestämt.

Darling
När till och med folk som är negativa till svensk film, säger att en svensk film är bra, då måste den vara bra. Nej, inte egentligen, men den här gången är det så. Bra och deprimperande. Fast det sistnämnda kan, tror jag, vara öppet för diskussion. Den är långsamt berättad och kan knappast påstår vara händelserik, det är däremot en intressant och fängslande skildring av två olika liv från helt oika delar av samhället och den korta stund dom möts.

300
Heh. Ja. Den var faktiskt inte usel som jag väntat mig. Undrar om det beror på låga förväntningar? Nej, inte enbart. Snygg och underhållande, det kan jag ge den, även om det blir tunnt som papperet förlagan var ritad på. Lena Headeys bröst kan förresten ursäkta det mesta.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » ons mar 12, 2008 1:59

Åh! :D Det här kan vara ett skämt, men snälla snälla snälla säg att T4 precis verkligen fick titeln Terminator: The Return of the Terminator. För jag kommer aldrig någonsin sluta skratta!

http://chud.com/articles/articles/13978 ... Page1.html


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav sfinx » ons mar 12, 2008 2:04

caffeineaddict skrev:Åh! :D Det här kan vara ett skämt, men snälla snälla snälla säg att T4 precis verkligen fick titeln Terminator: The Return of the Terminator. För jag kommer aldrig någonsin sluta skratta!

http://chud.com/articles/articles/13978 ... Page1.html

:D
De kanske har en mer humoristisk känsla, det där undergångstemat kan ju kännas lite deppigt?
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav noike » ons mar 12, 2008 2:15

caffeineaddict skrev:Åh! :D Det här kan vara ett skämt, men snälla snälla snälla säg att T4 precis verkligen fick titeln Terminator: The Return of the Terminator. För jag kommer aldrig någonsin sluta skratta!

Låter otroligt men den här kan nog bli sämre än T3.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav A bear » ons mar 12, 2008 2:21

caffeineaddict skrev:Åh! :D Det här kan vara ett skämt, men snälla snälla snälla säg att T4 precis verkligen fick titeln Terminator: The Return of the Terminator. För jag kommer aldrig någonsin sluta skratta!

http://chud.com/articles/articles/13978 ... Page1.html

Terminator: TRotT.

...sömnig nu.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav A bear » ons mar 12, 2008 11:09

30 Days of Night.

...kan inte Josh Hartnetts karriär få vara slut nu? Plix?

Om jag vore riktigt elak skulle jag säga att det snällaste jag kan säga om 30 Days of Night är att den gör samma idé som Frostbiten väldigt mycket bättre. Det är å andra sidan inte särskilt svårt. Och jo, specialeffekterna är väldigt snygga. Och det är rejält med ganska estetiskt våld, om än av det ganska humorlösa och sadistiska slaget. Men har vi sett det förut, eller? Fullständigt onda monster mot fullständigt goda människor, snygg hjälte och snygg hjältinna som har en Historia, självuppoffring, och alla stänger in sig i ett och samma hus som zombierna vampyrerna inte kan ta sig in i trots att de kan lyfta bilar. Jo, det har vi. Remaken på Dawn of the Dead gjorde i princip samma grundstory mycket bättre, t ex.

Det här är inte alls min slags vampyrfilm egentligen. Det görs så oerhört övertydligt att detta är MONSTER, fullständigt omänskliga - de talar inte ens något mänskligt språk - och den svåraste fråga som filmen ställer är egentligen "hur tar vi kål på dem"? På så sätt är det väl en film för en tidsålder där alla är livrädda för dem som inte är likadana, och där det enda man kan göra är att döda eller dödas; mot slutet hälls olja ut över hela staden och flammorna stiger. Människorna här riskerar att dö, men mer än så står liksom inte på spel; här finns inga svåra val annat än NÄR man ska kasta sig på svärdet (eller vedyxan - ghaa) för family, liberty and the American way. Och när hjälten till slut gör det kommer det inte så lite rakt ur det blå... eller OK, svarta... och borde fått varenda av hans medöverlevande att fråga "Ööööh... ursäkta, men vad fan håller du på med?"

Vad den har är ett visst mått av spänning, rejält snygga monster (även om man undrar varför de aldrig torkar sig om ansiktet under en hel månad) och några scener som faktiskt är bland det snyggaste filmvåld jag sett på ett tag. Är man inne på sånt, och om man faktiskt tycker att "From Dusk Til Dawn fast med snö och utan humor" låter som en bra idé, kan den vara värd att se. Stark 2/5.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav noike » ons mar 12, 2008 15:06

Skittrist. Serietidningsförlagan låter mycket bättre.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Rombat » ons mar 12, 2008 19:49

caffeineaddict skrev:Åh! :D Det här kan vara ett skämt, men snälla snälla snälla säg att T4 precis verkligen fick titeln Terminator: The Return of the Terminator. För jag kommer aldrig någonsin sluta skratta!

http://chud.com/articles/articles/13978 ... Page1.html

Skojja min dojja? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav A bear » ons mar 12, 2008 22:26

Trailer: Lost Boys 2 - The Tribe.

För att citera Tim Roth: Motherfucker.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav sp1keout » ons mar 12, 2008 22:39

A bear skrev:30 Days of Night. Stark 2/5.


Den e ganska värdelös eller hur!? Josh Hartnett är ingen son of ours, eller hur Björna?
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Rombat » tor mar 13, 2008 0:16

Josh Hartnett! :lovebunny:

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav A bear » tor mar 13, 2008 0:17

sp1keout skrev:
A bear skrev:30 Days of Night. Stark 2/5.


Den e ganska värdelös eller hur!? Josh Hartnett är ingen son of ours, eller hur Björna?

Jag kan inte tala för dig, men... ;)

I nästa film är han dock absolut inte med.

Flight Of The Living Dead: Outbreak On A Plane.
You thought it was me gnawing on the passengers? Nah, I'm a vegetarian.

Det här är en sån där film som man antingen gillar eller avskyr bara på titeln - för den levererar exakt vad man kan tänka sig: zombieapokalyps ombord på en jumbojet. Handlingen är så lik SOAP att det blir lätt löjligt (trots att den enligt uppgift faktiskt hittades på innan Sam Jacksons mästerverk, vilket jag tror vad jag vill om): en nattflight med ett gäng mer eller mindre tydliga klichékaraktärer ombord (vänstrande par, snut med fånge i handklovar, nunna, svart golfproffs och hans bitchiga fru, en flygvärdinna av varje färg, etc) går bra tills dess den Mycket Farliga Lasten kommer loss. Lasten i fråga är en zombie, den zombien biter någon, och så är hela faderullan igång.

Och jo, det är cheesy, och jo, det är usla skådespelarinsatser, och jo, det är svårt att ta det på allvar ens för en sekund. Men vem bryr sig: det är så förbannat KUL. Macho poliser som avrättar skrikande zombies med bomber och kulspruta ombord på ett flygplan, blodet sprutar, vi har buddy movie-tendenser mellan snuten och fången, vi har en fullständigt gripen ur luften kärlekshistoria, och om ni inte kan lista ut hur det slutar så har ni uppenbarligen aldrig sett en av de där actionfilmerna som Kanal 5 visar mitt i natten. Vad mer begär ni? Det är 85 minuter ren jävla underhållning. Det är ZOMBIES ON A PLANE, fuckers.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Tam » tor mar 13, 2008 13:44

Finns väl knappt nån Tim Minear-intervju där han inte pratar om Douglas Sirk, och här finns det ju gott om filmentusiaster som kanske kan säga vad som först och främst bör ses av denne regissör :?:
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav caffeineaddict » tor mar 13, 2008 13:52

Tam skrev:Finns väl knappt nån Tim Minear-intervju där han inte pratar om Douglas Sirk, och här finns det ju gott om filmentusiaster som kanske kan säga vad som först och främst bör ses av denne regissör :?:


Hmm, har faktiskt inte hunnit se nån själv, men de tre som jag hört mest om och som jag samlat på mig (och därmed planerar att se vid något tillfälle...) är All That Heaven Allows, Written on the Wind och Imitation of Life. De två första har fått Criterion-utgåvor vilket ju kan ses som en slags kvalitetsstämpel (även om inte en hundraprocentigt säker sådan, men det är klart, sådana existerar väl knappt...).


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav adolvsson » tor mar 13, 2008 14:44

caffeineaddict skrev:
Tam skrev:Finns väl knappt nån Tim Minear-intervju där han inte pratar om Douglas Sirk, och här finns det ju gott om filmentusiaster som kanske kan säga vad som först och främst bör ses av denne regissör :?:

Hmm, har faktiskt inte hunnit se nån själv, men de tre som jag hört mest om och som jag samlat på mig (och därmed planerar att se vid något tillfälle...) är All That Heaven Allows, Written on the Wind och Imitation of Life.

Jag har sett en och jag tror det är All That Heaven Allows. Melodramer är inte min mugg, därmed inte sagt att den var dålig. Vackra färger, minns jag. Sirk är värd att testa.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » tor mar 13, 2008 18:45

adolvsson: Jätteroligt att du SMS:ade och frågade om Far From Heaven precis efter den här diskussionen eftersom den är en sådan uppenbar Sirk-hyllning. Så, jo, melodrama och vackra färger där med. :) Men Staffan kommer tycka du skulle ha köpt Evil Aliens istället... :P


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav adolvsson » tor mar 13, 2008 20:42

caffeineaddict skrev:adolvsson: Jätteroligt att du SMS:ade och frågade om Far From Heaven precis efter den här diskussionen eftersom den är en sådan uppenbar Sirk-hyllning. Så, jo, melodrama och vackra färger där med. :) Men Staffan kommer tycka du skulle ha köpt Evil Aliens istället... :P

Hehe. Nu när du säger det, kommer jag ihåg pratet om FFH som Sirk-hyllning. Kanske borde kommit ihåg det tidigare, nu blev det den jag köpte. Å andra sidan kanske jag växt till mig och är en potentiell Sirk-fanboy idag. Å tredje sidan hade den massa extramaterial och EA ingenting alls. Mer godis för pengarna!

Utöver den, blev det Tsotsi och Friday Night Lights. Aldrig sett någon av dom, respektabelt med extra på alla. 3 för 99. Som sagt, godis.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav wyndham » lör mar 15, 2008 23:56

Jag har lite svårt att förstå fyrans programplanering. Dom visar Steve Martins "Bringing Down the House" exakt samtidigt som tv4+ visar "Brudens far". Detta ledde till stor förvirring när jag ovetande zappade runt och plötsligt såg att han hade åldrats ett decennium under ett reklamavbrott.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.


Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire
 
Inlägg: 2908
Blev medlem: 30 aug 2005
Ort: Umeå

Inläggav caffeineaddict » mån mar 17, 2008 10:13

The Air I Breathe med SMG och ett flertal andra finfina skådisar (Forest Whitaker, Julie Delpy, Andy Garcia, Into the Wild-Emile Hirsch m.fl.) finns ute på DVDrip nu. Man blir ju lite tveksam över hur mycket man ska våga vänta sig, eftersom det var en film som länge hade sanslöst högt betyg på IMDb (nu har det sjunkit till 8.0), men samtidigt har jag knappt hittat en ordentligt positiv recension...


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav A bear » mån mar 17, 2008 10:44

caffeineaddict skrev:The Air I Breathe med SMG och ett flertal andra finfina skådisar (Forest Whitaker, Julie Delpy, Andy Garcia, Into the Wild-Emile Hirsch m.fl.) finns ute på DVDrip nu. Man blir ju lite tveksam över hur mycket man ska våga vänta sig, eftersom det var en film som länge hade sanslöst högt betyg på IMDb (nu har det sjunkit till 8.0), men samtidigt har jag knappt hittat en ordentligt positiv recension...

Den får man ju nästan se. Trailern var inte dum.

Jag såg om Blade Runner för första gången på ett bra tag igår. Bra skit. Funderade på hur många gånger Joss sett den innan han hittade på Spike.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav caffeineaddict » tis mar 18, 2008 10:17

Hah! Jag hade missat att DVD:n hade med en svart/vit-version av The Mist som Darabont säger sig föredra (fast filmbolaget såklart inte ville skrämma bort publik från en eventuell blockbuster genom att suga färgen ur bilderna). Har inte sett filmen än, men kan väl tänka mig att den kommer börja kännas mer som en 50-talsskräck-homage då. Det kanske är den versionen man borde se då? Trots Björns ganska negativa recension kan jag inte låta bli att känna mig lite sugen på filmen (Andre Braugher!).


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav A bear » tis mar 18, 2008 11:26

Tror definitivt den svartvita versionen kan funka bättre, speciellt om de lagt på lite kornighet också. Ser man det som en ren monsterfilm funkar den nog bättre än om man ställer krav på den att få de mänskliga karaktärerna trovärdiga.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav poser » tis mar 18, 2008 13:21

The Air I Breathe tyckte jag var riktigt jävla bra, så nu är det ett faktum.


The Mist var sjukt stelt skådespelade, jag undrar om det var meningen att det skulle vara så, för alla skådespelare levererade ungefär samma krystade stil på dialogen.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav caffeineaddict » tis mar 18, 2008 14:12

Tropic Thunder-trailer!

Det här kan bli kul, Downey Jr ger mig hopp.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav wyndham » ons mar 19, 2008 18:51

Anthony Minghella dog igår, 53 år gammal. Tråkigt. Han verkade sympatisk. Och ibland mycket duktig.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.


Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire
 
Inlägg: 2908
Blev medlem: 30 aug 2005
Ort: Umeå

Inläggav adolvsson » ons mar 19, 2008 22:27

Edgar Wright och Michael Cera (kanske) i samarbete! FTW! Filmatisering av hyllad indie-serietidning som jag inte läst. Me wants to see it so bad now.

(edit) Heh. Och manuset är skrivet av Wright tillsammans med Eric Gittleson från Some Assembly Required. Bara en sån sak. (/edit)

(edit) Jävlar vad massa småändringar det blev nu då... (/edit)
Senast redigerad av adolvsson ons mar 19, 2008 22:30, redigerad totalt 3 gånger.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » ons mar 19, 2008 22:29

Ja! Såg det! Fan vad gött det verkar! :)


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » ons mar 19, 2008 22:39

adolvsson skrev:Edgar Wright och Michael Cera (kanske) i samarbete! FTW! Filmatisering av hyllad indie-serietidning som jag inte läst. Me wants to see it so bad now.]

Du hade inte kunnat skriva ut att det gällde Scott Pilgrim? Din jävla Wickerman remake.

(Jag vill också se btw. Bra serie.)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron