Friday Night Lights

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » tis nov 27, 2012 8:10

Jag så filmen innan serien och vet att jag tyckte om den, men jag har inte sett den efter att jag börjat se/sett klart tv-serien.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » tis nov 27, 2012 10:57

Det är en helt okej sportfilm, bland de bättre. Men den såklart inte mäta sig mot ens en säsong av teh awesomeness som är serien.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav HeY » ons feb 26, 2014 1:04

Håller på med en omtitt på netflix, är på andra säsongen nu (which is not as bad - or has gotten so far (2x01-05) - that people want to make it up to be. kan inte ha varit en överdrivet lång svacka då endast 10 avsnitt återstår av säsongen) men upptäckte att avsnitten i s3-5 ligger på ca 43 min. Sviker mitt minne eller var inte avsnitten ca 10 minuter längre de säsongerna (eller iaf någon av dem)?

Vad det bara på directv? Är de 10 extra fantastiska FNL minuterna för alltid borta? WHY!!!?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Föregående

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron