Friday Night Lights

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav noike » lör okt 13, 2007 15:39

2.02 :popcorn:

Med tanke på hur mycket folk grät under avsnittet hade jag kunnat göra ett Party of Five-skämt, men det går inte. För Po5 var rätt dåligt och det här är inte dåligt någonstans.

Bara Smash som är glad. Hoppas han får ont snart.


Nu är jag ännu mer trasig än tidigare, men jag gillar det. I varje fall den tillagda trasigheten.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tob » lör okt 13, 2007 16:45

(spoiler 2.02) Jason kändes glad och lättad efter samtalet med Ms Taylor. Fast det är ju så ytligt. En illusion bara.

Act like a man!

Thyra/Laundry scenerna är bäst nu.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav HeY » lör okt 13, 2007 19:21

Tob skrev: (spoiler 2.02) Thyra/Laundry scenerna är bäst nu.


Ja shit, deras scener är verkligen skitbra. Slutet var nog en utav de bästa scenerna (emotionellt sett) i serien - jättejobbig verkligen. :cry:
Detta avsnittet var verkligen hur bra som helst.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Buffster » lör okt 13, 2007 19:34

FNL! :lovebunny:

Fan vad jag älskar den här serien.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav Glorificus » lör okt 13, 2007 19:49

Ja. FNL! :lovebunnier:

2x02 var också underbart bra.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav caffeineaddict » lör okt 20, 2007 10:46

(spoiler 2.03) 2.02 var inte illa, men kanske inte så "all that" som FNL kan vara. Det här däremot.

Landrys pappa i bakgrunden när Tyra klättrar ut genom fönstret var så snyggt gjort, de hade kunna göra det till ett pinsamt slapstick-ögonblick, men det bara... hände (BTW är pappan perfekt castad, Morshower ser verkligen ut som att han kunde vara Landrys pappa. And I do love me some Morshower. Heh... "more shower", undrar hur många dåliga skämt byggt på det han har fått höra?).

"I don't want Glenn over at the house with his hands in my wife's icebox!" :D

"Tip of the iceberg, stairmaster's your friend."

Landry och äpplet!

Och så Your Hand in Mine-versionen över träningen... ooh. Det känns jättekonstigt att säga det här, men jag tror jag saknat fotbollen en del i de första två avsnitten. :eek:

Dock finns det en skamligt dålig karaktär/sidohandling: sjuksköterskan i Sarecen-huset. Where the fuck kom DEN handlingen ifrån? Klumpigt skriven, jobbig och osannolik karaktär. Jävla frustrerande, särskilt i en serie som håller så hög klass i övrigt. Och så Guatemala-versionen av Tulle lille... *snark*

"I feel closer to God when I'm with you." Religiös pickup-line #1! :D

"I don't have time to take advice from the team mascot." Yeeeah, Hank Jennings is going away soon.

Chandler och Britton är otroliga tillsammans. Chandler överhuvudtaget är ofta för bra för ord... Emmydags?

"I sure as hell hope I don't regret this..."


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Glorificus » lör okt 20, 2007 13:57

Vill se, vill se, vill se! Men jag har inte ens avsnittet än. Blir att se det med brat i kväll istället. Åh, FNL, det är så bra!
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav HeY » lör okt 20, 2007 14:33

Jag vill också se, men jag ska försöka hålla mig till ikväll.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav CheeseGuy » lör okt 20, 2007 15:29

2.03 kan vara vara det bästa TV-avsnittet sen The Shield 6.03. Ja, kanske till och med bättre än nya Dexter.

Och vad caffe sade, rätt exakt.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav noike » lör okt 20, 2007 15:54

CheeseGuy skrev:2.03 kan vara vara det bästa TV-avsnittet sen The Shield 6.03. Ja, kanske till och med bättre än nya Dexter.

Och vad caffe sade, rätt exakt.

Jag andrar det första och tredjar de andra.

Som Clay Davis sa bäst: sheeeeeeeeeit. :popcorn: :emo: :lovebunny: :unlove: :lovebunnier: Gick igenom hela känsloregistret, satan vad bra.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav HeY » lör okt 20, 2007 17:49

CheeseGuy skrev:2.03 kan vara vara det bästa TV-avsnittet sen The Shield 6.03. Ja, kanske till och med bättre än nya Dexter.

Och vad caffe sade, rätt exakt.


Varför säger du så!? Snacka om slag under bältet :rolleyes:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » lör okt 20, 2007 20:07

2z04
Nu har jag sett avsnittet, kunde inte hålla mig längre. Otroligt bra! Det är helt otroligt hur intensivt allt känns i varje scen.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav poser » lör okt 20, 2007 20:08

Åååh, så sugen jag blev nu. Men jag kommer inte kunna se det nu!

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav poser » lör okt 20, 2007 21:36

Jag såg det ändå, fan va bra det är.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav The Buffster » sön okt 21, 2007 12:33

:lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny:

Jag älskar det! Vilken jävla serie!

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav adolvsson » sön okt 21, 2007 15:44

2x03
Vad Sanna sa.

Nog sagt.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » sön okt 21, 2007 23:03

Äntligen har jag sett senaste avsnittet. Jag tycker om denna serien så ohyggligt mycket. Så många storylines som är så engagerande hela tiden. Det blir påfrestande.

Så jäkla roligt att Laundry har defintionen av integralbegreppet på sin tröja. Det är så underbart nördigt att jag vet inte vad.

:lovebunny:
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav The Buffster » mån okt 22, 2007 10:06

Tob skrev:Så många storylines som är så engagerande hela tiden. Det blir påfrestande.

Jag vet. Ibland känner jag nästan att jag bryr mig för mycket, det är så att jag knappt klarar av att titta. Fast mest är det underbart såklart, att serien har så enormt många karaktärer som jag älskar. När man känner sympati för någon som Buddy då vet man att det är en bra serie.

Tob skrev:Så jäkla roligt att Laundry har defintionen av integralbegreppet på sin tröja. Det är så underbart nördigt att jag vet inte vad.

Haha, min brorsa som ibland är om möjligt ännu nördigare än jag, tyckte också att det var jätteroligt.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav Tob » lör okt 27, 2007 18:47

(spoiler 2.04) Mycket som är i rörelse. Lyla skall ta sitt ansvar som kristen och hjälpa. Så jävla hel ylle. Undra hur selektiv hon är i det hela.... för Jasons operation kan gå riktigt illa. Så mycket förhoppningar och förväntningar på det hela.

Coach Taylor är tillbaka på allvar, antagligen med samvetskval med tanke på ..i have a family too...remember that... ouch. Annars känns det jävligt bra att han är tillbaka på allvar. Dags att börja skrapa ihop sin så kallade familj.

Laudry/Thyra var som vanligt bra. Jag gillar verkligen att vi slipper en mordutredning på detta. Jag tolkade det så iaf. Det kändes som en bra lösningen.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav HeY » lör okt 27, 2007 20:15

Tob skrev: (spoiler 2.04) Laudry/Thyra var som vanligt bra. Jag gillar verkligen att vi slipper en mordutredning på detta. Jag tolkade det så iaf. Det kändes som en bra lösningen.


2x04 - Denna serien är så jävla bra!
Jag håller med dig. Det är mycket intressantare att se hur Tyra och Landry kommer att ta hela den här upplevelsen och hur allt det kommer att utvecklas. En utredning skulle mest kännas krystad och jobbig, särskilt med tanke på att ingen av dem förmodligen skulle råka så illa ut ändå med tanke på att jag skulle gissa att serien inte vill göra sig av med karaktärerna. Så att om de förmodar att det var självmord skulle passa perfekt, men det kan ju alltid bli så att vi får en utredning iaf, men jag hoppas att vi slipper det.

Allt det andra var bra det också, men jag kan inte bestämma mig för vad jag vill ta upp, allt! Jag undrar hur operationen kommer att gå / inte gå, det är väl det som vi får se nästa vecka.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » lör okt 27, 2007 20:19

2.04 Jag gissar på att operationen kommer gå åt helvete. Det är inte en serie som kommer tillåta mirakel hur som helst. Däremot hoppas jag att den för Lyla, Riggins och Jason närmare varandra igen. Massor med krossade förhoppningar på alla fronter.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Glorificus » sön okt 28, 2007 0:46

2x04
:lovebunny: :lovebunny:
Jason och Tim i Mexiko! Först på hotellrummet efter en vecka utan att Tim har fått ha kul... sen Jason och trottoarkanten... och Tim med polisen, haha... följt av karaoke night! "I'm gonna walka, I'm gonna walka..." Fantastiskt tragikomiskt. :D :lovebunny: Läkarbesöket och Tims samtal till Lyla tycker jag också gjordes riktigt bra.

Buddy Garrity som försäkrar ex-frun om att han tar hand om Lylas fängelsevän = humor.

Det är en lättnad att ha Coach Taylor tillbaka där han hör hemma, även om det gick väl snabbt att bli av med den andre tränaren. Blir intressant att se alla slitningar behandlas ordentligt (förhoppningsvis) nu när han är där hela tiden. Jag är helt okej med att det inte blir bra på en gång. Ångest! Drama! Känns inte som att någon har en lätt tid framför sig...

Håller med om att mordhistorien är intressant så länge det handlar om karaktärerna och inte svävar ut i en polisutredning. Landrys pappa verkar få en större och större roll i utvecklingen av hela den historien. Han borde ju åtminstone ana att Landry kanske hade nåt med mordet att göra om det fanns ett hot mot Tyra.


Ska man vänta en hel vecka på nästa avsnitt? Vill se mera nu!
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav noike » sön okt 28, 2007 23:49

The House Next Door http://mattzollerseitz.blogspot.com/ skriver om avsnitten i säsong två! De har inga snabblänkar ute i sidan än vilket är lite trist men det kommer säkert. Texterna de skrev om the Wire var riktigt bra, där folk från serien (även David Simon själv) kommenterade och la sig i diskussionerna ibland. Så ribban är rätt högt satt, men jag tror de klarar av att behandla FNL precis lika bra.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav unehed » lör nov 03, 2007 14:06

Jag är nu officiellt TOTALT nerknarkad i Friday Night Lights. Har inte kännt såhär starkt för en serie på mycket, mycket länge!

205

Landry/Tyra :cry:
Användarvisningsbild
unehed
Minion
 
Inlägg: 73
Blev medlem: 12 jun 2004
Ort: Norrköping

Inläggav poser » lör nov 03, 2007 16:56

2.05

Mitt hjärta blöder för Landry. Den här serien ger mig rysningar så bra den är. Give me more!

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav HeY » lör nov 03, 2007 20:04

Love :lovebunnier:
Senast redigerad av HeY ons feb 26, 2014 0:03, redigerad totalt 1 gång.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tinder » sön nov 04, 2007 16:12

Serien fortsätterer verkligen i säsong 2 att visa att den är en av de bästa serierna som går just nu.

2x05
Dock har jag hela tiden varit skeptisk till upplägget att Landry tog ihjäl någon. Direkt när det hände så kunde jag inte se att man kunde få ut nått alls som jag skulle gilla av den ploten då detta är en så stor sak så det skulle kunna inte bara förändra Landry och Tyra till tråkiga endimensionella depresiva vrak i säsonger framöver utan även dra in en jobbig polisutredning med allt vad det innebär.
Det är inte det att det är en mörk plot med mycket svärta i sig som jag har problem med utan att det är så svårt att göra det hela bra och att det är så stor sak så misslyckas man så förstör det mycket.
Kommer de undan och hämtar sig från det hela är det lätt att man börjar tycka att det hela sköts för lättvinnigt och att karaktärerna inte påverkats nog mycket så det hela känns overkligt alternativt att karaktärerna upplevs oempatiska.
Å andra sidan om de kommer undan men inte klarar att hämta sig från vad de gjort så förstörs karaktärerna på ett sätt för alla andra möjliga användningar, de blir för starkt knutna till bara denna ploten.
Å tredje sidan om de åker dit så blir det fängelse med allt vad det innebär, vilket om det sköts bra kan bli intressant men även det förstör karaktärernas möjligheter till en mängd andra framtida plotar.

Lyckligtvis måste jag erkänna att hittills har jag haft fel, man har skött det galant och man har lyckats göra mycket bra TV av det hela. Men är fortfarande tveksam till plotupplägget, känns fortfarande som att det hela när som hellst kan svänga och föra denna delhandling och involverade karaktärer till något som jag inte vill se. Önskar att jag kunde lita helhjärtat på FNL teamet och att de klarar att fortsätta göra skitbra TV av det hela för av vad de visat hittills med serien så borde jag inte behöva vara orolig.
Spike: Quickly, to the Angel-mobile, away!
Angel s01e03
Användarvisningsbild
Tinder
Scooby
 
Inlägg: 826
Blev medlem: 04 jan 2004

Inläggav Tob » sön nov 04, 2007 17:52

(spoiler 2.05) Jo, håller med Tinder, låta ett par 17 åringar ha ihjäl någon är helt klart en komplicerad plot. Svår balansgång att få det trovärdigt och inte alltför konstuerat. Sen tänker jag nog inte så mycket på vad den slutgiltiga domen kommer bli, fängelse, ej fängelse osv. utan mer på vad som händer mer personerna på vägen. Är skildrigen av det som händer bra så, tja, fantastsikt och hittils tycker jag man har lyckats väldigt bra. Laundry/Tyra är verkligen smärtsamt bra. Väldigt skönt att man håller det på en låg nivån. Det som förde dem samman är det som slutgiltigen drar dem ifrån varandra. Gillar det skarpt. Scenen mellan Tyra och Laundrys pappa var verkligen, shit.

Detta var kanske det bästa avsnittet hittils i säsongen. För i princip alla storylines som behandlades kändes klockrena. Lyla/Jason/Tim blev precis så bra som jag hoppades på. Scenen på båten, när Jason kommer i insikt och hoppar av båten, så galet bra. Just det. Middagscenen mellan Smash, Matt och Coach Taylor med payoffen mot Coach Taylor. Och sen då Matt och Julie naturligtvis. Ja, det går nog rada upp det mesta, skulle jag...tro :)
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Glorificus » mån nov 05, 2007 0:14

2x05
:lovebunnier:
Suveränt bra avsnitt!
"You makin' fun of cripples now?"
Allt med Riggins/Street/Lyla. :lovebunny: Den dynamiken är så bra.

Coach Taylor och 6-veckors-uppvaktningen. :D Och Saracen och Smash när de åt middag hemma hos Coach!

Tyra/Landry-scenerna gillade jag, men att Landry plötsligt är stjärna på fotboll känns överkonstruerat. Det hade räckt med att han höll det där talet och inspirerade de andra spelarna. Men de vill väl få upp honom på toppen för att möjliggöra kontraster med vad som nu ska hända framöver.

Bra att Matt sa ifrån till Julie. Hon har varit en sån brat (;)) den senaste tiden, så det är bra att Matt inte låter henne göra hur hon vill. Men jag hoppas ändå det blir de två senare.


Edit: Alltså, Kyle Chandler. Hur bra är han inte?! Galet.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav LauraP » mån nov 05, 2007 0:35

2x5

ja, så galet bra avsnitt!!! Jag håller med er här över med att man sitter lite och oroar sig över mord-ploten, men bortsett från det är allt just nu väldigt bra!!!

åh, vad långt det känns till nästa avsnitt!!
Is this desire?
Användarvisningsbild
LauraP
Zeppo
 
Inlägg: 2823
Blev medlem: 29 sep 2006
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron