Heroes

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » lör okt 27, 2007 20:20

Vad skönt att det fortfarande finns några som fortfarande gillar Heroes. Det verkar som om så många ger upp att det nästan kändes som om det bara skulle vara jag kvar snart :(

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav RalfiParpa » lör okt 27, 2007 20:58

Jag älskar fortfarande Heroes men har tagit mitt Heroes-snack till ett annat forum. Folk här är så anti.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav adolvsson » lör okt 27, 2007 23:43

RalfiParpa skrev:Folk här är så anti.

Nej, det är vi inte!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tam » sön okt 28, 2007 0:00

RalfiParpa skrev:Jag älskar fortfarande Heroes men har tagit mitt Heroes-snack till ett annat forum. Folk här är så anti.

Jag förstår dig. Orkar sällan läsa i den här tråden heller. Folk är så trista här.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav AKS » sön okt 28, 2007 0:20

Vi är inte alls trista. Medan ni tittar på Heroes festar vi.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav lilith » sön okt 28, 2007 0:36

Tycker också alldeles för många klagar en massa. Som i Veronica Mars-tråden. Det var riktigt ledsamt.
Fortsätter man se en serie så gillar man den väl?
AKS festar hellre än ser Heroes.
Jag klipper hellre tånaglarna än ser the Shield. ;)
Till exempel.
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav Glorificus » sön okt 28, 2007 1:00

lilith skrev:Fortsätter man se en serie så gillar man den väl?

Man gillar kanske delar av den. Jag tycker adolvsson sa det bra på förra sidan...
adolvsson skrev:I can't make it on a couple of good bits once or twice an episode! This is too much for me, Heroes, you sonofawhoreson bitch! I wish I knew how to quit you.

Jag är fortfarande naiv nog att hoppas på bättring.

Så var det för mig, tills jag nu fick nog och insåg att till och med allt det jag gillat med serien har blivit sämre. I mina ögon. Jag känner många som älskar Heroes och det är ju kul för dem. :)

Däremot ska jag kolla in de där specialavsnitten som kommer senare, de som ska vara fristående från säsongen.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav adolvsson » sön okt 28, 2007 1:13

lilith skrev:Tycker också alldeles för många klagar en massa. Som i Veronica Mars-tråden. Det var riktigt ledsamt.
Fortsätter man se en serie så gillar man den väl?

Eller så har man gillat den.

För mig är det med Heroes som Glory säger. VMs första säsong älskade jag mycket mer än Heroes första, därför blev besvikelsen större, och det är klart man vill kunna prata om den också då. Få ur sig det.

Däremot hoppas jag verkligen att folk som gillar serien inte går någon annanstans. En tråd som bara innehåller negativt prat är precis lika tråkig att läsa som en tråd som enbart går i positivt. I can has variationburger?

Och jag skulle gärna läsa i The Shield-tråden vad tånaglar har som Vic Mackey saknar. Till exempel.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » sön okt 28, 2007 1:21

lilith skrev:Fortsätter man se en serie så gillar man den väl?


Om det vore så väl... Då hade jag inte plågat mig igenom Lost i två säsonger. men mot slutet av S3 blev den bra så det kanske var värt det. Vi får se.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav The Buffster » sön okt 28, 2007 1:26

lilith skrev:AKS festar hellre än ser Heroes.
Jag klipper hellre tånaglarna än ser the Shield. ;)

En minut av The Shield har mer fantastiskhet i sig än en hel säsong av Heroes. Och då tycker jag ändå att inte att Heroes är dålig utan en ganska spännande och underhållande serie. Har inte kommit mig för att börja se säsong 2 ännu, och längtar väl knappast ihjäl mig, men jag tänker nog se. Okej, jag gillar inte Heroes så jättemycket kanske. Men jag älskar The Shield.

Och jo, jag såg ;) . Men... THE SHIELD!!!

(Förlåt om jag nu förstörde Heroes-tråden för dom som gillar serien ännu mer, men ja, jag var tvungen.)

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav lilith » sön okt 28, 2007 2:04

Ja vi är väl ett par tappra som fortfarande skriver positivt här, men allt negativt är bara för mycket. En och annan har skrämts bort från tråden redan ju. Visst får man kritisera och komma med blandade åsikter, men jag tycker det varit ett himla gnäll på en fantastiskt underhållande serie sista tiden.

När jag började följa VM (hade en del att se ikapp först) och hoppade in i tråden lät det verkligen som om alla hatade serien och hoppades den skulle läggas ner eller gå i en helt annan riktning. Men ändå fortsatte alla titta och kommentera hur dåligt det var, vecka efter vecka. Tråkigt! Som att se en film man längtat efter tillsammans med nån som bara kommer med negativa kommentarer (ok, inte riktigt så illa).

Nu överdriver jag lite, visst. Och the Shield är nog inte jättedåligt. ;)
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav AKS » sön okt 28, 2007 9:31

lilith skrev:men jag tycker det varit ett himla gnäll på en fantastiskt underhållande serie sista tiden.


Fast den har ju tråkat ut mig på senare tid och då måste jag ju få uttrycka det. Sen förstår jag att det är trist att läsa om man gillar en serie, precis som jag skulle tycka det var tråkigt om någon bara neggade på TOUS hela tiden. Men alla tycker ju inte lika.

När jag började följa VM (hade en del att se ikapp först) och hoppade in i tråden lät det verkligen som om alla hatade serien och hoppades den skulle läggas ner eller gå i en helt annan riktning. Men ändå fortsatte alla titta och kommentera hur dåligt det var, vecka efter vecka. Tråkigt! Som att se en film man längtat efter tillsammans med nån som bara kommer med negativa kommentarer (ok, inte riktigt så illa).


Precis samma sak som de som är Lost-fans har fått vara med om i den tråden också. Jag menar, alla har rätt att fortsätta se en serie även om man tycker att den är dålig för tillfället. Hope springs eternal. Detta är ju anledningen till att jag i två år följde Lost trots att jag tyckte den var extremt tråkig. Det plus att det är en serie jag vill se slutet av. Så varför skulle jag behöva lägga ner den alternativt aldrig kommentera ett avsnitt bara för att fansen av serien kanske tyckte det var tråkigt att jag skrev negativa saker?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav CheeseGuy » sön okt 28, 2007 9:38

The Buffster skrev:
lilith skrev:AKS festar hellre än ser Heroes.
Jag klipper hellre tånaglarna än ser the Shield. ;)

En minut av The Shield har mer fantastiskhet i sig än en hel säsong av Heroes.

Ord!

Men det där med att fortsätta se serier som man inte gillar förstår jag inte heller.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav AKS » sön okt 28, 2007 9:46

Som sagt, jag önskar att det vore så enkelt att bara sluta se. Tidigare exempel: Lost är en serie jag vill se slutet av och förstå slutet av (d.v.s. inte ha missat 48 avsnitt för att sen se sista avsnittet). Då det gäller en serie som VM, som jag var extremt fixerad vid, inget "normalt" gilla där inte, så tog det jättelång tid innan jag ens kunde erkänna för mig själv att jag inte gillat serien på över en säsong och alltså klarade jag inte av att ge upp den förrän 3-7 avsnitt av S3. När det gäller Heroes höll jag på att ge upp, men hoppet levde och sen dök avsnittet "Company Man" upp och bekräftade att hoppet lever och ibland går det bra. Och då kunde jag inte sluta se den heller. Förrän nu alltså.

Men de flesta serier ger jag upp helt utan problem, men en del serier är inte så enkla som att "Nu har jag inte gillat tio avsnitt på raken, bara att sluta se".
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tam » sön okt 28, 2007 13:09

The Shield-tråden orkar jag inte heller med att läsa. Folk där är galna.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav lilith » sön okt 28, 2007 15:02

AKS: Jag själv tappade intresset för Lost också. Men orkade inte fortsätta titta. Tänker ibland att jag ska streckse det när det är avslutat. Men vi får se, det finns annat som går före.

Visst ska man kunna uttrycka negativa åsikter också. Men ibland känns det som att det hetsas mot det negativa. "Hmm, det här var lite sämre än jag hoppats", "Jaaa, det var det. Inte bra.", "Nä fy vad tråkigt", "Dåligt!"

Om nåt som tidigare varit fantastiskt på alla sätt börjar kännas mindre fantastiskt, kanske man kan skruva ner förväntningarna lite och bara se det för att det ändå är bra. Och sluta leta fel. Det är så jag känner för Heroes. Det var fantastiskt bra och jag var helt uppslukad av det. Nu är det fortfarande väldigt bra och spännande, jämfört med annat.
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav HeY » sön okt 28, 2007 15:26

Jag håller med om att alla har rtt att uttrycka sina åsikter, men jag tycker att det ligger något i vad lillith säger. Fast då jag vet hur jag själv har varit i t.ex Lost-tråden så vägar jag inte ställa mig helt bakom det. Men då jag t.ex var typ den enda som kom med positiva kommentarer i Charmed-tråden så vet jag att det är tråkigt när allt annat är negativt.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav RalfiParpa » sön okt 28, 2007 15:27

Människor!
Vad har jag startat här? Jag tar inte ansvar för sårade känslor som uppstår när någon kränker eran favoritseries helighet. Wonderfalls är förresten en väldigt dålig TV-serie. Ni ser!

Jag gillar Heroes så mycket att jag vill ha lite nördiga diskussioner och spekulationer om oväsentliga grejer som exempelvis vilken kraft Angela Petrelli har. Få är positivt inställda till Heroes på det väldigt trevliga diskussionsforumet buffyforum.se, följaktligen vill få slösa tid på sådant trams. Så jag tog det till ett Heroes-forum istället. Många är visserligen komiskt okritiska på sådana ställen men där kan jag i alla fall få diskutera fritt och kanske till och med få lite gehör för mina konstiga åsikter. Det var allt, gott folk!
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav Buffybot Wannabe » sön okt 28, 2007 22:07

RalfiParpa skrev:Jag gillar Heroes så mycket att jag vill ha lite nördiga diskussioner och spekulationer om oväsentliga grejer som exempelvis vilken kraft Angela Petrelli har.


Precis! Det är ju det som är roligt med en serie man gillar!

Jag vill inte skriva varje vecka att "Fan va dåligt det är".

Och jag önskade att jag just nu var mer positivt inställd till serien. Jag tänker ta en paus och sen kolla ett par avsnitt i rad för att försöka få tillbaka den där känslan av besatthet jag hade i första säsongen. Heroes är fortfarande en skitbra serie, men jag vill inte se eller skriva något mer nu när jag känner mig så negativt inställd. Bara för att de två senaste avsnitten jag såg var sådär så kommer jag ändå fortsätta se. Men inte just nu. Jag måste börja sakna serien. Få lite Heroes-abstinens.
SM-GULD 2004
SM-SILVER 2005
SM-GULD 2006
Åkte ur i semin 2007... va fan hände?
Användarvisningsbild
Buffybot Wannabe
Big Bad
 
Inlägg: 2494
Blev medlem: 16 okt 2004
Ort: Speedwayheaven

Inläggav LWes » tis okt 30, 2007 0:22

Heroes är suger. Det alla superkraftar är redan påhittade i X-Man.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » tis okt 30, 2007 1:35

X-man suger. Ville bara ha det sagt också. Alla tycker olika.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tam » tis okt 30, 2007 2:00

LWes skrev:Heroes är suger. Det alla superkraftar är redan påhittade i X-Man.

IRLG :lovebunnier:
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav sjostrand » tis okt 30, 2007 10:34

Jag tycker att Heroes är klart sevärd. Dock har jag bara sett de första 13 avsnitten än så länge. Jag kollade på TV4plus-maraton i lördag. Det gick bra trots att det var lite svårt att hinna laga mat och gå ut med hunden i reklampauserna.

Väl värd att ses som sagt. Inte lika bra som RIKTIGT bra serier, men bättre än de flesta. :)
Användarvisningsbild
sjostrand
Big Bad
 
Inlägg: 2148
Blev medlem: 31 mar 2005
Ort: Katrineholm

Inläggav The Buffster » tis okt 30, 2007 11:56

Tam skrev:The Shield-tråden orkar jag inte heller med att läsa. Folk där är galna.

IRLG! Såg inte detta förrän nu.

:lovebunnier: till dig.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav The Fucking Easterbunny » tis okt 30, 2007 16:55

detta är ett inlägg i linje med ett tidigare inlägg i gnälltråden

ok, jag släpper de här nu och överlämnar internet till min fru

puss på er, knallhattar
-they could have been fucked by bears!
-or worse!
-what's worse than being fucked by bears?
-Hillabillies!
- Trailer Park Boys

Katten var könsmogen och jag hade tråkigt - Sfinx

Min skivsamling | LastFM | HCT
Användarvisningsbild
The Fucking Easterbunny
Die Hart!
 
Inlägg: 4882
Blev medlem: 06 aug 2006
Ort: A to the motherfucking K

Inläggav HeY » tis okt 30, 2007 18:59

2x06
Oh, riktigt bra avsnitt tycker jag. Utom vissa delar då, ni kan gissa vilka ;)
Synd att Kristen inte var med, men vi hade ju åtminståne Claire i detta avsnittet. Dock tyckte jag att deras "humiliation plan" var riktigt idiotisk. Hennes så kallade pojkvän är ingen rolig karaktär och klippning skulle sitta fint!

Neils scener gav mig riktiga Alias vibbar. Han och haitiern i Ukraina på uppdrag och sedan stor avslutning med PANG! Riktigt brutalt när han sköt honom, men på ett spännande sätt. De fick ju tavlorna iaf!

Stora Jessica vibbar där i slutet. Var de det som var The Companys mål från början, att tränga undan Nickie och få fram Jessica? Det där måste ju ha varit Jessica iaf.

Sedan Peter och, ehm, Irländaren då. Jag undrar vem Adam är, han har väl inte varit med innan? Och NY ska evakueras inom ett år, what's up with that?

Jag tycker att Heroes börjar gå upp till riktigt riktigt bra nu iaf! Jag hoppas på Kristen i nästa avsnitt och att Hiro är medvetslös resten av säsongen, eller serien, han kanske dör av en hjärnblödning. Ja, hopp för de hopplösa, det måste väl få finnas?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » tis okt 30, 2007 22:09

(spoiler 2.6) Tycker det är väldigt bra att Claire får vara försöka vara lite mer social. Överlag så känns det som det mesta blir så ohyggligt mycket mer engagerande när karaktärerna får vara med bland "vanliga" människor.

HeY skrev:Jag tycker att Heroes börjar gå upp till riktigt riktigt bra nu iaf! Jag hoppas på Kristen i nästa avsnitt och att Hiro är medvetslös resten av säsongen, eller serien, han kanske dör av en hjärnblödning. Ja, hopp för de hopplösa, det måste väl få finnas?


(spoiler 2.06) Ja. Det blir extra tydligt i ett avsnitt som detta då Hiros historia ändå bör tas på allvar, men det går inte med tanke på hur man misshandlat både Hiro och "Sark" tidigare. Suck.

The Fucking Easterbunny skrev:detta är ett inlägg i linje med ett tidigare inlägg i gnälltråden

ok, jag släpper de här nu och överlämnar internet till min fru

puss på er, knallhattar


Va bra....
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav HeY » tis okt 30, 2007 22:33

Tob skrev: (spoiler 2.6) [spoiler="2.06"]Ja. Det blir extra tydligt i ett avsnitt som detta då Hiros historia ändå bör tas på allvar, men det går inte med tanke på hur man misshandlat både Hiro och "Sark" tidigare. Suck.


Ja, vilket är så synd. Hiro har ju alltid varit Hiro och jag antar att det inte kommer att förändras, men när man tar in någon som David Anders i en serie och får denna normalt sett duktiga skådis att vara så B, ja det är illa.

Jag är glad över att Monica ändå är en riktigt bra ny karaktär och att KB förmodligen kommer att vara det. Jag har inget som helst emot att hon kör med Veronica attityd, more fun for me ;)
De två tvillingarna är jag nog hittils ganska likgiltlig till. Kraften är lite intressant och det här Jing/Yang som verkar pågå mellan dem, men hittils så har jag inte så mycket att säga om dem, sedan så tycker jag att karaktärer blir så opersonliga när jag måste läsa deras dialog för att förstå dem. Tyr att hon (Ana?) åtminståne kan prata engelska.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav gaspode » ons okt 31, 2007 1:55

(spoiler 2x06) Jäklar så evil glasögonmannen var nu då.
Hemsk förhörsteknik! :eek: :(
Och sen sköt han Ivan..

Jag var lite orolig för att de skulle bota Monica faktiskt. Det skulle varit typiskt. Gillar verkligen hur hon reagerar på sin kraft.

Hiro-bitarna var som vanligt fantastiskt underhållande och skitroliga.
Nej, den lilla behållningen där är den söta tjejen.

Nikki kommer väl visa sig vara vadhonnuheter istället, nu när firman verkat god några sekunder så kan det bara betyda att den är ondare än nånsin. Känns som den Nikki vi känner hade åkt till sin son på en sekund om hon nu var botad.

Peter tidsreser också nu, det var väl väntat att han skulle sno Hiros förmåga också iofs... Synd att han inte visar samma upptäckarglädje som Monica gör :(
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav HeY » ons okt 31, 2007 2:22

gaspode skrev:
(spoiler 2x06) Hiro-bitarna var som vanligt fantastiskt underhållande och skitroliga.
Nej, den lilla behållningen där är den söta tjejen.


Shit! Jag trodde nästan du var seriös för en sekund :eek:

gaspode skrev: (spoiler 2x06) Nikki kommer väl visa sig vara vadhonnuheter istället


Jessica.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron