Friday Night Lights

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » fre dec 03, 2010 1:49

Så vi är 4 avsnitt inne i den nya, sista(!), säsongen och ingen av oss har kommenterat! What are we up to!? Jag har väl ingen bra ursäkt heller, men jag har inte sett avsnitt 3 och 4 ännu - ska se om de inspirerar mig till att kommentera.
Men jag är ändå intresserad av vad ni tycker! Håller det måttet? Är ni besvikna? Kommer serien lämna ett hål i ert hjärta?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » fre dec 03, 2010 8:09

Jag har bara sett första avsnittet av säsongen så det är därför jag inte kommenterat i alla fall, men jag är också nyfiken på (spoilerfria) intryck av säsongen hittills.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » lör dec 04, 2010 13:07

Jag tycker det är hopplöst att få vettiga releaser, så har också bara sett första avsnitten....funderade faktiskt på att invänta NBC sändningar och se den då istället.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav caffeineaddict » lör dec 04, 2010 16:00

Klipper inte NBC ner avsnitten längre?


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav HeY » lör dec 04, 2010 16:19

Ljudet brukar vara så lågt på avsnitten, men avsnitt 3-5 har varit betydligt bättre än 1 och 2 måste jag säga. Kan ju tänka mig att bilden är mycket bättre i NBC avsnitten dock. Jag tror inte NBC klipper ner avsnitten längre, eftersom de verkar vara normallängd på DirecTV nuförtiden. Det var nog bara säsong 3 som var förlängd för jag tycker avsnitten har legat runt 40 min ett bra tag nu.

Säsongen tycker jag generellt startade en aning svagt. Inte dåligt eller trist, men lite omotiverat. Hålet som de gamla karaktärerna lämnat har känts mer än vad det gjorde förra säsongen då så många ändå var kvar. Men jag tycker att de hittat bättre form nu och jag har dragits med mer. De "nya" karaktärerna börjar kännas mer motiverande, men vad håller Julie på med? Hennes delar tenderar att kännas oplacerade och omotiverande. Varje gång de klipper till henne på college har jag en tendens att bli förvånad: - Ja just det, Julie är ju fortfarande kvar! Det känns lite som om det blir ett avbryt från storyn - now, let's check in on Julie Taylor! Lite mer interaktion med Eric och Tamie tack - svara i telefon när de ringer! Och sluta ligga med en gift man.
Jag undrar när de gamla karaktärerna börjar dyka upp igen. Matt, Tim, Lilah, Tyra och Laundry - kom tillbaka!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav WillowGirl » ons dec 15, 2010 22:43

Den här serien är jag nyfiken på... hört jättebra om den. :]
Vad tycker ni?
Användarvisningsbild
WillowGirl
Minion
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 29 nov 2010

Inläggav HeY » sön feb 06, 2011 6:24

Såg precis 5x11-12 och tycker allt är så bra, så bra(!) och jag känner mig otroligt sentimental.
Fint med alla som kommit tillbaka. Det enda tråkiga är att Landry och Lilah inte är med, framför allt då de ju ska vara tillsammans med Tyra och Tim i slutändan. Istället blir det romans med Tim och Tyra, vilket väl inte skadar heller. De är fina ihop här, men den sentimentala FNL dyrkaren (och fjortisen) i mig ville ju att alla fina gamla par i serien skulle end up together. Det här blir väl dock mer realistiskt (de flesta människor brukar ju inte spendera resten av sina liv med den de var tillsammans med i high school - then again så var ju Tim och Tyra ihop i början av HS så... äsch!). Sedan vet jag ju inte vad som händer i sista avsnittet, eller efter serien för den delen --
Intressant med Erics och Tamis olika jobberbjudanden - egentligen tycker jag ju att Tami har rätt, men samtidigt vill man ju ha Coach i Dillon. Men precis som påpekades så högg ju Panthers honom i ryggen. Jobbig situation där.
Vinces pappa är en skitstövel. No shocker there. Och Matts mormor verkade verkligen mer borta än nånsin tidigare :(



Promo för sista FNL-avsnittet nånsin:



I don't want to say good bye! Now I'm sad :(
Senast redigerad av HeY tis aug 02, 2011 16:10, redigerad totalt 1 gång.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » sön feb 06, 2011 8:12

Det ska bli så fint att få se igenom hela S5 någon gång snart!


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav HeY » tor jul 14, 2011 18:57

Yay! Emmynomineringar!
Men det var inte det jag skulle säga, utan undrade mest om någon hört någon om en samlingsbox med alla (oklippta) avsnitten? Cuz write me up as a hella interested!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » tis aug 02, 2011 14:15

Mer FNL åt folket!

E!Online: Watch With Kristin skrev:Clear eyes, full hearts, big screen!

To say the Friday Night Lights series finale made all of us here at Watch With Kristin cry is an understatement (we have the snot-covered shirt sleeves to prove it). Eric (Kyle Chandler) and Tami's (Connie Britton) bittersweet send-off left us sobbing and smiling, wishing this wasn't goodbye forever.

Lucky for us, it might not be! We caught up with executive producer Peter Berg at NBC's TCA press tour, where he was promoting his new drama Prime Suspect, and we just had to get the scoop on Friday Night Lights big-screen dreams.

Like a lot of beloved shows (cough, Veronica Mars, cough), talk of a Friday Night Lights film based on the TV series seemed to begin as soon as the finale's credits rolled. However, unlike a lot of beloved shows with fans hoping for a big-screen return, Berg is actively pursuing the endeavor.

"We're writing a script. We've been meeting with [executive producer] Jason Katims the last couple of weeks," Berg revealed. "We have a real good script idea. We want to do it. We're very serious about doing it and we intend to do it."
Taylor Kitsch, Friday Night Lights NBC

So who would be returning for the Little Show That Could's hop to the silver screen? "We're hoping to bring Kyle and Connie back and some of the other characters, and introduce a whole bunch of new characters," Berg says. Coach and Mrs. Coach together on the big screen? Be still our Texas lovin' hearts. But seriously, give us Taylor Kitsch or give us nothing.

We're thinking Tim Riggins will have some role in the film as Berg says he loves working with Kitsch (who stars in Berg's upcoming film Battleship) and calls the actor "supertalented." In related breaking news: Water is wet.

Berg directed the original Friday Night Lights movie, which inspired his TV show, and he'll take the reins again for this new movie. With Britton returning again to play the coach's wife on the big screen, FNL has really come full circle.

Though he's currently writing the script, Berg says the film would focus "around Kyle and Connie" and "would pick up where the finale left off." Fans shouldn't worry about the film completely deviating from the show, saying, "We would figure out a way of getting back to our original roots."

"We have a really fresh, very original take on it," Berg continues. "We're very serious about wanting to do it." Well, that works out well because we're very serious about wanting to see it, Mr. Berg!

Berg couldn't give us a set time frame, but is hoping to start shooting the film "next year."

So there you have it FNL fans, your favorite show is heading (back) to the big screen. Squee along with us, won't you? Which old favorites would you like to see return?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav WillowGirl » tor aug 11, 2011 21:43

Har nu sett hela serien och jag kan inte annat än hylla den. Den slår inte Buffy och Angel men är ändå så otroligt bra. Omtyckbara karaktärer och soundtracket (Explosions in the Sky står för största delen av låtarna) går inte heller av för hackor. :extas:
Användarvisningsbild
WillowGirl
Minion
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 29 nov 2010

Inläggav sp1keout » fre aug 12, 2011 14:25

Bara för skojs skull och det faktum att jag inte har kollat på ett avsnitt på över 3 år, är det någon som har lust att ranka säsongerna?! Måste se de 3 sista... fan, 3 år, vad hände? :|
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » fre aug 12, 2011 15:54

Skulle nog behöva se om allt för att rangordna, och det ska jag göra när det släpps samlingsbox har jag tänkt. Men serien håller rakt igenom tycker jag absolut :)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » lör aug 13, 2011 17:29

Jag har några säsonger att se ikapp, galet nog eftersom det ändå är en av mina absoluta favoritserier. Men jag väntar också på en samlingsbox nu så att jag kan se allt från början till slut. :lovebunny:
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav fripp21 » sön aug 14, 2011 0:45

Spekulerar ni bara om en samlingsbox, eller vet ni att det ska släppas en sådan? Känns lite onödigt att köpa fler enstaka säsonger om det kommer en box...
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Glorificus » sön aug 14, 2011 2:05

Det har inte släppts några bilder eller annan info ännu, men det ska komma en R1-box den 4 oktober. :)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav fripp21 » sön aug 14, 2011 2:07

Ahhh
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav HeY » sön aug 14, 2011 2:59

Ja, känns ju som om FNL fått tillräckligt med cred vid det här laget för att intresset för en samlingsbox ska vara stort nog. Kan knappt bärga mig innan jag har den i mina armar :drool: :lovebunnier:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav WillowGirl » sön aug 14, 2011 10:21

Åh ja, en samlingsbox skulle vara välkommet. Gärna med lite 'osett-extra-material' :)
Även hört rykten om att det ska komma en film, med några av originalskådisarna.. =)
Användarvisningsbild
WillowGirl
Minion
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 29 nov 2010

Inläggav HeY » sön aug 14, 2011 14:03

WillowGirl skrev:Åh ja, en samlingsbox skulle vara välkommet. Gärna med lite 'osett-extra-material' :)
Även hört rykten om att det ska komma en film, med några av originalskådisarna.. =)


Jo, jag citerade en intervju om filmen lite längre upp. De håller på med manus och de vill verkligen göra det, så som det ser ut nu verkar det väldigt positivt :)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » tor sep 08, 2011 23:39

Har sett 1x01 till 1x17 på tre dagar.
Och jag är rätt förbannad på serien.
De flesta karaktärer riktigt riktigt dåliga. Verkligen inte trovärdiga. Så stereotypa som det bara kan vara.
Kanske ska det var så i en amerikanske serie?
Men i de amerikanska serier jag brukar gilla finns det sterotyper och sen de som verkligen bryter mot det normativa amerikanska. Och det är därför jag gillar dem.
Men i FNL är alla som de ska vara. Jocks, cheerleaders, nerds.
Är det ingen som berättat för dem att NERDS ARE IN!
Ännu värre blir det med trovärdigheten när de ena stunden visar hur allvarligt high school idrott tas. Och sen får någon 17 åring som super sig full varje dag innan klockan elva får vara med och spela.
Det skulle aldrig hända. För det är elitidrott vi talar om och de som inte presterar kickas direkt speciellt om det är pga av ngt sådant.
Sen tycker jag vädligt få av karaktärerna är sympatiska. Ok det är Texas. Där är de assholes.
Coach och fru Coach är väl kanske är de mest sympiatiska och det är intressant att se Coach kämpa med sina moraliska dilemman.
Riktigt intressant blev serien när rasismen togs upp, som berördes i första avsnitten och sedan återkom med storm senare, men det blåste över alldeles för fort.
Den karaktär jag finner mest trovärdig och även mest sympatisk är Tyra Colette (och det har inte bara med att göra med att adrienne palicki är toksnygg) Tyra är någon som inte accepterar Dillon och är stark nog att göra något åt det.
Nu har jag spoilat mig själv och sett att Tyra inte är med i alla avsnitt. Det gör mig jävligt förbannad.
Men mest förbannad är jag för att jag är fast i serien och kommer se hela skiten.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav HeY » fre sep 09, 2011 5:36

Min spontana reaktion på det du skriver är: ??????????????????

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » fre sep 09, 2011 7:10

Ja, det är min reaktion också. Men to each his own.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Matt » fre sep 09, 2011 7:50

Jag ska gå tillbaka och läsa era intryck av början av serien.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav sp1keout » mån jan 30, 2012 17:26

*skattar åt Matt*

Bra sagt, bra sagt
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis sep 04, 2012 7:16

I söndags såg jag och Kalle sex avsnitt av FNL S5. Igår såg vi de sista två. Jag är mycket nöjd med hur serien avslutades, i princip hela säsongen. Eller nästan i alla fall. I början var Julie Taylors grej med TA:en enbart kliché och irriterande, men då hon väl hamnade på hemmaplan igen, och när hon åkte till Matt, så känns det som att historien fick en poäng som i alla fall övergick klichén.

Det är inte ofta som jag bara vill fortsätta att se sex avsnitt av en serie på raken, jag hade lätt sett de avslutande två på söndagen också om jag inte behövde jobba dagen efter. Men jag blev väldigt engagerad i historien och väldigt sentimental.

Väldigt, väldigt fin serie som haft sina svagare ögonblick, men inte så många. Kyle Chandler och Connie Britton är verkligen fantastiska!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » tis sep 04, 2012 8:41

Det var fantastiskt fint. Mesta gråtserien. Sen satt jag och läste en tråd på TVClub igår där folk nämnde sina favoritögonblick. Då snyftade jag lite mer. Det har funnits så jävla mycket bra.

Last couple of weeks I've been giving you hell, and not once have you come to me and complained. And then, then you got it where you're protecting my daughter and you're not letting me think bad of her, and you again you don't say a word, not a word. And I'll tell you something, not as a coach, but as a father. You realize what an honorable thing that is? That is very honorable.

Chandler & Britton är alldeles tveklöst den bästa skildringen av ett realistiskt, fungerande äktenskap någonsin på TV. Jag vet inte ens vilka andra som skulle komma i närheten.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » tis sep 04, 2012 18:27

caffeineaddict skrev:Chandler & Britton är alldeles tveklöst den bästa skildringen av ett realistiskt, fungerande äktenskap någonsin på TV. Jag vet inte ens vilka andra som skulle komma i närheten.


Alldeles, alldeles fantastisk skildring på alla sätt och vis!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav WillowGirl » tis nov 27, 2012 0:19

Connie Britton är helt fantastisk. I allt hon gör.
Användarvisningsbild
WillowGirl
Minion
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 29 nov 2010

Inläggav Matt » tis nov 27, 2012 0:20

Såg filmen häromveckan. Tyckte den var ganska tråkig.
Kanske hade varit bättre om man sett den innan serien.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron