Heroes

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Illyria » ons okt 11, 2006 23:52

1.03
Mannen i baren, han hade det där ~-tecknet i ett smycket runt halsen, är det han som är S... något? Han verkar ha allas olika krafter?

Hiro och kompisen känns tyvärr lite stereotypiska japanska, men det kanske utvecklas mer. Intressant att de är på väg till Las Vegas nu, kanske kan mammans berättelse blir mer intressant? För den tycker jag är trist och fattar inte poängen med den.

Jag hoppas Peter letar upp indiern i nästa avsnitt.

Undra om cheerleadern kommer få låtsas vara död nu, och hennes "pappa" hjälpa henne?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Ruccola » tor okt 12, 2006 10:43

adolvsson skrev:Jag hoppas vi får se den där andra jäkla cheerleadern, hon som snodde åt sig äran av räddning, försöka förklara sig! *hytter förargat åt den lilla skökan*

Det är ju ändå en amerikansk serie, så jag tror nog hon åker dit till slut :)
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav LWes » tor okt 12, 2006 21:16

Jag kan inte få ut namnet Mohinder ur min hjärna.
Det är ett helt fantastiskt namn!
Mohinder Mohinder Mohinder!
Han är så coool! :o 8) :o 8)
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tor okt 12, 2006 22:19

Jag vet inte om jag tycker han är cool, men jag bryr mig inte så mycket. Eye candy!!

Bild

Day-um! *thud*
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » tor okt 12, 2006 23:47

(spoiler 1.03) Har funderat lite över Niki. Att bara kunna byta identitet så där är inte någon egentlig kraft i sig. Inte något som skapar blodbadet vi fick se första gången det aktiverades i serien med alla som skrek och hade sig off screen. Så... är hon en Crazy Jane? Jag tvivlar lite, men jag har hört många sämre teorier.

Sedan känns storyn med "är hon skyldig eller är det hennes man trots allt" lite för enkel än så länge. Det måste vara andra saker involverade också med tanke på den konspiratoriska tråden som löper genom allt. Speciellt eftersom hennes krafter verkar ha varit aktiva ett bra tag.

Tror inte mannen i baren är Sylar. Professorn kan ha aktiverat mer än en person. De Andra också för den delen.

Jag gillar inte tanken på att Sylar har krafterna från alla de andra, det känns jävligt billigt. Så jag hoppas det bara var telekinesi och en skottsäkerväst.


Edit: Den andre japanen borde också ha krafter, för annars skulle han knappast behövas. Och den mystiske personen på puben? Jag skulle tror att han är en kraftdämpare.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Rombat » tis okt 17, 2006 17:00

Det blir bara bättre och bättre!

(spoiler 1.04) Gillar verkligen Isaacs konst. Skitsnyggt med "serietecknat". Och jag verkligen älskade slutet. Satan vad japanen såg dum ut med skägget. Så mystiske snubben från baren jobbar för "them". Jag tyckte det var oväntat iaf. Coolt att Peters kraft är att kopiera. Lite oväntat sådär. Lite som Rogue utan problemen och gnället.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav LWes » tis okt 17, 2006 17:26

Ja, det är inte att överdriva när man säger att det är jävligt fantastiskt bra.
Det är hur bra som helst!
Min favoritserie är vad det är.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » tis okt 17, 2006 17:55

Rombat skrev:Coolt att Peters kraft är att kopiera. Lite oväntat sådär. Lite som Rogue utan problemen och gnället.

Ännu mer som Mimic, han var min första tanke. Och Synch.
Senast redigerad av adolvsson tis okt 17, 2006 18:05, redigerad totalt 1 gång.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » tis okt 17, 2006 18:04

LWes skrev:Ja, det är inte att överdriva när man säger att det är jävligt fantastiskt bra.
Det är hur bra som helst!
Min favoritserie är vad det är.


Ja den är ju iaf till 100% bästa nya serien i år. Men längst upp på listan för fortfarande sända serier är den nog inte än. Däremot så hamnar den nog någonstans på 3-5 plats :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis okt 17, 2006 19:18

Håller med om att detta är den bästa nya serien i år. By a mile. Iofs är detta den enda serie jag sett mer än piloten av...

1.04: Första halvan var lite händelselös, men sista halvan av avsnittet var desto bättre. I slutändan: ännu ett bra avsnitt av Heroes.

Cheerleader-bruden, förstod direkt då hon frågade om hon fick köra var det hela skulle sluta. Jaha, så har hon mördat sin första människa. Inte så att jag sörjer honom, men jag hoppas att detta kommer att betyda något för karaktären.

Coolt att den där killen "suger åt sig" andras krafter. Det hade jag inte trott. Kom dock inte ihåg när han målade framtiden som han sa att han gjort.


(spoiler Heroes 1.04 och The Dead Zone S2) Slutet hade verkligen känsla av TDZ när serien var som allra bäst. Meddelande från framtiden och allt det...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » tis okt 17, 2006 19:31

AKS skrev:Kom dock inte ihåg när han målade framtiden som han sa att han gjort.[/spoiler]

Han sketchade en bild av när han var på taket och gick i luften, det som sen hände när brodern kom upp där...
Håller med om Dead Zone liknelsen.

Fantastiskt.
Förstår inte att Niki är en så populär karaktär.
Här är resultaten från en omröstning på superherohype.com

Who is your favorite character on NBC's "Heroes"?
Hiro Nakamura (Masi Oka) 52.6%
Claire Bennet (Hayden Panettiere) 20.6%
Niki Sanders (Ali Larter) 8.3%
Peter Petrelli (Milo Ventimiglia) 6.9%
Matt Parkman (Greg Grunberg) 4.4%
Mohinder Suresh (Sendhil Ramamurthy) 2.3%
Nathan Petrelli (Adrian Pasdar) 2.1%
Simone Deveraux (Tawny Cypress) 1.2%
Isaac Mendez (Santiago Cabrera) 1.1%
Micah Sanders (Noah Gray-Cabey) 0.6%

Total votes: 8455
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis okt 17, 2006 19:52

LWes skrev:
AKS skrev:Kom dock inte ihåg när han målade framtiden som han sa att han gjort.

Han sketchade en bild av när han var på taket och gick i luften, det som sen hände när brodern kom upp där...


Har ett mycket svagt minne av det...

Förstår inte att Niki är en så populär karaktär.


Hm, nej det fattar inte jag heller. Hon skulle helt klart vara bottom 3 eller nåt för mig...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » tis okt 17, 2006 19:57

Jag gillar faktiskt Niki, men hon är ingen nummer 3.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav gaspode » tis okt 17, 2006 21:17

Jag gillar fortfarande!
1x04:
fan va de beter sig korkat ibland...
japanerna är väl värst, hur svårt skulle det vara att fuska lite mer obemärkt? smart att sno den andra killens kort istället för att fixa en bättre hand, eller sortera korten innan giv eller nåt. Claires mord-grej känns ju sådär smart också.

Tänkte skriva ett inlägg om japanens popularitet förut, men i det här avsnittet är han bättre, plus den coola cliffhangern i slutet :D
skägget! och ett svärd på ryggen! :D

Har inget speciellt emot Niki faktiskt..

vad hittade de på med polisen i början? "clean him out!" hmm...


väntar redan med spänning på nästa veckas avsnitt
Senast redigerad av gaspode tis okt 17, 2006 22:01, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav adolvsson » tis okt 17, 2006 21:26

gaspode skrev:Jag gillar fortfarande!
1x04:
vad hittade de på med polisen i början? "clean him out!" hmm...

Noike trodde att den mystiske mannen är en kraftdämpare. Min första tanke var någon form av sådana däringa psykiska krafter. Inte tankeläsare, men... tänkt Charles Xavier. Åt det hållet. Och jag tror det här avsnittet tödjer den teorin, min tolkning av dialogen var att han skulle rensa minnet på polisen. Om det sedan bara var minnet av dom båda mystiska männen och kliniska rummet eller om han skulle radera skallen blank helt, det är en annan femma.

Visserligen skulle det, rent teoretiskt, kunna gälla att ta bort hans kraft, men det tvivlar jag starkt på.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav gaspode » tis okt 17, 2006 21:35

Visserligen skulle det, rent teoretiskt, kunna gälla att ta bort hans kraft, men det tvivlar jag starkt på.

nej jag tycker också att det verkar orimligt..
förmodligen minnet då, men till vilket syfte?
hjärntvätt och göra honom till en av dem så att säga då?
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav AKS » tis okt 17, 2006 21:40

(spoiler Spekulationer efter 1.04) Kanske bara ta bort minnet av Sylar? Eller "clean him out" tyder ju på annat. Men annars är det ju bara infon om Sylar han sitter på. Han visste ju inte om Claires pappa innan han kidnappades.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tinwiel » tis okt 17, 2006 21:57

adolvsson skrev:Jag gillar faktiskt Niki, men hon är ingen nummer 3.


Haha.. nu fick jag en mental bild av adolvsson, pekfingerviftandes á la Ricki Lake-programs-deltagare, sägandes "She thinks she's all that, she ain't all that! She's no top 3, that's for sure.. biiiiatch... etc"

Ok, ja. Det var himla korkat av japanen att byta ut korten sådär.. :rolleyes:
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav adolvsson » tis okt 17, 2006 22:26

gaspode skrev:nej jag tycker också att det verkar orimligt..
förmodligen minnet då, men till vilket syfte?
hjärntvätt och göra honom till en av dem så att säga då?

Hjärntvätt låter iofs som en intressant tanke, och kanske, men jag tänkte mer på det minnet av pappa Claire, att det finns en hemlig grupp och att han legat fastbunden i kliniska rummet. Typ mäta ut en punkt från puben och framåt, och radera ut allt fram tills han vaknar upp i ett smutsigt dike med skallavärk, undrandes hur mycket han egentligen drack igår kväll.

Tinwiel: :D Jerry Springer ain't got nuhtin' on me!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » tis okt 17, 2006 22:48

adolvsson: I know. :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Glorificus » tis okt 17, 2006 22:59

1x04
Klar förbättring från tidigare avsnitt! Det här gillade jag.
Speciellt framtids-Hiro! 8)

Fast jag kan inte skaka av mig känslan av att allt känns framstressat. Kanske för att det finns så många huvudkaraktärer med separata historier, så när man bara får lite om var och en i varje avsnitt ger det automatiskt en framskyndad känsla... hade varit trevligt om de kunde stanna lite längre hos varje karaktär och utforska dem mer. Än så länge känns samtliga oerhört ytliga.

När jag ser Heroes kan jag inte låta bli att dra paralleller till Straczynskis (stavning, ingen aning) Rising Stars-serier. Som visserligen hade ett ännu större persongalleri, men lyckades hitta ett bra tempo och ett snyggt sätt att fokusera på individerna parallellt med att berätta den större historien. I Heroes känns det just nu som att ramhistorien kommer före de individuella historierna... så pass mycket att karaktärerna känns mer som bitar av ett pussel än... egna pussel. Mer berättarverktyg än levande karaktärer.

Men som sagt, jag tyckte 1x04 var bra! Skrivet av ingen mindre än Bryan Fuller, det kanske förklarar saken. ;)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav adolvsson » ons okt 18, 2006 1:25

Glorificus skrev:Straczynskis (stavning, ingen aning)

When in doubt, go with JMS. Sällan har en mans initialer räddat så många människor från felstavningar (fast rent spontant tror jag du stavade rätt - googlar - och det gjorde du ta mig håkan abselut).

Referens till Rising Stars har dykt upp även i mitt huvud. Och Supreme Power (en Marvel-titel, också JMS, fast det skiljer sig en del från RS och parallellerna till Heroes känns färre), Marvels New Universe-satsning från 80-talet och... eh. Det finns mer, det är jag ganska säker på. Vilket är en av anledningarna till varför jag kände mig osäker på Heroes från början. Men dels är det ett nytt medium, vilket säkert hjälper, och dels går även ett uttjatat koncept att älska om man blandar in kvalité (HAUS!).

I övrigt tycker jag inte det känns framstressat, däremot har du en helt klart en poäng med att ramhistorierna kommer före karaktärerna. Däremot tycker jag inte att dom glöms bort, vi matas ofta med information, och förhoppningsvis kommer det mera framföver. Jag är mer än lite nyfiken på hur det kommer läggas upp, med att apokalypsen verkar ligga så nära in i framtiden, om dom kommer lyckas avstyra det, eller får vi en postapokalyptisk serie (av nån anledning tyckte jag framtids-Hiro pekade på den senare möjligheten) och om det efter det kanske finns mer tid för reflektion och karaktärsutveckling.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Ruccola » ons okt 18, 2006 10:03

Jag gillar fortfarande serien jättemycket, och det öppnas hela tiden nya vägar för hur det kan gå!
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav noike » ons okt 18, 2006 21:51

1.4 Nej, jag hade fel om kraftdämparen. "Clean him out" fick mig att tänka på att rensa krafter och ha ihjäl honom, men jag tror inte på att det var den betydelsen de som gör serien har tänkt sig. Så det är nog hjärntvätt. Lite tråkigt med två telepater så här tidigt däremot.

Det här med att karaktärerna gör dåliga saker som inte är så väl uttänkta känns bra. Människor är sådana. Om de skulle bete sig som nobla hjältar hela tiden skulle jag tröttnat skitsnabbt -- för sådana är skittråkiga. Jag vill ha skadade karaktärer.

Nathan börjar ge mig Ex Machina-vibbar. Sådant är alltid bra.

Och ja, Peter är en given Synch.


Hiros populäritet är sjukt hög, tycker mest han är stereotyp och rätt småtrist i sin smådumhet.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav ftwtysken » lör okt 21, 2006 12:06

Efter mängder med prat på jobbet om denna serie, så bestämde jag mig för att se vad allt fuzz var om (haha, skön direkt översättning eller?).

Måste då säga det, att detta är riktigt bra verkligen. Riktigt intressanta karaktärer, en oförutsägbar plot (hittils i alla fall), snyggt foto... ja det mesta som får mig att bänka mig i soffan finns där..

Så nu väntar jag med spänning på avsnitt 5
Dare 2 Rock

reklam... he he
Användarvisningsbild
ftwtysken
Minion
 
Inlägg: 427
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Alingsås

Inläggav Rombat » tis okt 24, 2006 14:25

Aaargh så bra!

(spoiler 1.05) Jag blev helt spattig av lycka när Nathan flög iväg! Riktigt snyggt gjort. Och dom börjar komma ihop sig nu. Sen undrar jag om Nikis man är samme snubbe som går omkring med Herr Jag-är-så-kliché-ondskefull-regeringsman-man-kan-bli? Man hann ju aldrig se honom så tydligt. Kul att de börjar komma ihop sig så här tidigt.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav LWes » tis okt 24, 2006 14:53

WOOOW! Den här serien är helt sjukt bra...
Nej det är inte DL som är regeringsmannens medhjälpare.
DL spelas av Leonard Roberts, det gör inte den andra mannen.
Det var riktigt coolt, jag visste inte att han skulle spela hennes man förns dom visade bilden på honom.

Sen var det så mycket fantatiskt! Att Hiro träffade Nathan t.ex!
Men mest av allt alla scener med Peter, för dom kör verkligen allt i rätt riktning, och när Isaac i slutet sa att dom måste rädda henne... Jag kan inte beskriva hur fantastiskt jag tyckte det var, och sen ringde Hiro också!
ALLT BÖRJAR KOMMA IHOP!
Jag gillar verkligen inte Niki dock. Sättet hon är övertygad om att DL är skylldig och att det är han som även är skylldig till allt hon gjort :rolleyes:


Spoiler angående vad en person (DL) har för kraft:
Jag kollade på wikipedia ifall det stod något om hans kraft, för jag tänkte att han är elastisk ungefär som Mr Fantastic, och att det var så han smet från polisen, men det står att hans superkraft är "Phasing".
"Density control or phasing
Ability to alter the density of objects or possibly even one's self. Typically manifested in two primary forms - intangibility (low density) and invulnerability (high density).

Examples: Vision, Martian Manhunter, or Kitty Pryde "

Kewl...


Fantastisk serie...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav eynosh » tis okt 24, 2006 16:52

Alla era kommentarer gjorde att jag laddade ner hela köret. Ska börja titta idag =).
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav AKS » tis okt 24, 2006 19:46

1.05: Ytterligare ett bra avsnitt, men inte så bra som de två senaste tycker jag. Eller de tre senaste kanske, för de var riktigt bra. helt klart bättre än 1.01 dock.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav eynosh » tis okt 24, 2006 20:43

Superhjältar. Jag tror jag är kär.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron