HeY skrev:Överlag håller jag nog inte med om den allmänna åsikten att säsong 5 skulle vara någon sorts svacka. Det är kanske inte den laugh-out-loud-roligaste säsongen men det är nog definitivt den mysigaste! Och jag har nog faktiskt gapskrattat minst en gång varje avsnitt.
AKS skrev:Fast förhoppningsvis gör de det på ett bra sätt och inte som typ Fresh Prince i Bel Air och dylika serier där de typ blir slagna i huvudet och sen får man vara med i deras delirium.
gaspode skrev:Tomas skrev:Dagens avsnitt 6x13 var en clip show
En clip show?! oh, how the mighty have fallen...
AKS angående att jag inte skulle köpa dvd-boxarna förrän allt fanns i en box skrev:gaspode: Lyck till med det. Jag menar det. Om du klarar det kommer jag att beundra dig lika mycket som en enbent, enögd munk som traskat upp till Himalayas topp med flipflopsandaler från Dolce&Gabbana på fötterna.
gaspode skrev:AKS angående att jag inte skulle köpa dvd-boxarna förrän allt fanns i en box skrev:gaspode: Lyck till med det. Jag menar det. Om du klarar det kommer jag att beundra dig lika mycket som en enbent, enögd munk som traskat upp till Himalayas topp med flipflopsandaler från Dolce&Gabbana på fötterna.
So I got that going for me, which is nice.
Dock blev det ju ingen box heller eftersom jag la ner serien nånstans i slutet av S6.
AKS skrev: Ett tag funderade jag på att klippa ihop alla sångnummer i serien till ett musikalavsnitt av TOUS, men nu då man inte får ha nåt på YouTube så har jag lagt det på hyllan. Förresten orkar jag inte tänka ut ett manus heller och det roliga skulle ju vara att klippa ihop det till en story om det går. Ja, ja...
gaspode skrev:AKS skrev: Ett tag funderade jag på att klippa ihop alla sångnummer i serien till ett musikalavsnitt av TOUS, men nu då man inte får ha nåt på YouTube så har jag lagt det på hyllan. Förresten orkar jag inte tänka ut ett manus heller och det roliga skulle ju vara att klippa ihop det till en story om det går. Ja, ja...
Dags nu AKS?
AKS skrev:gaspode skrev:AKS skrev: Ett tag funderade jag på att klippa ihop alla sångnummer i serien till ett musikalavsnitt av TOUS, men nu då man inte får ha nåt på YouTube så har jag lagt det på hyllan. Förresten orkar jag inte tänka ut ett manus heller och det roliga skulle ju vara att klippa ihop det till en story om det går. Ja, ja...
Dags nu AKS?
Oh ja! Har så mycket tid över att jag inte vet vad jag ska göra med den!! (Detta efter att under dagen 1) ha saknat den tiden då jag kunde dra i mig en påse chips och kalla det middag och 2) sakna den tiden då jag kunde sova middag varje dag om jag så ville...)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare