Doctor Who

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » ons jun 28, 2006 9:00

adolvsson: Som sagt, av det jag sett *hittills*. Jag har sett 15-20 minuter och av det jag hittills sett så har the Doctor betett sig precis likadant som vanligt mot Roses mamma och Mickey. Nja, lite trevligare mot Mickey kanske. Jag tyckte att han kom ihåg vad han hette denna gång.

noike och adolvsson: Jag har absolut ingenting emot att the Doctor byter personlighet. Jag tycker också att det är bra att de olika skådespelarna kan göra sin egen tolkning tillsammans med regissören, men jag var intresserad av hur det inom seriens mytologi kunde vara så att the Doctor har kvar sina minnen, men inte sin personlighet. Då tycker jag att adolvssons förklaring funkar även om det fortfarande är konstigt att ha en persons kompletta minnen, men inte personlighet.

Förresten, i The Parting of the Ways så säger the Doctor detta om att så snart the TARDIS landat så är den en del av en tidslinje och då kan han inte åka tillbaka yada-yada. Men hur förklarar man då Father's Day där Rose t.o.m. ser sin senare variant springa förbi? Jag nitpickar inte utan är intresserad om det är en del i mytologin som inte förklarats än, eller om jag missuppfattade the Doctors svar i The Parting of the Ways.

Det jag gillar hittills med Tennant den entusiasm han utstrålar i rollen. En helt annan utstrålning än Eccleston som jag gillade rejält mycket i rollen.

EDIT; Gah! Jag skulle verkligen vilja ha spoilertaggar utan radbrytning.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » ons jun 28, 2006 11:48

AKS skrev:adolvsson: Som sagt, av det jag sett *hittills*. Jag har sett 15-20 minuter och av det jag hittills sett så har the Doctor betett sig precis likadant som vanligt mot Roses mamma och Mickey. Nja, lite trevligare mot Mickey kanske. Jag tyckte att han kom ihåg vad han hette denna gång.

Jag tänkte rätt mycket på entusiasmen som du pratade om. Kanske bara det att man får se delar av Tennants utvecklade doktorpersonlighet väldigt tidigt. Fanvet, alltså, nu blev jag osäker.

noike och adolvsson: men jag var intresserad av hur det inom seriens mytologi kunde vara så att the Doctor har kvar sina minnen, men inte sin personlighet. Då tycker jag att adolvssons förklaring funkar även om det fortfarande är konstigt att ha en persons kompletta minnen, men inte personlighet.

Nu har jag klart sämre koll på seriens mytologi än noike, men jag tror inte man fått någon närmare förklaring på varför regenereringar funkar som dom gör. Mer än den allra mest verkliga - det var den lösning dom valde när William Hartnell, den förste doktorn, blev för sjuk för att kunna fortsätta rollen 1966.

Förresten, i The Parting of the Ways så säger the Doctor detta om att så snart the TARDIS landat så är den en del av en tidslinje och då kan han inte åka tillbaka yada-yada. Men hur förklarar man då Father's Day där Rose t.o.m. ser sin senare variant springa förbi? Jag nitpickar inte utan är intresserad om det är en del i mytologin som inte förklarats än, eller om jag missuppfattade the Doctors svar i The Parting of the Ways.

En förklaring kan vara att kontinuitet och följande av sina egna interna regler aldrig varit en av Doctor Whos starkare sidor. Det har väl t o m blivit en del av dess charm. En annan är att det handlar om olika typer av tidslinjer. Eh, typ, hur man nu förklarar det närmare. Om Rose själv har levt i linjen är inte det viktiga (däremot innebär det ändå risker om hon skulle möta sig själv), däremot hade hon inte kunnat åka tillbaka eftersom hon, den vuxna resande Rose, nu är en del av den. Det kan kanske finnas någon skillnad där.

Som sagt, kontinuitet... detaljer! :)
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » ons jun 28, 2006 15:06

Hehe, ja man ska nog inte syna Doctor Who för mycket i sömmarna. Den förtjänar att älskas för vad den är. Det är bara det att jag alltid blir så nyfiken på fantasy- och scifivärldars mytologier och verkligen vill förstå. Samtidigt så gör allt tidslinjetänk mig helt förvirrad så jag borde kanske inte ens försöka förstå... :)

Ang. Father's Day:

Problemet där är ju att Rose finns där dels i sin babyversion, dels som första Rose som fegar ur och sedan som Rose som räddar sin pappa. Helt förvirrande, men det gör ingenting om det inte följer några regler eller så för det avsnittet var oerhört rörande.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » ons jun 28, 2006 15:23

AKS skrev:Det är bara det att jag alltid blir så nyfiken på fantasy- och scifivärldars mytologier och verkligen vill förstå.[/url]

Jag är som du, men tidsresehistorier är väl sällan eller aldrig helt utan problem och när en show är uppbyggd helt runt dom blir det naturligtvis problematiskt emellanåt. Så de e bare å njute av ritten :)

Ang. Father's Day:

Problemet där är ju att Rose finns där dels i sin babyversion, dels som första Rose som fegar ur och sedan som Rose som räddar sin pappa. Helt förvirrande, men det gör ingenting om det inte följer några regler eller så för det avsnittet var oerhört rörande.
Var inte, och rätta mig om jag har fel för jag har bara sett avsnittet en gång när det sändes, just det där med två vuxna Rose orsaken till att allt får helspel - den blå lådan försvinner, flygande ödlor attackerar, och så vidare?
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » ons jun 28, 2006 16:24

Doctor Who, Father's Day:

Hm, nej... Det tror jag inte. Då hade väl inte the Doctor tillåtit henne en andra chans att sitta med pappa då han dog? Så som jag fattade det så var det det faktum att hon räddade pappan som fuckade upp det rejält. Eller...? Hm, nu blir jag förvirrad.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » ons jun 28, 2006 16:41

AKS skrev:Doctor Who, Father's Day:

Hm, nej... Det tror jag inte. Då hade väl inte the Doctor tillåtit henne en andra chans att sitta med pappa då han dog? Så som jag fattade det så var det det faktum att hon räddade pappan som fuckade upp det rejält. Eller...? Hm, nu blir jag förvirrad.

Borde ropa på noike nu, egentligen... Jag har för mig att doktorn egentligen inte ville göra det, men eftersom han bryr sig Rose tillät han det med rejäla förmaning om att inte göra nåt dumt. Så gjorde hon nåt dumt och allt gick som det gick. Eller har jag tokfel?
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tam » ons jun 28, 2006 16:43

DW, Father's day

Det var ju nåt att hon inte fick röra vid sig själv (bra formulerad mening)? Men först blev det väl error av allt för att pappan fick leva, och bilen loopade sin loop... Nånting...

Tycker f ö inte om det avsnittet.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav AKS » ons jun 28, 2006 17:30

Vi får låta noike avgöra detta slutgiltigt. :)

Tam: :eek: Jag tyckte att avsnittet var jättebra om än inte lika bra som ex The Parting of the Ways.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » ons jun 28, 2006 18:46

AKS skrev:Vi får låta noike avgöra detta slutgiltigt. :)

Jag tycker inte heller om avsnittet.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » ons jun 28, 2006 18:51

Bastard! Det var inte det du skulle avgöra. Försök inte dölja din oförmåga att hjälpa oss genom att avleda vår uppmärksamhet. I'm on to you!!!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » ons jun 28, 2006 18:57

AKS skrev:Bastard! Det var inte det du skulle avgöra. Försök inte dölja din oförmåga att hjälpa oss genom att avleda vår uppmärksamhet. I'm on to you!!!


Men det hänger samman. Att inte kunna påverka sin egen framtid går emot 26 jävla långa säsonger. Idioti. Usel påfund i Father's Day.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » ons jun 28, 2006 19:14

Hm, okej. Ursäkta att jag kallade dig bastard, noike. :)

Men nu måste du förklara mer *varför* det går emot 26 säsonger?

Fast iofs så är det väl det the Doctor gör hela tiden? Ändrar framtiden? Om han inte hamnat på alla olika ställen så hade det ju gått som det hade gått, s.a.s.. Så då ändrar han ju framtiden. Hm.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » ons jun 28, 2006 19:23

AKS skrev:Hm, okej. Ursäkta att jag kallade dig bastard, noike. :)

Men nu måste du förklara mer *varför* det går emot 26 säsonger?
Fast iofs så är det väl det the Doctor gör hela tiden? Ändrar framtiden? Om han inte hamnat på alla olika ställen så hade det ju gått som det hade gått, s.a.s.. Så då ändrar han ju framtiden. Hm.

Det finns bland annat en väldigt viktig sak i en Dalekarc som även RTD anser viktig där Timelords är inne och petar i saker för att förändra deras samtid. De har ett rykte om sig att bra iaktta historien, men det stämmer inte alls med hur de beter sig när ingen annan ser på.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Illyria » ons jun 28, 2006 19:25

Jag tyckte Father's Day var ett av de sämre avsnitten i säsong 1.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav adolvsson » ons jun 28, 2006 22:38

Jag tyckte om Father's Day en hel del...

Det kanske hjälpte att man var helt ny inför doktorns äventyr när förra säsongen drog igång. Jag kände till en hel del om dom serien och de tidigare 26 säsongerna mycket tack vara noike, men Rose var det absolut första avsnittet jag såg.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tam » ons jun 28, 2006 22:56

Rose var första avsnittet jag såg också. Innan hade jag bara koll på serien från Queer as Folk (brittiska versionen, den riktiga versionen).

Doctor Who 2005, 1x8
Men förstod av vad jag sett där att det var stort att se en Dalek. Och jag fick rysningar när den sa "Exterminate!"
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Illyria » ons jun 28, 2006 23:08

Jag vet i princip inget om tidigare Dr Who blev förvirrad när de plötsligt skulle byta ut doktorn hehe
Rose var också det första avsnittet jag såg, men nu när Tam nämner riktiga Queer as Folk så låter det bekant. Hade helt glömt bort det.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav AKS » ons jun 28, 2006 23:11

Rose var mitt första avsnitt också, men som mångårig prenumerant av SFX så har jag naturligtvis läst en hel del om Doctor Who genom åren. De senaste två åren eller så har jag medvetet inte läst så mycket av reportagen eftersom jag inte ville veta så mycket innan jag började kolla på den senaste versionen.

Doctor Who: The Christmas Invasion
Vad kul att få se en ny version av the Doctor! Han verkar hittills vara både trevligare och hårdare än den tidigare doktorn. Trevligare för att han behandlar Roses mamma och Mickey bra och t.o.m. kramar dem och är allmänt trevlig mot dem. Hårdare p.g.a. "No second chances. I'm that kind of man." Det var kul att se att Tennant kunde se stenhård ut också för innan dess var charmen som strålade från honom bländande. Gillade doktorns nya kläder också och de har jag gillat sen det första fotot jag såg i SFX.

Har Torchwood nämnts tidigare i serien? Kommer inte ihåg att jag hört om Torchwood i S1, men i de tidigare säsongerna? Eller är de ett nytt påfund?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » ons jun 28, 2006 23:15

AKS skrev:Doctor Who: The Christmas Invasion
"No second chances. I'm that kind of man."
----------
Har Torchwood nämnts tidigare i serien? Kommer inte ihåg att jag hört om Torchwood i S1, men i de tidigare säsongerna? Eller är de ett nytt påfund?

Första raden: Älskade den repliken. Underbar. Och hur han levererade den.

Andra stycket: Det är nytt.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » ons jun 28, 2006 23:19

adolvsson skrev:Första raden: Älskade den repliken. Underbar. Och hur han levererade den.


Medhåll. Jag såg om den repliken några gånger.

Sitter och försöker ladda ner S2. Är S28 = nya versionens S2?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » ons jun 28, 2006 23:19

AKS skrev:Vad kul att få se en ny version av the Doctor! Han verkar hittills vara både trevligare och hårdare än den tidigare doktorn.

Ecclestions doktor tyngdes ner av ångest av Timelord/Dalek-kriget känns det som. Tennants är ett helt annat monster -- vilket står klart i början av s2 -- jag tror du kommer gilla honom rätt rejält.

Torchwood är nytt. RTD kom på det mellan s1 och 2 tror jag. Elelr var det under produktionen av s1?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav noike » ons jun 28, 2006 23:20

AKS skrev: Är S28 = nya versionens S2?

Javol.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » ons jun 28, 2006 23:21

Danke. Då har vi de två första S2 på nedladdning. Nice. :) Me likey Doctor Who very much.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » fre jun 30, 2006 22:06

Doctor Who 2.3

Oj, vad jag gillade detta avsnitt. För det första: AHS!! Jag tyckte han var jättebra i rollen. Allt från hållning till hur han pratade. Jättekul att se honom igen.

Detta avsnitt borde ha varit underbart för de som sett tidigare säsonger av DW. Sarah Jane Smith... T.o.m. jag blev rörd då han såg henne igen och jag insåg att hon varit med tidigare i serien. Jag blev också mycket rörd över doktorns "You wither and die and I have to live on"-tal. :( (Och doktorn tog återigen upp detta med "no second chances", han säger ju nåt om "You get one warning" till rektorn. Sen K-9!! Den har jag hört talas om och sett på bild i SFX och andra scifi-tidningar och han var ju så söt. "Affirmative" med det tonfallet. Awww... Blev rörd en sista gång då K-9 dök upp igen på slutet.

Tycker att Tennant är fullkomligt lysande som doktorn. Han spelar honom med sån entusiasm och glädje, men då det är dags för allvar så klarar han av det fantastiskt bra också. Dessutom... hm, jag måste ju bara säga det: Tennant är inte direkt jobbig att titta på om man säger så. hehe, vilket får mig att komma ihåg nåt från 2.1 eller 2.2: "You think I'm foxy!!" eller nåt sånt som han/Cassandra säger till Rose. :D


Tycker att S2 har haft en mycket bra start med dessa tre avsnitt, hoppas det fortsätter på detta vis.

När är det tänkt att Torchwood ska visas? Före eller efter eller samtidigt som S3?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Illyria » fre jun 30, 2006 22:19

Före säsong 3 ska väl Torchwood visas.

Säsong 2 börjar starkt, efter 2.03 är det ett otroligt bra avsnitt, men sen har det tyvärr inte varit lika bra efter. (tycker jag)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav noike » fre jun 30, 2006 22:32

Illyria skrev:Före säsong 3 ska väl Torchwood visas.

Säsong 2 börjar starkt, efter 2.03 är det ett otroligt bra avsnitt, men sen har det tyvärr inte varit lika bra efter. (tycker jag)

Håller inte med. Jag kan räkna upp fyra riktigt bra avsnitt efter 2.03. [/spoiler]
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Illyria » fre jun 30, 2006 22:43

Räkna på (efter 2.04).
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav noike » fre jun 30, 2006 22:50

2.08-10 till exempel
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Illyria » fre jun 30, 2006 22:53

2.10 gillade jag inte alls och alla avsnitt efter 2.04 tycker jag har varit av sämre kvalitet än början av säsongen. 2.09 var bättre än 2.08.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav adolvsson » fre jun 30, 2006 22:58

Jag kan räkna fyra avsnitt - 2x04, 2x08, 2x09 och 2x10. The Girl in the Fireplace och Love & Monsters kan vara säsongens två bästa. TGitF är ett den nya seriens allra bästa.
Senast redigerad av adolvsson fre jun 30, 2006 22:59, redigerad totalt 1 gång.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron