Realityserier (Survivor, American Idol m.fl.)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » ons mar 29, 2006 19:40

Kan du länka? Jag hittar bara 5.22...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » ons mar 29, 2006 19:49

AKS skrev:Kan du länka? Jag hittar bara 5.22...


http://www.mininova.org/tor/266595
Den går ganska snabbt (för mig i alla fall) att ladda hem så man kan nog se den ikväll om man vill.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » ons mar 29, 2006 19:49

Tack för länken! Konstigt att jag inte fick fram den...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » ons mar 29, 2006 20:14

Går fort för mig också... Hälften nere nu. Med lite tur tar det inte mer än en kvart, men torrents är ju lite luriga. Helt plötsligt kan det vara en timme kvar.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » ons mar 29, 2006 20:27

AKS skrev:Går fort för mig också... Hälften nere nu. Med lite tur tar det inte mer än en kvart, men torrents är ju lite luriga. Helt plötsligt kan det vara en timme kvar.


Gick väldigt fort för mig. Tror jag hade nere det på drygt 30 minuter.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav AKS » ons mar 29, 2006 20:29

Härligt då det kan gå så fort. Mitt är nere inom ett par minuter så då har det tagit ca 30 minuter för mig också.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » ons mar 29, 2006 21:28

American Idol 5.14
Roligt med lite "nyare" låtar. Även om det inte var så mycket som jag skulle lyssna på till vardags, eller ens känna igen.

Håller nog med Simon en hel del (eller egentligen hela juryn) att det var förvånadsvärt mediokert avsnitt. Få riktiga höjdare. Egentligen var det nog bara Chris och Katherine som jag tyckte var riktigt bra. Chris är så jäkla bra, jag hoppas att han vinner. Han må vara enkelspårig, men det han gör, gör han förbaskat bra imo.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav AKS » ons mar 29, 2006 21:52

5.14

Vad härligt att få sussa lite under AI... eller förresten, väck mig!! Fy fan, vad tråkigt och hälften av högen var subpar. Nu måste bara Kellie hamna i bottom 3 och där förtjänar även Ace att vara. Annars bryr jag mig inte så mycket vilken av de andra som hamnar där så länge det inte är Chris, Paris eller Elliot. Eller Lisa började ju tråk-trenden så där har vi den bottom 3 som jag skulle vilja se. Bucky lär väl vara där, men förtjänar det inte denna vecka. Tyckte inte att Katharine var så bra i dag. Hon sjöng så skarpt att det kändes i öronen på mig. Mandisa var en besvikelse. Det var trist att höra samma sak från Chris igen, men dude can blow som Randy skulle säga. Hoppas Kellie åker ut!! Men tyvärr är väl det omöjligt.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » ons mar 29, 2006 22:02

Tob skrev:American Idol 5.14
Roligt med lite "nyare" låtar. Även om det inte var så mycket som jag skulle lyssna på till vardags, eller ens känna igen.

Håller nog med Simon en hel del (eller egentligen hela juryn) att det var förvånadsvärt mediokert avsnitt. Få riktiga höjdare. Egentligen var det nog bara Chris och Katherine som jag tyckte var riktigt bra. Chris är så jäkla bra, jag hoppas att han vinner. Han må vara enkelspårig, men det han gör, gör han förbaskat bra imo.

Jag håller med. Simon har ofta rätt.
Det är kul att han sa att Chris inte skulle sjungit Creed, för på Australian Idol så är Creed-låtar mer eller minndre förbjudna av domarna. Det var en lite kul crossover.
Och kontinuiteten var bra, när dom pratar om gamla deltagare (det var ju uppenbart att Simon's jämförelse med Taylor och Clay Aiken inte handlade om att dom såg lika dana ut, utan att stylingen försökte få dom båda att se tuffare, modernare, och mer ungdomliga coolingar ut, och då kännde jag mig smart och bra, för att jag förstod när dom andra protesterade :) ) och George Huff var där :)
och jag tyckte Elliot's version av I Don't Wanna Be var hemsk. Och hans DANS, det var det värsta jag sett. han sjunger bra, men ush, det var inte bra.


Har någon av er sett American Idol Extra? Det är värsta bra! Det går efter varje elimineringsavsnitt (så det har varit två avsnitt hittills) och det är behind-the-scenes direkt efter med den eliminerade personen, och interviewer och nyheter med tidigare deltagare och man får se vad dom gör nu och så pratar dom med känndisar (sånna som satt i publiken i avsnittet) t.ex. den lilla killen från Bones, och alla från The Loop (typ bara FOX-serier! :P ) och Ryan Cabrera var ju där förra veckan, med Constantine, och bäst av allt är programledarna (inte huvudprogramledaren, för han är inte särskillt bra), men hans hälpprogramledare är Mikalah Gordon (säsong 4) och min favvo Matt Rogers (säsong 3), och det är riktigt kul.
Jag vet inte hur kul det är om man inte känner till tidigare års deltagare, men kanske en del kul.

Dom två första avsnitten lades upp förra veckan, så man kan hoppas att dom nu kommer läggas upp innan nästa avsnitt kommer så att säga.
Det är bra och kul.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » tor mar 30, 2006 13:26

AI top 12 perform
Ok, Chris, Paris, Katherine och Taylor var bäst. Inte så mycket mer att säga om det. Dom sjöng bra, hade utstrålning och gjorde låtarna till sina egna. Mandisa var ok, men det var hennes sämsta uppträdande hittills. Hoppas att hon går vidare ändå, jag gillar henne skarpt annars.

Chicken Little gör sitt bästa utifrån sina förutsättningar men så värst bra är det väl inte? Han lär ju inte åka ut än i alla fall, säsongens "sex symbol".

Lisa är fortfarande tråkig. Hon sjunger bra, hon har utstrålning hon ser bra ut, bla bla, men nån "wow-faktor" får jag aldrig. Samma sak med Ace. Han hade bra energi på scenen idag, men det är aldrig hans framträdande som jag längtar efter att se. Hans utseende är hans styrka, fast jag tycker att Chris är så mycket snyggare än Ace ändå. Melissa sjöng bra men jag ville gömma mig bakom soffan när hon sjöng fel hela tiden.. :oops: Kellies framträdande var ett sömnpiller men jag tycker inte att hon behöver åka ut riktigt än, jag vill gärna se mer av henne. Nåt program till i alla fall. Elliott sjunger bra osv, men jag tycker att hans framträdanden är för tråkiga. Det funkar inte hela vägen.

Jag hoppas att Kevin, Elliott eller Ace åker ut (fast ni vet ju redan vem som har åkt ut, men jag har varit duktig och inte läst spoilers :) ).


Ooops, nu glömde jag Bucky. Ja, han kan också få åka ut. Han har en viss charm men så värst bra är det inte.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tob » tor mar 30, 2006 16:36

yay, Tin är snart ikapp.

5.25 Result show
Lisa Tucker, jag är inte förvånad, hon har aldrig riktigt varit någon favorit hos mig och att hon har varit i bottom three de senaste gångerna talar sitt tydliga språk. Hon var nästa att åka helt enkelt.

Men att Katherine hamnade så långt ner. Jag är väldigt förvånad, en av de få som jag tyckte var riktigt bra, nåja, trodde nog att Buckey skulle hamnat där.

Shakira är dessutom väldigt bra.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav AKS » tor mar 30, 2006 16:38

AI 10 blir 9:

Jag är inte så förvånad över att Katharine hamnade i Bottom 3. (EDIT: Hade dock ej läst Tobs inlägg då jag skrev det.) Precis som jag sa så sjöng hon så skarpt att det gjorde ont i öronen på mig. Tyckte dock att Kellie var ännu sämre iofs. Kul att det blev lite oväntat dock.

Lisa åkte... Kommer inte att sakna henne även om jag aldrig haft nåt emot henne som jag har mot Kellie t ex.

Jag gillade förresten Shakira i programmet också... :eek:
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tinwiel » tor mar 30, 2006 19:37

AI top 11 perform
Chris! Jävlar vad bra det var, jag fick gåshud av både låten och framträdandet. Jag har nog bara hört låten nån gång tidigare, även om jag vet att det är en av Johnny Cashs mest berömda låtar. Jag har tyvärr inte lyssnat så mycket på J Cash, jag borde börja med det. Men Chris version var stämningsfull, han sjöng den precis som den skulle sjungas (inte "översjungas" alltså). Psst, AKS, jag är nog lite kär i Chris också... whatta man..

Mandisa ägde också, jag älskar Mandisa alltså. Jag kan inte säga så mycket mer om det.

Paris var jätteduktig, och Katherine också, även om jag föredrog Paris framträdande jämfört med Katherines.

Taylor var ok, det var bättre förra veckan.

Så, om jag nu också ska namnge mina favoriter, jag tror att det är ganska tydligt.. ;)

Chris, Mandisa och Paris är mina favoriter, men Katherine och möjligtvis Taylor glänser ofta också.

Resten kan åka ur. Varför är Bucky kvar fortfarande? Kevin, är lite rolig men inte så bra, Lisa är fortfarande tråkig, Ace, nej, det finns inte det lilla extra där, det är bara godkänt, Buckys sång håller inte, och inte hans scenframträdande heller, Elliott sjunger bra men det blir aldrig nån "connection" och jag börjar läsa tidningar och sånt under hans framträdanden. Långt från Chris, Mandisas och Paris klass..

Omg, jag tror att jag måste se Chris låt en gång till... Så bra var den.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav LWes » tor mar 30, 2006 20:07

5.25 Result show

Yes, Lisa åkte åt. Jag blev ganska orolig att Katharine skulle åka ut! Hon är ju mycket bättre än så.
Shakira och Why-Cliff Shawn (jag vet att hans namn inte stavas så, men jag vet inte hur det stavas, så det där går också bra.) är absolut ingenting jag brukar lyssna på, men själva uppträdandet var väldigt bra och så.
Dom där Ford-reklamerna är så fåniga. Det är kul att studera alla noggrant vad dom gör, för man kan se att en del inte alls verkar lika med på hela lyckliga glada fånerierna. Haha. Det är kul. T.ex. Chris ser lite besvärad ut.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » tor mar 30, 2006 22:05

Alltså jag har lite problem med att få tag på nästa avsnitt med uppträdanden. Det borde vara 5x24 men jag hittar ingen bra sån, bara en fil som är för liten, eller sån till Ipod. Vad heter versionen ni har laddat hem? Det ska alltså vara topp 10 perform som jag ska ha.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav LWes » tor mar 30, 2006 22:11

Tinwiel skrev:Alltså jag har lite problem med att få tag på nästa avsnitt med uppträdanden. Det borde vara 5x24 men jag hittar ingen bra sån, bara en fil som är för liten, eller sån till Ipod. Vad heter versionen ni har laddat hem? Det ska alltså vara topp 10 perform som jag ska ha.

Det var den jag länkade till lite längre upp på sidan: http://www.mininova.org/tor/266595
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » fre mar 31, 2006 19:48

Ai Topp 10 perform och resultaten
Bäst den här gången var Paris. Jag förstår vad Simon menar och håller delvis med om att det var en liten flicka som försökte vara Beyoncé, men om nu den lilla flickan gör det så bra att hon sopar banan med alla andra, ja, då gör det inget. Hon ger sig ut helhjärtat i sina låtar varje gång, det är sällan några halvmesyrer med den tjejen.

Mandisa var bara ok den här gången, men med den där rösten och utstrålningen så kan det aldrig bli helt fel ändå.

Ok, ja, Chris är enkelspårig, men det skiter jag i. Han är bäst eller bland dom bästa ändå. Det var inte alls lika bra som "walk the line", den var magisk, men det var ok ändå. Jag ser fram emot hans framträdande varje gång.

Varför är Bucky kvar fortfarande? Att Lisa åkte ut var väntat, hon har inte gjort bra ifrån sig på slutet och hon har alltid varit lite för tråkig och tillrättalagd. Se på Paris och lär dig hur man släpper loss, säger jag. Fast sen har hon ju inte lika bra röst som Paris heller, så det kanske blir svårt..

Kellie: En bagatell, hon gör sina låtar ok, men hon måste våga köra lite hårdare och inte bara sjunga ganska fint och se söt ut. Elliott, samma som förut, gediget och duktigt men inget wow. Ace håller inte, han borde åka ut snart, det var rätt att han var bland dom 3 sämsta.

Att Katherine hamnade bland dom 3 sämsta gjorde mig lite förvånad. Jag tyckte inte att hennes framträdande var bra, jag höll inte alls med juryn där, det var hennes sämsta. Hon verkade okoncentrerad, sjöng högt och skrikigt. Jag trodde att hon skulle kunna klara sig på tidigare prestationer, men tydligen inte.

Taylor var ok den här gången, men det var inget speciellt med det framträdandet heller.

Favoriterna är fortfarande Chris, Paris och Mandisa.


Jag är ifatt! :)

Äsch, nu måste jag ju vänta en vecka till nästa avsnitt.. :(
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » fre mar 31, 2006 20:52

Det är så kul då man har många avsnitt att se av en serie och man kan se tre avsnitt på en dag om man vill. Som då jag började se House och hade en hel säsong att se. Det var kul. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tinwiel » fre mar 31, 2006 20:55

AKS skrev:Det är så kul då man har många avsnitt att se av en serie och man kan se tre avsnitt på en dag om man vill. Som då jag började se House och hade en hel säsong att se. Det var kul. :)


Det är jättekul, i alla fall om man får hem alla avsnitt jättefort, och slipper bråka med torrentprogram och liknande. Bäst var när jag laddade QaF av Tam och Ai på hubben. Daaamn, vilken fart, 5 säsonger i ett huj. Jag har fortfarande bara sett två avsnitt av House, jag har inte riktigt orkat tagit tag i det där än..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tob » lör apr 01, 2006 12:27

Tror jag skall försöka få hem ett par gamla säsonger av The Amazing Race till sommaren. Det är ju så skamlöst underhållande.

9.5
Hade gärna sett att Lake och Michelle hade blivit elimenerade, Lake verkar ju så himla osympatisk. Tjejerna var ingen av mina favoriter så det var inte så synd.

Fran och Barry. Jag tycker det är så tufft att dem klarar sig så bra i tävlingen. Hoppas dem vinner.

Hippisarna. Dem är så coola.

Dave och Lori gillar jag också. Dem verkar så harmoniska och trevliga.

Det är nog mina tre favoritpar.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav LWes » lör apr 01, 2006 12:45

Tob skrev:Tror jag skall försöka få hem ett par gamla säsonger av The Amazing Race till sommaren. Det är ju så skamlöst underhållande.


Så här rangordnar jag dom:
Säsong 7
Säsong 1
Säsong 4
Säsong 5
Säsong 6
typ... Dom är alla väldigt bra.
Sen finns det 3 säsonger som jag inte tyckte var lika underhållande:
Säsong 8
Säsong 3
Säsong 2

Det var ett tag sen jag såg vissa, så jag minns nog inte så bra, men du bör nog i första hand försöka få tag på några av dom "övre" säsongerna.
Säsong 9 klassar jag som en av dom bra säsongerna, men inte en av dom bästa. men den är väldigt bra.

I en säsong besöker dom Sverige. Det är i säsong:6. Det är kul.

The Amazing Race säsong 7 spoilar Survivor säsong 8
och Survivor säsong 8 spoilar alla föregående säsonger av Survivor...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » lör apr 01, 2006 12:57

Jag som precis funderat på om de besökt Sverige nån gång. Säsong 6... Kan man få tag på den nu? Jag skulle kunna tänka mig att ladda hem den eftersom jag inte är spoilad för nåt AR. Eller, jag såg ett sista avsnitt av AR på TV3 eller ZTV för 2 månader sedan eller så. Hoppas inte det var S6 bara...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » lör apr 01, 2006 13:59

AKS skrev:Jag som precis funderat på om de besökt Sverige nån gång. Säsong 6... Kan man få tag på den nu? Jag skulle kunna tänka mig att ladda hem den eftersom jag inte är spoilad för nåt AR. Eller, jag såg ett sista avsnitt av AR på TV3 eller ZTV för 2 månader sedan eller så. Hoppas inte det var S6 bara...

Det var säsong 2 som visades på ZTV
Faktum är att jag laddade hem säsong 4-8 för ett tag sen ifall mina förälldrar skulle vilja se mer eftersom jag gav dom första säsongen på dvd i julklapp vilket dom gillade en hel del, så nu har jag dom på skivor och kan lägga in dom i datorn igen så ni kan ladda hem dom från mig om ni vill.
Jag har inte så mycket plats i min dator, men en säsong i taget är väl okej.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » lör apr 01, 2006 14:47

Det vore himla snällt. Jag har inte heller så mycket hårdsikutrymme. Men om jag rensar, vilket jag kan för jag har en tendens att spara alldeles för mycket, så kan jag nog få hem ett par säsonger.

Det är ingen brådska men om du vill så kan du tjoa till här i tråden (ifall AKS och någon mer är intresserad) när det är färdigt att ladda. För mig spelar det ingen roll vilken säsong, kanske inte åttan i första hand, då den var lite sämre enligt dig.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav AKS » lör apr 01, 2006 16:49

Skulle vara guld, LWes. Iofs har jag aldrig mer än 4 gig ledigt på datorn och det är mitt utrymme för att ladda ner-se-slänga-serier. Jag får alltså inte plats med många avsnitt åt gången eftersom det utrymmet också används för pågående serier.

Jag vill i så fall se 6:an i första hand p.g.a. Sverige. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » lör apr 01, 2006 17:41

Det enda jobbiga är att jag inte har DC längre, men det kan väl inte vara allt för svårt att få igång det.
Jag ska försöka nu.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » lör apr 01, 2006 17:59

Vad tusan är adressen till forumets hub? Jag har letat runt här en lång stund utan att hitta den.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » lör apr 01, 2006 18:10

Detta kanske är adressen:

buffyhub.mine.nu:55000
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » lör apr 01, 2006 18:13

AKS skrev:Detta kanske är adressen:

buffyhub.mine.nu:55000

Ja, det var det! Tack så mycket!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » lör apr 01, 2006 20:22

Nu har jag säsong 6 på buffyhubben och ni är välkommna att ladda hem den av mig.
Om det inte funkar får ni säga till så får jag försöka ändra på några inställningar eller något.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron