Realityserier (Survivor, American Idol m.fl.)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tinwiel » lör sep 18, 2010 0:24

Jag såg MTV Video Music Awards igår och under Florence & The Machines framträdande så tänkte jag "gud vilken härlig contemporary-koreografi och dansare hon hade med sig, så kul för det är ju nästan bara booty-shaking (nothing wrong with that though!) och street i vanliga fall".

Idag ser jag det här på facebook (jag har "gillat" SYTYCD så jag får inlägg från dem ibland):

http://www.givememyremote.com/remote/20 ... avis-wall/

Travis! :lovebunny:

Edit: Och den där Lady Gaga-imitationen med Chelsea Handler skulle han tydligen ha koreograferat också. Det var inte så mycket dans dock... :D Men Mark juckar på Chelsea! Mark, Mark, such hotness.... 8) REsten av VMA's tyckte jag inte var så spännande vill jag minnas. Florence and the machines kan ni dock kolla in, det var fint, grymt koreograferat och hon är väldigt cool. Vilken röst. Det ska tydligen vara några SYTYCD-dansare med i hennes nummer men det var rätt svårt att se. Ushers framträdande var coolt dansmässigt och scenmässigt med ljussättningen också. Han är grym på att dansa... Watch it! (och spola er igenom resten. Ok, Eminem och Rihanna gillade jag. Och Chelsea Handler, hon är rolig. Pinsam men rolig).
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tob » lör sep 18, 2010 9:46

Nu har Survivor börjat igen. Yay!
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav caffeineaddict » lör sep 18, 2010 9:49

Tob skrev:Nu har Survivor börjat igen. Yay!


Men herregud vilken bunt med oimponerande idioter de flesta var när man vant sig vid folk som faktiskt fattade vad det gick ut på förra säsongen!


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav brat » lör sep 18, 2010 10:28

Nu har jag sett Florence and the machines - Traaviiiiiis!!!! :D Och alla dansarna verkar respektera och beundra honom också, loves!

Och sedan såg jag Eminem. :)

PS. Hoppas verkligen att SYTYCD säsong 8 inte börjar förrän till sommaren. Serien tjänar på att man måste längta!
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav brat » mån sep 20, 2010 20:48

Visste väl att Chiké skulle vara bra till något! Några videos från bakom kulisserna från SYTYCD S7 tour.
http://www.twitvid.com/videos/adechike
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav brat » mån sep 20, 2010 21:22

1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » mån sep 20, 2010 23:45

Åh jag älskar att Ellen är en sån fan girl också. :D Turnégängets koreografi var bättre än Allstars (men jag hade velat att tjejerna hade haft på sig kostymer också, så hade de sett ännu mer "sharp" också).

Hoppas på fler videos! (Russell försökte presentera sig på en av videosarna. Kom igen, Russell, vi har inte glömt bort dig!). :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » ons sep 29, 2010 20:17

Jag såg Mark Kanemura i Glee 2x02 idag. Han satt i soffan och var silent hunk (möjligtvis att han dansade också, för det var ett dansnummer men det var svårt att se. I soffan bredvid Brittany satt han i alla fall och var sitt vanliga heta jag). Hotness!
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » mån okt 18, 2010 22:31

Dagens avsnitt av The Amazing Race (17.04) utspelade sig i Kiruna och Riksgränsen! Himla kul att se. De har varit i Sverige två gånger tidigare, men då båda gångerna runt Stockholms-trakten så jag har väntat på ett sånt här avsnitt. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tinwiel » sön nov 14, 2010 23:33

Twitch, säsong 4 av SYTYCD var med i förra veckans Bones. Inte en så jättestor roll men ändå. Good for him. :)

I övrigt så var finalen för SYTYCD Canada för några veckor sedan. Canada-versionen är konstig alltså... de ändrar reglerna utan att säga till innan, de ger inte motiveringar till varför de röstar ut folk, hela säsongen har varit väldigt konstig, det är mycket varierande kvalitet på koreografierna, plus att som vanligt så är domarna hemskt dåliga (med undantag av några gästdomare). MEN - Canada har lika bra dansare som den amerikanska versionen och 1an och 2an det här året var jättebra. Jag höll hela säsongen igenom på personen som vann och jag tror att det är första gången det händer, som min favorit från början går och vinner. För det mesta har jag tyckt om vinnaren och varit ok med vinsten men nu var jag skitnöjd. Yay!
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav brat » tis nov 16, 2010 19:01

Tinwiel skrev:brat: Adam lambert spelar i Sthlm den 9 nov, ska du gå? jag måste skolka från obligatoriska lektioner i skolan för att hinna dit och sen ta tidigaste tåget på onsdag så ja,väldigt bökigtr men är sugen på att gå ändå...

Vad hände med det här egentligen? Har du skrivit en rapport någonstans som jag kan läsa??? :D

Jag såg för övrigt Twitch nyligen i trailern för Step Up 3D, blev glad för det lilla. :)
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » tis nov 16, 2010 20:39

Nej, jag har nog inte skrivit en rapport om det tror jag. :) Det var lite av ett äventyr med både negativa och positiva inslag.

Avresedagen börjar med riktigt bajsväder- snöregn och råkyla och det vädret fortsätter ända till onsdag eftermiddag (konserten var på tisdag kväll). Jag och Wigge, kompisen som åkte från Kramfors, traskar till micro-hotellet från centralen och blir redan där dyblöta om fötterna. Lämnar våra grejer, traskar till t-banan och blir ännu blötare. Åker till medborgarplatsen i god tid och när vi kommer dit ser vi en jäääättelång kö. Noes. Jaja, de startar insläppet snart, då går det nog undan, tänker vi. NÄ. Istället går kön sniiiigelsakta, nej saktare än en snigel. Vi står i kö i 1 h och 45 min i snöregn, blåst och råkyla, med blöta fötter och inte tillräckligt med kläder på oss. Den sista biten fryser jag mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv, skakar i hela kroppen, kan inte plocka upp biljetten ur väskan så han i kassan får hjälpa mig. Fortsätter sedan att skaka drygt en halvtimme efter att vi kommit in. Sjukt obehagligt. Jag försöker dansa mig lite varm när jag till slut kommit in.

Konserten då? Konserten var stabil, Adam är en fantastisk performer och han sjunger t.o.m bättre än vad jag trodde att han skulle göra. Han har fullständig kontroll över sin röst, utan att det för den delen låter tråkigt eller för perfekt. Jag ÄLSKAR hans sångröst. Den kritik som jag möjligtvis kan ha är att ibland märktes det att han har varit på en lång världs- och USA-turné, att han körde lite på rutin, verkade inte vara fullständigt "där" hela tiden. Men Adam är ju professionell och han älskar att uppträda så han gjorde ändå ett bra jobb. Sen så spelade han inte två av mina favoritlåtar "Broken open" och "Can't let you go". Han hade kunnat strunta i "Ring of fire"-covern från American Idol och kört någon av de två låtarna istället, de är ju bäst. BÄST!

Sen åkte vi tillbaks till hotellet, frös ännu mer (jävla väder, värsta vädret på hela hösten), jag sov någon timme, vi klev upp 5 och gick till centralen. Åkte hem. Gick på skolan. Var trött. Svor att hädanefter ha tjocksockar på mig, andra skor, varmare kläder, aldrig frysa så igen.

Så konserten var bra, jag ångrar inte att jag åkte, men i slutändan så är det det extrema frysandet som jag inte kommer att glömma, snarare än konserten. Nära döden-upplevelser kanske har företräde i minnesbanken, jag vet inte.. ;)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » tis nov 16, 2010 21:21

Jag har förresten läst rykten om att Louis Spence från Pineapple dance studios ska vara en av domarna i nästa säsong av brittiska SYTYCD. Jag hoppas verkligen att det stämmer för Louis Spence är bäst (kallad the campest man on television). Ren underhållning att titta på alla hans upptåg. Han är dessutom en sjukt duktig dansare så han har ju meriter att vara med i juryn. Jag var inte så imponerad av säsong 1 av den brittiska SYTYCD men om Louis är domare så tittar jag, det är en sak som är säker! :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav brat » sön nov 21, 2010 11:52

Usch då! Trist att det skulle bli sådant väder, inte direkt det man vill köa i. Tur att ni hade Adam att se fram emot ändå.
Hoppas att han kommer tillbaka, men ytterligare lite mer rutin och med bättre väder så att jag också får en chans att se honom! :D Adaaaaaaam!!! :D
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » sön nov 21, 2010 14:08

Ja! *hoppas*

(men han får gärna komma till Gbg istället/också så jag slipper åka till Sthlm..)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » fre dec 10, 2010 22:28

Top Chef 8.02: Well, Jen har antingen fruktansvärd PMS eller så har något hänt mellan säsongerna här. Hon var ju bara galen i kvällens avsnitt. Som en viss person i Just Desserts sa så väntade jag mig nästan detta från henne: "Weak sauce!! Weak sauce!" Nej, men seriöst blev jag illa berörd. Oförskämd och otrevlig var hon och jag oroar mig nästan för hennes hälsa...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tinwiel » sön jan 09, 2011 23:40

Alex Wong! :D :lovebunny: Det här måste vara från innan skadan, när han var dansare på Miami ballet company (eller vad det nu hette). Jag har svårt att hitta någon annan förklaring till utstyrseln.

We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » tis jan 11, 2011 22:22

Inne på en omtitt av SYTYCD US (blir tredje gången jag ser den nu)! Börjar med säsong 3. Danny, here we go again!
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav brat » ons jan 12, 2011 17:43

2010-09-10:
brat skrev:
Glorificus skrev:Däremot har vi båda nyligen maratonsett typ fyra säsonger av australiensiska realityserien Bondi Rescue - den gick snabbt att bli besatt av! Livräddare och hajar och galenskaper på en av världens mest aktiva stränder. Livräddarna är rena superhjälteteamet. 8)

Jag hade tänkt att nämna det som ett stolt exempel på något jag smittat dig med, istället för tvärtom. Jag får för mig att tvärtom är vanligare. Men det var ju faktiskt jag som fick oss besatta av den underbara filmen Shelter också. Yay me! :D Förresten var det väl fem säsonger Bondi Rescue?

Jag har manipulerat citatet med en fetmarkering för att poängtera det jag ville säga, appropå det vi pratar om i "den andra" tråden alltså. :D

Det där Alex-klippet hade jag hunnit snoka upp medan jag såg säsongen. Åååh, vill se honom dansa snart igen! Hoppas att det går bra för honom med återhämtningen.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » ons jan 12, 2011 21:31

Haha. Jag måste visst läsa inlägg mer noggrant. Hädanefter så får du tipsa i klartext om det dyker upp en liknande film, så att även jag fattar. ;) typ....

HANNA! SE FILMEN! NU! BRAT AND GLORY APPROVED!

Nu släpper jag ut mina crazies. Jag bara älskar Danny. Jag ÄLSKAR. Ni fattar inte hur nära jag är att posta varende klipp som finns på youtube och skriva långa kommentarer om hur fantastisk han är. Han må ha sina brister men han jag kan aldrig se mig mätt på honom, både för att han är så vacker men också för hans dans som är out of this world. Jag är helt fascinerad.

We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav brat » ons jan 12, 2011 22:28

Benet!! POW! <3 Han är underbar. Tänk om det fanns sådan där dans att se i min lilla hemstad.
För att vara en crazy tycker jag dock att den var ganska normal, i förhållande liksom. :D

En av de första sakerna vi sa efter vi sett Shelter var att vi skulle tipsa dig. Och jag kommer faktiskt ihåg nu varför det aldrig blev av! Vi kunde inte bestämma oss om vi skulle rekommendera den i film-tråden eller QaF-tråden, hahaha Vi hade en lång debatt om det och allt. Givetvis gjorde du det enda riktiga och rekommenderade den i bägge trådar, som en duktig vän ska göra! Vi skärper oss nästa gång!

*se klipp igen*
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » ons jan 12, 2011 23:10

Ok, vi kan bestämma att rekommendationer av filmer/serier som vi måste rekommendera sker i QaF-tråden, för där läser jag alltid nya inlägg. Mm'kay?!

*tittar på klippet en gång till också*
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » ons jan 12, 2011 23:24

Jag är snart klart med första säsongen av Project Runway Australia. Lika bra som den amerikanska versionen för mig med fina deltagare i alla fall i S1. Om man får reality show-längtan och inte har nåt annat att se och gillar PR så rekommenderar jag verkligen S1 av den australienska versionen!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tinwiel » tor jan 13, 2011 0:08

Varför inte, jag gillar ju den amerikanska i alla fall. :) Mest av allt gillar jag eg Tim Gunn.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » tor jan 13, 2011 8:09

Ja, Tim Gunn är fantastisk och han i PRAus är ingen Tim Gunn, men han är helt sig själv och försöker inte vara Tim Gunn heller (förutom vissa uttryck à la Gunns "Make it work") och jag gillar honom också om än inte lika mycket.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Glorificus » tor jan 13, 2011 21:58

Oj, vilken nyhet om Survivor s22 idag! Spoiler om deltagare - som jag önskar att jag inte fått veta om, men det var rätt omöjligt att undvika på Imdb:s förstasida. Men nu ser jag ännu mer fram emot säsongen (som börjar 17 feb). 8)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav AKS » tor jan 13, 2011 22:41

Bwah! Russell utröstad på en gång? Samtidigt, det smartaste är att se till att vara i hans allians för han är smart, om än dumdristig ibland, och har ingen chans att vinna i slutändan.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Glorificus » fre jan 14, 2011 0:58

AKS skrev:Bwah! Russell utröstad på en gång? Samtidigt, det smartaste är att se till att vara i hans allians för han är smart, om än dumdristig ibland, och har ingen chans att vinna i slutändan.

(spoiler Survivor säsong 19-20, deltagare s22) Hahaha, det skulle vara så tragikomiskt om han tog sig till final en gång till och inte fick några röster igen. :D (Även om han ju faktiskt fick två i sin första finalomgång.)

Men den här gången hoppas jag mer på att Boston Rob klarar sig längre. Jag har nyligen sett den första TAR-säsongen som han och Amber är med i, och Rob är ju galet underhållande! :)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav AKS » fre jan 14, 2011 8:10

(spoiler TAR) Jag HATADE Boston Rob i TAR. Blev därför förvånad då jag fann honom helt okej i Survivor...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Glorificus » fre jan 14, 2011 18:54

AKS skrev: (spoiler TAR) Jag HATADE Boston Rob i TAR. Blev därför förvånad då jag fann honom helt okej i Survivor...

:D
(spoiler TAR s7, Survivor s8,(s22)) Jag såg honom i Survivor innan, så det var nog därför jag kunde gilla honom i TAR också. Min introduktion till Boston Rob var i Survivor All Stars-säsongen s8, där han och Amber blev ett par - så bara det gjorde ju honom väldigt sympatisk mitt i all BostonRob-ighet. Sedan i s4, Marquesas :D, och s20 förstås.

Sedan har jag haft ett liknande sätt att se massor av TAR-säsonger, hoppar lite fram och tillbaka mellan dem, så när Rob och Amber plötsligt dök upp blev jag överlycklig! Speciellt när de kom så långt med sina Survivor skills. Som när Rob tog strafftid istället för att göra en matutmaning och sedan lyckades få flera lag att ta strafftid efter dem... psykologisk manipulation à la Survivor. ;)

Däremot har jag inte sett TAR All Stars där de är med ännu, men jag har blivit lite spoilad om hur länge de klarar sig.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron