AKS skrev:Ni som ser på Survivor: Guatemala -- gå inte in på torrentspy och sök på Survivor. Det första som kommer upp är en fil med namnet Xx won Survivor. Om det stämmer vet jag inte, men det är ju lite synd att bli spoilad så här på upploppet. Om det stämmer så blir jag smått förbannad.
HeY skrev:LWes skrev:Nej, 8,4 milljoner såg serien, d.v.s. 11% av alla som såg på tv då såg på King of Queens.
11% = 8,4 milljoner
Jaha, nu förstår jag. Än en gång, tack
LWes skrev:American Idol 5x03:
Det är så otroligt bra! Jag dog av skratt när...
...Simon sa "You look like the Incredible Hulk's wife". Det var fantastiskt.
Tob skrev:Yay. Survivor. Även om jag tyckte höstens omgång var rejält tråkig, så ser jag ändå framemot vårens omgång.
Tob skrev:Survivor 12.2
Underhållande. Lite tråkigt att man redan splittrade upp uppdelning för att bilda 2 lag. Jag gillar kinesen, han är lite cool, så tur att han hamnade på Exile island.
Favoritlag är La Mina. Missy (tror jag, hon som var på Exile island först) gillar jag. Astronauten likaså. En astronaut på en öde ö! I det andra laget gillar jag inte Shane. Gnällspik, blir alltid trött på folk som får för sig att hoppa av bara för att det går dåligt. Sen gillar jag inte hon, den äldre, mörka kvinnan.
Tinwiel skrev:Nån som har koll på American Idol? Lwes? Tob? Vilka dagar släpps torrents? Jag är ikapp nu och väntar på nästa avsnitt.
Spoiler s5 ep1-8
Man har ju inte fått sett alla deltagare än, men av dom jag har sett så gillar jag den där blonda tjejen som bor hos sin farfar, vars pappa är i fängelse. Stackars brud, hårt liv, dessutom är hon jättesöt och sjunger förjävla bra, speciellt med tanke på att hon inte har tagit lektioner eller nåt. Sen gillar jag den lilla 16-åringen vars mormor hade varit med i nåt känt band. Daamn, vilken röst, hur får den plats i den lilla kroppen? Charmig är hon också. Han den gråhåriga killen har himla mysig, speciell röst också, jag gillar honom skarpt hittills.
LWes skrev:American Idol 5x10:
Fan ta dom! Hur kunnde dom va så dumma att dom åker i fängelse när dom kommit så långt?!?!
Chris favorit-mannliga-artist är Rob Thomas. Det måste väl vara en annan Rob Thomas än Veronica Mars-Rob Thomas. Annars är det knasigt...
Anledningen att jag inte gillar Kellie Pickler är inte för att hennes efternamn är så o-idoligt som det går, utan för att hon är som Carrie Underwood fast inte lika bra och inte lika snygg. Kom igen, vad ska vi med en sämre version av förra årets vinnare till?
Tob skrev:Survivor 12.3
Men fan. Misty utröstad. Hon var tveklöst min favorit på tjejsidan, dessutom påminde hon om Amy Acker. Tycker det är så jäkla tråkigt, redan så här tidigt in i tävlingen, ...misty är smart som fasiken, vi röstar ut henne.
Annars. Exile Island är verkligen ett tillskott, gillar skarpt att det vinnande laget fick bestämma vem som skulle dit.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare