Friday Night Lights

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Re: Friday Night Lights

Inläggav fripp21 » tor feb 28, 2008 14:20

Jo, det var en annan sak. Är detta rätt ställe att fråga om råd gällande dvd-box över Säsong 1? Det verkar finnas en box om 5 skivor på R1 och en box om 6 skivor på R2. Jag antar att det finns mer extramaterial på R2-boxen? Men det är darnigt svårt att hitta specar. Jag är ute efter den box med mest extramaterial, såsom commentaries, faturettes etc.

Tackar på förhand.

R2:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3440422/Friday-Night-Lights-Season-1/Product.html
http://www.amazon.co.uk/Friday-Night-Lights-1-Complete/dp/B000VA3IY4/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1204201035&sr=8-1
R1:
http://www.amazon.com/Friday-Night-Lights-First-Season/dp/B000RF1QE2/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1204200988&sr=8-1
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Re: Friday Night Lights

Inläggav noike » tor feb 28, 2008 14:26

Jag tror att det är samma innehåll men färre avsnitt per skiva. Skivorna på R1:an är rätt fullpackade på det sättet. Så bara bortklippta scener och en featurette.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Illyria » tor mar 06, 2008 6:21

Säsong 3 is in the bag, verkar det som!

NBC Picking Up 'Friday Night Lights' After Partnering With DirecTV

I'm told that Jeff Zucker, Marc Graboff and Ben Silverman had been searching for a way to renew the critically acclaimed but low-rated Friday Night Lights for a 3rd season in a way that would still make financial sense. The answer came in a deal with DirecTV, now owned by John Malone's Liberty Media. Clearly Malone is looking to offer exclusive content to his satellite subscribers to distinguish DirecTV from its rivals on a content as well as price basis. "It's an innovative deal where NBC found a partner who will share costs and exhibition windows," an insider explained to me. So both NBC and DirecTV will be airing Friday Night Lights across multipurpose platforms.

Ausiello kommenterar:
Friday Night Lights Renewal Rumor: It's (Pretty Much) True!

There's no deal... yet.

That's what my sources over at the Peacock are telling me in response to a Deadline Hollywood Daily story claiming NBC has picked up Friday Night Lights after partnering with DirecTV. That said, the buzz is that an agreement has been reached and is essentially just awaiting a signature. To which I say, ohymygodthankyoujesus!
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Tob » tor mar 06, 2008 8:25

Jaaa!! Vilken start på morgonen. Knappt att man ens vågade öppna tråden, för kunde ju varit motsatta nyheter ;)
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav adolvsson » tor mar 06, 2008 8:53

Clearly Malone is looking to offer exclusive content to his satellite subscribers to distinguish DirecTV from its rivals on a content as well as price basis. "It's an innovative deal where NBC found a partner who will share costs and exhibition windows," an insider explained to me. So both NBC and DirecTV will be airing Friday Night Lights across multipurpose platforms.

Okej, bortsett från det mest uppenbara i dom här skitljusa nyheterna, är det här en enormt intressant och fullständigt logisk (om än lite senkommen, men hey, det är storbolag vi pratar om här) utveckling, som säkert kan visa sig positiv även för andra nerläggningshotade kvalitetsprogram i framtiden. Som intresserad av ny teknik och dess effekter ska det bli riktigt spännande att se mer exakt hur inverkan, stor eller liten, kan tänkas komma bli.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tor mar 06, 2008 9:54

Trots inget bläck på kontrakten: yay! Nu måste det bara hamna där annars vet i fan vad jag gör.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav caffeineaddict » tor mar 06, 2008 10:12

CLEAR EYES! FULL HEARTS! ...ja ni vet...

*skutt*


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav CheeseGuy » tor mar 06, 2008 10:17

Jag tar det lite försiktigt innan det är definitivt, men JAAA!
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav poser » tor mar 06, 2008 13:53

Jag vill se pappret signerat, I BLOD!

Go team FNL!

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav sp1keout » fre mar 07, 2008 1:40

Fniss!
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav fripp21 » tis mar 11, 2008 14:34

Otroligt trevliga nyheter!

Hoppas nu bara att det blir av också.
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav HeY » fre mar 28, 2008 23:39

YAAAY! :extas:

It's Official: 'Lights' is coming back

NBC's Friday Night Lights will, indeed, be returning for a third season, according to series star Kyle Chandler.

I recorded an interview with Chandler yesterday for an upcoming edition of NPR's Fresh Air with Terry Gross, and Chandler confirmed that a deal to spread costs and continue the series had been struck. All that was left, he said Wednesday, was to "dot the i's and cross the t's." He was scheduled, and planning, to report back to Austin in June, he said, to start filming season three on location.

Thanks to Fresh Air executive producer Danny Miller for letting me share that breaking news in advance, making it the first official TV WORTH WATCHING exclusive. And thanks, Kyle, for a very intimate and honest interview. When it's got a scheduled air date (sometime in the first two weeks of April, most probably), I'll spread word.

The word that Friday Night Lights, one of TV's best dramas, will be back, though, was too good not to share.


SOURCE: http://www.tvworthwatching.com/blog/200 ... cs-f.shtml

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav poser » fre mar 28, 2008 23:47

:roadkill: :unlove: :drool: :sacrificebunny: :blushbunny: :extas: :psychobunny: :monsterhug: :lovebunnier: :gimpbunny: :emo: :devil: :cat: :popcorn: :angry: :lovebunny: :| :?: :!: ;) :rolleyes: :twisted: :evil: :) :( :o :eek: :? 8) :x :P :oops: :cry:

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav noike » lör mar 29, 2008 0:02

poser skrev::roadkill: :unlove: :drool: :sacrificebunny: :blushbunny: :extas: :psychobunny: :monsterhug: :lovebunnier: :gimpbunny: :emo: :devil: :cat: :popcorn: :angry: :lovebunny: :| :?: :!: ;) :rolleyes: :twisted: :evil: :) :( :o :eek: :? 8) :x :P :oops: :cry:

Dito.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » lör mar 29, 2008 1:43

Ah! Jag visste väl att det var en sommarserie jag glömt. Jag var ju riktigt förtjust i FNL-piloten (och filmen är väldigt bra också), men har sparat säsongerna på hög sen dess. Så i sommar blir det The Wire S4 och S5 samt FNL S1 och S2. I won't have a life!! YAY! :extas:
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » lör mar 29, 2008 1:46

AKS skrev:Så i sommar blir det The Wire S4 och S5 samt FNL S1 och S2. I won't have a life!! YAY! :extas:

:drool: Best god damn summer ever. At least since the last one.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » lör mar 29, 2008 1:48

Very indeed! :D
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » lör mar 29, 2008 12:54

Jag och Fredrik yayar högt! :) :lovebunnier:


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav sp1keout » sön maj 25, 2008 14:14

2o2

O herregudarnas vad bra det här var. Gråter och småler om vart annat
Landry och Riggins är bäst
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav sp1keout » tis maj 27, 2008 18:24

Äntligen! 2o6
Saknade The Smash, äntligen kom han och var cool. Han är så jävla cool. Men Tyra är bäst än så länge.

Eller när Santiago pucklar omkull Riggins "Sorry man",(smash garvar) "dun apologize dude" AAHAHAHAHA, ÖGONBLICK!
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » ons jul 09, 2008 11:30

Har ni sett detta?

(spoiler castnyheter s3) I've been dreading this day. Ever since Friday Night Lights' odds-defying renewal (thanks, DirecTV!), pessimistic fans like myself have been waiting for the other cleat to drop. And now we can stop waiting. Sources confirm to me exclusively that two of the show's MVPs, Gaius Charles (Smash) and Scott Porter (Jason), have been taken off contract and will only appear on a recurring basis in Season 3. Although NBC isn’t talking, I’m told the decision was made for both budgetary and creative reasons.

Total bummer, I know, but not a complete surprise. In the case of Smash, executive producer Jason Katims conceded that finding a way to justify hanging onto his college-bound running back would be difficult. “The Smash story definitely creates a challenge for us,” he told me back in May. “He will presumably have graduated [when we return in the fall]. It's definitely going to require some finessing and the right balance between taking the right amount of poetic license, but not doing anything that would question the authenticity and believability that is so important to our show.”

Similarly, maintaining the viability of Jason – the Panthers' ex-starting quarterback who was left paralyzed by a Season 1 injury – has also presented challenges. One possible exit strategy has Jason leaving Dillon to start a new life with his pregnant girlfriend.

One thing you can be sure of: Katims remains committed to bringing both characters' storylines to a satisfying conclusion. As one insider assures, "He has too much respect for the fans — as well as both actors — to leave them hanging like that."

I would expect nothing less from Katims. But enough about me, I’m anxious to hear from you, my fellow FNL loyalists: Sad to see Smash and Jason go? Comforted by the fact that they’ll at least be around long enough to wrap up their storylines? Praying FNL gets some long overdue Emmy love when nominations are announced next Thursday?

Source: ausiellofiles.ew.com


Jag måste säga att jag inte håller med om att det är en "total bummer". Utav alla är dessa mest expendible för mig.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » ons jul 09, 2008 11:34

Jag har ju bara sett till 1.18, men för mig var det nog en bummer. Som sagt, S2 kan kanske ändra det... Inte för att det är positivt, men ändå.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » lör aug 16, 2008 0:25

2.01: Bra säsongsinledning, men inte i närheten av de många toppavsnitten i S1. Jag har främst två invändningar:

1) Naturligtvis var den nye tränaren tvungen att vara precis... så där. Hoppas de utvecklar karaktären mer framöver och att han inte bara är den stenhårde och elake ledaren.
2) Dråpet/mordet. Först var jag ytterst tveksam till Tyra/stalker-grejen. Sen hände detta. Jag vet inte vad jag tycker om det egentligen så det är nog inte en invändning i detta läge. Bara ett stort frågetecken beroende på hur det utvecklas. Men jag är inte gosh wow över det och "mörkret" i detta läge. Mer tveksam faktiskt.


(edit) Jesus, vilka dåliga genomsnittsbetyg avsnitten har på IMDb!! :eek: Måste vara många "antiröstare" där. För genomsnitt på 3.6 och 4.3 är ju bara sjukt. (/edit)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » lör aug 16, 2008 10:56

2.02: Säsongen fortsätter bra. Jag gillar hur de använder mordet/dråpet. Att de använder den på ett realistiskt vis och, i alla fall inte hittills, har slängt in en polisutredning. Jag hoppas personligen att det aldrig kommer dit (att ingen hittar kroppen) utan att vi bara får se hur mordet/dråpet trots allt påverkar Tyra och Landry.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » sön aug 17, 2008 12:32

2.03: Bäst hittills denna säsong? Antagligen. Inte lika mycket gråt som i förra avsnittet (från karaktärerna då), men ändå väldigt laddat.

Jag gillar Street/Riggins-scenerna. Konstig vänskap det där.

Julie... Vad är det med henne? Avundsjuk på en bebis då man är 16/17? Patetiskt. Verkligen. Och det är ju inte så att pappa lämna dem helt heller så jag köper inte hennes barnsliga, bortskämda beteende. Vad håller de på att göra med den karaktären? Hon har aldrig varit en favorit, men hon börjar bli avskyvärd nu under denna säsong.

Vad har Buddy Garrity för plan för att få tillbaka coach Taylor? Nyfiken!

Lyla och Riggins var jag över under S1. I so do not need to go back there. Totalt ointresserad är jag av den karaktärskombinationen.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » sön aug 17, 2008 15:01

2.04: Sämst hittills denna säsong IMO. Fortfarande bra, men inte alls vad jag förväntar mig av FNL.

Precis som jag skrev efter 2.02 dock: hoppas fortfarande på att det inte blir en polisutredning utan att det är Landry och Tyra och hur de hanterar det som hände som det kommer att fokusera på framöver också.

Coach är tillbaka! YAY!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » sön aug 17, 2008 15:55

2.05: Back on track igen. det enda jag har ett problem med är Street/Lyla/Riggins. Tyckte hela Mexico-grejen var tråkig.

Jag älskar Landry!!! :lovebunny: Fy fan vad smärtsamt det var då Tyra sa: "Take a look in the mirror. I don't know what I was thinking with you." Så grymt sagt, men hon känner ju naturligtvis att hon inte hade ett val. Att hon var tvungen att vara elak för att han då förhoppningsvis inte vill ha henne. Get it over and done with. Men smärtsamt, minst sagt.

Yay till Matt som dumpade Julie!! Precis vad hon förtjänade faktiskt.

Coach och Tami. Coach wantning the sex. Så underhållande b-story i detta avsnitt.

Jag vet inte varför, men jag är betydligt mer engagerad i själva fotbollen denna säsong. Tyckte det var riktigt spännande att se detta avsnitts match. Och jag älskade att Landry fick spela och hyllades, men ändå inte gjorde den perfekta matchen.


Bring on more eps!!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » sön aug 17, 2008 18:08

2.06: Jag har läst lite gamla kommentarer och ser att de flesta verkligen tycks gilla detta avsnitt föruutom att en del har problem med Landry-grejen. För mig var det dock något av en besvikelse och sämst hittills denna säsong. Så hittills har det varit fyra bra-->suveräna avsnitt och två mindre bra. Det är ju ett fint report card ändå, men jag hoppas att 2.07 är bättre.

Landryhistorien utvecklades här till exakt det jag inte ville: utredning, ännu mer problem. Hoppas det stannar här då det gäller utredningen, men polisen kommer ju att undra var sjutton Landrys bil är naturligtvis.

Förstår inte poängen med Tamis syster. Verkligen inte. Ja, ja... kanske blir nåt framöver.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » tis aug 19, 2008 21:55

2.07: Helt okej avsnitt. Inte det svagaste för mig (som en del skrev då det begav sig). Dock inte ett av de bästa heller. Mellanavsnitt mao.

Santiago kan bli intressant. Hans första riktiga säng. *heart breaks*

Nej, nej... Bara det inte blir nån grej med Julie och läraren. Ö.h.t. har jag väldigt svårt för såna storylines med lärare inblandade och dessutom är det ju en grym kliché. Det som inte skulle vara en kliché är om Julie blir intresserad (kan ju inte vara alltför ovanligt), men att läraren är totalt ointresserad och ser till att markera det på en gång då han inser. Men nja... jag vet inte var denna storyline är på väg, men hittills gillar jag den inte.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » ons aug 20, 2008 18:02

2.08: Nja, säger jag. Ser att många gillar detta avsnitt, men jag tyckte att det kändes splittrat och ganska oengagerande.

Att Landry erkände på slutet gjorde mig dock enormt sugen på att se fortsättningen, men jag ska dra ut på det litegrann och spela tv-spel eller nåt först. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron