Oscars 2007

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Oscars 2007

Inläggav A bear » tis jan 23, 2007 16:05

Dags för en tråd, eller?

Nomineringarna precis tillkännagjorda:

1. Best Picture: "Babel," "The Departed," "Letters From Iwo Jima," "Little Miss Sunshine," "The Queen."

2. Actor: Leonardo DiCaprio, "Blood Diamond"; Ryan Gosling, "Half Nelson"; Peter O'Toole, "Venus"; Will Smith, "The Pursuit of Happyness"; Forest Whitaker, "The Last King of Scotland."

3. Actress: Penelope Cruz, "Volver"; Judi Dench, "Notes on a Scandal"; Helen Mirren, "The Queen"; Meryl Streep, "The Devil Wears Prada"; Kate Winslet, "Little Children."

4. Supporting Actor: Alan Arkin, "Little Miss Sunshine"; Jackie Earle Haley, "Little Children"; Djimon Hounsou, "Blood Diamond"; Eddie Murphy, "Dreamgirls"; Mark Wahlberg, "The Departed."

5. Supporting Actress: Adriana Barraza, "Babel"; Cate Blanchett, "Notes on a Scandal"; Abigail Breslin, "Little Miss Sunshine"; Jennifer Hudson, "Dreamgirls"; Rinko Kikuchi, "Babel."

6. Directing: Alejandro Gonzalez Inarritu, "Babel"; Martin Scorsese, "The Departed"; Clint Eastwood, "Letters From Iwo Jima"; Stephen Frears, "The Queen"; Paul Greengrass, "United 93."

7. Foreign Language Film: "After the Wedding," Denmark; "Days of Glory (Indigenes)," Algeria; "The Lives of Others," Germany; "Pan's Labyrinth," Mexico; "Water," Canada.

8. Adapted Screenplay: Sacha Baron Cohen and Anthony Hines and Peter Baynham and Dan Mazer and Todd Phillips, "Borat Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan"; Alfonso Cuaron and Timothy J. Sexton and David Arata and Mark Fergus and Hawk Ostby, "Children of Men"; William Monahan, "The Departed"; Todd Field and Tom Perrotta, "Little Children"; Patrick Marber, "Notes on a Scandal."

9. Original Screenplay: Guillermo Arriaga, "Babel"; Iris Yamashita and Paul Haggis, "Letters From Iwo Jima"; Michael Arndt, "Little Miss Sunshine"; Guillermo del Toro, "Pan's Labyrinth"; Peter Morgan, "The Queen."

10. Animated Feature Film: "Cars," "Happy Feet," "Monster House."

11. Art Direction: "Dreamgirls," "The Good Shepherd," "Pan's Labyrinth," "Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest," "The Prestige."

12. Cinematography: "The Black Dahlia," "Children of Men," "The Illusionist," "Pan's Labyrinth," "The Prestige."

13. Sound Mixing: "Apocalypto," "Blood Diamond," "Dreamgirls," "Flags of Our Fathers," "Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest."

14. Sound Editing: "Apocalypto," "Blood Diamond," "Flags of Our Fathers," "Letters From Iwo Jima," "Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest."

15. Original Score: "Babel," Gustavo Santaolalla; "The Good German," Thomas Newman; "Notes on a Scandal," Philip Glass; "Pan's Labyrinth," Javier Navarrete; "The Queen," Alexandre Desplat.

16. Original Song: "I Need to Wake Up" from "An Inconvenient Truth," Melissa Etheridge; "Listen" from "Dreamgirls," Henry Krieger, Scott Cutler and Anne Preven; "Love You I Do" from "Dreamgirls," Henry Krieger and Siedah Garrett; "Our Town" from "Cars," Randy Newman; "Patience" from "Dreamgirls," Henry Krieger and Willie Reale.

17. Costume: "Curse of the Golden Flower," "The Devil Wears Prada," "Dreamgirls," "Marie Antoinette," "The Queen."

18. Documentary Feature: "Deliver Us From Evil," "An Inconvenient Truth," " Iraq in Fragments," "Jesus Camp," "My Country, My Country."

19. Documentary (short subject): "The Blood of Yingzhou District," "Recycled Life," "Rehearsing a Dream," "Two Hands."

20. Film Editing: "Babel," "Blood Diamond," "Children of Men," "The Departed," "United 93."

21. Makeup: "Apocalypto," "Click," "Pan's Labyrinth."

22. Animated Short Film: "The Danish Poet," "Lifted," "The Little Matchgirl," "Maestro," "No Time for Nuts."

23. Live Action Short Film: "Binta and the Great Idea (Binta Y La Gran Idea)," "Eramos Pocos (One Too Many)," "Helmer & Son," "The Saviour," " West Bank Story."

24. Visual Effects: "Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest," "Poseidon," "Superman Returns."

Academy Award winners previously announced this year:

HONORARY AWARD (Oscar statuette): Ennio Morricone

JEAN HERSHOLT HUMANITARIAN AWARD (Oscar statuette): Sherry Lansing
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav noike » tis jan 23, 2007 16:14

Det här kan vara den tråkigaste nomineringslistan i mannaminne.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav CheeseGuy » tis jan 23, 2007 16:16

Ah, det här ska bli kul. Jag inte alls hur vettiga nomineringarna är, för jag har bara sett Little Miss Sunshine än så länge, men jag försöka se resten av de stora filmerna innan galan.

Hoppas att någon svensk kanal tänker visa den också.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav A bear » tis jan 23, 2007 16:19

noike skrev:Det här kan vara den tråkigaste nomineringslistan i mannaminne.

Ryan Gosling som bäste manlige är en kul (och välförtjänt) överraskning i alla fall. Men det går väl till Will Fucking Smith.

Bäste regissör? Antingen Iñarritú eller Eastwood, skulle jag tro. Det blir ju inte Scorsese, så mycket vet vi ju.

Och så nickar åt både "Children of Men" och "Pan's Labyrinth". Småtrevligt.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav noike » tis jan 23, 2007 16:21

Lite oväntat är att jag hoppas på en film med Mark Wallberg, Matt Damon och Leonardo Jävla DiCaprio i regi av Scorsese. Eller det kanske säger mer om vad jag tycker om resten av valen. Var är the Prestige i de tyngre klasserna?

Och Forest Whitaker borde vinna för Shield s5.

a bear: problemet är att de fick nickar och de var bra mycket bättre filmer än de som är i de stora priserna. Den trevliga bieffekten är att man behöver bara se en timme eller så, sedan är det bara dravel.
Senast redigerad av noike tis jan 23, 2007 16:27, redigerad totalt 1 gång.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav A bear » tis jan 23, 2007 16:26

Sant. Ungefär som jag trodde förra året kompenserar de lite för att de gett så många priser till homofiler och kommunistsvin och belönar actionfilmer, chick flicks och familjedramer. (Inte ett dugg till "Shortbus", märk väl.)

Dokumentärgenren kan bli lite småkul. Vågar de verkligen ge ett pris till Al Gore? Eller "Jesus Camp"?

EDIT: Skönt i alla fall att pekoralet "Black Dahlia" bara fick cinematografi, där den förhoppningsvis kommer att få rumpan sparkad av någon av de andra oändligt mycket bättre filmerna.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav sp1keout » tis jan 23, 2007 16:40

Undrar vem som tar hem Visual Effects.
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tis jan 23, 2007 16:42

sp1keout skrev:Undrar vem som tar hem Visual Effects.

Poseidon. De andra är för mycket leksaksfilmer.

Black Dahlia kanske får sympatiröster just därför. Hoppas inte.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav wyndham » ons jan 24, 2007 16:33

Jag är alltid löjligt intresserad av oscarsgalan, och jag tycker det finns mycket intressant att anmärka på. Otroligt otippat att Volver inte blev nominerad eftersom akademin alltid har tyckt om Almodovar. Jag hade nog gissat att Efter bröllopet skulle nomineras och jag tycker det var roligt, även om det inte är någon av Biers bästa.

Eftersom jag brukar invänta svenska biovisningar så är det många osedda, men vissa vinnare känns ganska säkra. Hellen Mirren och Forest Whitaker har tagit storslam på alla utmärkelser hittills, så jag tror nog dom går säkra. Risken att Will Smith får gå fram är nog minimal. Att det är Scorseses tur att vinna är väl lågoddsare nummer tre, men jag tycker själv att det vore rätt kul om han aldrig vann. Three six maffia: One. Martin Scorsese: Zero.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.


Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire
 
Inlägg: 2908
Blev medlem: 30 aug 2005
Ort: Umeå

Inläggav caffeineaddict » ons jan 24, 2007 16:37

Tja, jag har typ inte sett en film i de stora kategorierna än så jag tänker inte uttala mig. Jo, förresten, jag har sett The Queen. Den var bra, men inte superbra. Fast Helen Mirren kan få sin guldgubbe, hon var onekligen grym.

Jag säger Forest Whitaker som skådis. Om nu inte juryn börjar tröttna på att ge priser till biopic-huvudroller, men neeeee, det kommer aldrig hända.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav poser » ons jan 24, 2007 16:47

Jag orkar inte gå igenom listan men THE DEPARTED!

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav HeY » ons jan 24, 2007 20:01

poser skrev:Jag orkar inte gå igenom listan men THE DEPARTED!


The Departed är riktigt bra, den bör vinna; antingen den eller Babel. Tycker nästan lite synd om Brad Pitt, han hade ju verkligen fått upp förhoppningarna om att äntligen bli Oscar-nominerad. Han sade ju förra året att hans stora mål som skådespelare är att vinna en Oscar innan han dör, då han har varit i branchen så länge kanske han borde få belönas med en någon gång. Aja, jag bryr mig inte så mycket om Pitt, han får väl helt enkelt välja roller i riktigt dramatiska filmer och inte tappa hoppet, brukar ju oftast vara såna som blir nominerade.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » ons jan 24, 2007 20:07

HeY skrev:Han sade ju förra året att hans stora mål som skådespelare är att vinna en Oscar innan han dör


Oj, vilket patetiskt och tråkigt mål för sig själv och sin karriär. Lär leda till en hel del stentrista roller. Hoppas han aldrig får en bara därför.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » ons jan 24, 2007 20:08

caffeineaddict skrev:
HeY skrev:Han sade ju förra året att hans stora mål som skådespelare är att vinna en Oscar innan han dör

Oj, vilket patetiskt och tråkigt mål för sig själv och sin karriär. Lär leda till en hel del stentrista roller. Hoppas han aldrig får en bara därför.

Han kanske siktar in sig på en hedersoscar.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav HeY » ons jan 24, 2007 20:14

caffeineaddict skrev:
HeY skrev:Han sade ju förra året att hans stora mål som skådespelare är att vinna en Oscar innan han dör


Oj, vilket patetiskt och tråkigt mål för sig själv och sin karriär. Lär leda till en hel del stentrista roller. Hoppas han aldrig får en bara därför.


Håller faktiskt med, har alltid tryckt att de som blir nominerade och vinner Oscar är för det mesta för filmer som är halvtråkiga och inte speciellt utstående karaktärer. De filmer som jag gillar mest under ett år får aldrig så mycket som ens en nominering.

Men om det nu är hans mål så kan han väl få vinna en, så att han kan ta sig en lite roligare roller; kanske en Mr&Mrs. Smith 2; tyckte den första var väldigt underhållande (kan iofs har haft något med att jag dreglade över Angelina Jolie 99% av filmen :rolleyes: )

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » ons jan 24, 2007 21:28

Little Miss Sunshine och Abigail Breslin är inte tråkiga nomineringar.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Tam » ons jan 24, 2007 22:02

Hmm. Bara sett The Devil Wears Prada av alla nominerade filmer. Den hejar jag inte på.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav poser » ons jan 24, 2007 22:13

The Departed måste få något och Children of Men. Kanonfilmer!

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav HeY » ons jan 24, 2007 23:02

Illyria skrev:Little Miss Sunshine och Abigail Breslin är inte tråkiga nomineringar.


Har inte sett dem så jag kan inte instämma. Men som sagt håller jag med många andra, The Departed borde vinna någor. The Devil Wears Prada har jag också sett, men den är ingen Oscarvinnande film; även om Meryl Streep är bra i den (ganska klychig film - vilket är negativt).
Babel är helt okej också, men jag håller på The Departed.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » ons jan 24, 2007 23:02

Ja, Scorsese har ju lyckats bli film/regi-nominerad ett antal gånger nu på sistone för filmer som har varit långt ifrån några av hans bästa (även om jag kommer fortsätta hävda att såväl Gangs som Aviator ändå var redigt bra) så håller Departed nånstans i närheten av den kvalitet som jag hoppas på så kanske det är hans tur.

Å andra sidan lär jag ju vara en sucker för Babel också, tokälskar båda Iñarritus (jag felstavade det där helt, eller hur? Orka kolla...) tidigare filmer.

Det känns väl rent spontant som att det är dem det står mellan i Bästa Film-kategorin.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav HeY » ons jan 24, 2007 23:05

caffeineaddict skrev:Ja, Scorsese har ju lyckats bli film/regi-nominerad ett antal gånger nu på sistone för filmer som har varit långt ifrån några av hans bästa (även om jag kommer fortsätta hävda att såväl Gangs som Aviator ändå var redigt bra) så håller Departed nånstans i närheten av den kvalitet som jag hoppas på så kanske det är hans tur.

Å andra sidan lär jag ju vara en sucker för Babel också, tokälskar båda Iñarritus (jag felstavade det där helt, eller hur? Orka kolla...) tidigare filmer.

Det känns väl rent spontant som att det är dem det står mellan i Bästa Film-kategorin.


Iñárritu - du glömde en "´" ;)

Men annars tror jag du har helt rätt, det står mellan Babel och The Departed i bästa film kategorin.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » ons jan 24, 2007 23:09

HeY skrev:Iñárritu - du glömde en "´" ;)


Nåja, närmare än vad jag trodde...


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Eisa » tor jan 25, 2007 17:00

jag KRÄVER att ryan gosling ska vinna.
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav A bear » tor jan 25, 2007 17:29

Eisa skrev:jag KRÄVER att ryan gosling ska vinna.

You and me both. Ska vi åka till LA och börja muta akademiledamoter?
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Eisa » fre jan 26, 2007 10:43

A bear skrev:
Eisa skrev:jag KRÄVER att ryan gosling ska vinna.

You and me both. Ska vi åka till LA och börja muta akademiledamoter?



absolut, muta eller hota, vilket som går bra. själv är jag nog mest för att hota för då slipper jag förlora pengar eller dylikt.
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav Crashdummie » lör jan 27, 2007 13:07

Tam skrev:Hmm. Bara sett The Devil Wears Prada av alla nominerade filmer. Den hejar jag inte på.


Second that!

Eisa skrev:absolut, muta eller hota, vilket som går bra. själv är jag nog mest för att hota för då slipper jag förlora pengar eller dylikt.


Second that too! Hmmm, kanske man bor satsa p[ da mob-effect, dvs flera personer som gar o ser skrackinjagande ut. Hojta till ifall ni behover en extra man (eller tjej) - alla ursakter att aka till LA ar bra nog for mig... :D

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav Eisa » sön jan 28, 2007 16:55

Crashdummie skrev:
Tam skrev:Hmm. Bara sett The Devil Wears Prada av alla nominerade filmer. Den hejar jag inte på.


Second that!

Eisa skrev:absolut, muta eller hota, vilket som går bra. själv är jag nog mest för att hota för då slipper jag förlora pengar eller dylikt.


Second that too! Hmmm, kanske man bor satsa p[ da mob-effect, dvs flera personer som gar o ser skrackinjagande ut. Hojta till ifall ni behover en extra man (eller tjej) - alla ursakter att aka till LA ar bra nog for mig... :D



vad är det för fel på ditt tangentbord, carro?
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav Crashdummie » sön jan 28, 2007 20:07

Jag befinner mig i London Eisa, och deras tangentbord e knepiga o saknar vissa bokstaver... :rolleyes:

Btw, it's crashy, inte carro.. for det e val ey?

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav Eisa » mån jan 29, 2007 11:52

Crashdummie skrev:Jag befinner mig i London Eisa, och deras tangentbord e knepiga o saknar vissa bokstaver... :rolleyes:

Btw, it's crashy, inte carro.. for det e val ey?



haha, va? vad fan gör du i london din mupp?
nej, du är carro för mig och kommer alltid vara. antingen carro eller drangel, det är bara att välja ;)
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav carre » mån jan 29, 2007 12:37

Crashdummie skrev:Btw, it's crashy, inte carro.. for det e val ey?


nej. jag är inte carro. jag är carre.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Nästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron