Realityserier (Survivor, American Idol m.fl.)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » lör apr 01, 2006 20:43

Det funkar bra för mig. Jag tänkte ta de fyra första i kväll så får vi se om jag hinner se ett par av dem i kväll och resten i morgon.

Tack så mycket, LWes!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » lör apr 01, 2006 21:45

Jag är inte hemma nu, men jag ser om jag kan ladda lite senare ikväll eller eventuellt imorgon. Kan du vara uppkopplad under morgondagen?
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav LWes » lör apr 01, 2006 21:57

Tob skrev:Jag är inte hemma nu, men jag ser om jag kan ladda lite senare ikväll eller eventuellt imorgon. Kan du vara uppkopplad under morgondagen?

Absolut. Min dator står oftast på.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » sön apr 02, 2006 0:32

Har nu sett 6.1 av Amazing Race och tycker att det avsnittet var bättre än första avsnittet i pågående säsong.

Trevligt med att få se vyer från Island, mer intressant än storstad i Brasilien. Och flertalet par verkar vara nära ett sammanbrott efter typ tio minuter. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » sön apr 02, 2006 2:24

Jag har nu laddat ner t.o.m. 6.4 och sett t.o.m. 6.3. Särskilt underhållande att se denna serie flera avsnitt på raken, men i morgon ska jag inleda med lite Prison Break innan jag ser 6.4. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » sön apr 02, 2006 16:42

AKS skrev:Har nu sett 6.1 av Amazing Race och tycker att det avsnittet var bättre än första avsnittet i pågående säsong.

Trevligt med att få se vyer från Island, mer intressant än storstad i Brasilien. Och flertalet par verkar vara nära ett sammanbrott efter typ tio minuter. :)


Tyckte också det var bättre, och det beror helt klart på att Island känns så mycket roligare än en brasiliansk storstad. Jag blev sugen på att åka till Island.

Vad folk skrek och tjafsade med varandra. Antar att om man gör något sådant här så inser man om man verkligen fungerar bra tillsammans eller inte.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav AKS » mån apr 03, 2006 22:26

Hehe, jag hamnade i nåt sorts Amazing Race-delirium och har nu sett hela S6 på tre dagar eller nåt. :D Damn, det är skamlöst underhållande och passar för maratonsittningar. Överlag föredrar jag S6 före den säsongs om nu pågår, men den har väl knappt kommit halvvägs så vi får se. Tack för att du gjorde säsongen tillgänglig, LWes!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » mån apr 03, 2006 22:29

AKS skrev:Hehe, jag hamnade i nåt sorts Amazing Race-delirium och har nu sett hela S6 på tre dagar eller nåt. :D Damn, det är skamlöst underhållande och passar för maratonsittningar. Överlag föredrar jag S6 före den säsongs om nu pågår, men den har väl knappt kommit halvvägs så vi får se. Tack för att du gjorde säsongen tillgänglig, LWes!


Gatan då. Har bara sett till och med avsnitt 4. Skall se avsnitt 5 ikväll. Men har bara fått hem tom avsnitt 8 än. Men jag håller med. Fruktansvärt underhållande och dessutom gillar jag denna säsongen bättre än den som går nu. Extra roligt när dem var i stockholm också.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav AKS » mån apr 03, 2006 22:35

Kom igen, Tob!! LWes kanske är snäll och lägger upp S7 då du är klar. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » mån apr 03, 2006 22:43

AKS skrev:Kom igen, Tob!! LWes kanske är snäll och lägger upp S7 då du är klar. :)


Hehe. Tveksamt om jag hinner med att ladda hela S6 innan jag skall gå och lägga mig. Men om han vill så kan han plocka bort tom avsnitt 8 av S6 och börja lägga upp S7 om väntan blir för jobbig.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav LWes » mån apr 03, 2006 22:44

Jag kan fixa det imorgon, men om du vill ha den fort AKS kan jag fixa den ikväll.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis apr 04, 2006 7:19

Suveränt, LWes!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » tis apr 04, 2006 16:40

Nu kan ni nog ladda hem säsong 7.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis apr 04, 2006 17:09

Just nu är det 0 byte i AR-mappen. :(
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » tis apr 04, 2006 17:50

AKS skrev:Just nu är det 0 byte i AR-mappen. :(

Nu då?
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis apr 04, 2006 18:07

Det var bättre! Härligt! Kanske hinner se första avsnittet i kväll. Sugoi! :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » tis apr 04, 2006 18:36

American Idol: Well, I'll be damned... (ingen spoiler)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » ons apr 05, 2006 22:19

American Idol 5.26
Dagens konstaterande är att Chris är bättre än de flesta. Han borde vinna. Man tittar upp, lyssnar och fashineras över hans framträdande. Ett väldigt talande exempel är om man jämför han med Ace idag, då deras låtar var ungefär av samma typ, Ace får en (mig iaf...) att börja titta runt och lyssna lite distraherat osv.....

Ingen som riktigt glänste till. Taylor var ganska blek, Katherine tyckte jag nog också var lite sämre, Mandisa likaså (låtvalet kändes inte rätt). Elliot, Buckley och Kellie var nog dem som jag tyckte var bättre än vad dem brukar vara IMO.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Tinwiel » ons apr 05, 2006 22:26

AI 5x26
Ja, jag tycker som Tob. Vi såg avsnittet tillsammans också, och vi satt båda som tända ljus och lyssnade när Chris sjöng. Han är så himla bra. Paris var inte riktigt med i kväll, inte som hon brukar vara, och Mandisa låt funkade inte med hennes sångstil och personlighet. Fånig låt. Taylor såg trött ut. Elliott var nervös och ok, men lite småtråkig som vanligt. Kellie var bättre än hon har varit på länge. Bucky? Bucky är charmig men han måste åka ut snart, han håller inte. Ace hade valt rätt låt, den passade honom men han är alldeles för ointressant som artist och performer. Katherine, är aldrig riktigt dålig men det gav mig inte så mycket heller. Nope. Chris var klart bäst. Man lyssnar när han sjunger och man tror på det han sjunger, det är inte bara nåt uppträdande i mängden.

Jag hoppas på att Bucky eller Ace åker ut. Dom har gjort sitt.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav LWes » ons apr 05, 2006 23:35

AI 5x26
Jag tycker att Chris var mycket bra som vanligt och att Katharine var as skön.
Dom sämsta var Elliot, Mandisa och förmodligen Ace. Bucky brukar jag inte vara förtjust i, men baserat på den här veckan förtjänar han inte att åka hem.
Det var kul när det blev förvirrat och den där mannen sa "I love you Ryan" och det. Det var roligt. och när Simon och Ryan förolämpar varanndra, det är också mycket bra.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tor apr 06, 2006 17:06

AI 5.27 9 blir 8:

Gud, vad alla är tråkiga nu för tiden. Avsnitt 5.26 var ju som att bli klubbad = zzzzzzz.

Jag var förvånad över vilken topp 3-grupp som blev kvar, men av dem så är jag inte förvånad att Mandisa åkte. Hon har varit subpar de senaste två-tre veckorna och jag kommer inte att sakna henne. Synd dock att hon inte fortsatt att prestera lika bra som i början av det hela, topp 24 och det...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tinwiel » tor apr 06, 2006 17:36

5x27
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Jävla skit. Nog för att Mandisa inte har varit helt på topp dom två senaste gångerna och valt fel låtar, men hon har ju en underbar sångröst, och härlig utstrålning! Hur kan hon åka ut och Ace, Bucky, Elliott stanna kvar!! Hmf. Hon var ju en av mina tre favoriter. Nu är det Paris och Chris kvar och Chris har varit stabilast hittills. Om han åker ut så slutar jag titta.. (det säger jag jämt i och för sig...). :(
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » tor apr 06, 2006 20:09

Amazing Race S7 ca avsnitt 5-6 däromkring

Fy f*n, vad jag hatar Rob och Amber. Jag älskar iofs Robs Boston-accent. Den är extremt utpräglad och den där blandningen av bred amerikansk dialekt och ett slags brittiska r-ljud (icke-ljud) är så härlig. Men kombinera den accenten med Robs personlighet och det låter så självgott på nåt vis.

Det var småsaker med Rob och Amber hela tiden, som att de snor nån annans taxi sen blir förbannad då bögarna inte låter dem åka i deras taxi. Barnsligt. Man får vad man ger. men sen att inte ens stanna och se om alla lever i kraschen (kameremannen låg i princip i framstupa sidoläge) var så lågt att ingenting kan göra att de kan anses vara bra människor framöver. De skulle, bokstavligt talat, gå över lik för att vinna en miljon. Jag känner enbart förakt för dem nu.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » tor apr 06, 2006 23:10

AKS skrev:Amazing Race S7 ca avsnitt 5-6 däromkring

Fy f*n, vad jag hatar Rob och Amber. Jag älskar iofs Robs Boston-accent. Den är extremt utpräglad och den där blandningen av bred amerikansk dialekt och ett slags brittiska r-ljud (icke-ljud) är så härlig. Men kombinera den accenten med Robs personlighet och det låter så självgott på nåt vis.

Det var småsaker med Rob och Amber hela tiden, som att de snor nån annans taxi sen blir förbannad då bögarna inte låter dem åka i deras taxi. Barnsligt. Man får vad man ger. men sen att inte ens stanna och se om alla lever i kraschen (kameremannen låg i princip i framstupa sidoläge) var så lågt att ingenting kan göra att de kan anses vara bra människor framöver. De skulle, bokstavligt talat, gå över lik för att vinna en miljon. Jag känner enbart förakt för dem nu.

Jag älskar Rob och Amber, dom är bäst. Ifall det hade varit två andra personer som inte var Rob och Amber kanske jag inte hade tyckt det, men så är det.
Du är alltså inte intresserad att att se TV-specialen om deras bröllop?
Jag har nog aldrig hejat på ett lag så mycket som jag hejade på dom, och jag tycker att dom gjorde säsongen så bra som den var.
Några jag hatade var Susan och Patrick. Dom var riktigt jobbiga. Ron gick mig också på nerverna en hel del.
Boston Rob is the shit.


American Idol 5x27
Oj, det var oväntat! Men jag är ändå hemligt nöjd. Mandisa var så bra, att det är bra att ha henne ur vägen eftersom hon inte är en i min top 3 (Chris, Paris och Katharine). Elliot hade också varit bra att bli av med för han kan nog bli farlig.
Ace, Bucky och Kellie ser jag inte som några hot.
Taylor dätimot ligger nog bra till att gå långt.

Det blir kul nästa vecka med Queen. Den stora frågan är "Vem kommer sjunga Bohemian Rhapsody?". Det blir kul.


Det finns en ny bra serie som heter Unan1mous.
Den är intressant.
9 personer blir inlåsta i en bunker där dom måste bo, och målet är att dom ska komma överens om vem av dom som får 1,5 miljoner dollar.
Och så är det massa twists på vägen.
Jag tyckte att det lät ganska intressant, men det var mycket bättre än jag trodde att det skulle vara.
Varje avsnitt är bara 20 minuter så det går fort att se första avsnittet och se om man är intresserad.
På American Idol 5x27 sa ju Ryan att i nästa avsnitt skulle vara en av dom största shocker i reality-tv's historia. Jag ska se det avsnittet nu och jag tror nog att det han sa var helt överdrivet :rolleyes:
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tor apr 06, 2006 23:17

LWes skrev:Jag älskar Rob och Amber, dom är bäst. Ifall det hade varit två andra personer som inte var Rob och Amber kanske jag inte hade tyckt det, men så är det.
Du är alltså inte intresserad att att se TV-specialen om deras bröllop?
Jag har nog aldrig hejat på ett lag så mycket som jag hejade på dom, och jag tycker att dom gjorde säsongen så bra som den var.
Några jag hatade var Susan och Patrick. Dom var riktigt jobbiga. Ron gick mig också på nerverna en hel del.
Boston Rob is the shit.




:eek: Jag trodde inte det var möjligt att tycka det.

Maken till dryga och överlägsna och elaka människor... Som sagt, detta med att köra förbi en trafikolycka utan att stanna. Så lågt att de skulle hamna i skuggan av en amöba.

:D :D Nej, jag är inte alls intresserad av den specialen.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » fre apr 07, 2006 21:59

Amazing Race 7.10 eller 7.11

Damn att Rob och hans brud utan personlighet fortfarande är kvar! Okej, nu hejar jag helt klart på Uchenna och Joyce(?) eftersom de är de enda som förtjänar det. Rob bryr sig inte om ifall människor dör så länge han vinner, POW-snubben och hans tjej bara bråkar = irriterande. Uchenna och Joyce har dock varit stabila genom hela racet och om de vinner så vinner de inte för att de trampar på folk = jag anser att de förtjänar det. Meredith och Gretchen har verkligen imponerat och det var synd att de inte fick vara bland de sista tre
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » lör apr 08, 2006 12:07

AR 7.12 Sista avsnittet + AR S6
YAAAAY! Uchenna och Joyce kom starkt fram som favoriter under sista halvan av säsongen. De verkar vara genuint trevliga och hjälpsamma människor (Uchenna som skulle hjälpa Meredith och Gretchen med båtarna t ex) och jag tycke verkligen att de förtjänar vinsten. Tyvärr var jag så nervös under sista avsnittet att Rob och vad-hon-nu-heter skulle vinna att jag inte kunde slappna av och njuta av spänningen. Men nu är det skönt i alla fall... Yay! Särskilt kul efter S6 då det var två tråkpar kvar i finalen och jag inte ens brydde mig vem som vann. Eller ja, bara för att få lite spänning där mot slutet så beslöt jag mig för att hålla på modellparet eftersom de var minst tråkiga och de vann ju också...

Enligt folk på TwoP sades detta på TAR7-DVD:n:

Amber om olyckan:
"And the fact that we were driving by and we saw another team rolled over ... I mean, no offense but, it kind of made us happy. The fact that were were like ... good, a chance to catch up. We're not going to be last any more."

Okej, I rest my case. Det var ännu värre än jag trodde. De inte bara sket i att stanna och se hur folk mådde, de tyckte att det var *bra* att folk kunde ha dött. Verkligen trevliga människor.,, Tack gode gud att Uchenna och Joyce vann.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » ons apr 12, 2006 18:05

American Idol 5.28
Bättre än förra veckan. Jag tycker Queen är väldigt bra och det hjälper ju en hel del. Egentligen var det nog bara Ace som jag tyckte var medioker, eller tom. inte bra, han måste åka ut nu. Kellie gjorde nog sitt bästa framträdande någonsin, Katherine gav mig rysningar och Chris är bara så jävla bra.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Tinwiel » ons apr 12, 2006 20:32

American Idol 5x28
Yay! Queen! Freddie Mercury saknar man ännu mer nu. Ingen av dom i AI var ens i närheten av hans storhet. Men men...

Chris rockar som vanligt, men jag håller med Simon, låten var tråkig. Jag satt så och längtade efter hans framträdande och sen så var det bara sådär, pg av låten..

Paris var bra, inte perfekt, men hon ger oss i alla fall lite dramatik på scenen, det är bra. Kellie var riktigt bra, jag ÄLSKAR dramatisk musik och dramatiska framträdanden, och hon försökte i alla fall sig på det. Början av låten var bäst.

Ace: We will rock you? Alltså ursäkta, men du kan inte göra en mes-rn'b-version av en låt som heter "we will rock you". Det funkade INTE, och du är för tråkig, du måste åka ut snart.

Bucky: Helt ok, ett av hans bättre framträdande, men det är ändå rätt så mediokert.

Taylor: Alltså jag undrar om inte Taylor var bäst ikväll, han var verkligen i sitt esse. Det var inte en av mina favoritlåtar av Queen, men den passade honom.

Katherine väljer en av mina absoluta favoritlåtar med Queen. Hon gör den ok, men det saknas lite av den där ödesmätta stämningen som jag gillar så mycket med låten. Queens och Dunes (trots att Dunes sångerska har mycket tunnare röst) versioner är mycket bättre. Men ändå, godkänt.

Elliott: Också en väldigt bra låt, och han gjorde den bra. Dock saknas fortfarande det där lilla extra, men det kan också bero på min personliga smak, då jag föredrar Paris och Chris (och idag även Kellie) mer dramatiska framtoning framför Eliotts mera laidback stil.


Har jag glömt nån? I alla fall så tycker jag fortfarande att Ace eller Bucky ska åka ut, och av kvällens framträdande att döma så borde det bli Ace. Hoppas att han inte blir kvar bara för att han ser bra ut.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » ons apr 12, 2006 21:02

American Idol 5.28
Av nån anledning hade jag fått för mig att det bara var fem personer kvar och blev förvånad då det aldrig tog slut på folk.

En av de bättre showerna den senaste veckorna. Bättre låtar än tidigare.

Min gissning till bottom 3: Ace och Elliot. Den tredje törs jag inte ens gissa på. Kellie var helt okej denna gång och Bucky gjorde faktiskt bra ifrån sig tycker jag. I alla fall om man jämför med tidigare framträdanden. Därför tror jag han garanterat kommer att klara sig även om han skulle hamna i bottom 3. Om de inte skickat hem honom tidigare veckor så finns det ingen anledning alls nu. Fast man vet ju aldrig...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron