Queer as Folk #2: Too hot for TV.

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav brat » fre jun 04, 2010 16:30

Någon på DH måste ha bra smak. (Dock snarare castingfolket än författarfolket, hehe)
Nathan Fillion & Gale Harold & John Barrowman

Såg John på tv häromdagen, hans karaktär verkade intressant
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Glorificus » lör jun 05, 2010 0:53

brat skrev:Någon på DH måste ha bra smak. (Dock snarare castingfolket än författarfolket, hehe)

DH har Marc Cherry. :) Tänk en gay Joss. :D Creator och showrunner, författare och producent, engagerad i hela skapandeprocessen.

Jag vet inte hur det var med Nathan, men Marc Cherry tog i alla fall dit Gale och JB. Här är ett kort klipp där han pratar med John om hur han blev castad. :lovebunny:
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Tinwiel » sön jun 20, 2010 23:55

brat, jag hijackar tråden för en Adam-länk igen. Nya videon till "If I had you". Jag älskar att Adam inte är rädd för att vara over the top (kanske därför jag gillar honom? :D )

http://www.sonymusic.se/nyheter/adam-la ... -i-had-you
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav brat » mån jun 21, 2010 18:54

Awesome! :D
Jag var till en början inställd på att säga att den inte var lika bra som de första tre men sedan började jag gilla den mer och mer, gillade miljöerna och färgerna... men inte Adams hårsvans. :P

Lika bra att prata Adam, jag har inte hunnit se något mer QaF sedan 2x11 ändå. :P
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » mån jun 21, 2010 22:39

Hårsvans? Den tänkte jag inte på, jag måste kolla en gång till, måste ha fokuserat mest på hans ögon som vanligt. :D Men i 98 % så gillar jag inte hårsvansar!

Edit: Hmm ok. Får hoppas att det var något ditklistrat för videon.. Det var nog det jag tänkte när jag såg den första gången och därför inte reflekterade över svansen. Det hade kunnat vara värre, typ en redneck-svans, det här var ju lite tufft ändå. Fast lite hockeyfrilla-varning. Jag gillar inte hockeyfrillor. Men jag älskade HATTEN! Och jag gillar videon, tycker att han får vara Adam. :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » tor sep 23, 2010 11:42

aah! Gale Harold i Hellcats 1x03! Jag vet inte hur stor hans roll är eller hur mycket han är med, för så fort jag såg hans ansikte i en scen så pausade jag avsnittet, sprang hit och postade om det. :D Nu ska jag titta vidare.. (serien är rätt kass hittills för övrigt..)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » sön okt 03, 2010 23:55

I fredags lånade jag ut mina QaF US-avsnitt till en kompis när hon satt och funderade på om hon skulle börja se en ny tv-serie (hon är inte tv-serienörd bara mera "vanlig" tv-serietittare). Jag tänkte att hon kanske skulle gilla QaF och tog tillfället i akt att ev sprida budskapet. Morgonen efter får jag ett sms efter att hon sett två avsnitt - "Brian i Queer är jävligt het".

:D Det här blir nog bra. ;)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav brat » ons okt 06, 2010 18:36

Tinwiel skrev:I fredags lånade jag ut mina QaF US-avsnitt till en kompis när hon satt och funderade på om hon skulle börja se en ny tv-serie (hon är inte tv-serienörd bara mera "vanlig" tv-serietittare). Jag tänkte att hon kanske skulle gilla QaF och tog tillfället i akt att ev sprida budskapet. Morgonen efter får jag ett sms efter att hon sett två avsnitt - "Brian i Queer är jävligt het".

:D Det här blir nog bra. ;)

Hihihih! Du måste fortsätta rapportera alla sms du får! :D
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav brat » sön jan 02, 2011 18:48

Äntligen har jag haft tid att fortsätta med andra halvan av säsong 2! Vilket bra sätt att börja det nya året! :D
Jag ska erkänna att jag var besviken efter 207-211 och tyvärr fortsatte det likadant i 212-213. Men i 214 var min kärlek till serien tillbaka i full kraft!

212 - Ett spretigt avsnitt. Pinsam-Ted försöker komma in bland eliten, besatt-Debbie försöker identifiera en hemlös pojke som blivit mördad, avundsjuk-Mikey försöker komma över att Brian haft sex med Ben. Inte mina favorit-storylines.

213 - Mel&Linds letar dagis till Gus, be still my heart... oh wait, it is. Mikey hittar sin dragqueen till pappa, det är ändå en okej storyline så det går i rätt riktning.

214 - En grej med det här avsnittet är att jag äntligen kan se ett tydligt tema igen, det handlar om par. Debbie går på date med Horvath. Mikey vill få sin mamma att acceptera Ben trots hans HIV. Emmett ska resa jorden runt med sötgubbe-George men resan tar slut för tidigt då George dör. :( Justin gogo-dansar för att betala för sin skola och Brian vill betala för att Justins ska slippa sälja sig själv. Alla är storylines jag gillar, men främst: Brian/Justin!! Man kan riktigt se smärtan i Brians ögon när han inte lyckas stoppa Justin från att fatta alla de här dåliga besluten, I loves it!! Ett riktigt bra sammanhållet avsnitt. Nu ser jag fram emot resten!
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav brat » mån jan 03, 2011 0:21

QaF, how I love you!!! Jag känner mig lika besatt som när jag såg serien för första gången. :D

215-220
Jag älskar Brian/Justin och jag älskar att man får så mycket av dem! Det konstiga är hur jag sympatiserar så starkt med båda två att jag aldrig kan välja en sida.

215 - "You're late, it's after three", Brian bryyyr sig. :D Och trots att han är en avundsjuk skit i det här Rage-avsnittet så kan jag inte låta bli att awwe:a över hur mycket han uppenbarligen bryr sig. Ursäkten när han erkänner att han är avundsjuk är så bra och den lilla axelknuffen han ger bara Justin efter Mikey och Justin bestämt sig för att förlåta honom är loooove. I det här avsnittet tycker jag att Brians omtänksamma sida överväger hans skitstövel-sida.

216 - I födelsedagsavsnittet väger INTE Brians omtänksamma sida över hans skitstövel-sida. Varför vägrar han fira Justins födelsedag? Och varför måste Ethan komma och charma Justin precis just då? En sak ska jag göra klart, jag gillar fortfarande Ethan! Utifrån vad jag minns från andras kommentarer är jag typ den enda. Men jag gillar honom när han charmar Justin och jag gillar deras söta scener ihop och jag gillar det drama han för med dig. Så det så. :D
Mel: "Let him know you care"
Brian: "I thought he did." <3 (Men istället för att säga det så ger han Justin en sexpartner i present...)

217-218 - Det spelar ingen roll att Brian knappt ber om ursäkt när han måste ställa in deras skidresan eller att han har sex med en annan kille istället för att välkomna Justin hem, jag förlåter honom ändå. För att han bryr sig.
Brian: "I don't want to go away with you for a weekend."
Justin: "...at least it's out in the open now."
Brian: "I want to go away with you for a whole week."
Det är pausen innan Brian säger sin sista replik som gör det, han ser hur besviken Justin blir och ger honom det han vill ha. Men ur Justins perspektiv är det också förståligt. Han får inte veta vad Brian sagt till Mel i förra avsnittet. Han får inte veta att Brian i det här avsnittet upprymd springer ut för att hitta Justin och dela sina goda nyheter med honom bara för att tappa all glädje och inte ens berätta nyheten för sina bästa vänner när han får veta att Justin inte är där. Som publik har man större vetskap om hur mycket Brian bryr sig än vad Justin har. Vilket väl förstås i slutändan är Brians fel. Men jag tycker ändå att Justin ska se hur mycket Brian satsar på förhållandet nu, bara en sådan sak som att Brian ser dem som pojkvänner är stort! Men plötsligt räcker inte det längre för Justin, trots att han får mer än han någonsin fått förr. Han vill ha mer, picknickar och whatnot. Ahhh, Brian. Om du bara bjöd på minsta lilla gest så skulle han vara din forever.

219 - Avsnittet börjar och slutar med en dusch. Under första duschen säger Justin Brians namn som att han vill berätta något men gör det inte. Innan andra duschen har Mikey berättat för Brian att Justin träffar Ethan. Och jag ser förstås hur sårad Brian är i varje blick, och adderar det till bryr-sig-kontot. Till slut straffar Brian Justin genom att nobba honom, "go take a shower, you stink".

220 - Justin hoppas att Brian ska bli den pojkvän han drömmer om, så mycket är tydligt. Och när det inte fungerar så väljer han till slut Ethan. Men vad gör Brian? Jag upplever honom kluven, han både håller hårt i Justin och puttar bort Justin. Kanske, tänker jag mig, vet han att Justin aldrig kan bli hans helt och hållet om han inte först är någon annans? Men ändå är det förstås svårt för Brian att släppa Justin eftersom han är kär i honom. Och en oviktig sak som jag vill veta är om Brian märker att Justin ser honom ha sex med Rage? Han har sin jädra mask så högt upp att man inte riktig kan uttyda hans ögon. När Brian sedan ser Justin kyssa Ethan och tar av sig masken för att titta Justin i ögonen är det något väldigt öppet och sårbart i hans blick. Hoppas han då fortfarande att Justin ska ändra sig eller är det ett farväl? Jag gillar hur Brian&Justins olycka förstärks av att andra karaktärer är extra pariga. Mikey och Ben är söta efter att Ben varit sjuk och pratat om att åka till Tibet och det, och Emmett kysser Ted för första gången (det paret stödjer jag dock fortfarande inte).


Hahaha, jag hade seriöst inte tänkt kommentera mycket alls den här gången. Bättre lycka i säsong 3. :P
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » tis jan 04, 2011 23:37

Jag såg precis serieavslutningen med en kompis och fick lov att trösta henne efteråt med "men de kommer visst att åka och hälsa på varandra och förr eller senare bli ihop igen, de är ju soulmates och älskar varandra". Hon var ungefär lika förstörd som jag var när jag såg avsnittet första gången. :D Jag har ju hunnit med att processa det lite sen dess... ;)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav brat » ons jan 05, 2011 18:08

Tinwiel skrev:Jag har ju hunnit med att processa det lite sen dess... ;)

Haha, det har inte jag. Jag bävar. :P
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » fre jan 07, 2011 22:12

brat, Glory: Jag såg precis "Shelter", en film som jag tror att ni skulle gilla. Den är från 2007 och jag såg när jag kollade på imdb att det fanns en som hette samma sak som är från 2010, så förväxla dem inte. Vacker film, bra story och med trovärdigt och naturligt skådespelande från huvudkaraktärerna. Jag var fängslad från första stund (jag facebookade inte ens under tiden och det är ett tecken på en bra film/serie, om jag inte internetsurfar under tiden jag ser den). Speciellt imponerad är jag av han som spelade Zach, huvudkaraktären. Han och hans love interest hade inga såna där scener när det kändes tillgjort eller pinsamt att de var två killar som skulle spela att de var kära i varandra. Se filmen! Jättebra!
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Glorificus » lör jan 08, 2011 0:29

Hihi, vi har hunnit se den redan. 2010 var "The Year of Shelter!" :D Så bra!! :lovebunnier: :monsterhug:

Jag hade fått för mig att nån av oss (brat) tipsat om den här tidigare, men det kanske bara var en tanke och så blev det aldrig av... hur som helst, jaaa, Shelter! :lovebunny: Jag har sett om den ett par gånger och brat har sett om den jagvetintehurmångagånger. Och så skulle det släppas en bok också, men det har blivit mer och mer tydligt att det aldrig blir av (nu är den borta från förlagets sida också).

Åh, jag måste se om Shelter nån dag, den är så fin och med den bra musiken och allt. Vilken tur att du upptäckte den själv när vi var dåliga tipsare, Tin. ;)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav brat » lör jan 08, 2011 0:58

Hahaha
Jag svarade visst precis samma sak i en annan tråd. :P

Ska jag säga mer detaljerat vad jag älskar med Shelter?
ALLT! :D

Det jag älskar är att den är så snygg, trots att den är gjord med en liten budget och filmad på bara 18 dagar. Och musiken!! Jag har lyssnat ihjäl mig på musiken. Manuset känns lätt men äkta, och alla skådespelare gör en toppeninsats och lever upp till de skrivna orden - inte minst de som spelar Zach och Shaun. Det finns inte en enda sekund i filmen som jag inte gillar. (Jo, okej. Det finns EN. Men jag ska inte säga vilken det är för att inte förstöra för någon annan.)

Jag har varit för lat för att byta signatur sedan november :P men i den jag planerar att använda är ett av citaten "just a lot of fag food" som är från Shelter. :D En av mina favoritscener, för jag gillar Gabe (Shauns bror).

Hur många gånger jag sett den? Too many to count. Definitivt.
Första veckan såg jag den en gång om dagen (ibland två).
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » lör jan 08, 2011 1:36

Fag Food! I wish I had some at home. Jag har bara kycklingkorv och sånt.

Men ja, det här är nog en film som jag kommer att se om. Jag älskar deras relation och hur de faktiskt ser kära ut på riktigt och har fantastisk kemi. Jag hoppas att det går bra för han som spelar Zach, han borde få många filmroller, grabben är ju duktig.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » tis jan 11, 2011 22:13

BTW, brat, jag älskar att du släppte ut "the crazies" och erkände hur många gånger du sett om filmen. :D Det verkar som att den numera finns med på "The List", right? ;)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav brat » ons jan 12, 2011 17:30

Tinwiel skrev:BTW, brat, jag älskar att du släppte ut "the crazies" och erkände hur många gånger du sett om filmen. :D Det verkar som att den numera finns med på "The List", right? ;)

Skulle aldrig drömma om att gömma mitt crazy! :D
Och självklart är det med på the List, den är någonstans i toppen. ;)
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav brat » ons feb 23, 2011 21:32

Jag känner för att totalrevidera ordningen så då måste jag spara den gamla, och var bättre än här? Det är ju för ovanlighetens skull vagt on topic. :P
1. "it could be like this, just like this"
2. "you're never to play violin music in my presence again"
3. "you'll never be just a blip in time"
4. "just a lot of fag food"
5. "I am in pain!"
Bubblare: "no cabs to be had out there" ;P
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Glorificus » tor feb 24, 2011 0:53

Tihi. Jag gillar de nya citaten, speciellt bubblaren. :D

Jag skulle sätta din nya lista i ordningen 1, 4, 3, 5, bubblaren. Jag måste nog se om QaF för att överväga att ha med nr 2. :P

Nej! Vänta nu, vart har nr 5 från förra listan tagit vägen?? Nä, nu måste jag göra en egen lista med en blandning av de där.
1. "it could be like this, just like this"
2. "and he looks good in a suit"
3. "I am in pain!"
4. "just bowl the bunny"
5. "just a lot of fag food"
Bubblare: "ich habe mich in dich verliebt" <3

Fast bubblaren har fortfarande chans att ta sig upp lite mer. ;) Femman är rätt svårplacerad.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav brat » tor feb 24, 2011 20:02

Du borde bli bannlyst från den här tråden för att du inte ens har med Brian/Justin! Men nä, så länge du gör listor är jag nöjd! :D
Problemet är helt enkelt att listan är för kort, det var smärtsamt att ta bort "I am in pain!" Blir spännande att se hur långt bubblaren kan stiga.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » fre feb 25, 2011 22:59

Men vänta nu, vad är temat för dessa listor? :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav brat » lör feb 26, 2011 19:40

Tror att du är inne på rätt spår :D Du vet ju hur mina crazies är, hihi
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav brat » sön aug 21, 2011 0:43

Those were the days... <3
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Glorificus » sön aug 21, 2011 1:51

Glorificus skrev:Bubblare: "ich habe mich in dich verliebt" <3

Försöker att inte känna för mycket ångest av det citatet nu. :(
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav brat » tor jul 12, 2012 1:52

Vad jag har gjort ikväll (efter SYTYCD förstås):

1x18 "It's to late now. There's no turning back."

1x20 "I told him that he could see me in his dreams."

2x04 "Hey, stud. Wanna dance?"

:lovebunny:
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Föregående

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron