Big Love

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tob » sön feb 08, 2009 21:36

Vad roligt, för det har jag missar :)

Japp. 3.03 var skitbra.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav The Buffster » sön feb 08, 2009 23:25

3.03. Ja, jävlar vilket bra avsnitt. Det får nog räknas som ett av mina absoluta favoriter hittills i serien. Så många fantastiska scener. Som jag grät. Kathy berättar om vad hon varit med om. Aj. Och sen Nikki, "no, that was my choice", ännu mer aj. Hon har alltid varit och är fortfarande min favorit bland karaktärerna. Chloë Sevigny är inte bara en av världens vackraste människor utan också en fantastisk skådespelerska. Det mest imponerande med Big Love har för mig alltid varit hur serien lyckas få mig att bry mig om alla dessa karaktärer, och i det här avsnittet var det extra tydligt. Jag kände till och med för Bill.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav A bear » mån feb 09, 2009 23:12

3.04 Creeeepy. Den där sortens avsnitt när man nästan väntar sig att någon ska dö närsomhelst, och på något vis är det nästan värre när de inte gör det; då måste de ju leva med allt.

RHONDA: But he said he loved me...

TRUCKER: That's real pretty, honey. Come sit by me.

Om det där var det sista vi såg av Rhonda (vilket jag inte tror) var det sannerligen inget uppåt slut för karaktären.

För andra går det uppåt. Roman som sjunger i cellen! Men Bill har satsat på fel häst, och nu spelar väldigt många fler med öppna kort.

Grandmother fight! Och Adalene visar sig vara tämligen evil, som om vi inte redan visste det.

Måste säga att Ginnifer Godwin stör mig, dock. Hon är bra på att spela perky och pigg, men när hon ska vara chockad och introspektiv känns hon... träig.

Chloe Sevigny, däremot - DAMN. Hela domstolsscenen. Hon kan givetvis inte skada Roman på riktigt; men hon är åtminstone människa nog för att veta att hon kanske borde. Och på något vis är den där blicken mellan dem värre än något dödsfall kunde varit.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Matt » tis feb 10, 2009 20:18

Bästa serien som går nu!
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav A bear » mån feb 16, 2009 23:45

3.05 Kul avsnitt med uppbyggnad.

"Hostesses included." Hej tema.

Woah. Det gick fort med bröllopet där. Lite trist att vi fortfarande knappt vet varför Ana tycker det här är en bra idé, men...

BILL: How's 3.30?
BILL: I need to run out for a few minutes. I have a meeting at 4.30.

Temat är split. Familjerna faller sönder, grälar och snackar bakom varandras ryggar.

MARGIE: You... you womanizer!

Och så mer uppbyggnad runt compounden; "normala" ungar som åker dit på picknick... Och plötsligt är (eller tror sig vara) i livsfara. VEM hade kunnat tro det. Albee och Roman, det kan aldrig sluta väl.

PATTI: Oooo, a storm is threatenin'...
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Matt » tis feb 24, 2009 21:04

Otroligt bra det är.
Enda serien som går nu som verkligen engagerar.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav HeY » fre feb 27, 2009 0:13

A bear skrev:3.05
MARGIE: You... you womanizer!


(spoiler 3x05) Det ordet är förstört för mig - gissa vilken låt som flög upp i huvudet... I vilket fall hade det kunnat bli en kul scen om något av barnen gick förbi med iPod/mp3 spelare som spelade Britney på högsta volym. Okej, kanske löjligt :rolleyes:

Annars var det ett riktigt bra avsnitt. Chloë Sevigny är verkligen en fantastisk skådespelare - förtjänar absolut Emmy och Golden Globe nomineringar istället för Kaatherine Heigl och Sandra Oh som alltid blir nominerade i supporting actress avdelningarna. Någon gång kan de väl peta ut någon av dem och visa lite Big Love. Alla tre Greys skådespelarna förtjänar faktiskt inte att vara nominerade ständigt (förutom Chandra Wilson förstås).

Bill är verkligen blåst, och ett svin. Jag gillade verkligen scenen när Ana verkligen flippade på honom när han - sneaky bastard as he is - försökte ta hennes pengar. Jag bryr mig inte om hur deras religion fungerar, alla människor har absolut rätt att ha ett personligt sparkonto som de inte behöver dela - eller ska hon bli utkastad fattig och hemlös om äktenskapet inte håller, vilket det inte heller gjorde (30 minuter senare...).

Margene är söt. Ben hade fortfarande passat som homosexuell. Jag trodde han var det i piloten när han hade Kyle Gallner hos sig, och jag tyckte att han och, öh, killen hade mer kemi än vad han någonsin hade med sin tjej. Aja, de får väl göra vad de vill med honom - karaktären har iaf varit så otroligt tråkig hela serien att jag tänkte att de kunde göra något som skulle kunna bli intressant med honom. Hur skulle egentligen familjen se på ett homosexuellt barn?

Sara och Heather planerar att bli familj - jösses, vilka liv de lever.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » fre feb 27, 2009 18:42

3x06
Den här serien är verkligen fantastiskt bra denna säsongen!

Kid: He was very scary mom.
Nikki: All babtists are honey. :D

Också det hjärteskärande slutet. Jag hoppas faktiskt för Saras skull att hon förlorade barnet - jag är inte ett fan av teenage-pregnancies. Låter kanske hemskt att jag hoppas det, men jag tycker absolut inte att hon är redo för att bli mamma - och hennes planer med Heather skulle aldrig funka heller.

Ben loves Margie. Ja, jag har inte så mycket mer att säga om det. Jag gillade när Margie verkligen sade till honom att det är fel, jag hoppas hon fortsätter att stå på sig.


Big love for Big Love :lovebunny:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » mån mar 02, 2009 22:35

3.07 Wow. Big Love drar långsamt åt tumskruvarna.

Greens!

Och stackars Kathy. Det är flätan som knäcker nacken på henne när hon äntligen tar kontroll över sitt liv, om så bara för några sekunder. Så lätt kommer man inte undan.

Återigen: ämnet är auktoritet. Inte hat. Auktoritet. Och traditioner. Ge kvinnorna precis lagom mycket att kontrollera - barnen och hushållen - och be dem sedan ordna sig efter mannen i allt annat, tills de gör allt för att försvara det.

Vid sidan av det rockar Nikki vidare, allt går åt pipan för Sarah, och t o m Margene börjar bli intressant.


Big :lovebunny: . Big :unlove: .
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav The Buffster » tis mar 03, 2009 0:17

3.07. Ja, wow är verkligen rätt ord. Säsong 3 har verkligen imponerat hittills. Dom senaste avsnittet har varit rakt igenom fantastiska allihopa. Bäst av alla är som vanligt Nikki. Sen är jag rätt imponerad över att Bill helt plötsligt gör saker som tvingar mig att tycka om honom i alla fall lite, som till exempel hur han hanterar det här med Sarah.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav Matt » tis mar 03, 2009 22:31

3x07
Hemskt. Bra!
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav A bear » mån mar 09, 2009 23:36

(spoiler 3.08) Entropy. Chickens coming home to roost. Den som gräver en grop åt andra.

BILL: Ray, what are you doing here?
RAY: Well, Bill, I thought that I was coming by to bring some flowers to Margene.
BILL: I don't get it.
NIKKI: Please, just go.
RAY: You know! Margene, who worked so hard for me during the Roman Grant trial.
BILL: Nikki worked for you? She... flowers?
RAY: Yeah, you know, because we'd been dating. But I just found out that Margene is actually Nikki, Roman Grant's daughter! And Barb is the real Margene! And you just happen to be married to both of them! And who are you?
BARB: I'm Barb.

Visst är det en kul scen, men visst får den fallout när flera av grejerna som legat och puttrat hela säsongen kommer upp. Nikki har under hela säsongen varit som ett djur som precis insett att hon alltid suttit i bur och vridit och vändit sig åt alla håll för att komma loss. Och det har hon inget för.

BILL: You seem to be able to make your own decisions lately with no help from me.

RAY: Polygamy is still illegal.

MARGENE: You should be scared.

Och strax efter det... begravningen. Jag hade nästan glömt hur mycket man kunde älska att hata Roman. Till och med Alby verkade nästan sympatisk där. Och herregud, Nikkis min när Barb bara går sin väg utan ett ord... Chloe Sevigny, ja jävlar.

Greens är bland de kusligaste monstren på TV just nu, men fan vet om de är lika otäcka som det faktum att Nikki bara har ett ställe kvar att ta vägen, och det utan att hennes familj behöver hota eller hata henne.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav The Buffster » tis mar 10, 2009 0:44

3.08. Ytterligare ett imponerande avsnitt.

Mycket Nikki i det här avsnittet. Det gillar jag. Chloe Sevigny har i och för sig varit seriens stora behållning för mig redan från början men i den här säsongen har hon verkligen fått chansen att glänsa lite extra.

Det där med att till och med Alby verkade sympatisk var något jag också tänkte på. Det är stort att serien trots allt som har hänt kan få mig att tänka "yay Alby!" om så bara för en kort stund.

Lois var grymt bra här tyckte jag. Hon är väl i och för sig ofta grymt bra. Men här så visade hon några av sina finare sidor.

Joey och Wanda. När han grät, och inte kunde säga någonting, och hon stod bredvid och pratade om Kathy. Aj. Nästan mer än vad mitt hjärta klarade av.

Sen blev jag alldeles lycklig över att se Zeljko Ivanek i en riktigt bra serie igen. Det har gjort lite ont i mig att se honom i skräp som Heroes (ja, jag tittar fortfarande och önskar att jag var lite bättre på att sluta se serier som jag inte gillar längre). Man får väl gissa att han kommer att vara med åtminstone lite mer. Och det kan inte bli annat än hur bra som helst!


Så grymt, grymt bra det här alltså.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav HeY » tis mar 10, 2009 1:30

3x08
Ja jag kan inte annat än och hålla med ovanstående - det är minst sagt fantastiskt! Jag tyckte om Big Love redan i säsong 1 men att jag tyckte om det så här mycket tror jag inte för nu är det helt otroligt hur bra det är! Två avsnitt kvar av TV-säsongens bästa serie - det är både sorgligt och spännande. Tack och lov att serien kommer tillbaka nästa år!
Alla borde se på Big Love!

:lovebunnier: :lovebunny: :lovebunnier:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » mån mar 16, 2009 22:51

(spoiler 3.9) BARB: Fine. Pardon me. Nikki, the fact is, clinically speaking I think you might be a sociopath.

Och vi får komma längre in i Nikkis och Barbs huvuden än tidigare. Vi får mer backstory om Nikkis tidigare äktenskap och dotter, och de knyter ihop brevarcen (som tydligen är lite mer realistisk än många mormoner vill låtsas om) knyts ihop med familjens sönderfall. Barb kastas ut ur himlen per byråkrati.

Och sen dyker Greens upp som de katalysatorer de alltid varit och sätter den sista stenen i rullning.

BILL: I'm doing this for the greater good.
ROMAN: As if there were such a thing.

Ett avsnitt till, och allt sitter löst, alla band har kapats.

JOEY: We're not brothers anymore.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav The Buffster » mån mar 16, 2009 23:22

(spoiler 3.09) "There is something in you, something deeply broken, and I don't know how to fix it."

Aj. Bill är verkligen hemsk ibland.


Galet bra. Vet inte om jag kan leva med att det bara är ett avsnitt kvar.

Verkligen tur att det blir en säsong 4, för det här har gått och blivit en av mina absoluta favoritserier.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav HeY » tis mar 24, 2009 0:25

3x10
Fan vad bra det är.
Nikki blir accepterad igen, och hon har en ny familjemedlem med sig. Vilket bygger upp för härliga intriger med hennes exmake i nästa säsong.
Sara ska gifta sig - hon fortsätter alltså sparka ut sig själv från ungdommen och envisas med att växa upp. Frågan är om det är något man kan tvinga på sig?

Och Joey kväver Roman, the drama, the drama! Scenen mot slutet och allt är kaotiskt och alla Albys fruar springer omkring i panik runt huset - av någon anledning såg jag endast humor i den serien och började skratta. Men egentligen kanske det inte var så roligt? Jag blev lite förvånad över min reaktion iaf.

Och Margene ska bli miljonär... eller?


Jag har inte så mycket mer att skriva. Som alltid tycker jag att säsongsavslutningar är jobbiga att skriva om, då det händer så mycket och jag aldrig lyckas samla mina tankar. Big Love har rockat denna säsongen och serien förtjänar priser för Bästa Drama och Chloë Sevigny för bästa skådespelerska - något annat i vinst skulle vara ett skämt (eller nej, egentligen inte - då jag vill att BSG ska vinna bästa drama och Mary McDonald bästa skådespelerska. varför måste det vara så många bra!!?).

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » tis mar 24, 2009 1:21

3.10

ROMAN: You have to TAKE authority from God. I took it. I made myself.

Ja, vad fan säger man??

LOU REED: I do believe that you are what you perceive. What comes is better than what came before.

Roman. Fan. Fan. Fan. Jag kommer att sakna den gamle skitstöveln.


Fantastisk avslutning på en fantastisk säsong, som både knyter ihop säsongens teman - mer eller mindre brutalt - och sätter upp inför s4. Big :lovebunny:
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Tob » tis dec 22, 2009 12:07

10 Januari är det dags för säsong 4. Det är ju snart. :extas:

World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav eriked » tis dec 22, 2009 12:28

Damn it. Jag kommer aldrig hinna ifatt :(

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » ons jan 13, 2010 17:56

4x01 It's baaaaack! :lovebunny:

Jag kände att jag hade lite svårt att komma ihåg vad som egentligen hände förra säsongen - lite problem med att plocka upp trådarna. Hade t.ex helt glömt att Sara ska gifta sig - det enda jag egentligen kunde minnas var att Roman blev kvävd av Joey, att Nikki blev accepterad av familjen igen och tog med sig sin dotter och att Marge vill bli rik. Minns inte riktigt vad Barb was up to där i slutet.

Men jag kände att jag kom in i det till slut och jag gillade! Tror nog att en omtitt av slutet av s3 samt detta avsnittet kan hjälpa! Det var något riktigt dråpiskt komiskt med förfrusna Roman i avsnittet - jag kunde inte låta bli att skratta. Det var egentligen en ganska lättsam final, även om allt det tunga låg där under.
Nya introt är snyggt, samma som promon. Dock saknar jag det gamla - framför allt låten som alltid satte mig i Big Love känslan. Kanske var det den som saknades för att jag riktigt skulle komma in i rätt känsla i början?


Jag ser fram emot att se vad de kommer göra med serien denna säsongen!

(edit) Jag hade behövt en Previously i början av avsnittet. Det saknades. (/edit)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » ons jan 13, 2010 21:36

Jävligt bra
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Matt » mån mar 08, 2010 16:23

Hoppas verkligen det kommer en säsong till.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav HeY » mån mar 08, 2010 17:15

Matt: Serien har redan blivit förnyad :)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » mån mar 08, 2010 17:27

Fint!
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav A bear » lör mar 13, 2010 18:47

4.06 Riktigt glad att jag väntade med att börja på s4 så jag kunde maratona. Första halvan av säsongen har så smått börjat bli helt lysande, och de senaste 2 avsnitten har varit spot on. Bills valtal! Tonårsrebell-Nikki! Sissy Spacek! Zeljko Ivanek! GREENS! De gör precis som de gjort i tidigare säsonger; bygger upp riktigt långsamt, lägger lite trådar, och sen när de kopplar ihop den ena efter den andra så detonerar det saker överallt. Och självklart är det Bills beslut att köpa ett hus åt dem allesammans utan att fråga någon... Och detär NÄSTAN så man tycker synd om Alby där i slutet. Nästan.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav A bear » lör mar 13, 2010 20:44

4.08 Best. Previously. On. Ever.
- But wait - you were held in an ostrich pen?
- Yeah, it was so intense, Sarah. Then uncle Joey confessed he killed Roman.
- What?!
- Shh! Dad hasn't had the chance to tell Nicki.
- If it's about Margene, I know.
- What?
- She got married.
- To Ana's fiance.
- And Mom tried to stop her.
- But Dad doesn't know yet.
- Sorry, Ben.

:D
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav A bear » ons mar 17, 2010 14:31

"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Tinwiel » sön mar 28, 2010 21:45

Nu har jag sett klart säsong 1 och 2, men säsong 3 finns inte.. där jag tycker att den ska finnas. Någon som vet om bra streaming-sidor? De jag har hittat har antingen tagit bort säsong 3-filerna eller är jättedålig kvalitet/buffrar hela tiden.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tob » sön mar 28, 2010 22:06

Finns på Bitmetv, du kanske kan fjäska med någon. (eller om du vill ha invite, så har jag det)
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron