AKS skrev:Fick precis ner piloten till Friday Night Lights. (Det tog sex minuter! Jag älskar min nya dator.) Jag ser den i morgon. Tror inte att det blir en serie att följa (high school + football) trots att jag tyckte att filmen (som enbart, jag skämtar inte, enbart handlade om football) var mycket bra. Men det ska bli intressant att se piloten ändå. Jag har hört mycket gott om den.
zap2it skrev:Despite low ratings, NBC has ordered two additional scripts for the high school football drama "Friday Night Lights."
That doesn't mean much, but at least it isn't a negative sign.
Despite some of the finest reviews for any new TV series in years, NBC's "Friday Night Lights" has struggled in its two airings. The series, which stars Kyle Chandler and was based on the book and film, drew fewer than 7.2 million viewers in its first airing and those numbers dropped by nearly a million for episode two.
Glorificus skrev:Neeej! Jag som trodde att jag kommit undan från att falla pladask för någon av höstens nya serier. Tills nu när jag har sett Friday Night Lights 1x03. Så bra! Grumble grumble. Om den här läggs ned blir jag ledsen.
Off skrev:Friday Night Lights! Sport/drama is the shit.
sp1keout skrev:Off skrev:Friday Night Lights! Sport/drama is the shit.
AMERIKANSK FOTBOLL??? :|
noike skrev:sp1keout skrev:Off skrev:Friday Night Lights! Sport/drama is the shit.
AMERIKANSK FOTBOLL???
ANY GIVEN SUNDAY!
Off skrev:AGS är som vi säger i danmark, smaddergod.
ey skrev:Off skrev:AGS är som vi säger i danmark, smaddergod.
lägg av, inte en jävel i danmark säger så förutom du.
Off skrev:ey skrev:Off skrev:AGS är som vi säger i danmark, smaddergod.
lägg av, inte en jävel i danmark säger så förutom du.
Gör dom visst. 40+arna iaf.
Jane skrev:So I'm finally watching the pilot of "Friday Night Lights." Fantastic. There's some lovely writing in there. There's a lot of that thing where you're being forced to make inferences about who people are and how they're connected without ever being told anything overt, and there's just enough info so you can get a handle on it without it ever feeling engineered. And overlapping dialogue, I'm always such a sucker for that and never feel like I use it enough. And strong regional voices and funny moments that never feel jokey. I finally had to turn it off. I'll go back to it later, but right now it's beating up my self-esteem. Sometimes watching something really good is inspiring. Sometimes it's paralytic, because you end up staring at your own words and muttering, "Why aren't you better?"
Glorificus skrev:Jag såg Friday Night Lights 1x05-06 igår natt. Det fortsätter att vara hur bra som helst... min absoluta favorit bland alla nya serier!
sp1keout skrev:Eftersom att jag (förmodligen) är ett av de största fansen av amerikansk fotboll här inne är det ganska pinsamt att jag inte sett den där serien än. Tack för mig
Glorificus skrev:[url=http://www.zap2it.com/tv/news/zap-nbcpicksupfridaynightlights,0,1105511.story]"'Lights' Keep Burning at NBC
Critically hailed series earns a full season"[/url]
Åh, jag blir så glad!! Och lättad! FNL!!!
Glorificus skrev:[url=http://www.zap2it.com/tv/news/zap-nbcpicksupfridaynightlights,0,1105511.story]"'Lights' Keep Burning at NBC
Critically hailed series earns a full season"[/url]
Åh, jag blir så glad!! Och lättad! FNL!!!
gaspode skrev:poser skrev:Friday Night Lights 109
I love this show!
Varför har vi ingen tråd?
Om du vet nån som är moderator och kollar på serien kanske den personen kan fixa det?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare